Niet door Ajax he. Gewoon Gomes naar Arsenal enzoquote:Op zondag 20 april 2008 16:13 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Jippie. Afellay of Zonneveld naar Ajax
We hadden sowieso geen goede kampioen gehad.quote:Op zondag 20 april 2008 16:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat die tyfsboeren met dit voetbal kampioen worden
Ik schaam me kapot
Nee oke. Maar bij ajax is Stekel, Huntelaar en Heitinga ook zowieso weg. Vang dat maar eens op.quote:Op zondag 20 april 2008 16:14 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Niet door Ajax he. Gewoon Gomes naar Arsenal enzo
De intentie van PSV is om te winnen. De intentie van Ajax is winnen met goed spel iets wat Ajax beide niet doet, Ajax heeft echt compleet bagger gevoetbald dit seizoen, dit is de eerste keer dit seizoen dat Ajax 4 wedstrijden op een rij wint, Ajax heeft totaal geen automatismen laten zien dit seizoen, Huntelaar heeft Ajax enorm veel punten gegeven. Veel miskopen etc. Ik snap ook niet hoe je naar PSV kunt wijzen na dit enorm teleurstellende en trieste seizoen, en dit zeg ik al maanden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:52 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Onzin, wat PSV laat zien is al helemaal om te janken. Wat Ajax laat zien is niet boeiend, maar PSV slaat echt alles.
Hoeft toch ook niet, al gaan ze in de Serie C2 spelenquote:Op zondag 20 april 2008 16:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof er werkelijk iemand in dat team rondloopt (op Gomes na) die Europees-waardig is
Een schaal is niets?quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Helemaal niets in Eindhoven.
Behalve saai voetbal dan
Dat klopt, maar om te zeggen dat PSV meer aanspraak maakt op de titel vind ik onzin. Ajax werd je droevig van, PSV om te janken... Het was allebei kampioen-onwaardig.quote:Op zondag 20 april 2008 16:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De intentie van PSV is om te winnen. De intentie van Ajax is winnen met goed spel iets wat Ajax beide niet doet, Ajax heeft echt compleet bagger gevoetbald dit seizoen, dit is de eerste keer dit seizoen dat Ajax 4 wedstrijden op een rij wint, Ajax heeft totaal geen automatismen laten zien dit seizoen, Huntelaar heeft Ajax enorm veel punten gegeven. Veel miskopen etc. Ik snap ook niet hoe je naar PSV kunt wijzen na dit enorm teleurstellende en trieste seizoen, en dit zeg ik al maanden.
Dat kan wel zijn... ze staan wel WEER met die schaal in handen.quote:Op zondag 20 april 2008 16:22 schreef Scorpie het volgende:
PSV is echt met laf kampioen-onwaardig anti-voetbal kampioen geworden.
ik zei het in het live topic ook al, Heerenveen had kampioen moeten worden...quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat klopt, maar om te zeggen dat PSV meer aanspraak maakt op de titel vind ik onzin. Ajax werd je droevig van, PSV om te janken... Het was allebei kampioen-onwaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |