Sluit ik me bij aan. Aad de Mos met z'n gebluf, het stelt weer helemaal niks voor.quote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doek is gevallen, gelijk de spanning eraf, vindt het eerlijk gezegd wel best zo. We hebben het zelf laten liggen.
Ik stel voor dat we weer gewoon rustig in de tuin gaan zittenquote:Op zondag 20 april 2008 15:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Doek is gevallen, gelijk de spanning eraf, vindt het eerlijk gezegd wel best zo. We hebben het zelf laten liggen.
Hier ook wel, maar toch baal ik nu wel dat de kans gewoon 0,01 is geworden.quote:Op zondag 20 april 2008 15:40 schreef Ruiseart het volgende:
Het klinkt misschien vreemd, maar om eerlijk te zijn valt er opeens heel wat van me af.
Berusting...
De kans was zo klein.
quote:Op zondag 20 april 2008 15:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tussenjaar #11
Volgend seizoen gaan we het doen![]()
Onzin, wat PSV laat zien is al helemaal om te janken. Wat Ajax laat zien is niet boeiend, maar PSV slaat echt alles.quote:Op zondag 20 april 2008 15:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax had het niet verdient, Ajax heeft dit seizoen kut gevoetbald, kut ingekocht, kuttrainer, kutbestuur etc. PSV weliswaar eveneens maar daar wordt er gespeeld voor de winst in plaats van voor het oog, al met al zijn zij de verdiende kampioen en valt dit totaal niet rauw op mijn dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |