ikquote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef peaceman het volgende:
Zou wel mooi zijn als die Urzaiz het kampioensdoelpunt aan Amsterdamse zijde maakt.
Maar ja, wie gelooft er nog in sprookjes?
quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
ben blij is Urzais weg is dan kan die onzin ophouden
Idd ja, zelfs op deze dag beginnen ze eroverquote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
Het begint wel heel sneu te worden ja.quote:Op zondag 20 april 2008 10:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd ja, zelfs op deze dag beginnen ze erover
Als Twente en/of VVV 2-0 voorstaan/voorstaat, willen jullie dan niks gaan doen?quote:Op zondag 20 april 2008 10:24 schreef Damzkieee het volgende:
Als PSV toch aan het winnen is, mogen wij dan 1 puntje
En als we vandaag nog kampioen worden zitten we morgen op topic nummer 1012quote:Op zondag 20 april 2008 10:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zonder Urzaiz hadden we op topic nummer 720 gezeten nu
quote:Op zondag 20 april 2008 11:05 schreef Enchanter het volgende:
Laten we hopen op een wonder , maard ik acht de kans groter dat de elfstedentocht dit jaar nog doorgaat dan dat Ajax kampioen wordt
Weersverwachting voor morgen zeker nog niet gezien?quote:Op zondag 20 april 2008 11:05 schreef Enchanter het volgende:
Laten we hopen op een wonder , maard ik acht de kans groter dat de elfstedentocht dit jaar nog doorgaat dan dat Ajax kampioen wordt
quote:Op zondag 20 april 2008 11:08 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me. Ajax heeft met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Urzaiz, terwijl PSV in de blessuretijd met 1-0 achter staat.
Dan, in die blessuretijd, krijgt Koevermans de bal. Hij schiet...en heel het stadion, wat zeg ik, heel Nederland (of in ieder geval alle voetballiefhebbers) zien die bal gaan of horen Andy Houtkamp schreeuwen op Langs De Lijn.
paal
quote:Op zondag 20 april 2008 11:13 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Weersverwachting voor morgen zeker nog niet gezien?
[ afbeelding ]
Oh dat half uitverkocht uitvak bedoel jequote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
De boertjes op het station in eindhoven zongen net al 'helemaal niets in amsterdam'
Jij bent ook een boertje dusquote:Op zondag 20 april 2008 11:32 schreef Max-Westerman het volgende:
De boertjes op het station in eindhoven zongen net al 'helemaal niets in amsterdam'
Jouw ontknoping, of die van de Eredivisiequote:Op zondag 20 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Live vanuit Leiden, gisteren de hele nacht niet kunnen slapenandere dingen gedaan
maar ik hou het gewoon niet meer uit laat de ontknoping snel komen.
Ik heb totaal geen spanning, zie het wel, voor mij was het kampioenschap een paar weken terug al verspeeld dusjaquote:Op zondag 20 april 2008 11:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Live vanuit Leiden, gisteren de hele nacht niet kunnen slapenandere dingen gedaan
maar ik hou het gewoon niet meer uit laat de ontknoping snel komen.
Religiequote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
Rara, wat klopt er niet?quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
quote:Op zondag 20 april 2008 12:18 schreef koningdavid het volgende:
Ik geloof er nog in.
Romeinen 12
Hetzelfde als vorig jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:
De zenuwen komen nu wel. Rationeel zeg ik...we kunnen geen kampioen worden. Maar gevoelsmatig houd ik toch hoop.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef sjimz het volgende:
Ja Romeinen 12 is wel leuk.
Maar wij zijn Joden 11.
Het was een nog groter wonder dat PSV vorig seizoen nog kampioen werd dan dat het nu zou zijn als Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Urquhart het volgende:
De zenuwen komen nu wel. Rationeel zeg ik...we kunnen geen kampioen worden. Maar gevoelsmatig houd ik toch hoop.
Klopt, hoewel ik er toen helemaal van overtuigd was dat AZ het zou redden, en was ik van tevoren eigenlijk totaal niet zenuwachtig. Dat gebeurde pas tijdens de wedstrijd.quote:
Maar wij zijn Joden 11.
Maar wij zijn Joden 11.
Hier heb ik ze ook de deur uitgetrapt naar een bingo.quote:Op zondag 20 april 2008 12:29 schreef peaceman het volgende:
Zo, vrouw en kind zijn de deur uit, dus van mij mag het beginnen!
*insert willekeurige opmerking over gele kikkers*quote:Op zondag 20 april 2008 12:56 schreef PPL het volgende:
Shirt van volgend jaar?
[ afbeelding ]
Let vooral op de linkerkant (voor de kijkers rechts) boven het Ajax-logo...
Ik moet wel af en toe een sms-je sturen, zodat ze weet wat mijn humeur is als ze thuiskomt...quote:Op zondag 20 april 2008 12:45 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Hier heb ik ze ook de deur uitgetrapt naar een bingo.
Wat een slechte photoshop zeg, hij zou zo door mij gemaakt kunnen zijn,.quote:Op zondag 20 april 2008 12:56 schreef PPL het volgende:
Shirt van volgend jaar?
[ afbeelding ]
Let vooral op de linkerkant (voor de kijkers rechts) boven het Ajax-logo...
Ik heb hem ook maar gegoogled hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 13:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een slechte photoshop zeg, hij zou zo door mij gemaakt kunnen zijn,.
Hup Vitesse!quote:Op zondag 20 april 2008 13:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hou het niet meer. Ben de kroeg in. Hup Ajax Hup.
quote:Op zondag 20 april 2008 13:07 schreef venomsnake het volgende:
3 wedstrijden tegelijk kijken..![]()
http://www.freewebs.com/voetbalfok/voetbalontknoping.html
Grunn, AFCA en psv..
Omdat als Groningen wint van utrecht, Vitesse genoeg heeft aan een gelijkspel?quote:
Lekker handig weerquote:Ajax volgt opnieuw Chileense middenvelder Villanueva
Ajax volgt wederom de verrichtingen van Carlos Villanueva (foto), meldt de Chileense krant La Tercera. De 22-jarige aanvallende middenvelder van Audax Italiano liep in 2006 al stage bij de Amsterdammers. Aron Winter liet zich toen al positief uit over de Chileen, maar oordeelde dat het nog te vroeg was om te bepalen of de speler bij Ajax zou passen.
Villanueva, die eind 2007 opnieuw in de belangstelling stond van de club uit de hoofdstad, heeft nog tot 2009 een contract bij zijn huidige club. De spelmaker wordt ook gevolgd door Bayern München, die ruim zes miljoen euro voor hem neer zouden willen tellen. (DH)
Urzaiz gaat een Nederlands paspoort aanvragen en schiet ons naar de finale van het EK!!!!quote:Op zondag 20 april 2008 10:29 schreef TornadoDK het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 12:23 schreef koningdavid het volgende:
Ik had eigenlijk het hele stuk moeten quoten:
Romeinen 12:
9 Laat uw liefde oprecht zijn. Verafschuw het kwaad en wees het goede toegedaan. 10 Heb elkaar lief met de innige liefde van broeders en zusters en acht de ander hoger dan uzelf. 11 Laat uw enthousiasme niet bekoelen, maar laat u aanvuren door de Geest en dien de Heer. 12 Wees verheugd door de hoop die u hebt, wees standvastig wanneer u tegenspoed ondervindt, en bid onophoudelijk.
Even een (toepasselijk) stichtelijk woord op deze zondag, jwt.
Eredivisie ofcourse, de mijnes is nu al 11 uur geleden gebeurtquote:Op zondag 20 april 2008 11:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jouw ontknoping, of die van de Eredivisie?
quote:Op zondag 20 april 2008 13:19 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |