Dat is toch juist een compliment?quote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had 'lul' tegen de portier van Tivoli gezegd![]()
Vond die snor niet en de motormuis ook niet. Ze hebben mijn lieve vriendje in de boeien geslagenquote:
Ach ik voel me niet zo snel beledigd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond die snor niet en de motormuis ook niet. Ze hebben mijn lieve vriendje in de boeien geslagen
http://www.ajaxgrijpteropnieuwnaast.nlquote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef peaceman het volgende:
Is al bekend waar het online te zien is?
Maar weer redelijk Kafka. Hij moest mee omdat ie zijn ID niet bij zich had. Was na 5 minuten weer vrij.quote:
Ajax kan er in deze fase alleen maar naast grijpen als het zelf punten laat liggen, terwijl PSV verliest in Arnhem.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Maar SCH, je zou me nog een spannend verhaal over de politie vertellen.
Weet Nick het ook eens hoe het voelt om in boeien te zitten die niet roze pluche zijnquote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick vond het best spannend.
Maar 16000 man bij Armin, gaan ze een beetje bij de Tivoli staan![]()
En het is allemaal jouw SCHuld sjimz
We hebben alleen maar van die zwarte leren hoorquote:Op zondag 20 april 2008 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet Nick het ook eens hoe het voelt om in boeien te zitten die niet roze pluche zijn
quote:Op zondag 20 april 2008 10:48 schreef sjimz het volgende:
Heeft die dekselse SCH toch weer gewonnen he!
quote:Op zondag 20 april 2008 11:04 schreef RayMania het volgende:
Doodzenuwachtig, voor niets eigenlijk.
Wat ik zo gek vind, is dat er bij zo'n concert helemaal niet gedanst wordt? Daar gaat het toch om?quote:
Op zulke muziek kún je niet dansen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik zo gek vind, is dat er bij zo'n concert helemaal niet gedanst wordt? Daar gaat het toch om?
Het beweegt wordt maar gedanst wordt er niet....hoort dat zo?
Gedanst wordt er volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik zo gek vind, is dat er bij zo'n concert helemaal niet gedanst wordt? Daar gaat het toch om?
Het beweegt wordt maar gedanst wordt er niet....hoort dat zo?
Ja, blijkbaar. Computermuziek trekt mij ook niet. Geef mij maar een discotheek en de nodige drank.quote:Op zondag 20 april 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat is de lol er daarvan? Uren een beetje staan kijken naar zo'n dj?
Je kan ook op een andere manier genieten. Metal is ook niet echt dansbare muziek. Headbangen en luchtgitaarspelen noem ik nou ook niet dansen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat is de lol er daarvan? Uren een beetje staan kijken naar zo'n dj?
Ik vind de muziek van Armin nog wel ok, maar snap niet waarom er nauwelijks gedanst wordt, mensen gaan helemaal niet uit hun dak en zo.quote:Op zondag 20 april 2008 11:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Computermuziek trekt mij ook niet. Geef mij maar een discotheek en de nodige drank.
Vind ik toch wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook op een andere manier genieten. Metal is ook niet echt dansbare muziek. Headbangen en luchtgitaarspelen noem ik nou ook niet dansen.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Armin nog wel ok, maar snap niet waarom er nauwelijks gedanst wordt, mensen gaan helemaal niet uit hun dak en zo.
Het is zo anders dan vroegah![]()
![]()
Headbangen en meespelen, dat is wel uit je dak gaan, je emotie tonen enz. Gisteren zag ik allemaal van die statische mensen die het nauwelijks leuk te lijken vinden, geen beleving enzo. Dat vind ik zo gek.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Headbangen en meespelen, dat is wel uit je dak gaan, je emotie tonen enz. Gisteren zag ik allemaal van die statische mensen die het nauwelijks leuk te lijken vinden, geen beleving enzo. Dat vind ik zo gek.
Gaat ie thee halen in de rust?quote:Op zondag 20 april 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vandaag is de dag dat Urzaiz zijn aankoop rechtvaardigt
Ajax - Heraclesquote:
Het DJ vak is ook veranderd de laatste jaren. Vroegah gebruikte ze nog vinyl.quote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Het verschil is dat zo'n band voor je optreedt, echt werkt enzo, zo'n dj staat daar maar wat met zijn schuifjes.
Ik word oud
Mwa, dat heb ik ook hoor en ik ben toch ook niet oudquote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Het verschil is dat zo'n band voor je optreedt, echt werkt enzo, zo'n dj staat daar maar wat met zijn schuifjes.
Ik word oud
Heerenveen - Excelsiorquote:Op zondag 20 april 2008 11:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ajax - Heracles
1-0 "88 Urzaiz
Vitesse - PSV
0-1 "24 Farfan
1-1 "78 Kolk
2-1 "89 Claudemir
quote:
eensquote:Op zondag 20 april 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik word oud
idem.quote:Op zondag 20 april 2008 11:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa, dat heb ik ook hoor en ik ben toch ook niet oud
tja, dat amateurclubje uit Rotterdam gaat nog niet eens de nacompetitie spelenquote:
Ik ben jong en ik heb het ookquote:
Nog steeds toch?quote:Op zondag 20 april 2008 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
Het DJ vak is ook veranderd de laatste jaren. Vroegah gebruikte ze nog vinyl.
quote:
Konijnquote:Op zondag 20 april 2008 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
SCH over DJ's.
Goeiemiddag! Feest in Eindhoven straks.
Die winnen toch wel. Hebben mijn steun niet nodig.quote:
http://www.freewebs.com/voetbalfok/FOKvoetbalontknoping.htmlquote:Op zondag 20 april 2008 13:50 schreef peaceman het volgende:
tja, normaal heb ik best geduld, maar not today
iemand trouwens nog een fraaie stream gevonden?
Ik heb het gelezen ja. Vooral leuk in FB, daar ook een linkje naar het verhaal van JeRa ea.quote:Op zondag 20 april 2008 14:30 schreef Grulez het volgende:
Er is weer een leuke soap gaande op fok
http://frontpage.fok.nl/column/7481/1/1/100#4710676
klopt.quote:Op zondag 20 april 2008 15:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja. Vooral leuk in FB, daar ook een linkje nar het verhaal van JeRa ea.
Lang leve Sef Catenaccio.quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
Vandaag de dag dat het voetbal weer niet zegeviert.
quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
quote:Op zondag 20 april 2008 16:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zelfs Vaduz is opeens PSV-fan de laatste tijd.
Hij lijkt jorien wel.
Dat hoor je me niet zeggen, maar Ajax speelt tenminste geen afbraakvoetbal.quote:Op zondag 20 april 2008 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ajax kon wel trots zijn als ze kampioen waren geworden?
Dat weet ik, maar dan nog steeds is PSV kampioen geworden met Anti-voetbal.quote:Op zondag 20 april 2008 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Tja maar aan het einde van de rit heeft psv tpch de meeste punten..
ja zou ajax ook eens moeten proberenquote:Op zondag 20 april 2008 16:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan nog steeds is PSV kampioen geworden met Anti-voetbal.
Maar blijkbaar is dat succesvol.
Nog zonderquote:Op zondag 20 april 2008 17:19 schreef tong80 het volgende:
Net via Arcee mijn allereerste post op Fok gezien
Streamverslagen van 03-12-2000
quote:Op zondag 20 april 2008 17:28 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden laat zich weer eens zien
Hallo!
Dat vroeg ik hem netquote:Op zondag 20 april 2008 17:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nog zonder
Wanneer was je eerste post die je afsloot met?
Alsjeblieft niet zegquote:Op zondag 20 april 2008 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zou ajax ook eens moeten proberen
Alle PSV'ers gefeliciteerd met de titel!quote:Op zondag 20 april 2008 17:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeker blij met het behalen van de Play-offs..
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 april 2008 17:36 schreef tong80 het volgende:
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum?
Ik zit weer aan de koffie. Anders zou ik om 20.00 uur al niet meer kunnen lopenquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit weer aan de koffie. Anders zou ik om 20.00 uur al niet meer kunnen lopen
Heerenveen kon toch al geen kampioen meer worden?quote:Op zondag 20 april 2008 16:23 schreef sjimz het volgende:
Okee, smaakt het een beetje?quote:Op zondag 20 april 2008 17:57 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb al heel lang geen bier gehad, dus mocht wel weer. Tis wel zweeds bier nog uit mn kerstpakket
Nee he niet weer..quote:Op zondag 20 april 2008 18:00 schreef SCH het volgende:
En we gaan weer heerlijk tegen Ajax spelen - kutwedstrijden maar op FOK! is dat altijd wel gezellig
En ik Ajax dan PSV, dus we hadden beide een goede middagquote:Op zondag 20 april 2008 18:03 schreef tong80 het volgende:
Gefeliciteerd SCH. Ik vind Feijenoord net nog een grotere kutclub dan Heerenv een.
* Eilanden het met SCH eens isquote:Op zondag 20 april 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik Ajax dan PSV, dus we hadden beide een goede middag
Welke rel?quote:Op zondag 20 april 2008 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de ontknoping van de PM-rel vanavond.
Ben ook zeer benieuwd. Vanavond ook een nieuw interviewquote:Op zondag 20 april 2008 18:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de ontknoping van de PM-rel vanavond.
quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 14:30 schreef Grulez het volgende:
Er is weer een leuke soap gaande op fok
http://frontpage.fok.nl/column/7481/1/1/100#4710676
Gewoon http://fok.gmta.nl/ lezen.quote:Op zondag 20 april 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
Om welke users gaat het?
Wel een ingewikkeld rel hoor, beetje te hoog gegrepen voor mij. Ik heb gewoon een spiegel van glas.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:25 schreef SCH het volgende:
Om welke users gaat het?
Wel een ingewikkeld rel hoor, beetje te hoog gegrepen voor mij. Ik heb gewoon een spiegel van glas.
quote:Op zondag 20 april 2008 18:29 schreef SCH het volgende:
Ik PM altijd alleen maar aan adnere users dat ik geil ben, dus dat kan geen kwaad.
Je moet naar Eindhoven gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 18:27 schreef Bos81 het volgende:
En licht mij ook even in, ik ben nu niet in staat om goed te lezen.
Hup SCHquote:Op zondag 20 april 2008 18:00 schreef SCH het volgende:
PSV-ers gefeliciteerd. Terecht kampioen en prachtige en oprechte emoties gezien!!!
En we gaan weer heerlijk tegen Ajax spelen - kutwedstrijden maar op FOK! is dat altijd wel gezellig
quote:
Mijn kampioensgevoel is meteen wegquote:Op zondag 20 april 2008 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wel - ik PM altijd naar yvonne dat ik geil ben, heeft ze wel eens aan iteejer laten lezen
quote:
Hi Geile, Neuken?quote:
Nog amper een week Appelsientje voor je mag neukenquote:
Dat zal wel te maken hebben met de links even daarbovenquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 18:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog amper een week Appelsientje voor je mag neuken
Dan ben je toch getrouwdquote:Op zondag 20 april 2008 18:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Over 1 week lig ik lekker aan 't strand
Ik donderdag alquote:Op zondag 20 april 2008 18:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Over 1 week lig ik lekker aan 't strand
Lekker waar ga je naar toe??quote:Op zondag 20 april 2008 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik donderdag al
Ik ga het land maar uit met je bruiloft....mag toch niet komen
quote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
AFC Ajax #968 : Op naar de play-offs :')
Lezen en reageren zou leuk zijn.
OKee, ik zal nu wel op de juiste link klikkenquote:Op zondag 20 april 2008 21:21 schreef RayMania het volgende:
Foute link Bos, foute link.
Leuk verhaalquote:Op zondag 20 april 2008 21:10 schreef RayMania het volgende:
Een interview met...BliksemSchigt.
Lezen en reageren zou leuk zijn.
Ik weer welquote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Die banners zien er tof uit Ray!
Verder heb ik persoonlijk helemaal niets met de user BS.
Yup, dat is de volgende op de lijst.quote:Op zondag 20 april 2008 21:42 schreef borisz het volgende:
Nu dat interview af is, is dan nu ajax aan de beurt ?
Post eens in het andere topic, dan antwoord ikquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef VoreG het volgende:
Goed interview weer met goede antwoorden! Goede keuze van users ook, eerst Beschouw en nu BS. Doe je trouwens ook nog wat met de aangedragen keuzes voor de volgende interviews?
Krijg nou wat verkeerde topicquote:Op zondag 20 april 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Post eens in het andere topic, dan antwoord ik.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Yup, dat is de volgende op de lijst.
en ik maar denken dat ik je favoriete fokker was!quote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Die banners zien er tof uit Ray!
Sorryquote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik je favoriete fokker was!
Anders zat je nou idd wel in het centrum van Eindhoven.quote:Op zondag 20 april 2008 22:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb geen vrienden
Dat heeft er mede mee te maken jaquote:Op zondag 20 april 2008 22:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Anders zat je nou idd wel in het centrum van Eindhoven.
Had je mn plaatje nog gezien in het vorige topic?quote:Op zondag 20 april 2008 22:00 schreef RayMania het volgende:
Jullie zijn allemaal mijn vriendjes, behalve SCH.
quote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef FrankyMcG het volgende:
De eerste feestende boeren kwamen net al voorbij hier...
Welk vorige topic, Hools?quote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Had je mn plaatje nog gezien in het vorige topic?
quote:Op zondag 20 april 2008 22:10 schreef Grulez het volgende:
Beetje anti-climax vandaag met de sport...
Wat wil je daar mee zeggenquote:
Dat hij Azrael heeft gezien en in de sig van Ray wil komenquote:
Dat druk je netjes uitquote:Op zondag 20 april 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:
Dan is het goed.quote:Op zondag 20 april 2008 22:26 schreef tong80 het volgende:
Ok dacht dat het over mij ging. Snapte het al niet
Weet ik niet. Ik volgde het via internet (zonder beelden)quote:Op zondag 20 april 2008 22:36 schreef tong80 het volgende:
Kut kijk ik naar Peter R. de Vries. Mag de confrontatie niet worden uitgezonden
quote:
Armin van geweldig natuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Jij zult vast het weekend van je leven hebben gehad
Je hebt er dus bewust voor gekozen om vorige week de BOB te zijnquote:Op zondag 20 april 2008 22:59 schreef rubbereend het volgende:
zo was me het weekend wel
vannacht Amrin van Buurenwow wat een feest was echt geweldig
toen om 9.30u in bed en om 13.00u eruitsnel naar Eindhoven
heerlijke middag, wedstrijd gekeken op het Stadhuisplein, feestje en rond een uur of 6 naar huis omdat mijn BOB naar huis moest
ach weet je.................... deze keer was jullie doelsaldo wel beterquote:
quote:Op zondag 20 april 2008 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach weet je.................... deze keer was jullie doelsaldo wel beter
quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt er dus bewust voor gekozen om vorige week de BOB te zijn
of nietals je er toch overheen leestquote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Rubbereend ik heb iets geniaals gezien voor jeals het lukt neem ik het 17 mei wel mee
quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Rubbereend ik heb iets geniaals gezien voor jeals het lukt neem ik het 17 mei wel mee
quote:Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of nietals je er toch overheen leest
Heb je eindelijk een keer een goede reden om onder de douche te gaanquote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:
Als afscheidscadeau een doucheradio gekregen. Wilde ik altijd al hebben, maar kon ze nooit vinden!
ze hadden geen bier bij de Dönner Companyquote:
Okee, ik vond het al zo'n raar gezicht jij en geen bier in je handquote:Op zondag 20 april 2008 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden geen bier bij de Dönner Company
we zullen zienquote:Op zondag 20 april 2008 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trusten Bos.
Droom maar van de titel. Volgend jaar hebben wij hem!
Ha, heb je die successupporter ook weer.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef StarGazer het volgende:
Kom je weer zuigen Adothehague? Misschien kan je beter een kijkje nemen in het Heerenveen topic, aangezien een zekere SCH daar wél van is gediend.
quote:
voelde ook redelijk onnatuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik vond het al zo'n raar gezicht jij en geen bier in je hand
nu maak je me heel nieuwsgierigquote:Op zondag 20 april 2008 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is tofnu hopen dat t lukt om het te krijgen :p
Ik ook.quote:
zit de hele dag al aan het bierquote:
He jammer gemist. Altijd wel vermakelijk om welke reden dan ook...quote:Op maandag 21 april 2008 00:10 schreef tong80 het volgende:
Studio voetbal was zo slecht dat het hillarisch was
Zap ik verder kom bij Harry Mens uit. Dat is helemaal Koot en Bie
Zeker. Ook een reden om ongegeneerd vals te gaan zingen!quote:Op zondag 20 april 2008 23:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een keer een goede reden om onder de douche te gaan
Je bent te dronken om letters te typen ?quote:
Letters typen, lukt denk ik wel, alleen de juiste letters in de goede volgorde...quote:Op maandag 21 april 2008 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je bent te dronken om letters te typen ?
quote:Op maandag 21 april 2008 00:29 schreef dndiek het volgende:
Wil je H-E-L-E-M-A-A-L N-I-E-T-S I-N A-M-S-T-E-R-D-A-M lezen dan?
Ik ben ook blij om jou te zien, hoor.quote:
Nog smsjes gehadquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 09:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Danny heeft zich gister met die rel ook niet bepaald populairder gemaakt
ik had eigenlijk niet anders verwachtquote:Op maandag 21 april 2008 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoi. Danny leest de PM's dus mee....
Lees je ook smsjes?quote:Op maandag 21 april 2008 14:04 schreef RayMania het volgende:
Ik lees al jullie reacties door, dat is nog veel enger. Nu wil ik ook een rel.
Ja, en soms stuur ik er één terug. Als ik zin heb.quote:
hahaquote:Op maandag 21 april 2008 14:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en soms stuur ik er één terug. Als ik zin heb.
Dat komt in de buurt van mijn smsjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |