quote:Op zondag 20 april 2008 23:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach weet je.................... deze keer was jullie doelsaldo wel beter
quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt er dus bewust voor gekozen om vorige week de BOB te zijn
of nietals je er toch overheen leestquote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Rubbereend ik heb iets geniaals gezien voor jeals het lukt neem ik het 17 mei wel mee
quote:Op zondag 20 april 2008 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Rubbereend ik heb iets geniaals gezien voor jeals het lukt neem ik het 17 mei wel mee
quote:Op zondag 20 april 2008 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
of nietals je er toch overheen leest
Heb je eindelijk een keer een goede reden om onder de douche te gaanquote:Op zondag 20 april 2008 23:22 schreef VoreG het volgende:
Als afscheidscadeau een doucheradio gekregen. Wilde ik altijd al hebben, maar kon ze nooit vinden!
ze hadden geen bier bij de Dönner Companyquote:
Okee, ik vond het al zo'n raar gezicht jij en geen bier in je handquote:Op zondag 20 april 2008 23:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze hadden geen bier bij de Dönner Company
we zullen zienquote:Op zondag 20 april 2008 23:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trusten Bos.
Droom maar van de titel. Volgend jaar hebben wij hem!
Ha, heb je die successupporter ook weer.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 april 2008 23:35 schreef StarGazer het volgende:
Kom je weer zuigen Adothehague? Misschien kan je beter een kijkje nemen in het Heerenveen topic, aangezien een zekere SCH daar wél van is gediend.
quote:
voelde ook redelijk onnatuurlijkquote:Op zondag 20 april 2008 23:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, ik vond het al zo'n raar gezicht jij en geen bier in je hand
nu maak je me heel nieuwsgierigquote:Op zondag 20 april 2008 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is tofnu hopen dat t lukt om het te krijgen :p
Ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |