Dat is toch juist een compliment?quote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij had 'lul' tegen de portier van Tivoli gezegd![]()
Vond die snor niet en de motormuis ook niet. Ze hebben mijn lieve vriendje in de boeien geslagenquote:
Ach ik voel me niet zo snel beledigd.quote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond die snor niet en de motormuis ook niet. Ze hebben mijn lieve vriendje in de boeien geslagen
http://www.ajaxgrijpteropnieuwnaast.nlquote:Op zondag 20 april 2008 10:30 schreef peaceman het volgende:
Is al bekend waar het online te zien is?
Maar weer redelijk Kafka. Hij moest mee omdat ie zijn ID niet bij zich had. Was na 5 minuten weer vrij.quote:
Ajax kan er in deze fase alleen maar naast grijpen als het zelf punten laat liggen, terwijl PSV verliest in Arnhem.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 10:33 schreef sjimz het volgende:
Maar SCH, je zou me nog een spannend verhaal over de politie vertellen.
Weet Nick het ook eens hoe het voelt om in boeien te zitten die niet roze pluche zijnquote:Op zondag 20 april 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Nick vond het best spannend.
Maar 16000 man bij Armin, gaan ze een beetje bij de Tivoli staan![]()
En het is allemaal jouw SCHuld sjimz
We hebben alleen maar van die zwarte leren hoorquote:Op zondag 20 april 2008 10:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Weet Nick het ook eens hoe het voelt om in boeien te zitten die niet roze pluche zijn
quote:Op zondag 20 april 2008 10:48 schreef sjimz het volgende:
Heeft die dekselse SCH toch weer gewonnen he!
quote:Op zondag 20 april 2008 11:04 schreef RayMania het volgende:
Doodzenuwachtig, voor niets eigenlijk.
Wat ik zo gek vind, is dat er bij zo'n concert helemaal niet gedanst wordt? Daar gaat het toch om?quote:
Op zulke muziek kún je niet dansen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik zo gek vind, is dat er bij zo'n concert helemaal niet gedanst wordt? Daar gaat het toch om?
Het beweegt wordt maar gedanst wordt er niet....hoort dat zo?
Gedanst wordt er volgens mij wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat ik zo gek vind, is dat er bij zo'n concert helemaal niet gedanst wordt? Daar gaat het toch om?
Het beweegt wordt maar gedanst wordt er niet....hoort dat zo?
Ja, blijkbaar. Computermuziek trekt mij ook niet. Geef mij maar een discotheek en de nodige drank.quote:Op zondag 20 april 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat is de lol er daarvan? Uren een beetje staan kijken naar zo'n dj?
Je kan ook op een andere manier genieten. Metal is ook niet echt dansbare muziek. Headbangen en luchtgitaarspelen noem ik nou ook niet dansen.quote:Op zondag 20 april 2008 11:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat is de lol er daarvan? Uren een beetje staan kijken naar zo'n dj?
Ik vind de muziek van Armin nog wel ok, maar snap niet waarom er nauwelijks gedanst wordt, mensen gaan helemaal niet uit hun dak en zo.quote:Op zondag 20 april 2008 11:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar. Computermuziek trekt mij ook niet. Geef mij maar een discotheek en de nodige drank.
Vind ik toch wel hoor.quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je kan ook op een andere manier genieten. Metal is ook niet echt dansbare muziek. Headbangen en luchtgitaarspelen noem ik nou ook niet dansen.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind de muziek van Armin nog wel ok, maar snap niet waarom er nauwelijks gedanst wordt, mensen gaan helemaal niet uit hun dak en zo.
Het is zo anders dan vroegah![]()
![]()
Headbangen en meespelen, dat is wel uit je dak gaan, je emotie tonen enz. Gisteren zag ik allemaal van die statische mensen die het nauwelijks leuk te lijken vinden, geen beleving enzo. Dat vind ik zo gek.quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 11:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Headbangen en meespelen, dat is wel uit je dak gaan, je emotie tonen enz. Gisteren zag ik allemaal van die statische mensen die het nauwelijks leuk te lijken vinden, geen beleving enzo. Dat vind ik zo gek.
Gaat ie thee halen in de rust?quote:Op zondag 20 april 2008 11:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vandaag is de dag dat Urzaiz zijn aankoop rechtvaardigt
Ajax - Heraclesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |