hey pummel, anders rot je ff lekker op als mod. je maakt fok! nws kapot en sinds jou heb ik weinig mediamensen geadviseerd op fok! te adverteren. met andere woorden, onderschat je users niet altijd knuppel.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef gronk het volgende:
[..]
't is niet jouw topic, je hebt er niet in gereageerd, dus gewoon je muil houden, niet zeiken en doorlopen. Is dat nou zo moeilijk?
Ik heb de indruk dat je heel NWS niet serieus neemt maar dat is even een ander verhaal.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, met iedere mod-actie die ik doe zie ik het gebruikelijke geneuzel van jou, GewoneMan en Elfletterig. Je denkt toch niet dat ik dat nog serieus neem? Komop.
Doe even normaal please. Dit lost niks op, dat domme gescheldquote:Op maandag 5 mei 2008 00:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey pummel, anders rot je ff lekker op als mod. je maakt fok! kapot en sinds jou heb ik weinig mediamensen geadviseerd op fok! te adverteren. met andere woorden, onderschat je users niet altijd knuppel.
en het gescheld van gronk wel, doen niet zo doorzichtig boeren... en reageer eens op de post die voor jou was linkse koorknaap.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal please. Dit lost niks op, dat domme gescheld
Je hebt gewoon geen fatsoenlijk antwoord op je belachelijke moderatie-acties. En om dat te verbloemen, ga je kritiek van mij en anderen afdoen als 'geneuzel'. Leg mij nou eens in gewoon Nederlands uit waarom je het topic over de doodgeschoten Alkmaarder eerst sloot (zonder reden), om vervolgens in een identiek topic te verkondigen dat je wel 'in bent' voor een sappig verhaal. Verklaar dat nou gewoon eens, in plaats van te gaan zwaaien.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:29 schreef gronk het volgende:
Joh, met iedere mod-actie die ik doe zie ik het gebruikelijke geneuzel van jou, GewoneMan en Elfletterig. Je denkt toch niet dat ik dat nog serieus neem? Komop.![]()
understatement zeker 15+ van de vaste NWS posters. sterker nog er word bijna niet meer gepost in NWS en dat is geen wonder.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je heel NWS niet serieus neemt maar dat is even een ander verhaal.
Over goede mod-acties zul je nooit iemand horen klagen beste gronk, maar over rare modbeslissingen waarbij je elke dag nieuwe regeltjes maakt zonder deze kenbaar te maken aan je users en ook nog eens selectief gebruik maakt van deze aan verandering onderhevige regels...tjah, daar krijg je idd vragen over en als je die vragen niet kunt beantwoorden dan is het logisch dat men jouw toegepaste regeltjes ook niet mee pikt.
Actie-reactie.
Vooral het selectieve gebruik maken van vreemde regels is hetgeen waar meer mensen vragen over hebben en als je een beetje betrokken was bij het NWS forum dan had je ook geweten dat de drie namen die je noemt niet de enige users zijn die zich daarover blijven verbazen.
Dat topic is terecht dicht. Daar moet je het mee eens zijn en anders snap je niet waar NWS over gaat.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey ouwe afgevallen nichtenkop![]()
ik zie je weinig op fok! de laatste tijd. dat terwijl het nws mod/fa-gehalte nu toch zeker 80% extreem links is. of juist daarom. met je linkse nep missie.
Kun je je aub eens een week gedragen?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef gronk het volgende:
[..]
't is niet jouw topic, je hebt er niet in gereageerd, dus gewoon je muil houden, niet zeiken en doorlopen. Is dat nou zo moeilijk?
Oh, 'het gescheld van gronk wel'. Grep even het complete werk van DrNikita en GewoneMan in NWS-FB, will yaquote:Op maandag 5 mei 2008 00:36 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en het gescheld van gronk wel, doen niet zo doorzichtig boeren... en reageer eens op de post die voor jou was linkse koorknaap.
SCH, wees eens even objectief, lees terug en zie waar dit soort dingen elke keer weer door onstaan, een mod die gaat schelden of off topic denigrerende postings gaat plaatsen zonder inhoudelijk in te gaan op zaken --> vervolgens een soortgelijke gezellige reactie van een user die dat niet meer pikt.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe even normaal please. Dit lost niks op, dat domme gescheld
wederom actie reactie ik kan me nog een topic herinneren waar ik me keurig gedroeg en jij begon met schelden. sterker nog dat is meestal het geval moet ik echt linkjes gaan zoeken en posten?quote:Op maandag 5 mei 2008 00:38 schreef gronk het volgende:
[..]
Oh, 'het gescheld van gronk wel'. Grep even het complete werk van DrNikita en GewoneMan in NWS-FB, will ya
Joh, even voor alle duidelijkheid: ik hoef jou helemaal niets uit te leggen.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen fatsoenlijk antwoord op je belachelijke moderatie-acties
jij denkt dat je een flinke journalist bent toch? zo kom je namelijk wel over, al mis je de daadkracht en het doorzettingsvermogen om iets echt te onderzoeken.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat topic is terecht dicht. Daar moet je het mee eens zijn en anders snap je niet waar NWS over gaat.
Voor de rest ben ik het wel eens met een deel van de kritiek op gronk maar in zijn voordeel is tenminste dat hij er nog wel eens is, wat je van zo'n sp3c niet kan zeggen. Hij kan het iets beter onderbouwen en even wat langer wachten met acties maar de meeste van jullie reacties, en vooral die van jou, zijn dan ook wel weer direct zo stompzinnig dat het allemaal niks gaat opleveren.
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:23 schreef gronk het volgende:
'Oh noes, d'r is een topic gesloten in NWS. Ik *moet* nu klagen in NWS-FB'.
Loedertje, get a life.![]()
uiteindelijk is het het probleem van FOK want NWS is zo goed als dood en daar wil ik je graag de credits voor gevenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:42 schreef gronk het volgende:
[..]
Joh, even voor alle duidelijkheid: ik hoef jou helemaal niets uit te leggen.
Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft. Dat jij hier nu in NWS-FB nog even je persoonlijke vete met mij uit wilt vechten, en daar zo'n beetje elk topic voor aangrijpt: da's jouw probleem, niet het mijne.
Ja, ik zie dat ook wel.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
SCH, wees eens even objectief, lees terug en zie waar dit soort dingen elke keer weer door onstaan, een mod die gaat schelden of off topic denigrerende postings gaat plaatsen zonder inhoudelijk in te gaan op zaken --> vervolgens een soortgelijke gezellige reactie van een user die dat niet meer pikt.
laat het even rusten? weet je hoe lang dit al speeltquote:Op maandag 5 mei 2008 00:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat ook wel.
Maar grijp nou even niet iedere scheet aan en laat het even rusten.
Gelukkigquote:
Kut man, heb ik net gedaanquote:Op maandag 5 mei 2008 00:43 schreef zoalshetis het volgende:
en anders ga je ff lekker rukken met je nieuwe linkse geluid.
Ondertussen weten de users in dit FB topic dus niet waarom het topic dicht moest en dichtbleef totdat Dagonet het ging mergen.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:42 schreef gronk het volgende:
Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft.
Er zijn hier door meerdere mensen publiekelijk vragen gesteld over één van jouw ondoorgronkelijke en onnavolgbare moderatie-acties. Het zou dan handig EN netjes zijn wanneer je dergelijke vragen publiekelijk beantwoordt, in plaats van één user alleen een PM te sturen. Dat draagt namelijk bij aan de duidelijkheid. Overigens zijn mijn ervaringen met PM's aan jouw adres dusdanig dat ik niet de behoefte heb om ze nog weer aan je te sturen, noch te ontvangen.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:42 schreef gronk het volgende:
Joh, even voor alle duidelijkheid: ik hoef jou helemaal niets uit te leggen. Ik heb afgelopen nacht 't een en ander aan PM's met loedertje uitgewisseld, en da's OK wat mij betreft. Dat jij hier nu in NWS-FB nog even je persoonlijke vete met mij uit wilt vechten, en daar zo'n beetje elk topic voor aangrijpt: da's jouw probleem, niet het mijne.
ik heb net aangetoont dat dagonet het duidelijk oneens was met een slotje van gronk en daar wenst meneer niet op te reagerenquote:Op maandag 5 mei 2008 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kut man, heb ik net gedaan![]()
Doe even rustig, neem een glaasje lessini en dan hebben we het er morgen wel over.
Jullie hebben deels gelijk en de acties van gronk zijn ook deels begrijpelijk. Wat in ieder geval helder is dat deze voortdurende en terugkerende kettingreactie niks oplevert. Gronk zou beter moeten weten maar sommige van jullie mogen ook echt de hand in eigen boezem steken.
Bovendien is gronk niet in zijn eentje en blijkbaar worden zijn acties gedragen door de rest van de crew.
Volledig eens met deze opmerking. Terecht slotje op wat overduidelijk een troll topic is, maar het was gewoon zo goed geschreven.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:28 schreef SCH het volgende:Kom op Loeder, dat is toch overduidelijk zo'n troll topic, slaat echt nergens op. Goed slotje
tot morgen, maar dan denken mediamensen die ik ken er nog steeds zo over. gronk maakt nws kaput. of eigenlijk is fok! al kapot door het voortdurende linksextremistische geluid dat hier maar doorgang kan blijven vinden. 'rechtser' denkende mensen voor nazi uitmaken is al zeer gangbaar hier.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Kut man, heb ik net gedaan![]()
Doe even rustig, neem een glaasje lessini en dan hebben we het er morgen wel over.
Jullie hebben deels gelijk en de acties van gronk zijn ook deels begrijpelijk. Wat in ieder geval helder is dat deze voortdurende en terugkerende kettingreactie niks oplevert. Gronk zou beter moeten weten maar sommige van jullie mogen ook echt de hand in eigen boezem steken.
Bovendien is gronk niet in zijn eentje en blijkbaar worden zijn acties gedragen door de rest van de crew.
Daar heb je wel een punt. gronk is momenteel het belangrijkste onderwerp van gesprek in de media- en communicatiewereldquote:Op maandag 5 mei 2008 00:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tot morgen, maar dan denken mediamensen die ik ken er nog steeds zo over. gronk maakt nws kaput.
je snapt het weer niet he luilebol. ksssst ga journalistiek bedrijven.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. gronk is momenteel het belangrijkste onderwerp van gesprek in de media- en communicatiewereld![]()
![]()
nou het wordt vrij duidelijk als je dat terug doet bij gronkie. dan sluit hij het topic of zorgt hij en consorten, zoals sch, dat je wel een ban krijgt.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:04 schreef Loedertje het volgende:
DAT is namelijk allemaal niet zo heel erg duidelijk meer de laatste tijd.
Mijn idee. Een motivering is belangrijk.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:04 schreef Loedertje het volgende:
Enfin, de oplossing is dus, niet schelden als iemand je iets vraagt, je hoeft niet alles tot in de puntjes uit te leggen maar een kleine toelichting m.b.t. bepaalde beslissingen waarvan je wéét dat het reacties kan oproepen is wel zo netjes en daarmee voorkom je altijd een hoop gezeur.
Inhoudelijk even ingaan op de vragen en zorgen dat je antwoorden duidelijk en helder zijn zodat mensen ook kunnen begrijpen waarom je iets hebt gedaan (overtreding van policy., in strijd met het beleid ect) en misschien tevens netjes zonder gescheld of denigrerende opmerkingen even aangeven hoe het wel mag?
DAT is namelijk allemaal niet zo heel erg duidelijk meer de laatste tijd.
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou het wordt vrij duidelijk als je dat terug doet bij gronkie. dan sluit hij het topic of zorgt hij en consorten, zoals sch, dat je wel een ban krijgt.
jij bent een gemeen persoon die achter de schermen om bans gilt bij opmerkingen die niet in jouw straatje passen. en dat kan ik weten als niet mod.quote:
je bent een poepluier. en je bent een journalist met potentieproblemen. zo goed?quote:
dude heel fok weet dat het een relnicht is die close is met de crewquote:Op maandag 5 mei 2008 01:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent een gemeen persoon die achter de schermen om bans gilt bij opmerkingen die niet in jouw straatje passen. en dat kan ik weten als mod.
hij is niet alleen close, hij heeft ook invloed op de modkeuzes.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:10 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dude heel fok weet dat het een relnicht is die close is met de crew
nee doe ik niet, het is de realiteit. steeds minder investeerders in fok! ja sorry, ik zit aan de commerciele kant.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:11 schreef Loedertje het volgende:
zoalshetis..verlaag je aub niet tot dit niveau en haal zelf je postings ff weg..
wil jij geen NWS mod worden? jij snapt het tenminstequote:Op maandag 5 mei 2008 01:11 schreef Loedertje het volgende:
zoalshetis..verlaag je aub niet tot dit niveau en haal zelf je postings ff weg..
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wil jij geen NWS mod worden? jij snapt het tenminste
tja... wellicht oppergoeroe danny eens een PM sturenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee doe ik niet, het is de realiteit. steeds minder investeerders in fok! ja sorry, ik zit aan de commerciele kant.
lol, alsof hij dat niet al gemerkt heeft...quote:Op maandag 5 mei 2008 01:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tja... wellicht oppergoeroe danny eens een PM sturenals het hem duidelijk word dat het wanbeleid in NWS financiele gevolgen heeft voor fok verandert er wel wat lijkt me
ja maar dan verandert er nooit wat natuurlijkquote:
dan vraag ik me serieus af waarom ze gronk door laten prutsenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol, alsof hij dat niet al gemerkt heeft...
Gokje,quote:Op maandag 5 mei 2008 00:46 schreef GewoneMan het volgende:
laat het even rusten? weet je hoe lang dit al speelt
Het kan zijn dat Dagonet hem eens gemoedelijk gaat toespreken en dat gronk strax gewoon zelf inziet dat hij misschien wel beter kan stoppen of een ander eilandje op FOK! zou moeten gaan modden. Soms past een mens niet bij het forum waarvoor hij/zij in eerste instantie heeft gekozen.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:17 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja maar dan verandert er nooit wat natuurlijk
Sure, een moderator met banrechten.quote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef Loedertje het volgende:
Dagonet is toch al een stap in de goede richting (hoop ik)
laten we het hopen, want dit moet echt veranderenquote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Het kan zijn dat Dagonet hem eens gemoedelijk gaat toespreken en dat gronk strax gewoon zelf inziet dat hij misschien wel beter kan stoppen of een ander eilandje op FOK! zou moeten gaan modden. Soms past een mens niet bij het forum waarvoor hij/zij in eerste instantie heeft gekozen.
NWS blijft een forum met vreemde kostgangers uit alle lagen van de bevolking, hardstikke leuk maar je moet er wel een beetje mee willen omgaan op een leuke manier en niet tegen je zin scheldend gaan zitten modden .
Dagonet is toch al een stap in de goede richting (hoop ik)
Nou, soms is dat idd wel erg handig (in crisistijd bij onderbezetting van andere FA's en A'squote:Op maandag 5 mei 2008 01:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sure, een moderator met banrechten.(wat schijnbaar nodig is voor serieuze fora).
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:27 schreef GewoneMan het volgende:
wtb gronk hij maakt nog steeds zijn fobo plaatje waar
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gokje,
Sinds het hebben van een eigen abjecte mening/posting als stront over de diverse fora loopt.
* Selectieve quote, maar ach... daar is SCH zelf ook heel goed in.quote:__Saviour__ : "Feit blijft dat NWS zwaar verkut is door gronks hypocriete inconsequente optreden en misbruik van moderatorschap."
Elfletterig: "Ik zie dat Gronk namelijk uitblinkt in het maken van beledigende en denigrerende opmerkingen en ook nog eens weigert om inhoudelijk iets met kritiek te doen, of het zelfs maar te lezen."
StateOfMind: "Voor de crew zou het toch een veeg teken aan de wand moeten zijn dat het 'rumoer' in NWS feitelijk begonnen is sinds het aantreden van Gronk als mod. Sinds jaren is het niet meer zo uit de hand gelopen hier."
zoalshetis: "Gronk functioneert voor geen meter in nieuws. Kort genoeg?"
SCH: "Voor de rest ben ik het wel eens met een deel van de kritiek op gronk..." *
Dr.Nikita: "Gronk zal wel niet reageren, doet ie ook niet bij mij. Users die kritiek op hem leveren worden genegeerd. Dat is voor een mod al behoorlijk onbeschoft gedrag."
Xtreem: "Men, moet je hier nou je respect vandaan halen? Wanneer je je inhoudelijk niet meer kunt verdedigen ga je dreigen? Zwak."
GewoneMan: "Dat en het feit dat je je eigen sticky toepast zoals het jou uitkomt en niet zoals het bedoeld is."
Zwaai: "Meneer Gronk dondert even voor de gein een nieuws topic dicht, fijne mod dit."
Martijn_77: "Je bevestigt mijn beeld best wel over het hele inconsequente zowel in je reacties als in je moderatie."
Loedertje: Er zijn nieuwe regels, nieuwsberichten doen we in GC, discussie's m.b.t. alles wat allochtoon is in INT en NWS is voor de club van Gronk."
Swetsenegger: "Gezien de OP worden er topics gesloten die niet voldoen aan het wereldbeeld van de mod... kwalijk.
rutger05: "Het lijkt mij niet de taak van mods om te bepalen dat bepaald nieuws niet mag worden gebracht en dat er niet over mag worden gediscussieerd door users als het wel nieuwswaardig is. Hier jaag je users mee weg."
StemDesVolks: "En hier gaat het dus wel om consequentie, dus ook over Gronks beslissingen."
Strollie75: "Tjonge jonge. Ik hoop dat je je in je professionele leven niet zo opstelt. Want dan ga je nog eens flink op je bek."
quote:Loedertje: "Soms past een mens niet bij het forum waarvoor hij/zij in eerste instantie heeft gekozen."
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik moet zeggen dat ik als user de opstelling van moderator Gronk onderhand een beetje zat ben. Hij blijft stelselmatig users schofferen, neemt klachten niet serieus, gebruikt bij vlagen zelfs grove taal, scheldt en weet op geen enkele wijze zijn ondoorgrondelijke acties uit te leggen als daarom gevraagd wordt.
Verder spreekt Gronk continu van een "persoonlijke vete" met mij, terwijl ik het in de afgelopen 23 discussietopics over hem (en zijn handelen) nota bene nog een paar keer voor hem heb opgenomen door erop aan te dringen dat mensen niet persoonlijk zouden worden. Helaas zinkt die moed mij nu ook definitief in de schoenen.
Het wil kennelijk niet echt best doordringen bij Gronk dat hij zijn houding zal moeten veranderen; iets wat ook ervaren NWS-gebruikers en ex-moderators proberen aan te geven. Om hem daar nog maar eens van te doordringen, hier een opsomming van wat onvreden users de laatste weken zoal aangaven.
[..]
* Selectieve quote, maar ach... daar is SCH zelf ook heel goed in.
En tot slot nog de beste, meest treffende opmerking:
[..]
die van jou was ook geweldig hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 02:01 schreef zoalshetis het volgende:
ik vond die van mij het best en het kortst. daarnaast ook het meest treffend. maar het was natuurlijk niet van een vrouw...
en jij moet helemaal ophoeren met je domme geneuzel. slappe, libidoloze zak stront met een voorkeur voor alles dat stinkt naar krakers. je doet net of iedereen je zou moeten kennen, maar ik heb je hooguit drie keer poep zien spuiten op fok!. dit is een van die keren.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Gaan jullie elkaar nu rukken na deze correspondentie?
Wat een opwinding.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij moet helemaal ophoeren met je domme geneuzel. slappe, libidoloze zak stront met een voorkeur voor alles dat stinkt naar krakers. je doet net of iedereen je zou moeten kennen, maar ik heb je hooguit drie keer poep zien spuiten op fok!. dit is een van die keren.
Je kon wel een kloon van Gronk zijn... Ik heb je nu een paar keer in de NWS-feedback zien reageren en het zijn steeds inhoudsloze onliners en ook vaak nadat Gronk onder vuur lag. Frappant.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Gaan jullie elkaar nu rukken na deze correspondentie?![]()
Nah, slechts hier.quote:Op maandag 5 mei 2008 02:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kon wel een kloon van Gronk zijn... Ik heb je nu een paar keer in de NWS-feedback zien reageren en het zijn steeds inhoudsloze onliners en ook vaak nadat Gronk onder vuur lag. Frappant.
Ik ben niet aanwezig op discussieforums om mijn ego op te krikken of om een populariteitswedstrijd te winnen, kan ik je melden. Dat ik die quotes opsom, heeft een reden. Maar ja, die uitleg is aan jou toch niet besteed. Om met Gronk te spreken:quote:Op maandag 5 mei 2008 02:43 schreef OldJeller het volgende:
Het werd me iets te nichterig hier door hoe jullie elkaars en je eigen ego aan het strelen waren vanwege een stel quotes.
quote:Op maandag 5 mei 2008 02:35 schreef OldJeller het volgende:
Gaan jullie elkaar nu rukken na deze correspondentie?
tja ik zie SCH ook liever gaan dan komen maar ja het is een vrij medium hé dus ook hij mag hier komen, sterker nog zelfs jij bent welkomquote:Op maandag 5 mei 2008 02:43 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nah, slechts hier.
Het werd me iets te nichterig hier door hoe jullie elkaars en je eigen ego aan het strelen waren vanwege een stel quotes.
quote:Op maandag 5 mei 2008 01:29 schreef Loedertje het volgende:
Maar Dagonet is wel fair genoeg (denk ik) om niet zomaar zonder overleg te gaan bannen hoor , zelfs op zijn eigen eilandje niet.
Nogal onbeschoft voor een moderator.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:31 schreef gronk het volgende:
[..]
Niet gek als alleen nieuws wordt toegestaan van SBS gehalte en een onbeschofte moderator aan de touwtjes trekt.quote:Op maandag 5 mei 2008 04:01 schreef Bommenlegger het volgende:
Het peil van Fok! zakt naar een bedenkelijk niveau...
Wat wel frappant is, is dat FB in NWS harder loopt dan de topics...
Iets om over na de denken...
Ben je soms je speelgoed pop kwijt ?quote:Op maandag 5 mei 2008 07:49 schreef Dr.Nikita het volgende:
Niet gek als alleen nieuws wordt toegestaan van SBS gehalte en een onbeschofte moderator aan de touwtjes trekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gronk hoeft niet te stoppen, hij moet zich anders opstellen. Users serieus nemen en respecteren, in plaats van te lopen schelden en denigrerende opmerkingen te maken. Wat mod-vrijwilligers betreft: zorg voor een helder beleid en wees duidelijk naar je users, dan is een forum als NWS prima te modereren. Als je echter wazig beleid voert, dit niet eenduidig hanteert EN kritiek van vele users negeert of wegwimpelt, wordt het lastiger. Het is maar wat je er zelf van wilt maken.quote:Op maandag 5 mei 2008 14:59 schreef SCH het volgende:
gronk stopt er binnenkort wel mee, zijn jullie dan tevreden?
Of gaan jullie dan weer zinloos geweld op de volgende moderator toepassen? Alsof iemand hier nog wil modereren met al die persoonlijke aanvallen en dat getroll.
quote:Op maandag 5 mei 2008 11:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben je soms je speelgoed pop kwijt ?Wat probeer je nu te zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je er een barbiepop naast kunt zetten om te bewijzen dat een schoonheidsideaal bestaat, toch?quote:
Ik moest lachen om dat topic.quote:Op maandag 5 mei 2008 00:30 schreef Elfletterig het volgende:Hilarisch: 99,955% Marokkanen molesteert vader en zoons NIET
Ook al is dit topic dicht, het is gewoon geniaal opgesteld. Volledig Gronk-proof.
Het cynisme druipt ervan af, heerlijk gewoon.
hups! heropenen dan!quote:
dat weet ik niet maar slechter kan het niet worden dus ik zou het als goed nieuws zienquote:Op maandag 5 mei 2008 14:59 schreef SCH het volgende:
gronk stopt er binnenkort wel mee, zijn jullie dan tevreden?
al die aanvallen komen rechtstreeks voort uit zijn wanbeleid en achterlijke beslissingen die hij zeer regelmatig neemtquote:Of gaan jullie dan weer zinloos geweld op de volgende moderator toepassen? Alsof iemand hier nog wil modereren met al die persoonlijke aanvallen en dat getroll.
preciesquote:Op maandag 5 mei 2008 17:49 schreef zoalshetis het volgende:
dus omdat sch het brengt alsof het onze fout is dat gronk heel misschien, eventueel, hoogstonwaarschijnlijk, zou kunnen vertrekken, moet ik me een soort van schuldig voelen vanwege kritiek op een doldwaas modbeleid? mmmmneee. dacht 't ff niet.
Even wat neutrale bronnen erbij gepakt want met alleen de OP wordt eht weinig serieus vrees ik.quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even wat neutrale bronnen erbij gepakt want met alleen de OP wordt eht weinig serieus vrees ik.
quote:Op maandag 5 mei 2008 18:02 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Even wat neutrale bronnen erbij gepakt want met alleen de OP wordt eht weinig serieus vrees ik.
hey sch, even tussen ons. ik schaam me voor mijn taalgebruik jegens jou, gister. was niet de bedoeling. hoop serieus dat je je goed voelt nu je minder weegt.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:19 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je gronk afvalt Dagonet, doe je goed!!!
quote:Op maandag 5 mei 2008 19:19 schreef SCH het volgende:
Leuk dat je gronk afvalt Dagonet, doe je goed!!!
Schaamte is okay maar je had het toch eerder moeten bedenken.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey sch, even tussen ons. ik schaam me voor mijn taalgebruik jegens jou, gister. was niet de bedoeling. hoop serieus dat je je goed voelt nu je minder weegt.
Neah, los van het bericht kan je namelijk óók nog de TT aangrijpen voor iets heel anders, in totaal zelfs drie dingen:quote:Op maandag 5 mei 2008 18:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
kan je de OP ook even aanpassen? mishandeling om drugs lijkt me een betere TT maar als je een betere TT weet is dat ook prima![]()
Dat is wel erg cryptisch en veelgevraagd. Ik ben het wel met Drugshond eens als hij stelt dat het nu ineens okay is om hele sarcastische OP's te plaatsen?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Neah, los van het bericht kan je namelijk óók nog de TT aangrijpen voor iets heel anders, in totaal zelfs drie dingen:
- het bericht
- het aansprakelijk stellen van een hele bevolkingsgroep voor de daden van een kleine groep misdadigers
- de (soms overdreven) neiging om dat laatste te benadrukken en het continu hameren op het feit dat het niet een hele ethnische groep is maar slecht een klein deel. Iedereen weet dat wel zo onderhand.
Een multifunctioneel topic, wat je er zelf van maakt
Oh ja, één topic wordt er geopend, ja tof, nu is het een trend en moet iedereen alle topics zo openen.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:37 schreef SCH het volgende:
Dat is wel erg cryptisch en veelgevraagd. Ik ben het wel met Drugshond eens als hij stelt dat het nu ineens okay is om hele sarcastische OP's te plaatsen?
Ja, ach, /carequote:Ik vind het niet slim van je om het te heropenen, zeker niet richting gronk.
Is dit een nieuwe trend in modland?quote:Op maandag 5 mei 2008 19:41 schreef Dagonet het volgende:
wat een gejank
deed ik niet, ondanks kalmerende pm's . sorry dude.quote:Op maandag 5 mei 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Schaamte is okay maar je had het toch eerder moeten bedenken.
Nee, weet je waar adverteerders op afhaken? Dat domme gespui hier altijd. Niet jij, zeker niet, maar er zijn hier veel users die te stom zijn om te poepen en op het extreem-rechtse af. Ik laat mijn baas FOK maar niet zien, anders trekt-ie zo z'n investering in die banner terugquote:Op maandag 5 mei 2008 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
dit zegt wel genoeg toch? hier haken adverteerders op af, als je het ze laat zien.
Afgezien van dat extreemrechtse, zijn dat toch juist de ideale klanten?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:26 schreef Floripas het volgende:
Nee, weet je waar adverteerders op afhaken? Dat domme gespui hier altijd. Niet jij, zeker niet, maar er zijn hier veel users die te stom zijn om te poepen en op het extreem-rechtse af. Ik laat mijn baas FOK maar niet zien, anders trekt-ie zo z'n investering in die banner terug
Nee. Dat is als dat "onderzoek" van GeenStijl, dat de mensen die daar rondliepen allemaal bovenmodaal zouden zijn en in de twintig en dertig. Het beste platform voor adverteerders!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:29 schreef gronk het volgende:
[..]
Afgezien van dat extreemrechtse, zijn dat toch juist de ideale klanten?
Ai.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 09:33 schreef Floripas het volgende:
In werkelijkheid zijn al die "reaguurders" puisterige achterstandswijkmbo'ers van zestien die klaarkomen bij schokkerige beelden van kindvrouwtje Alizee, blut als de gemiddelde bidonvillebewoner en gezegend met de hersencapaciteit van dimlicht op zwakstroom. Maar ja, daar krijgt de Telehaat de adverteerders niet van binnen.
En?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:08 schreef gronk het volgende:
OK, leuk geweest.
Deze gaat even op slot, voor de topicreportteller overstroomt.Kijk wel of ik 'm na opschonen opengooi, of dat-ie dicht blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |