Je kan alleen TBS opleggen als er een geestesziekte is geconstateerd, uiteraard weigerde mijnheer elke vorm van onderzoek zodat men hem dit ook niet kan opleggen. Opzich zou men in Nederland dit harder moeten aanpakken, mensen die niet meewerken aan zulke onderzoeken disqualificeren zichzelf, vergelijk het maar met het weigeren van een alcohol bloedtest.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hadden Volkert gewoon 18 jaar + tbs moeten geven dan zal hij niet snel meer vrijkomen omdat tbs in principe net zolang duurt tot men je genezen verklaart. Als je nooit genezen wordt verklaart dan zit je daar in principe levenslang.
blijkbaar mag volkert, namens volkert, wel het recht in eigen handen nemen. hij mag mensen bedreigen, maar dan later bij moord weet meneer ineens van niks. hoe zat het ook alweer met dat pistool? zelfde wapen als fortyun toch?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:45 schreef FOKwa het volgende:
Moordenaar Fortuyn even terug in de bunker
Wat een zieke suggesties. Ik hoop dat de moderatie deze aanmoediging tot geweld weghaalt.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal de trekker niet overhalen, maar ik vind het wel te begrijpen. dan verschillen wij daarover van mening.
anyhow waar gaat het over? over een moordenaar die nog 6 jaar te leven heeft.
lol. wat doe je toch je best om alles wat tegen volkert is te ondemocratiseren. het gaat jouw helemaal niet om eigenrichting, het gaat jouw om het feit dat je het wel prima vindt dat fortyun dood is.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een zieke suggesties. Ik hoop dat de moderatie deze aanmoediging tot geweld weghaalt.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 16 april 2008 16:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. wat doe je toch je best om alles wat tegen volkert is te ondemocratiseren. het gaat jouw helemaal niet om eigenrichting, het gaat jouw om het feit dat je het wel prima vindt dat fortyun dood is.
doe jij dat dan ook? zonder meteen cencuur toe te passen.quote:
TBS kan toch ook wel opgelegd worden als mensen weigeren zich te laten onderzoeken?quote:Op woensdag 16 april 2008 16:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je kan alleen TBS opleggen als er een geestesziekte is geconstateerd, uiteraard weigerde mijnheer elke vorm van onderzoek zodat men hem dit ook niet kan opleggen. Opzich zou men in Nederland dit harder moeten aanpakken, mensen die niet meewerken aan zulke onderzoeken disqualificeren zichzelf, vergelijk het maar met het weigeren van een alcohol bloedtest.
Fortuyn was niet mijn held, nu overdrijf je weer.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef raptorix het volgende:
Kom niet aan SCH ze held, ik durf er veel om te wedden dat op het moment dat hij doodgeschoten is een extra slokje wijn heeft genipt.
Jij bent blij met de dood van mensen, ik niet!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe jij dat dan ook? zonder meteen cencuur toe te passen.
volkert wist vast wel een juridisch gaatje te vinden. blijkbaar. misschien had jij zelfs wel gehoopt dat volkert levenslang zou hebben gekregen, zeker gezien hetgeen deze moordenaar te wachten staat.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
TBS kan toch ook wel opgelegd worden als mensen weigeren zich te laten onderzoeken?
Jawel, maar dat gebeurt hoogst zelden omdat een rechter in dat geval op de stoel gaat zitten als deskundige, daarnaast zal een advocaat gehakt maken van een psychologisch onderzoek waarbij geen gesprekken hebben plaatsgevonden met de betreffende persoon.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
TBS kan toch ook wel opgelegd worden als mensen weigeren zich te laten onderzoeken?
ik zal er geen traan om laten heb ik gezegd. is dat hetzelfde? daarnaast verdenk ik je ervan dat je maar wat blij was met de dood van fortyun. als ik zin heb zal ik wel eens in de geschiedenis van fok duiken om jouw vele, vele goedkeuringen aan het adres van volkert te tonen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent blij met de dood van mensen, ik niet!!!!
Ik een moord goedkeuren?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zal er geen traan om laten heb ik gezegd. is dat hetzelfde? daarnaast verdenk ik je ervan dat je maar wat blij was met de dood van fortyun. als ik zin heb zal ik wel eens in de geschiedenis van fok duiken om jouw vele, vele goedkeuringen aan het adres van volkert te tonen.
krokodillentranen, dat is alles wat jij aan emotie in je extreemlinkse vette lichaam hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |