abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58091061
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Ze hadden Volkert gewoon 18 jaar + tbs moeten geven dan zal hij niet snel meer vrijkomen omdat tbs in principe net zolang duurt tot men je genezen verklaart. Als je nooit genezen wordt verklaart dan zit je daar in principe levenslang.
Je kan alleen TBS opleggen als er een geestesziekte is geconstateerd, uiteraard weigerde mijnheer elke vorm van onderzoek zodat men hem dit ook niet kan opleggen. Opzich zou men in Nederland dit harder moeten aanpakken, mensen die niet meewerken aan zulke onderzoeken disqualificeren zichzelf, vergelijk het maar met het weigeren van een alcohol bloedtest.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 16 april 2008 @ 16:49:28 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58091082
quote:
blijkbaar mag volkert, namens volkert, wel het recht in eigen handen nemen. hij mag mensen bedreigen, maar dan later bij moord weet meneer ineens van niks. hoe zat het ook alweer met dat pistool? zelfde wapen als fortyun toch?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_58091117
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zal de trekker niet overhalen, maar ik vind het wel te begrijpen. dan verschillen wij daarover van mening.

anyhow waar gaat het over? over een moordenaar die nog 6 jaar te leven heeft.
Wat een zieke suggesties. Ik hoop dat de moderatie deze aanmoediging tot geweld weghaalt.
  woensdag 16 april 2008 @ 16:57:14 #154
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58091164
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een zieke suggesties. Ik hoop dat de moderatie deze aanmoediging tot geweld weghaalt.
lol. wat doe je toch je best om alles wat tegen volkert is te ondemocratiseren. het gaat jouw helemaal niet om eigenrichting, het gaat jouw om het feit dat je het wel prima vindt dat fortyun dood is.
en wat voor suggesties heb je het over? ik wéét dat volkert niet lang meer gaat leven na zijn vrijlating.
pi_58091175
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lol. wat doe je toch je best om alles wat tegen volkert is te ondemocratiseren. het gaat jouw helemaal niet om eigenrichting, het gaat jouw om het feit dat je het wel prima vindt dat fortyun dood is.
Spreek voor jezelf
  woensdag 16 april 2008 @ 16:58:27 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58091188
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf
doe jij dat dan ook? zonder meteen cencuur toe te passen.
pi_58091198
Kom niet aan SCH ze held, ik durf er veel om te wedden dat op het moment dat hij doodgeschoten is een extra slokje wijn heeft genipt.
pi_58091199
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Je kan alleen TBS opleggen als er een geestesziekte is geconstateerd, uiteraard weigerde mijnheer elke vorm van onderzoek zodat men hem dit ook niet kan opleggen. Opzich zou men in Nederland dit harder moeten aanpakken, mensen die niet meewerken aan zulke onderzoeken disqualificeren zichzelf, vergelijk het maar met het weigeren van een alcohol bloedtest.
TBS kan toch ook wel opgelegd worden als mensen weigeren zich te laten onderzoeken?
pi_58091209
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef raptorix het volgende:
Kom niet aan SCH ze held, ik durf er veel om te wedden dat op het moment dat hij doodgeschoten is een extra slokje wijn heeft genipt.
Fortuyn was niet mijn held, nu overdrijf je weer.
pi_58091232
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doe jij dat dan ook? zonder meteen cencuur toe te passen.
Jij bent blij met de dood van mensen, ik niet!!!!
  woensdag 16 april 2008 @ 17:00:57 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58091238
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

TBS kan toch ook wel opgelegd worden als mensen weigeren zich te laten onderzoeken?
volkert wist vast wel een juridisch gaatje te vinden. blijkbaar. misschien had jij zelfs wel gehoopt dat volkert levenslang zou hebben gekregen, zeker gezien hetgeen deze moordenaar te wachten staat.
pi_58091257
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Jawel, maar dat gebeurt hoogst zelden omdat een rechter in dat geval op de stoel gaat zitten als deskundige, daarnaast zal een advocaat gehakt maken van een psychologisch onderzoek waarbij geen gesprekken hebben plaatsgevonden met de betreffende persoon.

Ik meen dat men wel een analyse heeft laten maken bij Volkert, maar dat men dit niet ingebracht heeft omdat het toch kansloos was.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:03:19 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_58091273
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij bent blij met de dood van mensen, ik niet!!!!
ik zal er geen traan om laten heb ik gezegd. is dat hetzelfde? daarnaast verdenk ik je ervan dat je maar wat blij was met de dood van fortyun. als ik zin heb zal ik wel eens in de geschiedenis van fok duiken om jouw vele, vele goedkeuringen aan het adres van volkert te tonen.
krokodillentranen, dat is alles wat jij aan emotie in je extreemlinkse vette lichaam hebt.
pi_58091328
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik zal er geen traan om laten heb ik gezegd. is dat hetzelfde? daarnaast verdenk ik je ervan dat je maar wat blij was met de dood van fortyun. als ik zin heb zal ik wel eens in de geschiedenis van fok duiken om jouw vele, vele goedkeuringen aan het adres van volkert te tonen.
krokodillentranen, dat is alles wat jij aan emotie in je extreemlinkse vette lichaam hebt.
Ik een moord goedkeuren? Idioot

Jij doet dat wel. Triest en gevaarlijk en je staat daarmee op hetzelfde niveau als Volkert maar dat is meestal zo met mensen met extremistische denkbeelden.
  woensdag 16 april 2008 @ 17:08:17 #165
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_58091361
OK, leuk geweest.

Deze gaat even op slot, voor de topicreportteller overstroomt. Kijk wel of ik 'm na opschonen opengooi, of dat-ie dicht blijft.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')