abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 23:49:45 #1
3767 Herald
Come get some
pi_58482884
De Marokkaanse gemeenschap verdient een pluim. Het gros van hen heeft op zondag 4 mei NIET een klopjacht gehouden op een eerder in elkaar geroste jongeman. Slechts een kleine, zeer kleine, wat zeg ik miniscule groep heeft een man en zijn twee zonen met stokken en knuppels in elkaar geslagen.

Een van de twee zonen was al eerder onder handen genomen door de daders. Toen hij zijn belagers tegenkwam in de stad en over de eerdere mishandeling sprak tegen zijn broer pikten de getinte belhamels dat niet. Ze trommelden wat vrienden op en zochten het huis op van de twee broers.
Daar werden de Maastrichtenaren belaagd door een absurd klein aantal Marokkanen, er deden toch al gauw zo'n 328.985 Marokkanen NIET mee aan de razzia. Echter werd de voordeur wel ingetrapt en sneuvelde de ruit. Twee leden van de agressieve groep zijn opgepakt.

bron: http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/204220/index.html

LET OP! Dit is slechts één kant van het verhaal, want de bedreigde familie heeft vast eigen schuld aan de afranseling! Ook gaat het om een incident, want blanke mannen verkrachten hun dochters 24 jaar lang in kelders en bij voetbal wordt er ook gereld. Eigenlijk is dit het vermelden niet waard in NWS want het Christendom heeft 1000 jaar geleden kruistochten gehanteerd en zonder Marokkanen zouden we nu nog steeds Duits spreken! -> Bussemaker wijst op rol allochtonen bij bevrijding

Islam is vrede!

PS sorry voor de film
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_58482999
Oh, een andersom berichtje.
Wat leuk...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † zondag 4 mei 2008 @ 23:57:31 #4
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58483021
Conclusie, slechts een zeer kleine groep allochtonen is bezig met het molesteren van autochtonen en in Zeeland slaan ze soms postbodes dood met knuppels.

Kortom, doodknuppelen en het gebruik van knuppels voor mishandelingen komt overal voor, overkomt niet alleen de zielige zeehondjes en knuppels zouden daarom toch misschien wel verboden moeten worden.

Dinsdag kamervragen door Groen Links en de PVDD over de verkoop van knuppels in Nederland.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:01:56 #5
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58494787
Toffe OP waar het sarcasme vanaf druipt, hieronder complete berichtgeving:
quote:
Groep molesteert vader en zonen met knuppels

MAASTRICHT (ANP) - Vijftien jongens en mannen van 16 jaar en ouder hebben vrijdagavond een vader en zijn twee zonen in hun woning in Maastricht met stokken en knuppels mishandeld. Aanleiding was volgens de politie een opmerking die de broers eerder die avond tegen een van deze mannen hadden gemaakt.
Die zou een van de broers vorig jaar mishandeld hebben, en daarop wenste de vermeende dader niet aangesproken te worden. Hulptroepen werden ingeschakeld en de twee broers werden intussen naar huis achtervolgd. De inmiddels tot vijftien jongeren aangezwollen groep bestormde de woning, trapte de voordeur in en sloeg erop los.
De gealarmeerde politie wist twee verdachten op te pakken, en sluit meer arrestaties niet uit.
De Limburger
quote:
Groep Marokkanen molesteert vader en zoons
(Novum) - Een groep van ongeveer vijftien Marokkanen heeft vrijdagavond in Maastricht een man en zijn twee zonen met knuppels en stokken bedreigd en gemolesteerd. Bij het daaropvolgende onderzoek naar de daders heeft de politie enkele kilo's harddrugs gevonden.

Getuigen zeggen volgens de politie dat het gaat om mannen tussen de 16 en 25 jaar. Twee van hen zijn inmiddels opgepakt.

De broers hebben volgens de politie al vaker problemen gehad met de mannen van Marokkaanse afkomst. Enkele maanden geleden was een van de broers door twee van hen mishandeld. Toen de broers het tweetal op een scooter in de stad zagen rijden, hebben ze volgens de politie een opmerking over de mishandeling gemaakt.

Op het moment dat de broers thuiskwamen, gooiden de twee mannen op de scooter een kei door de voordeur. Even later stond een groep van ongeveer vijftien man met knuppels en stokken voor het huis aan het Volksplein. Drie van hen braken de voordeur open, drongen de woning binnen en sloegen de vader en zijn zoons. Toen de moeder de politie belde, gingen de indringers ervandoor.

Door verschillende getuigen op straat die hetzelfde verhaal vertellen, denkt de politie veel daders op te kunnen pakken. Bij de inval in het woonhuis van een van de opgepakte mannen werden enkele kilo's harddrugs gevonden. In het pand op de Busketruwe waren drie mannen van 26 tot en met 32 jaar uit Vlaardingen, Rotterdam en Krimpen aan den IJssel aanwezig. Een van hen probeerde de benen te nemen, maar ze werden alle drie opgepakt.
Trouw

Nu ben ik toch benieuwd naar de hele geschiedenis, was de eerdere mishandeling met de scooter drugsgerelateerd, is de mishandelaar pas later bij harddrugs betrokken geraakt of is het hier een toevalstreffer van de politie, wat zeiden de broers precies dat die gast meteen een hele gang erbij moest halen en gaat het OM niet uit het oog verliezen dat de aanleiding een mishandeling en bedreiging betrof of gaan ze zich focussen op drugs?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:06:35 #6
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58494871
Ik denk dat de drugs (het criminele circuit) het belangrijkste is omdat afrekeningen en mishandelingen vaak voortvloeien uit slechte deals, ripdeals of geld wat maar niet komt.
  maandag 5 mei 2008 @ 18:07:38 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58494892
Wat een helden , 15 tegen 3
/offtopic leuke OP
Ik ben inmiddels overleden
pi_58494951
Goeie OP Herald. Zeer treffend!
pi_58494979
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:06 schreef Loedertje het volgende:
Ik denk dat de drugs (het criminele circuit) het belangrijkste is omdat afrekeningen en mishandelingen vaak voortvloeien uit slechte deals, ripdeals of geld wat maar niet komt.
kan niet missen als er in het bericht gesproken word over enkele kilos harddrugs
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:14:12 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_58495006
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

kan niet missen als er in het bericht gesproken word over enkele kilos harddrugs
Precies, mishandeling en bedreiging = beroepsrisico, hadden ze maar een ander vak (of andere verslaving) moeten kiezen.
Als de boel versneden is en je moet constateren dat je kilo's troep hebt ingekocht dan zou ik ook niet happy zijn
Zou dat het zijn?
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:15:01 #11
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_58495014
Kut-OP. Marokkanen uit omg. Rotterdam meppen wat in Maastricht in het rond, zelfs m'n moeder heeft door dat dat gaat over harddrugs (wat later dus ook blijkt) maar onze held Herald vind het voldoende om de nadruk op de Marokkaanse achteergrond van de daders te leggen en nog even de Islam erbij te halen.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_58495043
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:14 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Precies, mishandeling en bedreiging = beroepsrisico, hadden ze maar een ander vak (of andere verslaving) moeten kiezen.
Als de boel versneden is en je moet constateren dat je kilo's troep hebt ingekocht dan zou ik ook niet happy zijn
Zou dat het zijn?
is heel goed mogelijk. ben niet zo thuis in de georganiseerde misdaad
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_58495096
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:15 schreef Barbaaf het volgende:
Kut-OP. Marokkanen uit omg. Rotterdam meppen wat in Maastricht in het rond, zelfs m'n moeder heeft door dat dat gaat over harddrugs (wat later dus ook blijkt) maar onze held Herald vind het voldoende om de nadruk op de Marokkaanse achteergrond van de daders te leggen en nog even de Islam erbij te halen.
nou het schijnt wel dat (iig in wiet teelt) het veelal allochtonen zijn die doorgaans een moslim achtergrond hebben. of dit in de harddrugs scene ook het geval is weet ik niet.
  † In Memoriam † maandag 5 mei 2008 @ 18:27:32 #14
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_58495233
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:19 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

nou het schijnt wel dat (iig in wiet teelt) het veelal allochtonen zijn die doorgaans een moslim achtergrond hebben. of dit in de harddrugs scene ook het geval is weet ik niet.
Dat zal je me ook niet horen ontkennen, mijn punt is dat in de OP een schijnbare (want ik weet ook niet alles) afrekening wordt voorgesteld als een uit de hand gelopen ruzie zonder duidelijke oorzaak. (en ik denk dat als er sprake is van (de waarde van) een paar kilo heroine de meeste hollandse jongens ook wel even de vuisten willen laten spreken.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_58495272
quote:
Op maandag 5 mei 2008 18:27 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Dat zal je me ook niet horen ontkennen, mijn punt is dat in de OP een schijnbare (want ik weet ook niet alles) afrekening wordt voorgesteld als een uit de hand gelopen ruzie zonder duidelijke oorzaak. (en ik denk dat als er sprake is van (de waarde van) een paar kilo heroine de meeste hollandse jongens ook wel even de vuisten willen laten spreken.
mjwoah de kans is groter dat het met knuppels, messen of zelfs vuurwapens word "uitgesproken" nationaliteit maakt in dat geval niet uit. wbt de OP dagonet heeft niet voor niets een duidelijke post gemaakt met goeie artikelen en bronnen
pi_58496274
Geweldig topic hoor, echt enorm inhoudelijk zeg.

Wat willen jullie bespreken???
pi_58496341
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef SCH het volgende:

als het je niet zint... onzin is een paar deuren verderop
pi_58496437
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:23 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

als het je niet zint... onzin is een paar deuren verderop
Ik stel een vraag. Waar wil je het over hebben.

Wat is voor jou de lol om overal op te duiken waar allochtonen en moslims gebashed kunnen worden. Is het leven zonder zinloos voor je, want dan duik je in FB op.

Ik vraag me gewoon af wat dit soort topics voor zin heeft. Een miniscuul regionaal berichtje met een ultiem domme racistische OP.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:34:56 #19
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_58496634
Ja, over het topic zelf kan gesproken worden in NWS FB
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:40:02 #20
3767 Herald
Come get some
pi_58496750
quote:
Op zondag 4 mei 2008 23:49 schreef Herald het volgende:
Eigenlijk is dit het vermelden niet waard in NWS
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef SCH het volgende:
Ik vraag me gewoon af wat dit soort topics voor zin heeft. Een miniscuul regionaal berichtje
zie je nou dat we op dezelfde golflengte zitten
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_58496906
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:34 schreef Dagonet het volgende:
Ja, over het topic zelf kan gesproken worden in NWS FB
De inhoudelijke vraag is wat je hier zou willen bespreken?
pi_58497243
quote:

[..]

Wat is voor jou de lol om overal op te duiken waar allochtonen en moslims gebashed kunnen worden. Is het leven zonder zinloos voor je, want dan duik je in FB op.

Ik vraag me gewoon af wat dit soort topics voor zin heeft. Een miniscuul regionaal berichtje met een ultiem domme racistische OP.
uh uh en waar bash ik die in dit topic
  maandag 5 mei 2008 @ 20:22:47 #23
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58497707
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:20 schreef SCH het volgende:

Daar hebben we de beschermer van de Marokkaanse medemens weer.
Maakt niet uit wat ze doen , ze zijn nooit fout volgens SCH
Ik ben inmiddels overleden
pi_58497902
quote:
racistische OP.
Dat er mensen zijn gestorven om deze scribent 't zouteloos maken van de term racisme mogelijk te maken...
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_58499064
quote:

[..]

wat is er in godsnaam racistisch aan deze op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')