quote:Klein onderdeel van de FAQ
Wat verwachten we van jou als user ?
Het voornaamste is dat we verwachten dat je je op fatsoenlijke wijze gedraagt tegenover je medeposters, dat je je aan de Nederlandse wetgeving houdt en dat je de instructies van moderators en (forum)admins opvolgt.
Verder reageer je natuurlijk ontopic, probeer je niet ongepast lollig te doen in serieuze forums en topics en laat je de modjes en (forum)admins bepalen wat wel en geen slotje verdient en wie wel of geen ban moet krijgen. Ook gaan we ervan uit dat je niet onnodig kwetsend, schokkend of storend gedrag vertoont of dergelijke plaatjes post.
En natuurlijk verwachten we dat je FAQ\\\\\\\\\\\\\\\'s leest. Bijna elk subforum heeft ze en het is aan te raden deze door te lezen voordat je in het specifieke subforum post. Sommige regels kunnen afwijken van deze policy.
Check ff de NWS-FAQ, nieuwsdumpen mag weer.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Martijn is fan van Elsevier
Maakt van zijn topic
Nieuwsdump
'Tientallen tbs'ers vrij tegen advies in'
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dit over jezelf?
Nee, even zonder gekheid: ik vind dus dat DIT hetgene is wat er mis is. Vaag beleid uitstippelen, met twee maten meten, vooruit... maar durf ook gewoon eens een fout toe te geven en reageer eens serieus op klachten, zonder meteen conclusies te trekken over de politieke kleur van de klager.
Dacht dat we er klaar mee waren, die restricties zijn niet voor niks zo opgezet. Einde discussie.quote:Op maandag 14 april 2008 20:19 schreef Dagonet het volgende:
Ja klopt. De grens is gesteld om meer ruimte en lucht te bieden aan ander nieuws en niet elke poep en scheet opwaarderen naar een hel en verdoemenis en islamisering en invoering van sharia en geneuzel
Niet in combinatie met [FB] dat werkt voor ons ook onhandig. Maar een NWS-SC-reeksje ben ik niet op voorhand op tegen. Ben alleen bang dat het een copy van POL-SC gaat worden, maar dat is geen argument.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:54 schreef Loedertje het volgende:
Komt er weer een SLOWCHAT-topic in NWS voor users?
We hebben er hier wel eentje gehad, toen liep het absoluut geen storm maar bij getut tussen users was het wel gemakkelijk om ze daarheen te verwijzen zodat men in nieuwsberichten-topics niet teveel offtopic bleven gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet in combinatie met [FB] dat werkt voor ons ook onhandig. Maar een NWS-SC-reeksje ben ik niet op voorhand op tegen. Ben alleen bang dat het een copy van POL-SC gaat worden, maar dat is geen argument.
Niemand van jullie kan het hypocriete beleid goed verantwoorden. En als er kritiek is, wordt het gelijk afgekapt. Dat is een erg zwakke gang van zakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Dacht dat we er klaar mee waren, die restricties zijn niet voor niks zo opgezet. Einde discussie.
Je kan er alleen heel erg weinig tegen doen, een normale discussie valt er helaas niet over te voeren ook al zijn de feiten overduidelijkquote:Op zondag 20 april 2008 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niemand van jullie kan het hypocriete beleid goed verantwoorden. En als er kritiek is, wordt het gelijk afgekapt. Dat is een erg zwakke gang van zaken
Lees het FB-topic nog eens door.... FA's hebben hier een duidelijk standpunt ingenomen.... wij overigens ook. We zijn er echt klaar mee.... anders probeer het maar weer in [FB].quote:Op zondag 20 april 2008 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niemand van jullie kan het hypocriete beleid goed verantwoorden.
TVPquote:Op zondag 20 april 2008 00:06 schreef gronk het volgende:
Ik denk dat paddy er heel gelukkig van zou worden
Ik heb het achter aangegeven.quote:Op zondag 20 april 2008 01:03 schreef Loedertje het volgende:
Dan spookt het want mijn postings in een al langer bestaande thread waren ook weg
Maar het is geen NWS dumpquote:Op zaterdag 19 april 2008 23:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Check ff de NWS-FAQ, nieuwsdumpen mag weer.
Als je het antwoord niet meer weet, ga je de discussie maar afkappen. Tja, kun je ook doen. Volgens mij weten jullie zelf niet eens wat de nieuwe regels precies zijn, want er zit in elk geval geen enkele lijn in de beslissingen om topics wel of niet open te laten. Als er IETS is wat je als moderator feilloos zou moeten kunnen, dan is het: beleid aan je users uitleggen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Dacht dat we er klaar mee waren, die restricties zijn niet voor niks zo opgezet. Einde discussie.
Niet tot op de letter en de komma. Meer het stroomlijnen en het attractiever (!!) maken ervan.quote:Op zondag 20 april 2008 13:17 schreef Elfletterig het volgende:
Wie het nog snapt, mag zijn vinger opsteken, naar voren komen en het aan de anderen uitleggen. In het vorige topic heb ik een paar topics op een rij gezet die open bleven, cq. dicht gingen. Ik heb gevraagd of daar enige lijn in te ontdekken valt. Een inhoudelijke vraag waarop moderators WEER het antwoord niet geven, ook Gronk niet, ondanks de belofte om een sonnet in behandeling te nemen. Zie: [NWS FB] Fris en fruitig
[..]
Als je het antwoord niet meer weet, ga je de discussie maar afkappen. Tja, kun je ook doen. Volgens mij weten jullie zelf niet eens wat de nieuwe regels precies zijn, want er zit in elk geval geen enkele lijn in de beslissingen om topics wel of niet open te laten. Als er IETS is wat je als moderator feilloos zou moeten kunnen, dan is het: beleid aan je users uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |