Ik verspil mijn knoflooksaus helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:20 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die verspilt zijn kostbare knoflooksaus niet aan dat soort dingen
quote:
Loeder is geen mannetje en ik ben meer iemand voor vrouwelijk schoon.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik dacht overigens echt dat Dago en Loeder homo waren gezien dit soort posts: ~~Danny?~~
Tevens was dat ook de basis van mijn vijandigheid richting Dagonet toe.
Hmz, volgens mij is alleen SCH spreading aids hier.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik dacht overigens echt dat Dago en Loeder homo waren gezien dit soort posts: ~~Danny?~~
Tevens was dat ook de basis van mijn vijandigheid richting Dagonet toe.
Dat is nu weer zo'n antwoord waar je veel kanten mee op kanquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:26 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik verspil mijn knoflooksaus helemaal niet.
Hallo, houden we het hier nog wel een beetje goedgemutst? Dit soort posts kan je beter achterwege laten?quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hmz, volgens mij is alleen SCH spreading aids hier.
Hij zegt alleen wat hij denkt, dát mag in NLquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo, houden we het hier nog wel een beetje goedgemutst? Dit soort posts kan je beter achterwege laten?
Ik eet geen andere mensen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat is nu weer zo'n antwoord waar je veel kanten mee op kan
a) Je gebruikt het voor het bereiden van gerechten?
b) Die je vervolgens voorschotelde aan anderen?
c) Die je zelf opeet?
d) ....?
..maar je likt er wel aanquote:
De winterdepressies zijn nu wel voorbij.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hallo, houden we het hier nog wel een beetje goedgemutst? Dit soort posts kan je beter achterwege laten?
Mwach, dan kan ik er wat dingen bij halen die dat weer zouden ontkrachten maar daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij zegt alleen wat hij denkt, dát mag in NL
Dat is héél wat anders.quote:
Als je je pistool maar het holster laatquote:Op zaterdag 23 april 2005 01:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, dan kan ik er wat dingen bij halen die dat weer zouden ontkrachten maar daar heb ik geen zin in.
Nog een heleboel nachtjes slapenquote:?
Ik trek m'n pistool niet zo snel tevoorschijn.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:33 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als je je pistool maar het holster laat
Met elkaar?quote:Nog een heleboel nachtjes slapen
quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef Dagonet het volgende:
Ik trek m'n pistool niet zo snel tevoorschijn.
Alleenquote:Met elkaar?!
quote:
quote:Alleengaat zo moeilijk hè?
Ach, bij het uitblijven van een SC-topic.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:39 schreef DrWolffenstein het volgende:
Hoi, kan het gebagger over zijn? Dank u.
Nee, niet sticky, 2 stickies is zat. Als het loopt loopt het en blijft het bovenin zitten.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ok, maar maak 'm dan wel sticky.
En dat werkt altijd goed, "ga maar slowchatten in het SC-topic" en dan hoor je ze niet meer omdat ze uren bezig zijn om te zoeken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:53 schreef DrWolffenstein het volgende:
Goed, dan wordt het een topic waar niets in gepost wordt, maar wel naar verwezen tijdens non-discussies.
[NWS-SC #5] Wegens aanhoudende bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |