Je kotste op hiphop en dan ga je ineens rap maken omdat je wilt scoren bij Yquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat is een makkelijk nummer om een rap op te maken? Ik dacht eerst aan stan van eminem, maar dat is echt veuls te moeilijk.
Wie niet waagt, wie niet wint hequote:Op zaterdag 19 april 2008 16:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je kotste op hiphop en dan ga je ineens rap maken omdat je wilt scoren bij Y
Hoe sneu
Stomme kutgrap.quote:
Welk bedrijf, en welk product? Het is nu toch al uitgelektquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:14 schreef DJKoster het volgende:
Toffe gif inderdaad![]()
Respect voor mijn bedrijf, er is pas 3-4 dagen voor de persconferentie nieuws over het nieuwe produkt uitgelekt
Wat is het voor programma, DJ?quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:32 schreef DJKoster het volgende:
http://w3.win.tue.nl/nl/o(...)ization/sequoiaview/
Hulde voor dit programmaatje![]()
Je linkte niet naar dat artikel, neem ik aanquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rickroll
Duhquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je linkte niet naar dat artikel, neem ik aan
Mja, als dit een ban word heb ik het echt gehad met Fok... gaan GoT achterna kwa beleid ofzo. Nerdy en bekrompen... maar die geven iig nog waarschuwingenquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een ban hoeft idd niet, vond 't alleen een kutgrap want ik klikte.
Wat was de grap dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een ban hoeft idd niet, vond 't alleen een kutgrap want ik klikte.
Zo'n rickroll, als je klikt gaat je browser flippen en moet je 'm opnieuw opstarten.quote:
En hoe moet ik dat weten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
Nee, lickroll, rickroll is standaard ban op FOK!.
Ik ben de draad kwijt, wat is 't verschil en welke deed H_M?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
Ik ben zo relaxed als wat, voer gewoon een inhoudelijke discussie over policy's en gevolgen daarvanquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
... maar laten we het wel relaxed houden en niet zo mierenneukerig doen om dingen die echt van 0,0 belang zijn in het leven
Daar ga je, Martinquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
Nou dat soort kutdingen dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ga je druk maken om dingen die er echt toe doen ofzo
Ik heb t toch ook niet over jouuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zo relaxed als wat, voer gewoon een inhoudelijke discussie over policy's en gevolgen daarvan.
Fijn je gekend te hebbenquote:
Nee dat begrijp ik. Maar hetzelfde geldt voor tubgirl en die onzin. Rickroll is gewoon irritant, helemaal voor mensen die allerei dingen aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ga elke dag checken of er een nieuwe policy is zeker
Nee, dat zou ik ook niet doen hoor. Ik snap het wel, en ik snap ook dat je zou balen, maar goed. Als jij voor een gewetenloz verkrachting bij de rechter moet komen en je zegt: 'ja, sorry, ik wist het niet, doe niet zo flauw aub', dan zegt die man echt niet van 'oooooooh je wist het niet! Nee dan is er niets aan de hand, ga maar weer. Niet meer doen hè!'quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ga elke dag checken of er een nieuwe policy is zeker
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:37 schreef remlof het volgende:
Hertog_Martin, rickroll linkje, 48 uur.
Joh, Sherlockquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Met die vergelijking is ie vast blij, vooral omdat ie niet kan reageren.
Hij kan wel op fobo's reageren enzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Op zich wel grappig. Ben wel benieuwd of 'ie nu nog mee leest.
Oja, het is weer niet zo'n Fok-brede ban natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij kan wel op fobo's reageren enzo.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Zo ja, dan is het wel een ideale mogelijkheid om hem af te zeiken en ondertussen F te versieren. Hij kan toch niks doen
Google news en dan zoeken op het bedrijf waar ik werk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Welk bedrijf, en welk product? Het is nu toch al uitgelekt
Tuurlijk leest hij meequote:Op zaterdag 19 april 2008 17:55 schreef Mikkie het volgende:
Op zich wel grappig. Ben wel benieuwd of 'ie nu nog mee leest.
Dat is een programma wat een visueel overzicht geeft van de groottequote:
Pwnd! Maar wel een beetje lullig inderdaadquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:13 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja, als dit een ban word heb ik het echt gehad met Fok... gaan GoT achterna kwa beleid ofzo. Nerdy en bekrompen... maar die geven iig nog waarschuwingen
Ik kan ook wel spammen hoorquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dus nu hebben we alleen Pietje en Yashaaa als spamhoeren voor dit weekend?
Ik had het al even gedownload inderdaad. Wel grappig, m'n halve C-schijf wordt in beslag genomen door een collectie Disneyfilmsquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:58 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Dat is een programma wat een visueel overzicht geeft van de grootte
van de bestanden op je harde schijf ?(of een map)
Heel handig als je schijf bijna vol zit en je wil snel zien welke mappen de meeste ruimte innemen.
Jij mag niet meer reageren. Jij bent de NSB'er die hem heeft verlinkt.quote:
Ik weet niet eens waar je werktquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:56 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Google news en dan zoeken op het bedrijf waar ik werk.
Verder: geen commentaar!
Dat maakt toch niet uit. En bovendien kan ik niemand bannen.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je hoeveelste ban is dit Houniet?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Jij mag niet meer reageren. Jij bent de NSB'er die hem heeft verlinkt..
Zo zal Martin denken in elk geval
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Handig prog idd, kom erachter dat ik allerlei spellen heb geïnstalleerd (C&C, fifa, far cry, gta)
.
Moet je nagaan! Je neemt niet eens verantwoordelijkheid voor je daden!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit. En bovendien kan ik niemand bannen.
Daar heb ik een externe schijf voorquote:
Ja, zo kwam ik ook achter 3 temp bestanden van 1 Gig elk op een partitie van in totaal 7 GB (oude pc)quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Handig prog idd, kom erachter dat ik allerlei spellen heb geïnstalleerd (C&C, fifa, far cry, gta)
.
Ik heb het al een paar genoemd, moet je maar oplettenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je werkt. Maw: ik ben erg lui wat zoeken betreft
.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
Moet je nagaan! Je neemt niet eens verantwoordelijkheid voor je daden!
Iets met bier?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:11 schreef DJKoster het volgende:
Ik heb het al een paar genoemd, moet je maar opletten
Dat staat er toch niet. Ik ben er wel verantwoordelijk voor, alleen heb ik niet het recht om hem gelijk te bannen. DIt soort dingen worden aangegeven, en daarna kijkt een admin of het inderdaad ban-waardig is.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je nagaan! Je neemt niet eens verantwoordelijkheid voor je daden!
Ja dat kan ik toch allemaal niet betalen johquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Daar heb ik een externe schijf voor, heb hier ook maar 120Gb ruimte.
Ik loop je toch alleen maar in de zeik te nemen manquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet. Ik ben er wel verantwoordelijk voor, alleen heb ik niet het recht om hem gelijk te bannen. DIt soort dingen worden aangegeven, en daarna kijkt een admin of het inderdaad ban-waardig is.
Je hebt het snel door tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mikkie heeft z'n dolle kwartiertje en zit je te zieken.
Een kabel is goedkoperquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef Mikkie het volgende:
Ik fik ook heel veel weg op dvd, zodat ik het mooi op m'n tv kan kijken.
Verwacht je nu impliciet ook nog dat ik terug ga lezen? Ben jij wijsquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik heb het al een paar genoemd, moet je maar opletten
Mensenkennis enzoquote:
Klopt, maar ik heb geen tv-out op dit moment (onboard videoquote:
Weet ik stiekem wel, maar ik wilde er wel op antwoorden voor degene die het niet wistenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik loop je toch alleen maar in de zeik te nemen man.
Dat dacht ik al, ik wilde alleen even controleren of jij het ook dacht.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik stiekem wel, maar ik wilde er wel op antwoorden voor degene die het niet wisten.
Ik heb altijd 't gevoel dat ze dan bullshitinfo gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:18 schreef Mikkie het volgende:
maar laten ze soms nog wel eens los hoeveel notes je hebt.
Well, duhquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb altijd 't gevoel dat ze dan bullshitinfo geven.
Als je je tieten laat zien.. oh wachtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mag je eigenlijk vertellen of iemand notes heeft? Of is dat classified?
Eerlijk gezegd betwijfel ik of jij de tieten van Piet wil zien. Ik zou 'm eerder verzoeken ze níet te laten zien, en 'm dan z'n note-aantal als bedankje bij gevenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als je je tieten laat zien.. oh wacht
nee dat is geheimpjes
Altijd al geweten dat Houniet een Duitser is!!quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Jij mag niet meer reageren. Jij bent de NSB'er die hem heeft verlinkt..
Ik weet niet welke geschiedenisles jij hebt gemist, maar volgens mij waren de NSB'ers geen Duitsers.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat Houniet een Duitser is!!
We kunnen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Martin ten minste één note heeft.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, 't levert natuurlijk wel een note + waarschuwing op.
Dat besluit ik ook nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een kutgrap, maar voor iemand zonder een verleden (neem ik aan) niet banwaardig
.
Nu wel jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:32 schreef Mikkie het volgende:
We kunnen met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat Martin ten minste één note heeft..
Iets waardoor je browser gaat flippen. Niet posten dus.quote:
Dat maakt hem niet minder Duitsquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke geschiedenisles jij hebt gemist, maar volgens mij waren de NSB'ers geen Duitsers..
Je wil toch niet zeggen dat je dit vooraf al bedacht hadquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:11 schreef Houniet het volgende:
Voordeel hiervan was wel dat iedereen nu weet wat een Rickroll is.
Neequote:Op zaterdag 19 april 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je dit vooraf al bedacht had?
Die van 6?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:12 schreef DJKoster het volgende:
Arrghh.. ik wil naar huis.![]()
Mijn broertje is aan het afwassen en ik moet afdrogen (elke 5 minuten erheen en 3 bekers drogen)
Yep, bijna alles gezienquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:22 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Heey H_M, trouwens nog wat meegemaakt van die Friezen die gisteren in jullie dorp waren ?
Had Houniet niets mee te maken hoor...quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er kan nog geen bedankje af voor 't vroegtijdig unbannen, waar moet 't heen met de mensheid.
Subtiele spelfout of..quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet? Zit relmof gewoon te lurken hier
?
Je hebt zelf meteen de mail aangeslingerd?quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:35 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Had Houniet niets mee te maken hoor...
Die "subtiele" spelfout is pas 6 miljoen keer gemaakt, maar blijft leukquote:
Ow ja.. nu je het zegt..quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die "subtiele" spelfout is pas 6 miljoen keer gemaakt, maar blijft leuk.
PMquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je hebt zelf meteen de mail aangeslingerd?
Nee, want ervoor werd ik ook nooit afgezekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer trouwens, nu kan hele Martin-afzeiken-en-F-versieren-plan niet doorgaan.
Martin is verslaafd!quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
PM![]()
Ik gaf er eerst niet echt om, alleen om de manier waarop, maar toen bedacht ik me dat ik morgen anders niks te doen had.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Martin is verslaafd!Ik ook maar probeer te doen van niet
Got a pointquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Nee, want ervoor werd ik ook nooit afgezeken
Ik zeg: ik heb net gegetenquote:
Ik ga nu koken, witlof met varkenslapjes en gebakken aardappelsquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:46 schreef Mikkie het volgende:
Oh ik krijg me ineens een boel zin in Burger King-voedsel...![]()
Kunnen we beter in een kroeg afsprekenquote:
Ik heb vanavond al een verjaardag, en die benadert de kroeg-sfeer meestal een heel eind.quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kunnen we beter in een kroeg afspreken
Gatverdamme nee. Daar moet minstens een hele pot appelmoes bijquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
Witlof is lekker, jij lust zeker ook geen spruitjes
edit - laat maarquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:58 schreef Mikkie het volgende:
Hollandse groente of überhaupt Hollandse pot... daar doe je me geen plezier mee
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:42 schreef HostiMeister het volgende:
Dus nu hebben we alleen Pietje en Yashaaa als spamhoeren voor dit weekend?
Men spanning wat doe je.. Ik was zo aan het teruglezen dus ik zit zo is ie echt gebandquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:01 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kan het iets meer waarderen als vroeger maar ik heb hier in 3 jaar nog geen één keer iets als boerenkool met worst gemaakt en tenzij het blijkt dat dat F haar favoriete maaltijd is, zal dat nooit gebeuren ook
Toevallig inclusief de lion king?quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik had het al even gedownload inderdaad. Wel grappig, m'n halve C-schijf wordt in beslag genomen door een collectie Disneyfilms.
Waaromquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
Dames en heren,
Deze reeks gaat per direct over naar STA. De SC in Nijmegen wordt daar voortgezet. In overleg met de mods van STA en mij is hieruit een beslissing gekomen.
Mochten jullie nog vragen hebben of dingen die jullie kwijt willen, kan je hiervoor terecht in het Feedback topic van STA.
-> STA.
Waarom nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Wel jammer trouwens, nu kan hele Martin-afzeiken-en-F-versieren-plan niet doorgaan.
Men UVT wat doe jequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef Houniet het volgende:
Dames en heren,
Deze reeks gaat per direct over naar STA. De SC in Nijmegen wordt daar voortgezet. In overleg met de mods van STA en mij is hieruit een beslissing gekomen.
Mochten jullie nog vragen hebben of dingen die jullie kwijt willen, kan je hiervoor terecht in het Feedback topic van STA.
-> STA.
Je moet gewoon meer feesten bezoekenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu leek ik tenminste nog een beetje hip door UVT in men myat
quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb de lion king incl. Engelse ondertiteling op m'n externe harde schijf staan, maar daar kan ik maandag pas weer bij.
Ik meer van de boerenkool en zuurkool.. men moeder maakt het wel eens voor me als ik doordeweeks toch bij mijn ouders eetquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben natuurlijk weer anders, ik geniet van boerenkool, andijviestampot, etc.
Nou een tijdje geleden hadden we toch een discussie waar deze reeks moest plaatsvinden?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enige uitleg is toch wel op z'n plaats?
Ja, daar is toch een passend antwoord uitgekomen (beide, maar SC in UVT), na 10 posts discussie in STA is 't opeens weer allemaal andersquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef Houniet het volgende:
Nou een tijdje geleden hadden we toch een discussie waar deze reeks moest plaatsvinden?
Zoals swarma zou zeggen:quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:15 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou een tijdje geleden hadden we toch een discussie waar deze reeks moest plaatsvinden?
En toen hadden we een afspraak gemaakt, dat we geen users zouden overhalen om naar UVT te komen, in plaats van STA. Maar nu is dat toch weer gebeurdquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar is toch een passend antwoord uitgekomen (beide, maar SC in UVT), na 10 posts discussie in STA is 't opeens weer allemaal anders.
Tja, IETS moest in ruil staan voor mijn unban....quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, daar is toch een passend antwoord uitgekomen (beide, maar SC in UVT), na 10 posts discussie in STA is 't opeens weer allemaal anders.
ohquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
En toen hadden we een afspraak gemaakt, dat we geen users zouden overhalen om naar UVT te komen, in plaats van STA. Maar nu is dat toch weer gebeurd. Dus dan kan ik er ook niets aan doen.
Oftewel die klote hoer heeft het weer voor ons verpest.. + refused iemand die hier net in dit topic kwam en waar we aan uitegelegd hebben dat het in beide wasquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
En toen hadden we een afspraak gemaakt, dat we geen users zouden overhalen om naar UVT te komen, in plaats van STA. Maar nu is dat toch weer gebeurd. Dus dan kan ik er ook niets aan doen.
Echt, niet normaalquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Hertog_Martin het volgende:
swarma is ook nog geen halve dag weg en het is een en al chaos he
Als het ieder voor zich was waarom dan verhuizenquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:53 schreef Houniet het volgende:
Ieder voor zich, dat was de afspraak.
Die refused kan er toch niks aan doen, die kan toch niet weten dat als hij netjes doorverwijst naar ons met onze uitleg aan hem toe als argumentatie dat ie dit ermee veroorzaakt.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Oftewel die klote hoer heeft het weer voor ons verpest.. + refused iemand die hier net in dit topic kwam en waar we aan uitegelegd hebben dat het in beide was
als ik zn nummer zou hebben en zou smsen van 'ik had net een ban... oh en we staan in STA nu' zou ie echt denken van 'haha jah lollig'quote:
Degene die doorverwees was niet bij die afspraken en kon er dus niets van weten... en is ook volkomen logisch dat men linkt naar een topic dat wél loopt. Maja het beleid is er met de jaren niet beter op gewordenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee totaal nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof we mensen tot last zijn in UVT
Daarom zeg ik ook die klote hoer + refused.. bedoelde dat klote niet op hemquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die refused kan er toch niks aan doen, die kan toch niet weten dat als hij netjes doorverwijst naar ons met onze uitleg aan hem toe als argumentatie dat ie dit ermee veroorzaakt.
Die hele user wist niks van de afspraken af... dus beetje krom dan van het beleid om ons dan te pakken op breken van afspraken
Dit is een slowchat.. we zijn hier niet centraal.. en mijn vraag hier nu aan jou is of dat gaat veranderen omdat we nu in STA staan..quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar laten we lekker centraal blijven. Voor vragen kun je terecht in het FB van STA.
Jij hebt nu geen jurisdictie meer over ons?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Maar laten we lekker centraal blijven. Voor vragen kun je terecht in het FB van STA.
Over het algemeen niet neequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Jij hebt nu geen jurisdictie meer over ons?
Ohja kutquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit is een slowchat.. we zijn hier niet centraal.. en mijn vraag hier nu aan jou is of dat gaat veranderen omdat we nu in STA staan..
Niet vragen, wat niet weet wat niet deertquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beantwoord die vraag nu es een keer aap!
Ik ben een aap, heb alleen niet zoveel haar.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beantwoord die vraag nu es een keer aap!
quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben een aap, heb alleen niet zoveel haar.
Er verandert verder helemaal niets. Alleen dat Pietje steeds in STA een topic moet openen.
Nijmegen #75 - UVT! UVT! STA kan door de PLEE!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow btw volgende TT moet wel een eerbetoon aan UVT zijn
Nicequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow btw volgende TT moet wel een eerbetoon aan UVT zijn
En wat nou als Pietje gaat stakenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ben een aap, heb alleen niet zoveel haar.
Er verandert verder helemaal niets. Alleen dat Pietje steeds in STA een topic moet openen.
Capice koe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon iedere dag in UVT de nieuwe openenquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:37 schreef Hertog_Martin het volgende:
En wat nou als Pietje gaat staken
Ik denk dat dat aardig banaanwaardig isquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon iedere dag in UVT de nieuwe openen.
Houniet is zoveel online dat ie ze binnen een half uur weer terug gooit, en 't gaat toch wel vervelen denk ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat dat aardig banaanwaardig is
Ik stel gewoon vragen zonder mensen lastig te vallen of te beledigen of wat dan ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kijk je uit dat je niet een 'topic too far' gaat Piet?
Der was tijdens dat besluit natuurlijk iemand van STA aanwezig. Het is zaterdagavond he, dus zullen we de hort op zijnquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom wordt 't nu besloten terwijl er geen enkele STAmod online is. Dat klinkt toch ook niet logisch, dat wordt samen besloten neem ik aan.....?
Nog wel... nog wel....quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik stel gewoon vragen zonder mensen lastig te vallen of te beledigen of wat dan ook.
Wees gerust, maar vind 't gewoon nergens op slaanquote:
Bijlezen zul jequote:Op zaterdag 19 april 2008 20:57 schreef Aibmi het volgende:
Godverdomme, ik vond het wel mooi om 2 Nijmegen-topics te hebbenEen slowchat voor de inwoners van Nijmegen en een andere voor posts die daadwerkelijk over nijmegen gaan, om op de hoogte te blijven..
Helaas
Ik strijd nog steeds, maar heb weinig medestandersquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:59 schreef refused. het volgende:
De reeks uiteindelijk toch verloren Houniet? Jammer, want er is toendertijd flink voor gestreden om 'm in UVT te houden.
Groeten van een Cuijkenaar
Of mods met teveel ballen in STA, maar dat kan ik helaas niet beoordelenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef refused. het volgende:
Als mod had ik toen iets meer invloed...Nu er geen modjes met ballen meer zijn in UVT is het een verloren zaak
De OP is opgeschoond omdat ie te lang werd, en aangezien je niet heel actief meer post hierquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Ik zie overigens dat ik volgens de OP niet meer in Nijmegen woon?!
Voor jou hebben ze ook gips hequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef refused. het volgende:
Als mod had ik toen iets meer invloed...Nu er geen modjes met ballen meer zijn in UVT is het een verloren zaak
De OP werd te lang, dus er is gehakt in de users die nooit meer posttenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:01 schreef Aibmi het volgende:
Ik zie overigens dat ik volgens de OP niet meer in Nijmegen woon?!
Dus 70 oude topics zijn belangrijker dan Nijmegenaren zelf?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
De OP werd te lang, dus er is gehakt in de users die nooit meer postten
Jaquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:03 schreef Aibmi het volgende:
Dus 70 oude topics zijn belangrijker dan Nijmegenaren zelf?
Moet je bij Yashaaaaa zijn!quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:03 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dus 70 oude topics zijn belangrijker dan Nijmegenaren zelf?
Er wordt absoluut niks anders aan het topic zelf, jullie kunnen gewoon op precies dezelfde manier doorgaan, zoals jullie in UVT gewend waren en ik voer totaal geen streng postbeleid.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow volgens mij ben ik weer aan het rellen om het rellen
Naja zolang er maar niet ineens een streng postbeleid wordt gevoerd en het dus gewoon een SC mag blijven vind ik het best
Maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Toevallig inclusief de lion king?
Ja maar, ja maar! Nijmegen was zo'n mooie uitzondering in UVTquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt absoluut niks anders aan het topic zelf, jullie kunnen gewoon op precies dezelfde manier doorgaan, zoals jullie in UVT gewend waren en ik voer totaal geen streng postbeleid..
Welkom in STA..
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:00 schreef refused. het volgende:
-J-D- komt ook als 't kalf al verdronken isquote:
Ja schuif het maar weer op mij af.. terwijl ik er wel voor gehuldigd werd.. De OP functioneerde niet meer dus heb ik er in gesneden jah.. Maar iedereen kan de wiki bewerken dus ik zeg ga je gangquote:
Nederlandse of Engelse versie?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!
Hoezo, wil je jezelf uitnodigen?.
Niet jezelf er onderuit naaien nu, het is jouw schuldquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja schuif het maar weer op mij af.. terwijl ik er wel voor gehuldigd werd.. De OP functioneerde niet meer dus heb ik er in gesneden jah.. Maar iedereen kan de wiki bewerken dus ik zeg ga je gang
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Er wordt absoluut niks anders aan het topic zelf, jullie kunnen gewoon op precies dezelfde manier doorgaan, zoals jullie in UVT gewend waren en ik voer totaal geen streng postbeleid..
Welkom in STA..
-JD-quote:
Heb ik iets gemist dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
-J-D- komt ook als 't kalf al verdronken is![]()
![]()
.
Hoiquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Welkom in STA..
Ik naai liever bovenopquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet jezelf er onderuit naaien nu, het is jouw schuld
3 letters, 't begint met s en eindigt op taquote:
Siesta is teveel lettersquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
3 letters, 't begint met s en eindigt op ta
Pietje kan ook niet zo goed tellenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Siesta is teveel letters
Maar bijna net zo lekker als verdronken kalfsvlees
2 gratis bier heb je sowieso al, van Martin en mij 1tjequote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
-J-D-, je komt toch wel naar de meet he?
Zie UVT
Dat staat in UVTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da daggikquote:
Nee.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
En Pietje, heb je het al kunnen accepteren?
Niks?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Was ik weer.. En wat moet er dan geregeld worden?
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wanneer kom je The Lion King 'kijken'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |