Wat was de grap dan?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een ban hoeft idd niet, vond 't alleen een kutgrap want ik klikte.
Zo'n rickroll, als je klikt gaat je browser flippen en moet je 'm opnieuw opstarten.quote:
En hoe moet ik dat weten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
Nee, lickroll, rickroll is standaard ban op FOK!.
Ik ben de draad kwijt, wat is 't verschil en welke deed H_M?quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
Ik ben zo relaxed als wat, voer gewoon een inhoudelijke discussie over policy's en gevolgen daarvanquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
... maar laten we het wel relaxed houden en niet zo mierenneukerig doen om dingen die echt van 0,0 belang zijn in het leven
Daar ga je, Martinquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:25 schreef Houniet het volgende:
Nou dat soort kutdingen dusquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ga je druk maken om dingen die er echt toe doen ofzo
Ik heb t toch ook niet over jouuuuuuuuquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben zo relaxed als wat, voer gewoon een inhoudelijke discussie over policy's en gevolgen daarvan.
Fijn je gekend te hebbenquote:
Nee dat begrijp ik. Maar hetzelfde geldt voor tubgirl en die onzin. Rickroll is gewoon irritant, helemaal voor mensen die allerei dingen aan het doen zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ga elke dag checken of er een nieuwe policy is zeker
Nee, dat zou ik ook niet doen hoor. Ik snap het wel, en ik snap ook dat je zou balen, maar goed. Als jij voor een gewetenloz verkrachting bij de rechter moet komen en je zegt: 'ja, sorry, ik wist het niet, doe niet zo flauw aub', dan zegt die man echt niet van 'oooooooh je wist het niet! Nee dan is er niets aan de hand, ga maar weer. Niet meer doen hè!'quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ik ga elke dag checken of er een nieuwe policy is zeker
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:37 schreef remlof het volgende:
Hertog_Martin, rickroll linkje, 48 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |