Verpest het nou niet voor me.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:08 schreef switchboy het volgende:
Jailbait: you get older while they stay the same age!
quote:
shit, ik ben te laat geborenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee inderdaad.
Toendertijd: Deodorant![]()
Nu: Spanish fly op naar school
Toendertijd: Mickey Mouse truien![]()
Nu: Strakke shirts die de rondingen goed doen laten opvallen![]()
Toendertijd: Make up ? wasda
Nu: Effe gezichtjes
Toendertijd: Vale gore spijkerbroeken
Nu: Haaute Culture. Met diamantjes op de reetzak.
jij baaltquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Mozy het volgende:
En ik moet met 120 van die 16 jarige meisjes op introductiekamp!
we willen wel foto's hehquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
En maar ±15 jongens.
Wat zal ik het zwaar krijgen.
En jij bent leraar ?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Mozy het volgende:
Dit is echt het geilste jailbait plaatje.quote:
Nee, ik word leraar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En jij bent leraar ?
Smeerlap !
Dat gaat em worden jaquote:
Even je fokprofiel doorsturen naar de ouders van die meisjes.quote:Beroep Hosselen
Studierichting Onderwijsassistent![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:47 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dat gaat em worden ja
[..]
Even je fokprofiel doorsturen naar de ouders van die meisjes.
Nee hoor, ik heb een database met alle gegevens van alle minderjarige meisjes uit Nederland.quote:
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef Afwazig het volgende:
Jos niet haten man, ik word ook leraar. We kiezen dit beroep niet om iemand iets bij te brengen hoor.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef afcajos het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een database met alle gegevens van alle minderjarige meisjes uit Nederland.
Om nog maar ff advocaat van de duivel te spelen..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:02 schreef Rensjebree het volgende:
Eindelijk heeft de_boswachter een terechte klacht !
Meisjes van 16 moeten zich gedragen als meisjes van 16 en niet van 24![]()
![]()
Want dit wekt pedofilie op!
18-22, waar de fuck heb je het over manquote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:55 schreef Strangler het volgende:
18-22.![]()
Ze zijn alleen soms/meestal/vaak nog kinderachtig.
zie je straks !quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef Sanne92 het volgende:
gelukkig mogen we lekker zelf weten met wie we t doen
1991.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
18-22, waar de fuck heb je het over man![]()
![]()
15.5-17.5 is de bazencategorie, bohh![]()
Welk vak?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:50 schreef Afwazig het volgende:
Jos niet haten man, ik word ook leraar. We kiezen dit beroep niet om iemand iets bij te brengen hoor.
Anders ga je even huilen omdat je niet aan 15-jarig vlees mag zittenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Strangler het volgende:
[..]
1991.
Wacht jij nog maar een paar jaar.
18-22 is geen 15, knul.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Anders ga je even huilen omdat je niet aan 15-jarig vlees mag zitten
Neem een fototoestel meequote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:36 schreef Mozy het volgende:
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:48 schreef speknek het volgende:
Terechte klacht. Ik dacht dat ik op m'n 26ste al zo'n vieze oude man aan het worden was, hee ik begin ook al inhammen te krijgen. Vroeger was het 20+ vrouwen all the way, nu elk jaar dat ik ouder wordt, gaan de meisjes er een jaar eerder geil uitzien. Misschien moeten ze weer seksegescheiden scholen invoeren, anders voorzie ik ernstige leerachterstanden voor basisschooljongetjes.
wat is dat dan?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 07:07 schreef MikeyMo het volgende:
het is niet pedofilie maar efebofilie hoor mensen!
Eenhoorn.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 03:45 schreef Schenkstroop het volgende:
tegenwoordig doen meisjes iets heel anders met de punt van een eekhoorn
De eerste breezer meldt zich al aan voor aandachtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef Sanne92 het volgende:
Te doenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:06 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
De eerste breezer meldt zich al aan voor aandacht
dr fotoboek:
Seksualiteit Hetero
Kleur ogen Blauw
Schoenmaat 37
Beroep Papa helpen in t restaurant soms [ afbeelding ]
Studierichting Havo !!!
Woonplaats Ede
'35 MILF ST. BLUES' is tien straten verderquote:
quote:
IK zal op je stemmenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Als ik ooit aan de macht kom dan worden meisjes met voldoende tieten en kont gewoon gelegaliseerd, ongeacht leeftijd.
Picsssssssssssquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:38 schreef Andiamo het volgende:
Is het haar minderjarige stagiaire (en ik ben dus 10 jaar ouder)
geen dank voor de kick hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 17:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tnx.
Dit is de ware BoWa.
Vergeet al die bans die ik jullie aansmeerde.
Xjes.
Hear hear!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Als ik ooit aan de macht kom dan worden meisjes met voldoende tieten en kont gewoon gelegaliseerd, ongeacht leeftijd.
Hoezo wou?quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:51 schreef de_boswachter het volgende:
Soms wou ik wel eens dat ik een nageboorte was maarja.
Wellicht is de pedo-partij wat voor je.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:26 schreef SeLang het volgende:
Pedo's vallen juist op wijven zonder tieten en kont.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:38 schreef damsco het volgende:
[..]
Wellicht is de pedo-partij wat voor je.
ja vooral bij het sprookjesbos...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef renwan het volgende:
Pff, gisteren was ik in de Efteling maar damn daar loopt me ook wat rond zeg
omgquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ja vooral bij het sprookjesbos...
jammer alleen dat de ouders er meestal bij zijn...
Ik hoop maar niet dat je naar mijn driejarige dochter gekeken hebt. Ik had je alle botten gebroken...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:11 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
ja vooral bij het sprookjesbos...
jammer alleen dat de ouders er meestal bij zijn...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat je naar mijn driejarige dochter gekeken hebt. Ik had je alle botten gebroken...
Pics van je dochter?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop maar niet dat je naar mijn driejarige dochter gekeken hebt. Ik had je alle botten gebroken...
Die zullen vast wel ergens in OUD staat ofzo...quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die zullen vast wel ergens in OUD staat ofzo...
[..]
Geloof er niks vanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef Cat_Tank het volgende:
Vriend van me zit net als ik in het onderwijs. Die heeft er nooit moeite mee gehad. Hij zei ze ronduit smerig te vinden.
Ik vind de meiden er wel steeds beter/ouder uitzien. Maar zodra ze hun mond opentrekken is dat leuke er meteen weer vanaf
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die zullen vast wel ergens in OUD staat ofzo...
Dat moet hij beroepshalve zeggen, snap dat danquote:
Klinkt als een verkapte pedofiel die als dekmantel dwangmatig naar de buitenwereld verkondigt meisjes smerig te vinden als ze een half jaar te jong zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:17 schreef Cat_Tank het volgende:
Vriend van me zit net als ik in het onderwijs. Die heeft er nooit moeite mee gehad. Hij zei ze ronduit smerig te vinden.
Nou als je in de petticoat staat en je hebt een paar tequilla op, weet ik dat nog zo net niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:41 schreef Sanne92 het volgende:
[..]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:03 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg toendertijd op de brugklas ook zo'n TMF pakket of iets dergelijksmet daarin een condoom
Alleen die wijven die bij mij toen in de klas zaten droegen Mickey Mouse truien. Flikker op man.
fapfapfapquote:
Is dat dezelfde alsquote:
Gast, ik trek me regelmatig af op de pics van je dochter. Who gives a fuck.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Gast, ik trek me regelmatig af op de pics van je dochter. Who gives a fuck.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 15:12 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb daar een hele .rar vanMaar ken die foto nietVERGEET DIT, DIE FOTO STAAT INDERDAAD IN DIE .RAR
Zullen gezellige verjaardagen zijn voor het meisje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:36 schreef Djeez het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |