En een topic later gebeurt het tochquote:Op donderdag 17 april 2008 @ 23:04 schreef Piles het volgende:
Moet jij een nieuwe openen
Ik weet weer ff niks.
Ja weet wel iets, maar dat kan beter niet
Ik vrees het ook voor jequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
Zo te zien ga ik mijn eerste plaats binnenkort kwijt raken aan Dean...
Ik gun het hem van hartequote:
Dean verdient hem meer, als ik.. ik ben hier ook het langst.. afgezien van Miss Scofield. Waar is onze lerares eigenlijk?quote:
Ik heb de meeste aantal post gemaakt in heel de Stage SC reeks.quote:
Goed plan welquote:
Als Stage SC überspammerquote:
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Is Yesse nou al terug, zit te wachten op haar reactie
Gedraag me niks anders verder hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?
De stage sc is een beetje hetzelfde alleen is Yesse dan Bebe
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?
Ernstigquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste aantal post gemaakt in heel de Stage SC reeks.
Heeft Yesse borsten dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Uuuuuuuhm care.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ernstig.
Trouwens BraveBart, ik heb al weekend vanaf woensdagavond [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
Ik bedoelde ook meer de focus van iedereenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gedraag me niks anders verder hoor...
Stiekem wel jaquote:
Gemist danquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar liep ze gister nog over te klagen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs nog het tietenlied gezongen
Ik dacht even dat je ging zeggen: "ze heeft ze zelfs nog laten zien"quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs nog het tietenlied gezongen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen: "ze heeft ze zelfs nog laten zien"
dat was geen klagen toch? Ze had het erover dat ze er blij mee was maar ze niet de hele tijd ging bewonderen. Maar die taak wilde ik wel van dr overnemenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar liep ze gister nog over te klagen
quote:In Uruzgan zijn vrijdag bij een aanslag met een bermbom twee Nederlandse militairen gedood. Onder de gesneuvelden is de zoon van commandant Van Uhm.
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weetquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
Je zou toch maar Van Uhm van je achternaam heten
[..]
Ja dat je iemand belt: "Ik ben van Uhm". En dat het dan stil blijft aan de andere kant, omdat ze denken dat je je achternaam vergeten bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weet
geen punt bij karweiquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weet
Of je zou maar gewoon Uhm hetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat je iemand belt: "Ik ben van Uhm". En dat het dan stil blijft aan de andere kant, omdat ze denken dat je je achternaam vergeten bent
denken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat? Ik had een opmerking maar dan gaan jullie weer denken dat ik raar ben
Kom maar doorquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
De commandant der strijdkrachten begint meteen al goed. Kan je meteen publiekelijk melden dat je zoon is overleden in Uruzgan..quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, jullie weten toch al dat ik bedorven benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
En gister nog zeggen dat meer jongeren zich aan moeten melden bij het legerquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De commandant der strijdkrachten begint meteen al goed. Kan je meteen publiekelijk melden dat je zoon is overleden in Uruzgan..![]()
Een vriend van mijn zusje gaat binnenkort ook naar Uruzgan
Mooi, dan heb ik duintrainingquote:
* alvast treinkaartje strand kooptquote:
Als je in het leger gaat, weet je dat je uitgezonden kan worden.. en dat in levensbedreigende situaties kan komen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
En gister nog zeggen dat meer jongeren zich aan moeten melden bij het leger
Omdat wij denken dat je geen vrouw hebt?quote:
Niet zo huilen hequote:
Ga naar de Fortisquote:
Op 29 April was het ook mooi weer, maar toen werd zowel AZquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet zo huilen he.
Zondag, mooi weer en kampioen worden!
Stond ik daar, in Alkmaar in de kroeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op 29 April was het ook mooi weer, maar toen werd zowel AZals Ajax geen kampioen..
Uitleg waarom jullie denken dat ik geen meisje benquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef jna het volgende:
[..]
JE HEBT EEN NAAMTOPIC, WAT WIL JE NOG MEER
En dan met z'n allen door de grachten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet zo huilen he.
Zondag, mooi weer en kampioen worden!
Nee, zit al bij de Rabobankquote:
Leedvermaak.. Die gast die AZ Kampioen 2007 op zijn kuit had getattoeerd.. een dag voor het kampioenschapquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stond ik daar, in Alkmaar in de kroeg.
Maar Feyenoord werd 8e, genoeg reden om toch nog even gezellig wat biertjes te drinken.
Van mij mag het (al gaat mijn voorkeur uit naar PSV, maar het zal me verder een rotzorg zijn), maar laten jullie dit keer het Leidseplein gewoon heel? Ik kom daar vrij graag, dus zie niet graag dat het vernield wordt.quote:
Dat was inderdaad vrij hilarisch.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leedvermaak.. Die gast die AZ Kampioen 2007 op zijn kuit had getattoeerd.. een dag voor het kampioenschap
Dan is er misschien iets mis gegaan, 1 werkdag is normaal van ABN naar Rabo. Alleen van of naar Postbank duurt soms iets langer, maar ook dat valt tegenwoordig erg mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, zit al bij de Rabobankmaar krijg geld van iemand die bij de ABN zit. Hij heeft het vorige week vrijdagavond overgetelebankied, nog is het niet binnen.... 5 werkdagen
Vandaag vijfde werkdag, zou je denken dat ze het in de ochtend dan even overstorten niet?
Dat was leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leedvermaak.. Die gast die AZ Kampioen 2007 op zijn kuit had getattoeerd.. een dag voor het kampioenschap
Stond ook in het transactiebewijs wat ik kreeg van de dude, nationaal: 5 werkdagen, internationaal zelfs 7.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vrij hilarisch.
[..]
Dan is er misschien iets mis gegaan, 1 werkdag is normaal van ABN naar Rabo. Alleen van of naar Postbank duurt soms iets langer, maar ook dat valt tegenwoordig erg mee.
Ik moest lachen.quote:
Lekker positief ben je over je clubbie.quote:
Wat een geslijmquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
Hoi Loes en Yes
M'n vrijdagmiddag is opeens een stuk zonniger
Die beker zie ik feyenoord ook niet zo 1,2,3 pakken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ook om te lachenMaar ja, beker winnen en volgend jaar beter
Hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ligt er wel erg dik bovenop hè
Maar ik had er ff zin
Ze spelen ieder geval thuis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Die beker zie ik feyenoord ook niet zo 1,2,3 pakken.
Ik vond het wel liefquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ligt er wel erg dik bovenop hè
Maar ik had er ff zin
Is dat je werk?quote:
Die moeten ze winnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Die beker zie ik feyenoord ook niet zo 1,2,3 pakken.
quote:
quote:Een verfpatroon ontploft bij het openen van de koffer, waardoor het geld waardeloos wordt. Aan de buit hebben de twee mannen dus niets.
Meestal is het nog verf, dat je moeilijk van je gezicht al kan wassen.. loop je een paar dagen rond als smurf.quote:
Wat ik me nou afvraag...quote:
Hele koffertje is dan blauw, dus het raakt echt allesquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag...
Ik neem aan dat die biljetten in pakketjes worden verpakt. Dan kan zo'n verfbom toch nooit ALLE biljetten duidelijk raken.
Waar die yoghurt overheen zit zijn lekkerquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef PieterBas het volgende:
Uhm.. de kwaliteit van de Liga Milk Break worden slechter per week... Het witte gedeelte valt er steeds sneller af, en toen ik op de basisschool zat.. gebeurde dat eigenlijk nooit..
Dan maar weer op de Sultana's
Of ze doen er zoveel verf in dat alles echt letterlijk in de verf zwemt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hele koffertje is dan blauw, dus het raakt echt alles(Geloof ik hoor)
Niet gelijk raken nee, maar dat drenkt wel door hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag...
Ik neem aan dat die biljetten in pakketjes worden verpakt. Dan kan zo'n verfbom toch nooit ALLE biljetten duidelijk raken.
Dat bedoelde ik eigenlijk jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef jna het volgende:
[..]
Of ze doen er zoveel verf in dat alles echt letterlijk in de verf zwemt.
Hoezo???quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zit in de meest saaie klas ooit...
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar die yoghurt overheen zit zijn lekker.
Niet te hard, dan gaan ook Sultana's kapot.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ga ik vanavond maar in het winkelwagentje gooien..
Hoe dat zo? Met allemaal trage Zweden ofzo...quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik zit in de meest saaie klas ooit...
Is dat een beetje net zoals Balisto's zonder chocola of niet?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waar die yoghurt overheen zit zijn lekker.
Zal ze op de zachte producten gooienquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet te hard, dan gaan ook Sultana's kapot.
Als er zoveel verf in zit kunnen de biljetten er toch niet meer bij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:09 schreef jna het volgende:
[..]
Of ze doen er zoveel verf in dat alles echt letterlijk in de verf zwemt.
Ik ook! Geen hertentamen dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:20 schreef Piles het volgende:
Zo, ik heb geen zin meer
Maandag vrij gelukkig
Ja dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als er zoveel verf in zit kunnen de biljetten er toch niet meer bij?
Balistoquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat een beetje net zoals Balisto's zonder chocola of niet?
Ik heb het toen een keer gezien bij het Klokhuis oid, en reken maar dat ze helemaal onder zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja daarom. Moet genoeg leuks overblijven, het is toch allemaal bonusquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me dus ook af![]()
Als zo'n ding ontploft raakt ie dan toch alleen de buitenste biljetten. En als je dan snel genoeg bent moet je toch minstens een paar biljetten in het midden van de pakketjes kunnen redden
Je gitaar is doormidden gebroken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Balisto
Waren vanochtend, net als de pindakaas, ook op
En mijn geld is er nog niet
En mijn wijf is weg
En mijn hond loopt mank
En mijn vader is alcoholist
En...
Aahwquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Balisto
En mijn wijf is weg
En mijn hond loopt mank
En...
ff googlen en google image op plofkoffer en je komt meer tegen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Och, al zoveel schokken gehad, word ik niet anders van.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het toen een keer gezien bij het Klokhuis oid, en reken maar dat ze helemaal onder zitten
En als je die koffer mee pakt kan de geldloper een stroomschok op het handvat geven, zodat je m gelijk los laat
Ja, ook nogquote:
ben gebeten door een Braziliaanse loopspin..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Balisto
En mijn wijf is weg
En mijn hond loopt mank
En...
ehquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:16 schreef jna het volgende:
[..]
Is dat een beetje net zoals Balisto's zonder chocola of niet?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]Ga ik vanavond maar in het winkelwagentje gooien..
Jij schurk!!!!1quote:
Ik ookquote:
Ja maar in nootjes zitten goede vettenquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Niet als je nog een kilo of 5 kwijt wil
Staat tegenover dat nootjes gebrand zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar in nootjes zitten goede vetten![]()
En komt vast goed
Gewoon meer bewegen, en vaker de fiets pakken in plaats van het OV.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:28 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Niet als je nog een kilo of 5 kwijt wil
Ik ben 20 kilo kwijt, dus ik weet wel hoe het moet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gewoon meer bewegen, en vaker de fiets pakken in plaats van het OV.
Mijn C1000quote:
Hier!quote:
De laatste loodjes wegen het zwaarstquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo kwijt, dus ik weet wel hoe het moet.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
De laatste loodjes wegen het zwaarst[/flauwe woordgrap]
Ik heb dat alles niet eens, moet je nagaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
ov
En mijn auto is nog stuk
En mijn wijf is mank
En mijn hond is aan de drank
En mijn vader is gebeten door mijn moeder
En .....
Wooquote:Op vrijdag 18 april 2008 14:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik ben 20 kilo kwijt, dus ik weet wel hoe het moet.
Ik wou bijna zeggen, je vader is de gebeten hond..quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:40 schreef Deansensitized het volgende:
ov
En mijn auto is nog stuk
En mijn wijf is mank
En mijn hond is aan de drank
En mijn vader is gebeten door mijn moeder
En .....
Raise your fist!quote:
quote:
Beetje wel jaquote:
Men, tot hoelang slaap jij uit joh?quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:58 schreef plukkert het volgende:
ik heb alweer een topic gemistDat krijg je ervan als je uitslaapt
![]()
Zondag slaap ik altijd tot een uur of 3quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
Men, tot hoelang slaap jij uit joh?
quote:
Zelfs dan lukt het mij niet op uit te slapen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:00 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Men, tot hoelang slaap jij uit joh?
Ik kan nooit uitslapen, behalve als ik ben wezen stappen
Goeiedag zeg, ik slaap nooit langer dan 10 uur. Slaap wel veel normaal doordeweeks, sowieso 8,5 a 9,5 uurquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Zondag slaap ik altijd tot een uur of 3
Zonder te gaan stappen
Ik zit momenteel op 7 uur doordeweeks, maar dat is eigenljik gewoon te weinigquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag zeg, ik slaap nooit langer dan 10 uur. Slaap wel veel normaal doordeweeks, sowieso 8,5 a 9,5 uur!
Waar zijn de tijden gebleven dat we tot 3 uur opblevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zit momenteel op 7 uur doordeweeks, maar dat is eigenljik gewoon te weinig
En 's zondags kan ik het een hele dag volhouden
Dromen
Vroegâh, toen we nog tot 3 uur opblevenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar zijn de tijden gebleven dat we tot 3 uur opbleven
Mmhquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroegâh, toen we nog tot 3 uur opbleven
Maar ja, je kan merken dat we de 20 gepasseerd zijn
Goeiedag man, dat hou ik misschien 1 dag vol.. 2e dag knap ik bij de enkels afquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MmhIk was het van 3 tot 7 slapen wel zat na 3 jaar
Is geen lol meer aan na een tijdje
Ik was nog eens bijna in slaap gevallen aan de bar...quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Vroegâh, toen we nog tot 3 uur opbleven
Maar ja, je kan merken dat we de 20 gepasseerd zijn
Dus weekend voor jou?quote:
Een dag een paar uur minder slapen red ik nog wel, maar constant.. Bij minder dan 5 uur slapen krijg ik om 14:30 meestal mijn humeur dipje..en dan ben ik echt niet te genietenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, dat hou ik misschien 1 dag vol.. 2e dag knap ik bij de enkels af
Mja, ik ben ook niet helemaal normaalquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiedag man, dat hou ik misschien 1 dag vol.. 2e dag knap ik bij de enkels af
Dat blijkt zeg.. Heb je dan ook de wallen op de enkels hangenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet helemaal normaal
Nopequote:Op vrijdag 18 april 2008 15:45 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat blijkt zeg.. Heb je dan ook de wallen op de enkels hangen?
Ik vond van 2:00 tot 5:30 slapen na een kleine 2 jaar ook niet meer leuk. Toch wat aan de korte kant als je dat 6 dagen per week doet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MmhIk was het van 3 tot 7 slapen wel zat na 3 jaar
Is geen lol meer aan na een tijdje
Defineer normaal. Als iedereen normaal zou zijn, zou de wereld behoorlijk saai zijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, ik ben ook niet helemaal normaal
Iddquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik vond van 2:00 tot 5:30 slapen na een kleine 2 jaar ook niet meer leuk. Toch wat aan de korte kant als je dat 6 dagen per week doet.
Het kan ook best, maar echt goed is het niet. 6,5 tot 7,5 schijnt optimaal te zijn. Dat red ik tegenwoordig wel, in het weekend wat meer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NopeIk hield het gewoon vol. Vraag me niet hoe, maar het ging prima
Ook gewoon mn examens/P gehaald, dus opzich
Definieer saaiquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Defineer normaal. Als iedereen normaal zou zijn, zou de wereld behoorlijk saai zijn.
Mwa, daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Er zijn ook redelijk vooraanstaande wetenschappers die menen dat slapen 'overrated' is (om het maar ff in polulaire taal te zeggenquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het kan ook best, maar echt goed is het niet. 6,5 tot 7,5 schijnt optimaal te zijn. Dat red ik tegenwoordig wel, in het weekend wat meer.
Ja, je kan jezelf er op trainen.. wat ik wel weet, dat je als baby voldoende slaap moet hebben. Volgens mij minimaal 12 uur..quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, daar zijn de meningen nogal over verdeeld. Er zijn ook redelijk vooraanstaande wetenschappers die menen dat slapen 'overrated' is (om het maar ff in polulaire taal te zeggen) en dat 2 uur al voldoende kan zijn
Baby's slapen veel maar owrden om de 3 uur wakker. Nachtrust wegquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, je kan jezelf er op trainen.. wat ik wel weet, dat je als baby voldoende slaap moet hebben. Volgens mij minimaal 12 uur..
Dus ik mag hopen dat neefje/nichtje zo'n slaapkop wordt als mijn zus... dan heb ik tenminste ook een beetje een nachtrust, als ik er op moet passen
Je lichaam heeft 8 uur per dag rust nodig. Dus kan ook half uurtje bankje liggen zijn oid!quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het kan ook best, maar echt goed is het niet. 6,5 tot 7,5 schijnt optimaal te zijn. Dat red ik tegenwoordig wel, in het weekend wat meer.
Klopt inderdaad, maar dat is ook omdat zij nog in de groei zitten enzoquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, je kan jezelf er op trainen.. wat ik wel weet, dat je als baby voldoende slaap moet hebben. Volgens mij minimaal 12 uur..
Dus ik mag hopen dat neefje/nichtje zo'n slaapkop wordt als mijn zus... dan heb ik tenminste ook een beetje een nachtrust, als ik er op moet passen
Ik nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Baby's slapen veel maar owrden om de 3 uur wakker. Nachtrust weg
Ik was zo'n baby..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Baby's slapen veel maar owrden om de 3 uur wakker. Nachtrust weg
Die fase komt ook nog..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:04 schreef Bravebart het volgende:
Hehe, wel lekker rustig jaBeter dan van die kinders die om half 7 voor je deur staan te rellen
quote:
Mwa, dan schop ik ze gewoon de trap af, dan slapen ze wel doorquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De fase komt ook nog..
En als ze een jaartje of 18/19 zijn.. dan staan ze ook weer om half7 voor de deur.. om te zeggen dat ze trap hebben ondergekotst..
Kampioenen olé oléquote:
"Papa gaat het echt niet opruimen.. dat doe je zelf maar.. Hier heb je een emmer en dweil en een aspirine voor de hoofdpijn."quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, dan schop ik ze gewoon de trap af, dan slapen ze wel door
Ja, zo zou ik het wel doen jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
"Papa gaat het echt niet opruimen.. dat doe je zelf maar.. Hier heb je een emmer en dweil en een aspirine voor de hoofdpijn."
Ik juist nietquote:
Verkering na 1 week uit?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Had ik nou nooit last van.. Ik heb wel een keer over de schoenen van mn vriendje(toen pas 1 week aan) heen gekotst omdat ie niet uit de wegging toen ik naar de wc wilde rennen
Maar toen was ik echt ziek..
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Had ik nou nooit last van.. Ik heb wel een keer over de schoenen van mn vriendje(toen pas 1 week aan) heen gekotst omdat ie niet uit de wegging toen ik naar de wc wilde rennen
We zien het welquote:
1 keer gekotst thuis na het stappen.. maar ik was nog op tijd voor de wc... Beter gezegd.. ik stond gelukkig in de badkamer.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:14 schreef Yesse het volgende:
Met verlenging van 15 maanden.. Maar ik heb hem in die periode ook stomme dingen zien doenquote:
Ik zit weer af te tellen, terwijl ik zon weg zie gaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:19 schreef Deansensitized het volgende:
Sta weer lekker in het zonnetje op mijn chauffeur te wachten
Dean, je hebt het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:19 schreef Deansensitized het volgende:
Sta weer lekker in het zonnetje op mijn chauffeur te wachten
Surprise surprise, het onverwachte is de mooiste prijsquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:19 schreef Leinonlein het volgende:
Nou ja, krijg ik ineens na een jaar nog een referentie van mijn stage in Berlijn haha. Die had ik nou niet bepaald meer verwacht maar wel een leuke verrassing
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1 keer gekotst thuis na het stappen.. maar ik was nog op tijd voor de wc... Beter gezegd.. ik stond gelukkig in de badkamer.
Alleen kwam me moeder net binnenlopen.. want ze vroeg zich af waar die smerige geluiden nou vandaan kwamen
Ze dacht namelijk dat een van de katten aan het kotsen was...
Ik ga hier zo weg, dan ff wat vreten en daarna lekker na de files naar huis rijdenquote:
Ja, zoals bijvoorbeeld over een hekje vallen (en je pols zwaar kneuzen) voor een volle tram en bushaltequote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Deansensitized het volgende:
Ach iedereen doet wel eens stomme dingen, met of zonder drank
Mijn weekend zit anders ook aardig vol.. maar hoef niet te werken..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar jullie hebben zo weekend, ik moet morgen werken.
Denk vooral niet dat je de enige bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:23 schreef Deansensitized het volgende:
Maar jullie hebben zo weekend, ik moet morgen werken.
Wheheh ik wel vakerquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik ook maar 1 keer, maar toen was het ook wel flink raak
Ook beetje jammer dat ik er toen pas achter kwam dat we niks hadden om het in op te vangen, en de wc was al helemaal te ver weg
Smerige bende
Of gewoon over een opstaande stoeptegel struikelen en met je gezicht over straat schurenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, zoals bijvoorbeeld over een hekje vallen (en je pols zwaar kneuzen) voor een volle tram en bushalte
Vet, ik ga zo naar Utrechtquote:
vlampijpstraatquote:
Die prullenbakjes zijn toch heel klein?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wheheh ik wel vaker!
ook een keer met paar klasgenoten gelijk na college wezen zuipen. Paar broodjes gegeten en verder niks. Gelijk flink pilsen, savonds om 10 uur dronken als een aap. Terug in de trein, ik nekken in t prullenbakkie in de trein! Smorgens word ik wakker en ik was me toch een portie slecht.. Denk; lekker wat water drinken uit mijn flesje.. Hadden die malloten er bier in gedaan, ik neem een slok.. Moest zo weer nekken
! Gadverdamme nou
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wheheh ik wel vaker!
ook een keer met paar klasgenoten gelijk na college wezen zuipen. Paar broodjes gegeten en verder niks. Gelijk flink pilsen, savonds om 10 uur dronken als een aap. Terug in de trein, ik nekken in t prullenbakkie in de trein! Smorgens word ik wakker en ik was me toch een portie slecht.. Denk; lekker wat water drinken uit mijn flesje.. Hadden die malloten er bier in gedaan, ik neem een slok.. Moest zo weer nekken
! Gadverdamme nou
Kameraad van mij was ook zo dikke als een aap. Kwam die weer na t stappen, frituurpan aan gezet. Had hij er 10 frikandellen en 10 kroketten neer gelegd om op te etenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Of gewoon over een opstaande stoeptegel struikelen en met je gezicht over straat schuren
jaquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die prullenbakjes zijn toch heel klein?
прощаниеquote:
Nou inderdaad zeg, ook echt eind juli ondertekend en nu pas gaan ze hem opsturen, wat een aapjes tochquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Surprise surprise, het onverwachte is de mooiste prijs![]()
![]()
OMFGquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef PieterBas het volgende:
Een vriend van mij ooit eens in de sloot gereden met de fiets.. fiets opgepakt en weer door gefietst.. Tot hij de volgende ochtend wakker werd en moest verklaren waarom er kroos op zijn nieuwe fiets lag.
Een andere vriend van mij was de weg kwijt en stond zeker 10 minuten lang met een stenen pilaar te dansen. Hij dacht dat het een lekker wijf was.. maar blijkbaar stond daar een mooie dame en die was hem zat, is weg gelopen.. en hij bleef doordansen.
Toen ging ie naar huis, maar is zeker 10km omgereden.. omdat ie niet meer wist welke kant hij op moest.
Hasta Lunes!quote:
Nu moet ik wel zeggen, dat ik die avond ook goed de weg kwijt was, maar ik kon nog wel muur en dame onderscheiden.quote:
Dat deed mijn achterbuurjongen ook eens, 2 huizen compleet uitgefikt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kameraad van mij was ook zo dikke als een aap. Kwam die weer na t stappen, frituurpan aan gezet.
Dat is wel klote zeg..quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat deed mijn achterbuurjongen ook eens, 2 huizen compleet uitgefikt.
Ja, in slaap vallen terwijl je net een pan met olie op het vuur hebt gezet is niet aan te raden.quote:
Dag schatquote:
quote:
Klierquote:
Ik zal foto's maken als er wat te zien isquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ramptoerist
Veel plezier met wat je ook gaat doen
Zooooo heerlijk!quote:
tack tackquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:35 schreef Deansensitized het volgende:
Haha, ik gun het je van harte dude!
He...! jemig.. ben je helemaal voor niets naar Utrecht gegaan...quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef Bravebart het volgende:
Nou niks meer van rook danwel vuur danwel brandweer meer te zien hoor in Utrecht
Jij ging etenquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:54 schreef Bravebart het volgende:
Nou niks meer van rook danwel vuur danwel brandweer meer te zien hoor in Utrecht
Welkequote:Op vrijdag 18 april 2008 19:24 schreef PoeK het volgende:
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/187656
Een van mijn foto's staat erin
nu weet iedereen je echte naam...!quote:
OMFG!!!1quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:32 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu weet iedereen je echte naam...!
quote:
Sorry mamquote:
Haha, mocht effe durenquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het kwartje valt nu pas na die rode eend
Gelukkigquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:02 schreef Piles het volgende:
Maar ik kom jou wel ff gezelschap houden hoor Yesse
Nee, eigenlijk niet. Misschien vanaf nu welquote:
Ach ja, het is weekendquote:
Oh ja, kreeg pas ook nog een mailtje van de havo-klas van 3 jaar geleden. Nog niet zo'n behoefte aan eigenlijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:07 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een brief gekregen voor een reunie van de mavo...
Wat aardigquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Misschien vanaf nu wel
Maar iemand hier gaf de tip dat ze daar ook van lijstjes hielden, dus dan nemen we die ook mee hè
Ik wil juist een reunie maar dat kennen ze hier blijkbaar nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, kreeg pas ook nog een mailtje van de havo-klas van 3 jaar geleden. Nog niet zo'n behoefte aan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |