En een topic later gebeurt het tochquote:Op donderdag 17 april 2008 @ 23:04 schreef Piles het volgende:
Moet jij een nieuwe openen
Ik weet weer ff niks.
Ja weet wel iets, maar dat kan beter niet
Ik vrees het ook voor jequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
Zo te zien ga ik mijn eerste plaats binnenkort kwijt raken aan Dean...
Ik gun het hem van hartequote:
Dean verdient hem meer, als ik.. ik ben hier ook het langst.. afgezien van Miss Scofield. Waar is onze lerares eigenlijk?quote:
Ik heb de meeste aantal post gemaakt in heel de Stage SC reeks.quote:
Goed plan welquote:
Als Stage SC überspammerquote:
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Is Yesse nou al terug, zit te wachten op haar reactie
Gedraag me niks anders verder hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?
De stage sc is een beetje hetzelfde alleen is Yesse dan Bebe
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?
Ernstigquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste aantal post gemaakt in heel de Stage SC reeks.
Heeft Yesse borsten dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Uuuuuuuhm care.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ernstig.
Trouwens BraveBart, ik heb al weekend vanaf woensdagavond [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
Ik bedoelde ook meer de focus van iedereenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gedraag me niks anders verder hoor...
Stiekem wel jaquote:
Gemist danquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar liep ze gister nog over te klagen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs nog het tietenlied gezongen
Ik dacht even dat je ging zeggen: "ze heeft ze zelfs nog laten zien"quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs nog het tietenlied gezongen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen: "ze heeft ze zelfs nog laten zien"
dat was geen klagen toch? Ze had het erover dat ze er blij mee was maar ze niet de hele tijd ging bewonderen. Maar die taak wilde ik wel van dr overnemenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar liep ze gister nog over te klagen
quote:In Uruzgan zijn vrijdag bij een aanslag met een bermbom twee Nederlandse militairen gedood. Onder de gesneuvelden is de zoon van commandant Van Uhm.
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weetquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
Je zou toch maar Van Uhm van je achternaam heten
[..]
Ja dat je iemand belt: "Ik ben van Uhm". En dat het dan stil blijft aan de andere kant, omdat ze denken dat je je achternaam vergeten bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weet
geen punt bij karweiquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weet
Of je zou maar gewoon Uhm hetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat je iemand belt: "Ik ben van Uhm". En dat het dan stil blijft aan de andere kant, omdat ze denken dat je je achternaam vergeten bent
denken?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat? Ik had een opmerking maar dan gaan jullie weer denken dat ik raar ben
Kom maar doorquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
De commandant der strijdkrachten begint meteen al goed. Kan je meteen publiekelijk melden dat je zoon is overleden in Uruzgan..quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oja, jullie weten toch al dat ik bedorven benquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
En gister nog zeggen dat meer jongeren zich aan moeten melden bij het legerquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De commandant der strijdkrachten begint meteen al goed. Kan je meteen publiekelijk melden dat je zoon is overleden in Uruzgan..![]()
Een vriend van mijn zusje gaat binnenkort ook naar Uruzgan
Mooi, dan heb ik duintrainingquote:
* alvast treinkaartje strand kooptquote:
Als je in het leger gaat, weet je dat je uitgezonden kan worden.. en dat in levensbedreigende situaties kan komen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
En gister nog zeggen dat meer jongeren zich aan moeten melden bij het leger
Omdat wij denken dat je geen vrouw hebt?quote:
Niet zo huilen hequote:
Ga naar de Fortisquote:
Op 29 April was het ook mooi weer, maar toen werd zowel AZquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet zo huilen he.
Zondag, mooi weer en kampioen worden!
Stond ik daar, in Alkmaar in de kroeg.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op 29 April was het ook mooi weer, maar toen werd zowel AZals Ajax geen kampioen..
Uitleg waarom jullie denken dat ik geen meisje benquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef jna het volgende:
[..]
JE HEBT EEN NAAMTOPIC, WAT WIL JE NOG MEER
En dan met z'n allen door de grachten.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Niet zo huilen he.
Zondag, mooi weer en kampioen worden!
Nee, zit al bij de Rabobankquote:
Leedvermaak.. Die gast die AZ Kampioen 2007 op zijn kuit had getattoeerd.. een dag voor het kampioenschapquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Stond ik daar, in Alkmaar in de kroeg.
Maar Feyenoord werd 8e, genoeg reden om toch nog even gezellig wat biertjes te drinken.
Van mij mag het (al gaat mijn voorkeur uit naar PSV, maar het zal me verder een rotzorg zijn), maar laten jullie dit keer het Leidseplein gewoon heel? Ik kom daar vrij graag, dus zie niet graag dat het vernield wordt.quote:
Dat was inderdaad vrij hilarisch.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leedvermaak.. Die gast die AZ Kampioen 2007 op zijn kuit had getattoeerd.. een dag voor het kampioenschap
Dan is er misschien iets mis gegaan, 1 werkdag is normaal van ABN naar Rabo. Alleen van of naar Postbank duurt soms iets langer, maar ook dat valt tegenwoordig erg mee.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, zit al bij de Rabobankmaar krijg geld van iemand die bij de ABN zit. Hij heeft het vorige week vrijdagavond overgetelebankied, nog is het niet binnen.... 5 werkdagen
Vandaag vijfde werkdag, zou je denken dat ze het in de ochtend dan even overstorten niet?
Dat was leukquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Leedvermaak.. Die gast die AZ Kampioen 2007 op zijn kuit had getattoeerd.. een dag voor het kampioenschap
Stond ook in het transactiebewijs wat ik kreeg van de dude, nationaal: 5 werkdagen, internationaal zelfs 7.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was inderdaad vrij hilarisch.
[..]
Dan is er misschien iets mis gegaan, 1 werkdag is normaal van ABN naar Rabo. Alleen van of naar Postbank duurt soms iets langer, maar ook dat valt tegenwoordig erg mee.
Ik moest lachen.quote:
Lekker positief ben je over je clubbie.quote:
Wat een geslijmquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:52 schreef Piles het volgende:
Hoi Loes en Yes
M'n vrijdagmiddag is opeens een stuk zonniger
Die beker zie ik feyenoord ook niet zo 1,2,3 pakken.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het is ook om te lachenMaar ja, beker winnen en volgend jaar beter
Hahaquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ligt er wel erg dik bovenop hè
Maar ik had er ff zin
Ze spelen ieder geval thuis.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Die beker zie ik feyenoord ook niet zo 1,2,3 pakken.
Ik vond het wel liefquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Het ligt er wel erg dik bovenop hè
Maar ik had er ff zin
Is dat je werk?quote:
Die moeten ze winnenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:55 schreef jna het volgende:
[..]
Die beker zie ik feyenoord ook niet zo 1,2,3 pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |