En een topic later gebeurt het tochquote:Op donderdag 17 april 2008 @ 23:04 schreef Piles het volgende:
Moet jij een nieuwe openen
Ik weet weer ff niks.
Ja weet wel iets, maar dat kan beter niet
Ik vrees het ook voor jequote:Op vrijdag 18 april 2008 12:55 schreef PieterBas het volgende:
Zo te zien ga ik mijn eerste plaats binnenkort kwijt raken aan Dean...
Ik gun het hem van hartequote:
Dean verdient hem meer, als ik.. ik ben hier ook het langst.. afgezien van Miss Scofield. Waar is onze lerares eigenlijk?quote:
Ik heb de meeste aantal post gemaakt in heel de Stage SC reeks.quote:
Goed plan welquote:
Als Stage SC überspammerquote:
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Is Yesse nou al terug, zit te wachten op haar reactie
Gedraag me niks anders verder hoor...quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?
De stage sc is een beetje hetzelfde alleen is Yesse dan Bebe
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Kennen jullie die aflevering van Southpark waarin alle jongens opeens apen gedrag gaan vertonen omdat Bebe opeens borsten heeft gekregen?
Ernstigquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb de meeste aantal post gemaakt in heel de Stage SC reeks.
Heeft Yesse borsten dan?quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
Uuuuuuuhm care.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ernstig.
Trouwens BraveBart, ik heb al weekend vanaf woensdagavond [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:07 schreef jna het volgende:
[..]
quote:
Ik bedoelde ook meer de focus van iedereenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gedraag me niks anders verder hoor...
Stiekem wel jaquote:
Gemist danquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar liep ze gister nog over te klagen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs nog het tietenlied gezongen
Ik dacht even dat je ging zeggen: "ze heeft ze zelfs nog laten zien"quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs nog het tietenlied gezongen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:19 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je ging zeggen: "ze heeft ze zelfs nog laten zien"
dat was geen klagen toch? Ze had het erover dat ze er blij mee was maar ze niet de hele tijd ging bewonderen. Maar die taak wilde ik wel van dr overnemenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar liep ze gister nog over te klagen
quote:In Uruzgan zijn vrijdag bij een aanslag met een bermbom twee Nederlandse militairen gedood. Onder de gesneuvelden is de zoon van commandant Van Uhm.
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weetquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
Je zou toch maar Van Uhm van je achternaam heten
[..]
Ja dat je iemand belt: "Ik ben van Uhm". En dat het dan stil blijft aan de andere kant, omdat ze denken dat je je achternaam vergeten bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:22 schreef Bravebart het volgende:
Je zou toch maar Van Uhm van je achternaam heten
[..]
Ja preciesquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weet
geen punt bij karweiquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:23 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je telefonisch je naam doorgeven. Die andere persoon maar wachten totdat je het eindelijk weer weet
Of je zou maar gewoon Uhm hetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja dat je iemand belt: "Ik ben van Uhm". En dat het dan stil blijft aan de andere kant, omdat ze denken dat je je achternaam vergeten bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |