Eerst pikken ze onze banen in en nu ook nog GTAquote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV release date is 25-04-2008 in Poland
Die verdomde Polen ook altijd
Was dat bericht niet al debunked?quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen radio luisteren terwijl je rondloopt dus
http://www.n4g.com/News-137093.aspx
Door Mmarsu jah, maar hij heeft geen bron gegeven.quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was dat bericht niet al debunked?
Lees de comments daar ook. Zit denk ik wel wat in m.b.t. het ZIT-gebeuren. Dus wel radio maar geen eigen mp3's.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Door Mmarsu jah, maar hij heeft geen bron gegeven.
Yesquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
*Cough* zal ie ook wel eerder op usenet/piratebay verschijnen.
Volgens mij kan je helemaal geen mp3's afspelen in GTAIV (behalve op de 360 met custom soundtracks).quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lees de comments daar ook. Zit denk ik wel wat in m.b.t. het ZIT-gebeuren. Dus wel radio maar geen eigen mp3's.
iets zegt me dat jij naar de release van het spel uit kijkt...quote:Op maandag 21 april 2008 00:00 schreef ryangozer het volgende:
Nog 8!
Ik heb de special edition 2 maanden geleden al bestelt en betaald, misschien zegt dat genoegquote:Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij naar de release van het spel uit kijkt...![]()
(ik overigens ook)
Pijnlijk, hè?quote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Kokstra het volgende:
Shit. Ik wil dit spel wel, maar dat gaat me op zijn goedkoopst een Xbox 360 kosten
Beste review van GTAIV die ik gelezen heb tot nu toequote:Op maandag 21 april 2008 00:58 schreef Merkie het volgende:
Wat een spel. Vrijdag gekocht, nu uitgespeeld. Maar die singeplayer is echt fantastisch, één van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld. Hoewel geen WW2-game is het toch wel typisch COD, erg fijn. Maar i.v.m. COD/COD:UO/COD2 is de SP van deze game nog beter. Net zoals altijd is het écht oorlog (COD-serie is de enige reeks die daar in slaagt vind ik), maar het is veel minder Rambo-achtig dan de eerdere delen en soms heb je het idee dat je daadwerkelijk weet waar je mee bezig bent in de chaos
. Fantastisch
.
Damn itquote:Op maandag 21 april 2008 00:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beste review van GTAIV die ik gelezen heb tot nu toe
Kijk misschien wel 't meest uit naar online al is gewoon roamen ook leuk natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef DrDentz het volgende:
maar het klopt wel een beetje want het wordt wel oorlog en chaos.. Niko is een hellraiser
vooral online wordt het hard tegen hard![]()
Hoop het niet. Heb dan een Administratieve Comptabele Informatie tentamen.quote:
Ik heb die week vakantie, ik zal aan je denken.quote:Op maandag 21 april 2008 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop het niet. Heb dan een Administratieve Comptabele Informatie tentamen.![]()
![]()
Wat mij betreft kan de tijd niet langzaam genoeg gaan.
Op 3 mei ook nog een tentamen Statistiek: Methoden & Technieken dus er zit voor mij sowieso geen GTA IV bij de komende twee weken.
![]()
![]()
![]()
Maar goed, hoop voor jullie dat het wel snel gaat.Jammer dat er geen meerdere snelheden zijn qua tijd.
ik heb die week en de week erna vakantie, zal aan jullie allemaal denken.quote:Op maandag 21 april 2008 08:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb die week vakantie, ik zal aan je denken.
Best jammer, nu moet je in de auto blijven zittenquote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen radio luisteren terwijl je rondloopt dus
http://www.n4g.com/News-137093.aspx
Hij komt om 23:58 uit?quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef -Dries- het volgende:
Nog 7 dagen, 13 uur, 4 minuten en 25 seconden
Dat is echt een bitchquote:Op maandag 21 april 2008 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op 3 mei ook nog een tentamen Statistiek: Methoden & Technieken dus er zit voor mij sowieso geen GTA IV bij de komende twee weken.![]()
![]()
![]()
Je moet ook niet het GTA-topic telkens open hebben staan.quote:Op maandag 21 april 2008 00:58 schreef Merkie het volgende:
Wat een spel. Vrijdag gekocht, nu uitgespeeld. Maar die singeplayer is echt fantastisch, één van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld. Hoewel geen WW2-game is het toch wel typisch COD, erg fijn. Maar i.v.m. COD/COD:UO/COD2 is de SP van deze game nog beter. Net zoals altijd is het écht oorlog (COD-serie is de enige reeks die daar in slaagt vind ik), maar het is veel minder Rambo-achtig dan de eerdere delen en soms heb je het idee dat je daadwerkelijk weet waar je mee bezig bent in de chaos
. Fantastisch
.
Bron?quote:
vastwel.quote:
quote:
Fail.quote:
Sja lijkt me ook sterk dat je géén namen ziet bij de auto'squote:Op maandag 21 april 2008 11:22 schreef -Dries- het volgende:
Bedacht me net: Had ergens gelezen dat je voor iemand auto's moest oppakken/stelen en die ergens mee naar toe nemen. Dus dan zal je vast wel namen ervoor hebben, anders wordt het moeilijk
het zou trouwens wel waar kunnen zijn omdat bijna alle auto's die duidelijk in beeld kwam in trailers en screens de naam achterop hadden staan.quote:Op maandag 21 april 2008 12:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja lijkt me ook sterk dat je géén namen ziet bij de auto's
Moet iedereen zeker de namen zelf bedenken ofzo
Het is een complot met 120cm breedbeeld flatscreen FULL HD schermfabrikanten.quote:Op maandag 21 april 2008 13:27 schreef Gamer_V het volgende:
Maar dat zal niet altijd leesbaar zijn op een normale tv.
Blue man group: Banging trashcan lids for an hour.quote:Op maandag 21 april 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Die namen van bedrijven/merken/dingen ook![]()
Budweiser = Pisswasser
Craigslist.org = Craplist.org
NASDAQ = BAWSAQ
America's Next Top Model = America's Next Top Hooker
Fox News = Weazel News
Hier kan ik niks over vinden? Lijkt mij ook niet echt een parodie want dat doen ze in het echt ookquote:Op maandag 21 april 2008 14:48 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Blue man group: Banging trashcan lids for an hour.
Oh nu snap ik het, ik zat op Blue Man Group in GTA IV te zoekenquote:
quote:Dan Houser wil nogmaals benadrukken dat de GTA franchise de belangrijkste franchise voor Rockstar is en ze deze nooit te grabbel zullen gooien.
Ook hoopt Houser dat gamers de overstap van GTA III naar IV, net zo ervaren als de overstap van GTA II naar III. Hij vindt dat de GTA franchise na tien jaar nog zó groot is, omdat ze het concept niet uitmelken.
Ook wil Houser nogmaals benadrukken dat er geen film van GTA gepland staat. Hij vindt de serie op zichzelf zo goed, dat er geen behoefte is de franchise op andere media uit te brengen.
quote:In de Britse series The Office en Extra’s was Ricky Gervais te bewonderen als een lachwekkende komiek. Komieken zijn altijd leuk, ook in games, als ze maar niets van hun geloofwaardigheid verliezen. Zo zal Ricky Garvais zijn opwachting maken in GTA IV in een comedy club.
Ricky Garvais heeft zijn stem en uiterlijk verleent aan zijn virtuele personage voor een optreden van ongeveer drie minuten. Rockstar probeert hem zelfs zo getrouw mogelijk in de game weer te geven, ze hebben namelijk al zijn bewegingen opgenomen door middel van motion capture techniek. Zijn geloofwaardigheid zal dus ongetwijfeld behouden blijven.
quote:De onlangs verschenen Ierse TV-reclame van Grand Theft Auto IV bevat, net als elke GTA-trailer, een hoop details die je misschien op het eerste gezicht niet zou zien. Mensen met paraplu's, verschillende baardjes op Niko's kin, een hoofdwond... Gelukkig zijn er altijd fans die veel tijd en moeite steken in het volledig uitpluizen van zo'n trailer. De onderstaande video laat het resultaat zien.
quote:There are some lovely things going on in the water FX. From the way it reflects the surroundings and distorts that reflection, to the real-time physics on the surface (drop a car into the water and actual waves will distort the surface, which will affect nearby boats). There's even foam wherever the water gets shallower and simulations of viscosity around the edge. It's an insane level of detail, but you can see this when the water laps up and down a wooden post or jetties. All that is done in the FX code.
quote:I think the lighting system in general is pretty amazing. There are no hard limitations on the number of active dynamic lights around the player. The real-time shadows are working across every object and surface in the game with everything self-shadowing and casting onto everything else, there's ambient occlusion and emissive lighting on top of that. And then your standard next-gen shenanigans - light shafts, bloom, depth of field and motion blur, and of course it goes without saying everything's rendered with HDR.
The net result is a fully dynamic, real-time lighting system that is consistent across every surface in the game and has the subtlety and solidity of prebaked lighting.
quote:Eén van de oprichters van Rockstar Games, Dan Houser, heeft weten te vertellen dat hij hoopt dat GTA IV hetzelfde gevoel met zich mee brengt als dat de overgang van GTA II naar GTA III deed. GTA II ging van een bovenaanzicht naar een volledige 3D omgeving. Dit was een enorme stap vooruit. Deze stap was groots en bracht een speciaal gevoel met zich mee.
Dan Houser verwacht dat dit gevoel wederom teweeg wordt gebracht zodra GTA IV uit gaat komen. Niet zozeer in de interface maar vooral door de levendigheid. De voorgaande GTA delen, vanaf deel drie weliswaar, waren absoluut goede titels maar qua acties die de npc’s ondernamen was het niet echt bijzonder, iets wat met het vierde deel volledig gaat veranderen.
quote:De creatie van mods zorgt ervoor dat veel spellen langer speelbaar blijven, een 17-jarige jongen uit Nieuw-Zeeland lijkt een stuk minder lol te beleven aan zijn mod.
De jongen had een mod gemaakt waarbij de Amerikaanse politie werd vervangen door die van Nieuw-Zeeland, naar eigen zeggen omdat hij al die Amerikaanse rommel zat was en het geheel realistischer te maken.
Helaas was de politie iets minder gecharmeerd van zijn actie, zo laten ze weten:
quote:"Our legal team is looking whether the modified version - which lets armed vehicle thieves bash and kill police officers - breached regulations concerning the use of police insignia."
De politie lijkt niet helemaal te begrijpen dat de mod verder niets aan de inhoud heeft aangepast.
quote:Volgende week is het dan eindelijk zover en kunnen we na tijden van spanning eindelijk aan de slag met Grand Theft Auto IV.
Dan Houser van Rockstar voert onze verwachtingen nog wat verder op door in een interview aan te geven dat er honderden dingen zijn die Grand Theft Auto IV beter maken dan zijn voorgangers.
Enkele van de zaken die binnen zijn uitspraak passen zijn de lichteffecten, schaduwen, reflecterende objecten, de physics, de levende stad en de emotie binnen het verhaal. Over dit laatste vertelt hij:
quote:"On a story level, the obvious one is that we can have some degree of emotion now because we can go in close on the characters and their faces look great. We’ve got this very good technology for animating faces. We can get emotions across. It happens in cut scenes and in the game. That gives it a degree of life that could never happen before."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |