Eerst pikken ze onze banen in en nu ook nog GTAquote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV release date is 25-04-2008 in Poland
Die verdomde Polen ook altijd
Was dat bericht niet al debunked?quote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen radio luisteren terwijl je rondloopt dus
http://www.n4g.com/News-137093.aspx
Door Mmarsu jah, maar hij heeft geen bron gegeven.quote:Op zondag 20 april 2008 21:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was dat bericht niet al debunked?
Lees de comments daar ook. Zit denk ik wel wat in m.b.t. het ZIT-gebeuren. Dus wel radio maar geen eigen mp3's.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Door Mmarsu jah, maar hij heeft geen bron gegeven.
Yesquote:Op zondag 20 april 2008 21:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
*Cough* zal ie ook wel eerder op usenet/piratebay verschijnen.
Volgens mij kan je helemaal geen mp3's afspelen in GTAIV (behalve op de 360 met custom soundtracks).quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lees de comments daar ook. Zit denk ik wel wat in m.b.t. het ZIT-gebeuren. Dus wel radio maar geen eigen mp3's.
iets zegt me dat jij naar de release van het spel uit kijkt...quote:Op maandag 21 april 2008 00:00 schreef ryangozer het volgende:
Nog 8!
Ik heb de special edition 2 maanden geleden al bestelt en betaald, misschien zegt dat genoegquote:Op maandag 21 april 2008 00:03 schreef RiKe het volgende:
[..]
iets zegt me dat jij naar de release van het spel uit kijkt...![]()
(ik overigens ook)
Pijnlijk, hè?quote:Op zondag 20 april 2008 22:58 schreef Kokstra het volgende:
Shit. Ik wil dit spel wel, maar dat gaat me op zijn goedkoopst een Xbox 360 kosten
Beste review van GTAIV die ik gelezen heb tot nu toequote:Op maandag 21 april 2008 00:58 schreef Merkie het volgende:
Wat een spel. Vrijdag gekocht, nu uitgespeeld. Maar die singeplayer is echt fantastisch, één van de beste campaigns die ik ooit heb gespeeld. Hoewel geen WW2-game is het toch wel typisch COD, erg fijn. Maar i.v.m. COD/COD:UO/COD2 is de SP van deze game nog beter. Net zoals altijd is het écht oorlog (COD-serie is de enige reeks die daar in slaagt vind ik), maar het is veel minder Rambo-achtig dan de eerdere delen en soms heb je het idee dat je daadwerkelijk weet waar je mee bezig bent in de chaos
. Fantastisch
.
Damn itquote:Op maandag 21 april 2008 00:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Beste review van GTAIV die ik gelezen heb tot nu toe
Kijk misschien wel 't meest uit naar online al is gewoon roamen ook leuk natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 01:46 schreef DrDentz het volgende:
maar het klopt wel een beetje want het wordt wel oorlog en chaos.. Niko is een hellraiser
vooral online wordt het hard tegen hard![]()
Hoop het niet. Heb dan een Administratieve Comptabele Informatie tentamen.quote:
Ik heb die week vakantie, ik zal aan je denken.quote:Op maandag 21 april 2008 03:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop het niet. Heb dan een Administratieve Comptabele Informatie tentamen.![]()
![]()
Wat mij betreft kan de tijd niet langzaam genoeg gaan.
Op 3 mei ook nog een tentamen Statistiek: Methoden & Technieken dus er zit voor mij sowieso geen GTA IV bij de komende twee weken.
![]()
![]()
![]()
Maar goed, hoop voor jullie dat het wel snel gaat.Jammer dat er geen meerdere snelheden zijn qua tijd.
ik heb die week en de week erna vakantie, zal aan jullie allemaal denken.quote:Op maandag 21 april 2008 08:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik heb die week vakantie, ik zal aan je denken.
Best jammer, nu moet je in de auto blijven zittenquote:Op zondag 20 april 2008 21:30 schreef kepler het volgende:
[..]
Geen radio luisteren terwijl je rondloopt dus
http://www.n4g.com/News-137093.aspx
Hij komt om 23:58 uit?quote:Op maandag 21 april 2008 10:54 schreef -Dries- het volgende:
Nog 7 dagen, 13 uur, 4 minuten en 25 seconden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |