en een extra karakter voor pain kost je ook 1 euro, kom op zegquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar je dus knaken voor moet plempen. Dank je feestelijk.
Ik jank niet. Ik zeg alleen dat IK er geen extra geld voor neer ga tellen. Als jij je geld uit wil geven aan in-game comedy terwijl je ook gewoon kaartjes kunt kopen voor een cabaretshow of dvd's dan moet je dat zelf weten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en een extra karakter voor pain kost je ook 1 euro, kom op zeg
Als je gaat janken over alles zal je nooit tevreden zijn
ja maar waarom er een probleem van maken? Er zijn genoeg mensen te vinden die het wel tof vinden. Die betalen dus ook, dat jij dat er niet over hebt zal best maar waarom zal je er een hele discussie over starten?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik jank niet. Ik zeg alleen dat IK er geen extra geld voor neer ga tellen. Als jij je geld uit wil geven aan in-game comedy terwijl je ook gewoon kaartjes kunt kopen voor een cabaretshow of dvd's dan moet je dat zelf weten.
quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waar je dus knaken voor moet plempen. Dank je feestelijk.
Haha jij hebt ervaring zie ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Jij gelooft toch niet dat dat op gtagames staat? Dan ben je dezelfde minuut verbannen..
Is er al bekend hoeveel de dlc voor gta4 gaat kosten? Zal iig geen 1 euro zijn.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en een extra karakter voor pain kost je ook 1 euro, kom op zeg
Als je gaat janken over alles zal je nooit tevreden zijn
conclusies leggen blijft lastig voor sommige mensenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef Govinda het volgende:
[..]
Is er al bekend hoeveel de dlc voor gta4 gaat kosten? Zal iig geen 1 euro zijn.
Zou me niks verbazen als je er 30 euro voor moet gaan neertellen..
Ik maak er helemaal geen probleem van. Sorry, hoor maar wijs me alsjeblieft aan waar ik er een probleem van maak. Ik zeg alleen dat ik het er niet voor over heb en het een nogal slinkse manier van geld verdienen vind. Dat mag ik vinden, en uiteraard mag jij er anders over denken. Laatste keer dat ik 't checkte zaten we hier in Nederland en niet in Cuba.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:25 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ja maar waarom er een probleem van maken? Er zijn genoeg mensen te vinden die het wel tof vinden. Die betalen dus ook, dat jij dat er niet over hebt zal best maar waarom zal je er een hele discussie over starten?
Sinds wanneer leg je een conclusie?quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
conclusies leggen blijft lastig voor sommige mensen
het ging hier dus om de comedy shows, even ter verduidelijking zodat de mensen thuis het ook snappen
wederom iets met conclusies, ik heb het over Pain enzoquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:01 schreef Govinda het volgende:
[..]
Sinds wanneer leg je een conclusie?![]()
Het ging hier over dlc in het algemeen, even ter verduidelijking zodat de mensen thuis het ook snappen...
Laat me raden; jij hebt een 360?
maar als je voor de 30 euro 10 uur aan goede extra gameplay krijgt? Dat is wel die 30 euro waard (aangezien je voor sommige full-priced games niet eens aan die 10 uur komt)quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:47 schreef Govinda het volgende:
[..]
Is er al bekend hoeveel de dlc voor gta4 gaat kosten? Zal iig geen 1 euro zijn.
Zou me niks verbazen als je er 30 euro voor moet gaan neertellen..
dit is echt bullshit, ik had mijne gereserveerd bij de bijenkorf, waar ze er 30 binnen krijgen, en ik ben nog de enigste op de lijst, dus daar kan je hem ook gewoon gaan halen zelfs zonder te reserveren, voor 90 euro.quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef mellowpimp het volgende:
voor wie nog op zoek is naar de limited edition:
www.dimplus.nl
BEPERKT BESCHIKBAAR:
de ultra coole limited edition bevat een soundtrack, safelock, artbook en tas.
Wij verwachten een beperkte extra levering. De prijs hiervan ligt iets hoger dan de eerste (uitverkochte) serie. Deze nieuwe serie is, zoals wij vernemen, de laatste welke wij voor u hebben kunnen bemachtigen.
Wie al voor vandaag (18 april 2008) heeft gereserveerd krijgt uiteraard voor de lagere prijs, zoals deze vermeld staat in uw besteloverzicht.
Reserveringen zullen binnenkort weer worden aangenomen, houd daarom deze pagina in de gaten en meld u nu ook direct aan voor de e-mail service welke u hierover kan informeren (zie onder aan deze pagina)
Mja, d'accord maar het moet geen bepalende factor worden bij dit soort dingen. Dat GTA IV nu een verhaal heeft dat half af is en het eigenlijk bijna noodzakelijk is om de rest erbij te kopen. Of dat je de extra's moet kopen om niet online uitgesloten te zijn van enkele dingen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:11 schreef kepler het volgende:
[..]
maar als je voor de 30 euro 10 uur aan goede extra gameplay krijgt? Dat is wel die 30 euro waard (aangezien je voor sommige full-priced games niet eens aan die 10 uur komt)
GTAIV heeft nu helemaal geen half-af verhaal. Het spel zoals er nu staat is gewoon een compleet spel. Dat wordt elke keer weer gewoon bevestigd in de (p)reviews.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, d'accord maar het moet geen bepalende factor worden bij dit soort dingen. Dat GTA IV nu een verhaal heeft dat half af is en het eigenlijk bijna noodzakelijk is om de rest erbij te kopen. Of dat je de extra's moet kopen om niet online uitgesloten te zijn van enkele dingen bijvoorbeeld.
quote:How many speaking parts are there in the game? How much dialogue?
WM: It’s difficult to quantify how many speaking parts there are, but at our last count there were over 740 unique voices in the game. There are over 80,000 individual lines of dialogue, more than 7000 of which are Niko’s lines. If you were to listen to each line back to back, it would take over 29 hours. Also, these figures don’t take the radio, TV, and mo-capped cut-scene dialogue into consideration.
Hoop dat het zo is. Ze schijnen bij CoD 4 op de 360 echter wel geld te vragen voor extra maps. Extra maps die dus op servers gedraaid worden waar je dan dus niet meer mee kunt doen. Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen. Hoop dat het hier niet zo is, al las ik wel her en der dat het om "nieuwe stadsgedeelten" zou gaan. Dat vind ik dus vreemd.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:25 schreef kepler het volgende:
[..]
GTAIV heeft nu helemaal geen half-af verhaal. Het spel zoals er nu staat is gewoon een compleet spel. Dat wordt elke keer weer gewoon bevestigd in de (p)reviews.
De DLC is een gewoon leuk extraatje, je moet in de richting denken van Episode 2 voor Half-Life 2 gok ik zo. Nogmaals, je bent (in dit geval) helemaal niet verplicht om het te kopen.
Who needz teh fuckin blu-rayquote:
Episode 2 maakt het verhaal van half-life 2 af samen met de andere episodes, slecht voorbeeld.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:25 schreef kepler het volgende:
[..]
GTAIV heeft nu helemaal geen half-af verhaal. Het spel zoals er nu staat is gewoon een compleet spel. Dat wordt elke keer weer gewoon bevestigd in de (p)reviews.
De DLC is een gewoon leuk extraatje, je moet in de richting denken van Episode 2 voor Half-Life 2 gok ik zo. Nogmaals, je bent (in dit geval) helemaal niet verplicht om het te kopen.
Dat zal je altijd houden als je MP DLC verkoopt, maar er zijn wel oplossingen voor volgens mij. In Halo 3 wordt dat prima opgelost geloof ik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hoop dat het zo is. Ze schijnen bij CoD 4 op de 360 echter wel geld te vragen voor extra maps. Extra maps die dus op servers gedraaid worden waar je dan dus niet meer mee kunt doen. Dat soort dingen vind ik gewoon niet kunnen. Hoop dat het hier niet zo is, al las ik wel her en der dat het om "nieuwe stadsgedeelten" zou gaan. Dat vind ik dus vreemd.
maar iedereen was tevreden met HL2. Pas later werd bekend dat Eps 2 kwam en men verder ging met het verhaal. Het verhaal in GTAIV kan prima afgesloten worden natuurlijk, maar zolang Niko niet doodgaat kan je altijd weer verder met het verhaalquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:33 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Episode 2 maakt het verhaal van half-life 2 af samen met de andere episodes, slecht voorbeeld.!
Het verhaal van GTA wordt natuurlijk wel gewoon afgesloten.
Nouja, nouja, alle dingen die in de episodes zaten waren eerst gepland voor HL², maar de game zou te groot worden om te ontwikkelen. Je moet dat HL² boek eens lezen, raising the bar. Tof plaatjesboek.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:36 schreef kepler het volgende:
[..]
maar iedereen was tevreden met HL2. Pas later werd bekend dat Eps 2 kwam en men verder ging met het verhaal. Het verhaal in GTAIV kan prima afgesloten worden natuurlijk, maar zolang Niko niet doodgaat kan je altijd weer verder met het verhaal
Kortom, zolang je niet vantevoren bekend maakt dat er DLC komt hou je iedereen tevreden
Tja,.... Bioshock LE was ook zwaar limited maar is ook nog overal te krijgenquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:21 schreef mellowpimp het volgende:
voor wie nog op zoek is naar de limited edition:
www.dimplus.nl
BEPERKT BESCHIKBAAR:
de ultra coole limited edition bevat een soundtrack, safelock, artbook en tas.
Wij verwachten een beperkte extra levering. De prijs hiervan ligt iets hoger dan de eerste (uitverkochte) serie. Deze nieuwe serie is, zoals wij vernemen, de laatste welke wij voor u hebben kunnen bemachtigen.
Wie al voor vandaag (18 april 2008) heeft gereserveerd krijgt uiteraard voor de lagere prijs, zoals deze vermeld staat in uw besteloverzicht.
Reserveringen zullen binnenkort weer worden aangenomen, houd daarom deze pagina in de gaten en meld u nu ook direct aan voor de e-mail service welke u hierover kan informeren (zie onder aan deze pagina)
quote:Enkele magazines berichtten enige tijd geleden dat je tijdens je dagelijkse wandeling door Liberty City radio kon luisteren via je gsm. Jammer genoeg heeft EGM bekend gemaakt dat deze feature uit het spel gehaald is.
Het weghalen van beloofde features is helaas niet helemaal ongewoon bij de GTA games. Bijvoorbeeld in San Andreas, daarin werd verteld dat de game op een double-layer dvd zou worden gebrand. Dit was echter niet het geval toen het spel in de winkels lag. Ook het beloofde besturen van trams bleek niet tot de mogelijkheid te behoren.
Met nog maar een week tot de release is het niet te hopen dat er nog meer dingen uit het spel gesloopt worden.
quote:Microsoft, de fabrikant van de Xbox 360, kent een snelle start wat betreft de verkopen van Grand Theft Auto IV. De langverwachte game is namelijk meer besteld voor de Xbox 360 dan voor de PlayStation 3.
Een reden hiervoor is natuurlijk de toegang tot exclusieve missies bij de Xbox 360-versie. Ook zou de PS3-versie last hebben van wat framedrops en slowdowns, maar dat is nog niet bevestigd door Rockstar zelf. De retailers van Europa en Amerika vertellen ons dat de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV zo goed als twee keer zoveel is besteld als de PS3-versie.
Eerste quote is onzin, waarschijnlijk weer ergens verkeerd vertaald. De telefoon waar je lopend mee radio kan luisteren krijg je namelijk pas iets later in de gamequote:
Volgens mij is de installatie optioneel, met met installatie heb je minder framerate en pop-upproblemen ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 16:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Even snel vraagje, kun je GTA op de 360 goed spelen zonder HD? Dan zou ik nog overwegen om zo'n arcade set te kopen...
Er is nog niet bevestigd of er sowieso een optionele installatie mogelijk is op de 360.quote:Op zondag 20 april 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij is de installatie optioneel, met met installatie heb je minder framerate en pop-upproblemen ofzo
Ok, dan wacht ik even af tot het duidelijk is hoe groot dat verschil is. In principe zou ik die 360 dan alleen hebben voor de GTA trilogie (3, VC, SA) en GTA IV. Daarbij heb verder ook geen HD tv ofzo, dus ik wil er zo min mogelijk aan uitgevenquote:Op zondag 20 april 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij is de installatie optioneel, met met installatie heb je minder framerate en pop-upproblemen ofzo
Dat is wel waar, maar als dat echt zo geweldig is kan ik altijd achteraf nog een HD aanschaffen.quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef Gamer_V het volgende:
En de HD wordt waarschijnlijk belangrijk bij de downloadable content.
Waarom zou je dat willen zien, met nog één week te gaan...quote:Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
Schijnt trouwens dat IGN komende week allemaal exclusieve content krijgt. Waarschijnlijk ook gameplay footage
Omdat ik benieuwd ben hoe het er ingame uitzietquote:Op zondag 20 april 2008 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien, met nog één week te gaan...
Lijkt mij persoonlijk leuker omdat pas te ontdekken als je het schijfje in je console douwt, je hebt nu al zo lang moeten wachten.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd ben hoe het er ingame uitziet
Zit er ook aan te denken en denk dat ik toch voor de pro set ga. Die HD los is namelijk 100 euro. Kun je beter gelijk de pro set kopen en 40 euro besparen.quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik even af tot het duidelijk is hoe groot dat verschil is. In principe zou ik die 360 dan alleen hebben voor de GTA trilogie (3, VC, SA) en GTA IV. Daarbij heb verder ook geen HD tv ofzo, dus ik wil er zo min mogelijk aan uitgeven
[..]
Dat is wel waar, maar als dat echt zo geweldig is kan ik altijd achteraf nog een HD aanschaffen.
quote:
haha dat is echt geniaal.quote:Op zondag 20 april 2008 18:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Net een mailtje gestuurd, hij doet hem weg omdat hij hem heeft uigespeeld_________!
quote:The French edition of PSM3 awards GTA IV 20/20, claiming that the game's only faults are its sometimes odd feeling character movements and "dumb" AI. While these are issues for the game, they aren't too significant, the magazine says.
Whehehequote:
Tja, ze gingen natuurlijk als warme broodjes over de toonbankquote:
Geen radio luisteren terwijl je rondloopt dusquote:Some time ago, a number of magazines reported that you'd be able to listen to music while you walk around the streets of Liberty City using GTA IV's cell phone. Unfortunately, EGM has now confirmed that this feature has been axed from the final version of the game.
*Cough* zal ie ook wel eerder op usenet/piratebay verschijnen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV release date is 25-04-2008 in Poland
Die verdomde Polen ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |