niemand weet hoe het er over 1 jaar uitziet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:14 schreef RickoKun het volgende:
Ja klopt, ik vind de xbox360 nu ook beter dan de ps3 (xbox live etc. rouleert ook) evenals de games.
Alleen weet ik niet hoe het er over een jaar uitziet....
quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
niemand weet hoe het er over 1 jaar uitziet.
Jij moet leren lezen, zie jij een discussie? Ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
En het wordt weer een X360 vs PS3 discussie![]()
Anyway, ik denk dat we niet al te lang meer hoeven te wachten op wat leaked gameplay videos. Hoe goed Rockstar het ook in de hand probeert te houden, met zo'n grote hype en zo'n massale distributie lekt het aan alle kanten denk ik.
It could be any minute now..
Ik ga ze proberen niet te kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
En het wordt weer een X360 vs PS3 discussie![]()
Anyway, ik denk dat we niet al te lang meer hoeven te wachten op wat leaked gameplay videos. Hoe goed Rockstar het ook in de hand probeert te houden, met zo'n grote hype en zo'n massale distributie lekt het aan alle kanten denk ik.
It could be any minute now..
Tegenwoordig daar bedoel jij een tijdspan van 3 maanden mee?quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
Wat een opgefokte vijandigheid op dit forum tegenwoordig zeg. Jeez.
Dat zou ook alleen maar goed zijn voor Rockstar. Nog net even een beetje extra hypenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:21 schreef Sackboy het volgende:
Xboxgebruikers hequote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef Sackboy het volgende:
Wat een opgefokte vijandigheid op dit forum tegenwoordig zeg. Jeez.
Kom op jongens, een PS3 gebruiker! Pak hem! Kielhalen de vlegel!quote:
Dat zou idd wel vetjes wezen!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Our turf is under attack by Xbox-users
Hey.. wat nou als Rockstar PS3 en Xbox gebruikers online tegen elkaar laat battlen in GTA IV?
Zelfde als gratis versus 60 Euro per jaarquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Our turf is under attack by Xbox-users
Hey.. wat nou als Rockstar PS3 en Xbox gebruikers online tegen elkaar laat battlen in GTA IV?
Dat zou oneerlijk zijn want de PS3 versie heeft framerate problemen, terwijl de X360 versie soepel loopt. Dan worden de PS3 spelers dus flink gepwned door de X360 ownersquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:01 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad, vuige hypocrieten, eerscht andere menschen beschuldigen en daarna zelf ook nog lopen bitchen, jeweetzquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:13 schreef Godlike02 het volgende:
Josti's
Er zouden eens wat bans moeten vallen om het gezeik af te leren.
Hehequote:Op zaterdag 19 april 2008 15:00 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze screenshot weergeeft perfect waarom ik GTA IV zo graag wil hebben.
Dat zou dan Dukes moeten zijn denk ik? Op een ander forum hadden ze het er inderdaad over dat je op het rechtereiland (Dukes en Broker) begint. Maar ik heb geen bron gezien.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:26 schreef Gamer_V het volgende:
Maar je begint de game in de/een haven, en ik betwijfel of die op het commerciële eiland zit. (Zeker ook niet in het echte NY) Wat was de armoedige buurt? Met Roman zijn bedrijf. Daar dus.
Bronquote:You'll start in Broker, the game's version of Brooklyn and you'll be able to advance to Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx), and Alderney (New Jersey).
Ik heb dat kruisje al heul vaak gezien heur!quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:48 schreef Sackboy het volgende:
En dit plaatje had ik nog niet eerder gezien:
[ afbeelding ]
quote:Just 12 Hours!
Watch over two hours of gameplay--from missions to free roaming, you'll get your fill. No mission or objective spoilers are included, so everyone can feel safe to watch, without ruining the game experience.
UPDATE: It seems that the 2 hours of footage put me over the limit for my server! I have to edit it down and post some on YouTube. (Out of pocket expenses are hard to come by when you're a 12 year-old girl--yes, that's a joke--I read the GameTrailers thread.) Anyhow, I'll be posting about 20 minutes of footage here, first. And the rest I'll throw on YouTube later. I can not post anything until 7:00 p.m. Central Time, as stated in the NDA.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Sorry, this site is down for maintenance.
Note to readers:
This is Cam! You're here seeing what the fuss is about the Gameplay footage that will soon be posted on my site. My site will be down for the next 6-10 hours so that I can launch the videos as smoothly as possible.
What to expect:
Check back within 6-10 hours. If everything goes according to plan, the 20-minute video will be ready to watch. I'll then place videos on YouTube. Due to bandwidth limitations, my 20-minute video will only support 35 viewers at a time. I know--that sucks. But it's better than nothing!
Questions?
You know how to contact me, so don't hesitate!
quote:ERROR 134: All slots are currently full. Please wait and try again later.
kansloze hoax imoquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:49 schreef Sackboy het volgende:
Er staat nu een link naar de gameplay video maar die leidt naar
[..]
Edit: ik weet niet of dit al eerder is gezegd:quote:Near Meadows Park and the World's Fair attractions (in the same location as New York City's Shea Stadium, home of the NY Mets), you'll be able to find the home stadium of the Liberty City Swingers, the city's highly suggestive baseball franchise.
quote:* Geluid in het spel is realistischer dan ooit. Zo hoor je auto's die toeteren vanuit tunnels echt echo'en. Ook maakt het nu nog meer uit hoe dicht bij het voertuig is.
* Er zijn ongeveer 4500 (SFX) geluidsfragmentjes die weer in vele combinaties kunnen worden gehoord.
* Er zijn 740 stemmen in het spel (van voetgangers etc..) die in totaal 80.000 dingen tegen je en andere kunnen zeggen. hiervan zijn 7000 audioframenten van Niko zelf.
* Voetgangers op straat telefoneren en je kan luisteren wat ze zeggen.
quote:*Er zijn verschillende strippers, zo heb je dikke oostblok hoertjes compleet met dingleberries.
* Niko kan zichzelf aftrekken, hierdoor krijg je ietsje meer health maar minder stamina.
* Van je kwakje kun je kernwapens produceren.
* De PC versie komt 29 Oktober en zal het helaas zonder Multiplayer moeten doen.
quote:
quote:
Jij gelooft toch niet dat dat op gtagames staat? Dan ben je dezelfde minuut verbannen..quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]wat een kanker site, dat geloof je toch niet? PC release is nog geeneens aangekondigd door Rockstar zelf, en waarom zouden ze niko zichzelf laten aftrekken, als je al weet hoe veel ophef er door de coffee mod was.
Je kan dan zeggen dat het dan goed gehyped word, maar ook Rockstar zelf is er heus niet bij gebaat dat het spel verboden in UK, Australië en andere landen wordt.
Er is ook een buurt die Rotterdam heet in GTA IV.quote:Op zaterdag 19 april 2008 16:48 schreef Sackboy het volgende:
Gevonden!
[..]
Ik zit trouwens ff op die site te kijken, daar staat dat de Empire State Building in de game de Rotterdam Tower heet![]()
Somehow heb ik zo'n gevoel dat je in Bohan ofzo begint en steeds meer vrijspeelt en uiteindelijk eindig je op Manhattan of hoe het ingame ook mag hetenquote:Op zaterdag 19 april 2008 16:19 schreef Sackboy het volgende:
Is er trouwens al bekend welk gedeelte van de stad open is vanaf het begin en welke gedeeltes je pas later in mag?
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je op dat middelste eiland begint?
Kijk eens een paar posts verderquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:55 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Somehow heb ik zo'n gevoel dat je in Bohan ofzo begint en steeds meer vrijspeelt en uiteindelijk eindig je op Manhattan of hoe het ingame ook mag heten
Bij de plattegrond gewoon op het eiland Algonquin klikkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:55 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is ook een buurt die Rotterdam heet in GTA IV.
Waar heb je dat gezien, over het ESB/Rotterdam Tower? Kan het niet vinden op de site.
Dan gebeurt er niks hoor...quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Bij de plattegrond gewoon op het eiland Algonquin klikken
quote:
Jawel, alles doet het gewoon, maar dat alleen niet. Kan alleen op die witte punten klikken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geen Adobe Flash Player of iets dergelijks.
Oh, ik keek op GTAIV.comquote:Op zaterdag 19 april 2008 20:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk geen Adobe Flash Player of iets dergelijks.
Dit is de directe link, misschien werkt dat wel?
GTAIV is so big, it has its own internetquote:There are over 100 radio commercials in the game.
* Announcements on the subway system will randomly alert you of spontaneous police harassment, security checks and searches.
* The faux-beer brand "Piswasser" takes a jab at Budweiser, including a radio commercial sung by Anthony himself.
* GTA IV's in-game internet is ridiculously extensive, featuring spoofs of liberal and conservative news sources with coverage of your in-game antics, as well as spoofs popular blogs and websites (craigslist, for example). Irritating pop-up banner ads also make an appearance.
* Niko can hook up with a wide range of girls via dating websites.
* Injuries mean much more in GTA IV. When Niko gets shot in the leg, for example, he'll begin to bleed and limp.
* Recording sessions for dialogue and in-game audio went on for ten hours a day, five days a week. The entire process took weeks to finish.
* Rockstar employees have been working overtime and well into the weekends to complete the game.
* Between the Xbox 360 version of the game and the PS3 version, Lazlow admits that he prefers the 360 version thanks to the downloadable content; new missions, new characters, new comedy, etc.
Waar je dus knaken voor moet plempen. Dank je feestelijk.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:39 schreef kepler het volgende:
[..]
GTAIV is so big, it has its own internet![]()
En blijkbaar kan je dus echt naar comedy-clubs, en krijg je nieuwe 'shows' bij de DLC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |