quote:Enkele magazines berichtten enige tijd geleden dat je tijdens je dagelijkse wandeling door Liberty City radio kon luisteren via je gsm. Jammer genoeg heeft EGM bekend gemaakt dat deze feature uit het spel gehaald is.
Het weghalen van beloofde features is helaas niet helemaal ongewoon bij de GTA games. Bijvoorbeeld in San Andreas, daarin werd verteld dat de game op een double-layer dvd zou worden gebrand. Dit was echter niet het geval toen het spel in de winkels lag. Ook het beloofde besturen van trams bleek niet tot de mogelijkheid te behoren.
Met nog maar een week tot de release is het niet te hopen dat er nog meer dingen uit het spel gesloopt worden.
quote:Microsoft, de fabrikant van de Xbox 360, kent een snelle start wat betreft de verkopen van Grand Theft Auto IV. De langverwachte game is namelijk meer besteld voor de Xbox 360 dan voor de PlayStation 3.
Een reden hiervoor is natuurlijk de toegang tot exclusieve missies bij de Xbox 360-versie. Ook zou de PS3-versie last hebben van wat framedrops en slowdowns, maar dat is nog niet bevestigd door Rockstar zelf. De retailers van Europa en Amerika vertellen ons dat de Xbox 360-versie van Grand Theft Auto IV zo goed als twee keer zoveel is besteld als de PS3-versie.
Eerste quote is onzin, waarschijnlijk weer ergens verkeerd vertaald. De telefoon waar je lopend mee radio kan luisteren krijg je namelijk pas iets later in de gamequote:
Volgens mij is de installatie optioneel, met met installatie heb je minder framerate en pop-upproblemen ofzoquote:Op zondag 20 april 2008 16:49 schreef Evil_Jur het volgende:
Even snel vraagje, kun je GTA op de 360 goed spelen zonder HD? Dan zou ik nog overwegen om zo'n arcade set te kopen...
Er is nog niet bevestigd of er sowieso een optionele installatie mogelijk is op de 360.quote:Op zondag 20 april 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij is de installatie optioneel, met met installatie heb je minder framerate en pop-upproblemen ofzo
Ok, dan wacht ik even af tot het duidelijk is hoe groot dat verschil is. In principe zou ik die 360 dan alleen hebben voor de GTA trilogie (3, VC, SA) en GTA IV. Daarbij heb verder ook geen HD tv ofzo, dus ik wil er zo min mogelijk aan uitgevenquote:Op zondag 20 april 2008 16:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Volgens mij is de installatie optioneel, met met installatie heb je minder framerate en pop-upproblemen ofzo
Dat is wel waar, maar als dat echt zo geweldig is kan ik altijd achteraf nog een HD aanschaffen.quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef Gamer_V het volgende:
En de HD wordt waarschijnlijk belangrijk bij de downloadable content.
Waarom zou je dat willen zien, met nog één week te gaan...quote:Op zondag 20 april 2008 17:11 schreef Sackboy het volgende:
Schijnt trouwens dat IGN komende week allemaal exclusieve content krijgt. Waarschijnlijk ook gameplay footage
Omdat ik benieuwd ben hoe het er ingame uitzietquote:Op zondag 20 april 2008 17:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen zien, met nog één week te gaan...
Lijkt mij persoonlijk leuker omdat pas te ontdekken als je het schijfje in je console douwt, je hebt nu al zo lang moeten wachten.quote:Op zondag 20 april 2008 17:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omdat ik benieuwd ben hoe het er ingame uitziet
Zit er ook aan te denken en denk dat ik toch voor de pro set ga. Die HD los is namelijk 100 euro. Kun je beter gelijk de pro set kopen en 40 euro besparen.quote:Op zondag 20 april 2008 17:01 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik even af tot het duidelijk is hoe groot dat verschil is. In principe zou ik die 360 dan alleen hebben voor de GTA trilogie (3, VC, SA) en GTA IV. Daarbij heb verder ook geen HD tv ofzo, dus ik wil er zo min mogelijk aan uitgeven
[..]
Dat is wel waar, maar als dat echt zo geweldig is kan ik altijd achteraf nog een HD aanschaffen.
quote:
haha dat is echt geniaal.quote:Op zondag 20 april 2008 18:14 schreef Scarface2004 het volgende:
Net een mailtje gestuurd, hij doet hem weg omdat hij hem heeft uigespeeld_________!
quote:The French edition of PSM3 awards GTA IV 20/20, claiming that the game's only faults are its sometimes odd feeling character movements and "dumb" AI. While these are issues for the game, they aren't too significant, the magazine says.
Whehehequote:
Tja, ze gingen natuurlijk als warme broodjes over de toonbankquote:
Geen radio luisteren terwijl je rondloopt dusquote:Some time ago, a number of magazines reported that you'd be able to listen to music while you walk around the streets of Liberty City using GTA IV's cell phone. Unfortunately, EGM has now confirmed that this feature has been axed from the final version of the game.
*Cough* zal ie ook wel eerder op usenet/piratebay verschijnen.quote:Op zondag 20 april 2008 21:04 schreef Sackboy het volgende:
GTA IV release date is 25-04-2008 in Poland
Die verdomde Polen ook altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |