En jullie hebben gefaald door dat niet te doen. En dan komen 'ze' een half jaar later hun trofee even opeisenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op het moment dat Heerenveen hem haalde, kon Ajax het ook.
Heerenveen leeft allang niet meer van transfers. Er wordt elk jaar een winst van 2 a 3 miljoen gedraaid zonder spelersverkoop. Dat komt er nog eens bij dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom is dat een probleem voor jullie?
Dankzij het gebrek aan scouting bij Ajax blijft Heerenveen juist in leven en kunnen ze zelf ook meer geld voor transfers uittrekken.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef MaxPower het volgende:
[..]
En waarom deed men dat niet? Ook toen had Ajax natuurlijk meer kans gehad dan wij. 260.000 dollartjes slechts.
Omdat ze faalden.quote:
Met vele miljoenen verlies, eigen schuld, maar niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef dagizmo het volgende:
[..]
En jullie hebben gefaald door dat niet te doen. En dan komen 'ze' een half jaar later hun trofee even opeisen.
Juist....en dat is Ajax absoluut niet. Jullie zijn terecht beter dan Heerenveen in de Nlse competitie. Maar dat maakt jullie nog geen toppers. Jullie zijn, helemaal Europees gezien, een goede subtopper, die in de Nederlandse competitie een van de beste subtoppers is.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, een bekend probleem. Ajax zou het zelf ook graag beter doen, het scheelt nu eenmaal vele miljoenen.
Maar goed, dit soort jongens zijn nu eenmaal niet te behouden voor een subtopper als een topper zich meldt.
Een van de beste subtoppers in eigen competitie.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Jullie zijn, helemaal Europees gezien, een goede subtopper, die in de Nederlandse competitie een van de beste subtoppers is.
Nou niets aan de hand. Als hij gaat dan gaat hij. Simpel. Wij hebben goed verdiend, en jullie een goede voetballer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met vele miljoenen verlies, eigen schuld, maar niets aan de hand toch?
Niets aan de hand idd, maar mogen wij het als supporters aub wel klote vinden dat zo'n joch na minder dan 1 seizoen alweer vertrekt?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Met vele miljoenen verlies, eigen schuld, maar niets aan de hand toch?
Las t net ook in dit topic ja, ik zou dat eigenlijk ook wel een afknapper vinden. Als je Huntelaar en Suarez voor ongeveer de helft kocht. En wat Jorien zegt, dat ie talent heeft is duidelijk, maar laat m dat eerst maar eens over een wat langere periode laten zien voor je zo'n bedrag gaat uitgeven. Voor dat geld zou ik hem nu iig niet naar Ajax halen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wat moet die kosten ?
15 mil ?
erg duur voor iemand die zich nog moet bewijzen
Het gaat toch om Europees niveau. ZIjn jullie gewoon een subtopper. Miralem geeft aan dat hij naar de top wil. Dan bedoelt hij vast niet de top van de Nederlandse competitiequote:Op donderdag 8 mei 2008 12:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een van de beste subtoppers in eigen competitie.
Hier moest ik toch wel even om lachen
Tuurlijk maar dat is inherent aan de positie die Heerenveen inneemt in Nederland. Net zoals Ajax,Feyenoord en PSV dat in Europa hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:10 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Niets aan de hand idd, maar mogen wij het als supporters aub wel klote vinden dat zo'n joch na minder dan 1 seizoen alweer vertrekt?
Je zegt toch echt dat het een subtopper in eigen competitie isquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Het gaat toch om Europees niveau. ZIjn jullie gewoon een subtopper. Miralem geeft aan dat hij naar de top wil. Dan bedoelt hij vast niet de top van de Nederlandse competitie![]()
En daarom , in Europees verband gezien, zijn jullie een subtopper.
Klopt, Ajax is afgezakt, maar juist dit soort jongens met deze keuzes kunnen Ajax helpen weer te groeien.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Juist....en dat is Ajax absoluut niet. Jullie zijn terecht beter dan Heerenveen in de Nlse competitie. Maar dat maakt jullie nog geen toppers. Jullie zijn, helemaal Europees gezien, een goede subtopper, die in de Nederlandse competitie een van de beste subtoppers is.
Miralem gaat ook wel weg naar een topclub, maar dat zal eentje in het buitenland worden ws. Beetje hoog in je bol door te zeggen dat Ajax een topclub. PSV mag dat zich de laatste jaren met iets meer recht dat wel noemen. En kun je wel weer een bla bla historie verhaal opratelen, maar het gaat om de keiharde feiten nu en volgend seizoen. Miralem kan niet terug in de tijd naar topclub Ajax.
Die jongen heeft een toekomst, Ajax een verleden.
Eerder een grijze middenmoter.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef dagizmo het volgende:
En daarom , in Europees verband gezien, zijn jullie een subtopper.
Mag je em iets ruimer interpreteren dan ik schreef. Mijn punt was dat het verschil tussen Heerenveen en Ajax nihil is, Europees vergeleken.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je zegt toch echt dat het een subtopper in eigen competitie is
Qua prestaties wel, qua naam niet.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:14 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Mag je em iets ruimer interpreteren dan ik schreef. Mijn punt was dat het verschil tussen Heerenveen en Ajax nihil is, Europees vergeleken.
En dat vind ik geen probleem, maar de manier waarop Miralem wordt opgeeist dat is echt te zot. Als jullie hem kopen vind ik dat mooi voor Miralem en als jullie met hem opgroeien is dat mooi voor het Nederlandse voetbal. Het blijft echter een wens van Ajax om hem te kopen en Miralem is, als je eerlijk bent, nu al te groot voor Nederland. Daarom zouden jullie hem best nog wel kunnen kopen, maar het is opeisen wat jullie nu doen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, Ajax is afgezakt, maar juist dit soort jongens met deze keuzes kunnen Ajax helpen weer te groeien.
Hoezo dat opeisen dan?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef dagizmo het volgende:
[..]
En dat vind ik geen probleem, maar de manier waarop Miralem wordt opgeeist dat is echt te zot. Als jullie hem kopen vind ik dat mooi voor Miralem en als jullie met hem opgroeien is dat mooi voor het Nederlandse voetbal. Het blijft echter een wens van Ajax om hem te kopen en Miralem is, als je eerlijk bent, nu al te groot voor Nederland. Daarom zouden jullie hem best nog wel kunnen kopen, maar het is opeisen wat jullie nu doen.
Zo van: He leuk speeltje Heerenveen, nu mag je het inleveren bij Ajax omdat wij hem als topclub meer verdienen dan jullie.
En dat is misschien wel de werkelijkheid, maar loop er niet zo arrogant mee te koop als supporters. Want echt verdienen doen jullie hem niet. Vooralsnog is het een Heerenveen topper die speelt bij Heerenveen en die jullie een goede speler vinden. Niet eisen, niet zeuren.
Wat is die manier dan precies?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef dagizmo het volgende:
[..]
En dat vind ik geen probleem, maar de manier waarop Miralem wordt opgeeist dat is echt te zot.
Niks mis met TT en OP, je lijkt Tennessee wel.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Daarvoor hoef je alleen de topictitel maar te lezen.
Dus de TT van 1 persoon is representatief voor heel Ajax?quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Je generaliseert wel een heel klein beetje.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Ik ben geen VBL mod hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:27 schreef ruud_fr het volgende:
de modjes gaan lekker mee in de kansloze club-discussie
quote:
Nee, natuurlijk niet serieus. Kom op, zeg.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:31 schreef dagizmo het volgende:
[..]
serieus? Dan bedoel ik dus met arrogantie en zieligheid van Ajacieden heel erg persoonlijk jou.
Ja dat is inderdaad iets andersquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Oooooooooooooow dan.. dat is iets heel anders inderdaad
Je vergeet Darío Cvitanich.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:36 schreef rubbereend het volgende:
is het nu al rond? wordt duur daar voorin bij Ajax, Huntelaar, Rommedahl, Kennedy, Luque, Suarez, Leonardo. Ben benieuwd wie het eerste gaat klagen
T is nu wel genoeg voorin inderdaad. De waarheid zal wel zijn dat Luque en KJH afvallen.quote:
Dennis Rommedahl, Kennedy Bakircioglu en Albert Luque mogen van mij weg, Leonardo eventueel ook nog. Alleen maar toppers in selectie, geen middelmaat voor de breedte meer.quote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
T is nu wel genoeg voorin inderdaad. De waarheid zal wel zijn dat Luque en KJH afvallen.
Ja en jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dennis Rommedahl, Kennedy Bakircioglu en Albert Luque mogen van mij weg, Leonardo eventueel ook nog. Alleen maar toppers in selectie, geen middelmaat voor de breedte meer.
Maar goed, on topic maar weer. Beetje arrogant om hier over de selectie van Ajax te praten!
Hoop ik maar, want anders hadden ze allang Moreno voor 12 mil kunnen oppikkenquote:Op donderdag 8 mei 2008 12:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik garandeer je dat Ajax geen 15 miljoen neerlegt voor een speler als Sulejmani.
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:13 schreef MaxPower het volgende:
Hij gaat naar Chelsea, nettobedrag hetzelfde wat we voor Alves kregen (ca. 13 miljoen).
Zou mooi zijn.. Leuke som geld ook.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:13 schreef MaxPower het volgende:
Hij gaat naar Chelsea, nettobedrag hetzelfde wat we voor Alves kregen (ca. 13 miljoen).
Dus dit was eigenlijk onzin?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:38 schreef MaxPower het volgende:
gelezen op het Heerenveenforum:
[..]
vito = mickey = miralem.
Dus dit was eigenlijk onzin?quote:Op woensdag 23 april 2008 10:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb hem net aangemeld, maar tegen mij kan die best goed engels... Ik snap alleen niet echt waar die het over heeft..:
[..]
(heb hem op msn)
En dan nog een jaar bij SCH gestald, of bij PSV?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:16 schreef MaxPower het volgende:
Iemand die het al vaker bij het rechte eind heeft gehad.
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:48 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En dan nog een jaar bij SCH gestald, of bij PSV?
en dan voor de speelminuten naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:13 schreef MaxPower het volgende:
Waarschijnlijk ook deels door de bevestiging van onderhandelingen tussen Ajax en Heerenveen door de zaakwaarnemer van Miralemquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoezo zou hij 'gewoon naar Ajax gaan'? Omdat een paar nieuwssites gemaakt door een stel tieners dat een paar weken achtereen heeft lopen herhalen (en de grootste roddelkrant van Nederland, de Telegraaf, dat over neemt)?
Z'n zaakwaarnemer zelf zei het letterlijk. Das wel wat anders dan zomaar een krant.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoezo zou hij 'gewoon naar Ajax gaan'? Omdat een paar nieuwssites gemaakt door een stel tieners dat een paar weken achtereen heeft lopen herhalen (en de grootste roddelkrant van Nederland, de Telegraaf, dat over neemt)?
Ajax was afgelopen seizoen al de meest scorende club uit de Eredivisie, ondanks de verkoop van oa. Sneijder, Babel en De Mul.. Probleem ligt achterin en op het middenveld, waar de punten werden verspeeld. Dan gaat Ajax echt geen 10-15 miljoen voor Sulejmani betalen. Pas wanneer Huntelaar verkocht wordt kom Sulejmani bij Ajax in beeld (nadat eerst Berg gehaald is)..
Chelsea zou een mooie deal zijn. Eerste jaar terugverhuurd en dan naar de Premier League. Goed voor Miki, goed voor Chelsea (groeibriljantje) en goed voor SC Heerenveen (speler rechtstreeks aan een Europese topclub verkocht)
dat was gewoon een truc om andere clubs op te laten biedenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook deels door de bevestiging van onderhandelingen tussen Ajax en Heerenveen door de zaakwaarnemer van Miralem
Alles goed en wel maar het duurt wel erg lang nuquote:
Ajax: We willen Sulejmani kopenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook deels door de bevestiging van onderhandelingen tussen Ajax en Heerenveen door de zaakwaarnemer van Miralem
Chelsea: We bieden 12 miljoenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ajax: We willen Sulejmani kopen
SCH: Hij is niet te koop
Ajax: We bieden 10 miljoen
Zaakwaarnemer: Ze zijn aan het onderhandelen en we komen er binnenkort wel uit...
Zoiets?
Jeroen, je kent het verschl tussen netto en bruto?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:13 schreef MaxPower het volgende:
Bron.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ajax: We willen Sulejmani kopen
Ajax: We bieden 10 miljoen
Zaakwaarnemer: Ze zijn aan het onderhandelen en we komen er binnenkort wel uit...
Zoiets?
Ja anders haal er nog wat sites bij, heb je zo ook nog bron 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 en 10quote:
De naam Jeroen stond er eerst nog niet voor, vandaar dat ik dacht dat hij mij bedoelde. Al zou dat onbedoeld nog steeds kunnen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je editte überhaupt niet lijkt mij![]()
De vraag netto/bruto zal richting JeroenV gericht zijn geweest..?
Mikey wol weg. Club één: 10 mil. SCH: nee. Club twee: 20 mil. SCH: valt over te pratenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:10 schreef JeroenV het volgende:
En als het op mij bedoeld is.. Wat biedt Chelsea dan meer dan Ajax dat Sulejmani wel te koop is...
Het ging mij meer om het 'niet te koop', dan zou dat ook voor Chelsea gelden...
Ajax kwam er ooit over de transfer van Ronaldo op 1 miljoen niet uit........... PSV betaalde dat wel extra en hij kwam naar Eindhoven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Chelsea: We bieden 12 miljoen
SCH: Ja is goed hoor... Doei Miralem
Hoe weet je dit? En wanneer was die keuring dan?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef methodmich het volgende:
Toch blijft het vreemd rond Sulejmani. Hij is gekeurd in een Rotterdams ziekenhuis, dat is zeker. Het vreemde was echter dat de uitslag niet naar Feyenoord werd gestuurd, maar naar een adres van Sulejmani zelf. Op diezelfde dag zou hij echter ook in de Kuip zijn geweest.
Kortom, Feyenoord is vermoedelijk dan toch echt serieus met hem bezig geweest.
Hmmquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef methodmich het volgende:
Toch blijft het vreemd rond Sulejmani. Hij is gekeurd in een Rotterdams ziekenhuis, dat is zeker. Het vreemde was echter dat de uitslag niet naar Feyenoord werd gestuurd, maar naar een adres van Sulejmani zelf. Op diezelfde dag zou hij echter ook in de Kuip zijn geweest.
Wordt vanzelf bekend gemaakt, net als vorig jaar toen er binnen een week vier spelers bekend werden gemaakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef methodmich het volgende:
Zaakwaarnemers zeggen zoveel. Moet jij ook wel weten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Z'n zaakwaarnemer zelf zei het letterlijk. Das wel wat anders dan zomaar een krant.
Hij gaat dus gewoon naar psv.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:06 schreef denthemen het volgende:
Maar hij is inmiddels al aan élke club gelinkt volgens mijBij Ajax zou de keuring etc ook al geweest zijn en zo. Niks..
Nee joh, die is ook al voorbij gekomen, RKCquote:
Ja hup namen en rugnummers van je bronquote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:07 schreef methodmich het volgende:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ook niet echt een vooruitgang, behalve dat Verbeek er zit
Feijenoord t.o.v. Heerenveen is altijd een vooruitgang.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Spelen allebei UEFA Cup voetbal, kwamen afgelopen seizoen allebei tekort voor de titelstrijd, hadden zelfs het zelfde aantal punten geloof ik.quote:
Inderdaad. Zaakwaarnemers zijn doorgaans nog onbetrouwbaarder dan krantenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Z'n zaakwaarnemer zelf zei het letterlijk. Das wel wat anders dan zomaar een krant.
Heerenveen is aan een grote opmars bezig, de laatste 2 jaar bij de top 5 gekomen, wat Feyenoord niet luktequote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:17 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord t.o.v. Heerenveen is altijd een vooruitgang.
Precies, en voor een trainer kiezen is sowieso niet erg slim. Zou een rare beslissing van hem zijn, dan kan hij net zo goed bij Heerenveen blijven en volgend jaar weggaan.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 11:48 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heerenveen zal nooit wat winnen, Feyenoord wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:23 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Precies, en voor een trainer kiezen is sowieso niet erg slim. Zou een rare beslissing van hem zijn, dan kan hij net zo goed bij Heerenveen blijven en volgend jaar weggaan.
Iedereen kan de beker winnenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Heerenveen zal nooit wat winnen, Feyenoord wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |