abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58551458
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:53 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie subtoppers het niet hebben dat jullie helden Ajax als een grote vooruitgang zien?
Dat is het probleem niet. Dat is begrijpelijk. Zoals dagizmo terecht aangeeft is voornamelijk de absurde scouting (of beter gezegd; géén scouting) van Ajax het probleem.
pi_58551493
Net of Sulejmani pas dit seizoen door Ajax opgemerkt is. Al twee jaar geleden, kon alleen toen nog niet komen .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58551504
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:57 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. Dat is begrijpelijk. Zoals dagizmo terecht aangeeft is voornamelijk de absurde scouting (of beter gezegd; géén scouting) van Ajax het probleem.
Waarom is dat een probleem voor jullie?
Dankzij het gebrek aan scouting bij Ajax blijft Heerenveen juist in leven en kunnen ze zelf ook meer geld voor transfers uittrekken.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:00:15 #92
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551516
quote:

[..]

Ach, een bekend probleem. Ajax zou het zelf ook graag beter doen, het scheelt nu eenmaal vele miljoenen.

Maar goed, dit soort jongens zijn nu eenmaal niet te behouden voor een subtopper als een topper zich meldt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58551518
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
Net of Sulejmani pas dit seizoen door Ajax opgemerkt is. Al twee jaar geleden, kon alleen toen nog niet komen .
Heerenveen heeft hem toch ook gehaald, dus dat is bullshit.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:01:41 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_58551545
quote:
Zoals dagizmo terecht aangeeft is voornamelijk de absurde scouting (of beter gezegd; géén scouting) van Ajax het probleem.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:01:47 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551547
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Op het moment dat Heerenveen hem haalde, kon Ajax het ook.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:02:18 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58551559
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Er kleefden natuurlijk wel wat nadelen aan hem. Zie ook AZ. Neemt niet weg dat Heerenveen een goede gok heeft gewaagd.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:02:30 #97
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551561
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef PyTh het volgende:

[..]

PSV heeft geen interesse in hem?
pi_58551571
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef RayMania het volgende:
Jullie zagen het talent er niet in. Dat is toch gewoon falen van de scouts? Heerenveen neemt het risico wel op grond van inzichten en ondernemers lef. Het enige wat Ajax probeert zijn spelers kopen die al gearriveerd zijn en dat te ondersteunen met afgevallen toppers of verdwaalde bankzitters bij Europese subtoppers.

Beetje flauwekul om je er achter te verschuilen dat het Ajax niet lukte.
pi_58551575
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:01 schreef M0NTANA het volgende:
Maar ze deden het niet omdat...
pi_58551582
quote:

[..]

En waarom deed men dat niet? Ook toen had Ajax natuurlijk meer kans gehad dan wij. 260.000 dollartjes slechts.
pi_58551590
quote:

[..]

En jullie hebben gefaald door dat niet te doen. En dan komen 'ze' een half jaar later hun trofee even opeisen .
pi_58551626
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Waarom is dat een probleem voor jullie?
Dankzij het gebrek aan scouting bij Ajax blijft Heerenveen juist in leven en kunnen ze zelf ook meer geld voor transfers uittrekken.
Heerenveen leeft allang niet meer van transfers. Er wordt elk jaar een winst van 2 a 3 miljoen gedraaid zonder spelersverkoop. Dat komt er nog eens bij dus.

Alleen bij Alves-achtige bedragen kan je natuurlijk niet weigeren, mede omdat de speler in kwestie vaak zelf die stap ook wil maken.

Neemt niet weg dat Ajax gewoon meer dan 10 miljoen gaat betalen, en dat kunnen we inderdaad niet weigeren.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:07:46 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551651
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

En waarom deed men dat niet? Ook toen had Ajax natuurlijk meer kans gehad dan wij. 260.000 dollartjes slechts.
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:03 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar ze deden het niet omdat...
Omdat ze faalden.

Heerenveen deed het wel plukt daar nu de vruchten van.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:08:24 #104
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551660
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:04 schreef dagizmo het volgende:

[..]

En jullie hebben gefaald door dat niet te doen. En dan komen 'ze' een half jaar later hun trofee even opeisen .
Met vele miljoenen verlies, eigen schuld, maar niets aan de hand toch?
pi_58551665
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:00 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ach, een bekend probleem. Ajax zou het zelf ook graag beter doen, het scheelt nu eenmaal vele miljoenen.

Maar goed, dit soort jongens zijn nu eenmaal niet te behouden voor een subtopper als een topper zich meldt.
Juist....en dat is Ajax absoluut niet. Jullie zijn terecht beter dan Heerenveen in de Nlse competitie. Maar dat maakt jullie nog geen toppers. Jullie zijn, helemaal Europees gezien, een goede subtopper, die in de Nederlandse competitie een van de beste subtoppers is.

Miralem gaat ook wel weg naar een topclub, maar dat zal eentje in het buitenland worden ws. Beetje hoog in je bol door te zeggen dat Ajax een topclub. PSV mag dat zich de laatste jaren met iets meer recht dat wel noemen. En kun je wel weer een bla bla historie verhaal opratelen, maar het gaat om de keiharde feiten nu en volgend seizoen. Miralem kan niet terug in de tijd naar topclub Ajax.

Die jongen heeft een toekomst, Ajax een verleden.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:08:42 #106
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58551666
wat moet die kosten ?
15 mil ?
erg duur voor iemand die zich nog moet bewijzen
pi_58551697
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef dagizmo het volgende:

[..]
Jullie zijn, helemaal Europees gezien, een goede subtopper, die in de Nederlandse competitie een van de beste subtoppers is.
Een van de beste subtoppers in eigen competitie.
Hier moest ik toch wel even om lachen
pi_58551701
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nou niets aan de hand. Als hij gaat dan gaat hij. Simpel. Wij hebben goed verdiend, en jullie een goede voetballer.
Maar het is vooral de bravoure en het gore lef hoe er nu wordt gesproken hoe 'ze' hem komen ophalen.
Volgens mij is het enige wat nog ontbreekt in dit topic het tijdstip waarop de verhuiswagen in Heerenveen aankomt. Zover redeneren jullie al....en dat is op zijn zachtst gezegd best wel triest ofwel arrogant.
pi_58551703
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niets aan de hand idd, maar mogen wij het als supporters aub wel klote vinden dat zo'n joch na minder dan 1 seizoen alweer vertrekt?
pi_58551719
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wat moet die kosten ?
15 mil ?
erg duur voor iemand die zich nog moet bewijzen
Las t net ook in dit topic ja, ik zou dat eigenlijk ook wel een afknapper vinden. Als je Huntelaar en Suarez voor ongeveer de helft kocht. En wat Jorien zegt, dat ie talent heeft is duidelijk, maar laat m dat eerst maar eens over een wat langere periode laten zien voor je zo'n bedrag gaat uitgeven. Voor dat geld zou ik hem nu iig niet naar Ajax halen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58551727
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Een van de beste subtoppers in eigen competitie.
Hier moest ik toch wel even om lachen
Het gaat toch om Europees niveau. ZIjn jullie gewoon een subtopper. Miralem geeft aan dat hij naar de top wil. Dan bedoelt hij vast niet de top van de Nederlandse competitie
En daarom , in Europees verband gezien, zijn jullie een subtopper.
pi_58551740
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:10 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Niets aan de hand idd, maar mogen wij het als supporters aub wel klote vinden dat zo'n joch na minder dan 1 seizoen alweer vertrekt?
Tuurlijk maar dat is inherent aan de positie die Heerenveen inneemt in Nederland. Net zoals Ajax,Feyenoord en PSV dat in Europa hebben.
pi_58551747
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Het gaat toch om Europees niveau. ZIjn jullie gewoon een subtopper. Miralem geeft aan dat hij naar de top wil. Dan bedoelt hij vast niet de top van de Nederlandse competitie
Je zegt toch echt dat het een subtopper in eigen competitie is
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:13:55 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551763
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:08 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Juist....en dat is Ajax absoluut niet. Jullie zijn terecht beter dan Heerenveen in de Nlse competitie. Maar dat maakt jullie nog geen toppers. Jullie zijn, helemaal Europees gezien, een goede subtopper, die in de Nederlandse competitie een van de beste subtoppers is.

Miralem gaat ook wel weg naar een topclub, maar dat zal eentje in het buitenland worden ws. Beetje hoog in je bol door te zeggen dat Ajax een topclub. PSV mag dat zich de laatste jaren met iets meer recht dat wel noemen. En kun je wel weer een bla bla historie verhaal opratelen, maar het gaat om de keiharde feiten nu en volgend seizoen. Miralem kan niet terug in de tijd naar topclub Ajax.

Die jongen heeft een toekomst, Ajax een verleden.
Klopt, Ajax is afgezakt, maar juist dit soort jongens met deze keuzes kunnen Ajax helpen weer te groeien.
pi_58551764
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:12 schreef dagizmo het volgende:
Eerder een grijze middenmoter.
pi_58551772
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je zegt toch echt dat het een subtopper in eigen competitie is
Mag je em iets ruimer interpreteren dan ik schreef. Mijn punt was dat het verschil tussen Heerenveen en Ajax nihil is, Europees vergeleken.
pi_58551804
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:14 schreef dagizmo het volgende:

[..]

Mag je em iets ruimer interpreteren dan ik schreef. Mijn punt was dat het verschil tussen Heerenveen en Ajax nihil is, Europees vergeleken.
Qua prestaties wel, qua naam niet.
En je merkt dat dat nog steeds belangrijk is.
pi_58551853
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, Ajax is afgezakt, maar juist dit soort jongens met deze keuzes kunnen Ajax helpen weer te groeien.
En dat vind ik geen probleem, maar de manier waarop Miralem wordt opgeeist dat is echt te zot. Als jullie hem kopen vind ik dat mooi voor Miralem en als jullie met hem opgroeien is dat mooi voor het Nederlandse voetbal. Het blijft echter een wens van Ajax om hem te kopen en Miralem is, als je eerlijk bent, nu al te groot voor Nederland. Daarom zouden jullie hem best nog wel kunnen kopen, maar het is opeisen wat jullie nu doen.

Zo van: He leuk speeltje Heerenveen, nu mag je het inleveren bij Ajax omdat wij hem als topclub meer verdienen dan jullie.

En dat is misschien wel de werkelijkheid, maar loop er niet zo arrogant mee te koop als supporters. Want echt verdienen doen jullie hem niet. Vooralsnog is het een Heerenveen topper die speelt bij Heerenveen en die jullie een goede speler vinden. Niet eisen, niet zeuren.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:18:39 #119
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551865
Men denkt nog steeds dat Ajacieden arrogant zijn, maar iedere Ajacied weet ook wel dat daar geen reden voor is en dat het gewoon kut gaat. Wij zouden ook veel liever hebben dat jongens als Luis Suarez en Miralem Sulejmani door Ajax zelf gescout zouden worden in plaats van voor veel (teveel) geld van een subtopper worden overgenomen, maar wat kunnen wij er aan doen? Nog altijd heb ik liever dat er veel wordt betaald voor Suarez en Sulejmani in plaats van weer een lading subtoppers.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:19:20 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551878
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef dagizmo het volgende:

[..]

En dat vind ik geen probleem, maar de manier waarop Miralem wordt opgeeist dat is echt te zot. Als jullie hem kopen vind ik dat mooi voor Miralem en als jullie met hem opgroeien is dat mooi voor het Nederlandse voetbal. Het blijft echter een wens van Ajax om hem te kopen en Miralem is, als je eerlijk bent, nu al te groot voor Nederland. Daarom zouden jullie hem best nog wel kunnen kopen, maar het is opeisen wat jullie nu doen.

Zo van: He leuk speeltje Heerenveen, nu mag je het inleveren bij Ajax omdat wij hem als topclub meer verdienen dan jullie.

En dat is misschien wel de werkelijkheid, maar loop er niet zo arrogant mee te koop als supporters. Want echt verdienen doen jullie hem niet. Vooralsnog is het een Heerenveen topper die speelt bij Heerenveen en die jullie een goede speler vinden. Niet eisen, niet zeuren.
Hoezo dat opeisen dan?
pi_58551882
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:18 schreef dagizmo het volgende:

[..]

En dat vind ik geen probleem, maar de manier waarop Miralem wordt opgeeist dat is echt te zot.
Wat is die manier dan precies?
pi_58551907
Daarvoor hoef je alleen de topictitel maar te lezen.
pi_58551916
Prima, kan ik me voorstellen, maar jullie bevestigen het wel door dit topic. Kijk eens naar de TT, dat is pure arrogantie tov. Heerenveen en Feyenoord.
Waarom kon er geen tt over Miralem zelf? Omdat jullie even wilden showen dat Ajax beter is en hem dus verdiend heeft.

En dat bedoelen ze met arrogantie.
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:20:57 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58551921
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef MaxPower het volgende:
Niks mis met TT en OP, je lijkt Tennessee wel.
pi_58551943
quote:
Dus de TT van 1 persoon is representatief voor heel Ajax?
pi_58552014
quote:
Je generaliseert wel een heel klein beetje.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58552071
de modjes gaan lekker mee in de kansloze club-discussie
pi_58552082
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:27 schreef ruud_fr het volgende:
de modjes gaan lekker mee in de kansloze club-discussie
Ik ben geen VBL mod hoor
pi_58552108
Er is al diverse malen aangegeven dat de tt zum kotsen is. Kennelijk vinden de vriendjes-van modjes het ook allemaal prima.
pi_58552126
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ik ben geen VBL mod hoor
oh, waar dan van
pi_58552133
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:30 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

oh, waar dan van
EK
maar dat wordt wel erg offtopic
pi_58552150
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:20 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Niks mis met TT en OP
serieus? Dan bedoel ik dus met arrogantie en zieligheid van Ajacieden heel erg persoonlijk jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')