was er al mee bezig, zag t ookquote:Op donderdag 17 april 2008 09:04 schreef dndiek het volgende:
De OP klopt niet
Laten we dat éne puntje maar pakken zondag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of verliezen en dat jax dan niet weet te winnen van Heracles, het zou allemaal kunnen dit seizoen.![]()
quote:'Feyenoord aast ook nog op Koevermans en Sulejmani'
Nu met middenvelder Karim el Ahmadi de eerste aankoop voor volgend seizoen binnen is, kan Feyenoord zich richten op de rest van haar verlanglijstje. Evenals Ajax heeft de ploeg uit Rotterdam interesse in onder meer Danny Koevermans (PSV) en Miralem Sulejmani (Heerenveen), zo meldt AD Sportwereld donderdag.
Probleem bij beide spelers kan echter de afkoopsom worden. PSV kocht Koevermans vorig seizoen voor zo'n zes miljoen euro en zal vermoedelijk nu minimaal hetzelfde bedrag willen ontvangen, terwijl de vraagprijs van Sulejmani zelfs nog enkele miljoenen hoger ligt. Groot voordeel hierbij is echter wel dat Sulejmani het uitstekend kan vinden met Gertjan Verbeek, de toekomstige trainer van Feyenoord. In VI noemde de Serviër hem zelfs 'de belangrijkste man uit mijn carričre'.
Koevermans en Sulejmani zijn in beeld voor de tweede positie in de Rotterdamse aanval, naast Roy Makaay. Momenteel is Makaay de enige echte spits in de selectie, naast good-old Michael Mols. Of Mols ook volgend seizoen nog actief is in de Kuip, is twijfelachtig. Het contract van de 37-jarige spits loopt deze zomer af.
Je bent toch voor Ajax? Dan gaat het inderdaad mis jaquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef navigator het volgende:
Het gaat mis, ik voel het!
Ze dachten verleden jaar een kleintje uit te nodigenquote:PSV heeft geen uitnodiging gekregen voor de Railway Cup, een lucratief toernooi ter voorbereiding op het nieuwe seizoen in Moskou. De organisatoren maakten woensdag bekend dat Lokomotiv Moskou, Sevilla, Chelsea en AC Milan deelnemen. PSV won vorig jaar de eerste editie van de Railway Cup door overwinningen op Real Madrid en AC Milan. De duels worden gespeeld op 1 en 3 augustus. (SW)
ik denk dat je die poep eens uit je ogen moet halen en de topics in aanloop naar Twente nog eens moet lezenquote:Op donderdag 17 april 2008 06:46 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hoorde ik vorige week nog alle PSV-ers nog blij roepen dat ze wel ff kampioen zouden worden tegen Twente.
Nu hoor ik diezelfde PSV-ers weer roepen dat ze dan wel ff tegen Vitesse kampioen worden..
Ben benieuwd..
Domme dingen zeggen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik denk ook dat onze aad de mos even laat zien wat hij kan ;P
hehe en dan vooral als Ajax dan in de allerlaatste minuut die goal tegen krijgtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zou helemaal geweldig zijn.... slecht voor mijn hart dat wel..... maar wel een geweldig eind
En dat die goal eigenlijk afgekeurd had moeten wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hehe en dan vooral als Ajax dan in de allerlaatste minuut die goal tegen krijgt
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat je die poep eens uit je ogen moet halen en de topics in aanloop naar Twente nog eens moet lezen
mwah dat valt nog wel mee, de algemene houding was dat het opzich best mogelijk was om thuis van Twente te winnen en als er gewoon gescoord wordt vanuit één van de kansen in de eerste 20 minuten dan had dat ook wel gelukt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de meesten wel heel erg positief waren..
ik weet niet of ik dat zou overlevenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem blijft het 0-0
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem blijft het 0-0
Ik denk dat er dan tientallen supporters zijn overleden bij die eerste penaltyquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.
Hartverzakkingen de gekste.
1-0 achter. Laatste minuut swalbe van Farfan. Simons maakt de penalty. Kampioenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Gelukkig worden we wél kampioenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat je aan die gore playoffs mag meedoen als je uiteindelijk geen kampioen wordt
Niet bepaald, droomscenario is dat PSV na 20 minuten met 0-4 voorstaat en Ajax 0-2 achter staat en met 10 man op het veld.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar zeer de vraag of ik daar bij kan zijn.... Sowieso ga ik er geen cent aan uitgeven mocht het zover komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat je aan die gore playoffs mag meedoen als je uiteindelijk geen kampioen wordt
Als dat gebeurt....ga ik heel hard lachenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:01 schreef Frey het volgende:
Doelpunt Farfán in de 5e minuut en in de 6e minuut de eerste wissel van De Mos
haha ja dat het ongeveer 3 meter buitenspel is.. of een penal na een overduidelijke schwalbequote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat die goal eigenlijk afgekeurd had moeten worden
gelukkig is Aadje nooit trainer geweest van PSV he?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef thloreg het volgende:
Heyyy boertjes. Ik zeg dat jullie zondag geen kampioen worden maar [ afbeelding ]
Aadje van Vitesse is een ex-Ajax trainer dus ik zeg: Hup Arnhem,hup.[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef cultheld het volgende:
Zondag gaat er zeker niet verloren worden in Arnhem. Sef gaat het doen
.
Nou, hoe het seizoen ook afloopt, laten we het vooral niet teveel op Sef zijn conto schrijven.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef cultheld het volgende:
Zondag gaat er zeker niet verloren worden in Arnhem. Sef gaat het doen
.
Laten we Gomes alle credits gevenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, hoe het seizoen ook afloopt, laten we het vooral niet teveel op Sef zijn conto schrijven.
Ik zag ze bij de PSVStore.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt het trouwens dat er geen keepershirts te koop zijn met Gomes erachter op?
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we Gomes alle credits geven
Zeker weten!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.
Blauw of grijs?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet online? Ik zie ze nergens.
Dat weet ik eigenlijk nietquote:
Juniormaten...ik moet een XLquote:Op donderdag 17 april 2008 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv-nl.vespros(...)066_2_10000000001820
Maar daar staat geen Gomes achterop en 2 sterren vooropquote:Op donderdag 17 april 2008 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.p-megastore.nl/article.asp?articleid=9749&mainNavId=&productName=PSV_Keepers_T-shirt
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem komt Vitesse in de 80e minuut op 1-0. In de extra tijd krijgt PSV een onterechte penalty wat de 1-1 wordt
vooral in de 2e seizoenshelft dan, want voor de winterstop was hij nou niet bepaald in vormquote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we Gomes alle credits geven
En als Ajax kampioen wordt heb je EXACT dezelfde situatie met Huntelaar. Maar goed, dat is een hypothetische situatie natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.
Zonder zijn blunders in het najaar waren we er allang geweest. Alleen Europees was hij beslissend, en dat telt voor Nederland niet mee. Afellay was de belangrijkste! Had hij tegen Ajax en/of Twente gespeeld, dan hadden de rollen nu omgedraaid geweestquote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huh, jij vond Afellay toch een waardeloze spelerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zonder zijn blunders in het najaar waren we er allang geweest. Alleen Europees was hij beslissend, en dat telt voor Nederland niet mee. Afellay was de belangrijkste! Had hij tegen Ajax en/of Twente gespeeld, dan hadden de rollen nu omgedraaid geweest
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:27 schreef Chadi het volgende:
Vitesse gaat er alles aan doen om PSV te helpen! Snap dat hele gedoe over spanning niet.
Omdat PSV vorig seizoen Vitesse voor zoveel geld heeft omgekocht dat Vitesse nu weer is bereid te verliezenquote:
Dat is ook mijn ultieme droomscenarioquote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of verliezen en dat Ajax dan niet weet te winnen van Heracles, het zou allemaal kunnen dit seizoen.![]()
Waar zit je dan eigenlijk nu? SF? Je moet die trail doen naar de upper yosemite fall. Die deed ik een aantal jaar geleden met 35 graden, knaken wat was ik kapot toen hahaquote:Op donderdag 17 april 2008 19:57 schreef Vitamine_C het volgende:
Morgen voor een weekend naar Yosemite National Park.
Ga dus de hele wedstrijd missen, gelukkig krijg ik wel een smsje met de uitslag
Wie stond er ook alweer de tweede helft te keepen in Eindhoven vorig jaar? En hoeveel goals kreeg hij op z'n oren?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:00 schreef Kriegel het volgende:
Eén verschil, deze keer staat er bij Vitesse geen gestoorde oostblokker in de goal maar Pietje fucking Velthuizen.
Piet met een goede dag die 90 minuten alles eruit houdt, en dan Megrelishvili die in de 93ste tegen een afvallende bal aan struikelt en Arnhem op 1-0 zet en keihard Aad gaat swaffelen. Ik teken ervoor!
Ja boeie, dat was een jaar geleden zonder ervaring. Dat was geen hele Piet.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:43 schreef WooZ het volgende:
Wie stond er ook alweer de tweede helft te keepen in Eindhoven vorig jaar? En hoeveel goals kreeg hij op z'n oren?
Ik neem het hem niet kwalijk dat hij niet in staat was om zondag geschorst te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Huh, jij vond Afellay toch een waardeloze speler
Me2quote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als ik dit topic lees word ik al nerveus voor zondag
Hier is het al niet veel beter...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
Ga je daar een heel weekend naar toe? Gaaf hoor. Ik ben er een paar weken geleden geweest. De moeite waard.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:57 schreef Vitamine_C het volgende:
Morgen voor een weekend naar Yosemite National Park.
Ga dus de hele wedstrijd missen, gelukkig krijg ik wel een smsje met de uitslag
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, niks aan de hand, we worden zondag gewoon kampioen!
Ik lees overal dat ze echt denken dat Vitesse gaat winnenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Niets is zo onvoorspelbaar als het weer in Nederland PSV dit seizoen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees overal dat ze echt denken dat Vitesse gaat winnen
Ik wel, maar of dat zondag al is?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:25 schreef Radegast het volgende:
Ik zie het echt niet gebeuren dat Vitesse wint van PSV.
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zit nog tot eind Juni in SF om te studeren. Zal die trail onthouden. Wilde eigenlijk Half Dome doen, de zwaarste klim, maar die is alleen open in de zomer.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waar zit je dan eigenlijk nu? SF? Je moet die trail doen naar de upper yosemite fall. Die deed ik een aantal jaar geleden met 35 graden, knaken wat was ik kapot toen haha
Het lukt onze vrienden uit Amsterdam toch steeds weer om ons vooruit te helpen. Vorig jaar Willem II tot op het bot beledigd zodat die enorm hun best deden, dit jaar Vitesse een shirtje sturen waardoor die zich een ongeluk lachen. Goed bezig!quote:8/4/2008 - Ajax belooft Vitesse shirt van Huntelaar
(Gepost door M)
BRON: De Telegraaf
Of er ook dit seizoen een geldbedrag wordt beloofd door Ajax als aanmoedigingspremie is niet bekend. Wel is het shirt van Huntelaar toegezegd, zo liet Aad de Mos weten. "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden. Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets. Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."
Als dit de PSV selectie niet op scherp zet... dan weet ik het ook niet meer..quote:Aad de Mos gokt op Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Hoewel heel Nederland reikhalzend uitkijkt naar de ontknoping van de eredivisie, staat het voor Aad de Mos vast wie er zondagavond met de kampioensschaal staat. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
Vorig seizoen kruisten Vitesse en PSV ook op de laatste speeldag de degens. In het Philips Stadion was PSV met 5-1 te sterk en konden de Eindhovenaren - door de misstap van AZ bij Excelsior en de schotloosheid van Ajax bij Willem II - onverwachts alsnog de titel vieren. "Het irriteert me dat de indruk wordt gewekt dat ik het kampioenschap toen cadeau heb gedaan. Zo steek ik niet in elkaar."
Ajax moet vooral bij zichzelf te rade gaan, vindt hij. "Klaag niet over een gebrek aan inzet bij Vitesse als je zelf zes weken lang je topscorer op de bank zet en dan uiteindelijk één doelpunt te kort komt." De Mos: "Destijds sprak Phillip Cocu de PSV'ers toe, namen de spelers het heft in handen en speelden ze de beste wedstrijd van het seizoen. De situatie is nu compleet anders. Voor ons stond er toen niks meer op het spel. Nu wel! We moeten winnen om een kans te houden op Europees voetbal. Cocu is weg. En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef thloreg het volgende:
Heyyy boertjes. Ik zeg dat jullie zondag geen kampioen worden maar [ afbeelding ]
Aadje van Vitesse is een ex-Ajax trainer dus ik zeg: Hup Arnhem,hup.[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat jij een zuiger bent die hier alleen komt trollen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:36 schreef navigator het volgende:
Aadje de Mos, Aadje de Mos, Aadje, Aadje Aadje de Mos.
En waarom worden al mijn constructieve bijdrages in de topic gewist???
hoho, rustig aan, rotte manderijn.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Omdat jij een zuiger bent die hier alleen komt trollen.
is mijn subjectieve mening
Maar wel vol met vitaminenquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:49 schreef navigator het volgende:
[..]
hoho, rustig aan, rotte manderijn.
Hij gaat ook niet 'gewoon' verliezen, maar dik! Wat zeg ik, dubbele cijfers!quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:04 schreef Suijk het volgende:
Aad is wel zo eigengeil, dat hij flink in de belangstelling wil staan. En dat lukt niet door zondag 'gewoon' te verliezen.
Echt, ik zit allemaal laffe excuses te zoeken waarom Vitesse dit jaar wel van PSV zou kunnen winnen.
mja ik eigenlijk ook wel.. ik word er steeds minder zeker van dat het zondag goed gaat komen.. Vooral om dat Ajax wel redelijk de vorm te pakken heeft en dus geen punten zal laten liggen.. en dat wij niet echt in goede doen zijn..quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Als ik die tekst over Aad lees .. dan word ik toch wel nerveus hoor.
Het wordt een heerlijke zondagmiddag die bol staat van de spanning.quote:Aad de Mos: 'Ajax wordt de nieuwe kampioen'
voetbalcentraal.nl
Voor Vitesse-trainer Aad de Mos is het al duidelijk wie de nieuwe kampioen van Nederland wordt. ''Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV.''
''Waarom ik daar zo zeker van ben?'', stelt De Mos. ''Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken.''
Aan het eind van vorig seizoen stonden PSV en Vitesse ook al tegenover elkaar op de laatste speeldag. PSV won destijds met 5-1, en won onverwacht de titel door een misstap van AZ en een gebrek aan doelpunten bij Ajax.
ik was er de hele week heel zeker van, maar naar mate het weekend (en dus de wedstrijd) dichterbij komt wordt ik steeds minder zeker..quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Indeed. En dat te bedenken dat ik een week of 2/3 geleden er nog zeker van was. Hoe snel kan het omslaan.
Laten we hopen dat het onterrechte angst is.
Geef mij 1 reden waarom PSV gaat verliezen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:41 schreef navigator het volgende:
En toch schijten jullie 7 kleuren.
Juist daarom komt het steeds dichterbij dat jullie weer een keer verliezen daar..quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom PSV gaat verliezen?
p.s.
02/12/06 – Vitesse – PSV – 0-1
17/02/06 – Vitesse – PSV – 1-3
21/11/04 – Vitesse – PSV – 0-2
20/12/03 – Vitesse – PSV – 0-0
15/03/03 – Vitesse – PSV – 0-5
17/03/02 – Vitesse – PSV – 0-0
15/04/01 – Vitesse – PSV – 0-0
22/08/99 – Vitesse – PSV – 1-6
20/04/99 – Vitesse – PSV – 3-3
30/11/97 – Vitesse – PSV – 2-2
Ik teken voor een gelijkspel. Kampioen is kampioen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vrees dat er op een gelijkspel word gespeeld.
Als ze daar op gaan spelen gaat het fout, daar ben ik van overtuigd. Gewoon meteen vanaf de aftrap aanvallen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik vrees dat er op een gelijkspel word gespeeld.
Mee eens.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze daar op gaan spelen gaat het fout, daar ben ik van overtuigd. Gewoon meteen vanaf de aftrap aanvallen.
Kunnen ze dat nog wel? En wil Sef dat?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ze daar op gaan spelen gaat het fout, daar ben ik van overtuigd. Gewoon meteen vanaf de aftrap aanvallen.
Waar zal die naam Mika toch vandaan komen ?quote:Tommie van der Leegte voor de tweede keer vader
18 april 2008 12:20
Tommie van der Leegte. Tommie van der Leegte is vanochtend voor de tweede keer vader geworden. De PSV-middenvelder kreeg een tweede zoontje, genaamd Mika. Met moeder Barbara en de baby gaat alles goed. Eerder kreeg het stel ook al een jongen, Sem. Van der Leegte liet weten “enorm trots” te zijn op zijn tweede kindje.
Vierde PSV-baby
Mika van der Leegte is thuis geboren en de bevalling ging razend snel. “Binnen een paar uur was het gebeurd. Ik ben echt enorm trots”, aldus papa Van der Leegte. Met Mika erbij is de geboortegolf binnen PSV compleet. Na eerder Jefferson Farfán (Adriano), Eric Addo (Darrell) en Jan Kromkamp (Sofia) is dit het vierde kindje in korte tijd. Namens PSV.nl: van harte gefeliciteerd!
Š PSV NV
Ja, die 2 zitten zovaak samen voor de buis naar PSV wedstrijden te kijken, dan bouw je wel een innige band opquote:Op vrijdag 18 april 2008 12:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Waar zal die naam Mika toch vandaan komen ?
Op allebei moet je als je eerlijk bent misschien wel "nee" antwoorden. Als je zondag Culina en/of Mendez in de opstelling ziet weet je het zeker.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:46 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kunnen ze dat nog wel? En wil Sef dat?
Daarom.... 0 - 6quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:56 schreef Suijk het volgende:
PSV is er niet echt de club naar om in een uitwedstrijd zo aanvallend te beginnen. Als ze het dus wel zouden doen, verras je Vitesse wel behoorlijk denk ik.
Ik vraag het me af. Dan spreken we niet meer over een zak geld, maar een container vol geld.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:54 schreef TheClown1 het volgende:
zou ook laatste kampioenschap voorlopig zjin voor fc gomes nu arsenal zich gemeld heeft voor de redder in nood bij psv
Ik denk toch dat vitesse zondag de meeste fans heeft.. Dat anti voetbal van psv moet een keer afgestraft worden verdomme!quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:22 schreef navigator het volgende:
[..]
Juist daarom komt het steeds dichterbij dat jullie weer een keer verliezen daar..
as zondag?!?!?!
Iedereen die de edele voetbalsport een warm hart toedraag zal het van ganser harte hopen
Ja en dat zou het ook zijn toen Van Bommel vertrok en toen Cocu en Alex vertrokken. Ondertussen staan we gewoon nog steeds op 1. En volgend jaar met Van Basten aan het roer bij Ajax ben ik er volgend jaar ook nog vrij zeker van dat we gewoon 1e worden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:54 schreef TheClown1 het volgende:
zou ook laatste kampioenschap voorlopig zjin voor fc gomes nu arsenal zich gemeld heeft voor de redder in nood bij psv
En vergeet natuurlijk niet alle scheidsrechterlijke beslissingen in het voordeel van PSVquote:Op vrijdag 18 april 2008 15:03 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik denk toch dat vitesse zondag de meeste fans heeft.. Dat anti voetbal van psv moet een keer afgestraft worden verdomme!
Beide ploegen spelen toch een moet-wedstrijd.? Die van PSV is dan wel vele malen groter, maar toch.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef navigator het volgende:
Volgens Vergoossen ligt de druk bij Ajax. Is die man nu werkelijk achterlijk?
Zijn gedachtegang is heel eenvoudig. PSV moet gelijkspelen en als Ajax punten verliest mag PSV zelfs verliezen. Ajax moet gewoon winnen. Ja, dan zou je kunnen zeggen dat de druk bij Ajax ligt... In werkelijkheid is de druk voor beiden erg groot.quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:32 schreef navigator het volgende:
Volgens Vergoossen ligt de druk bij Ajax. Is die man nu werkelijk achterlijk?
Zul je zien dat het dan deze ene keer verliezen fataal isquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
p.s.
Hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik als ajacied kan jullie en ons alleen maar succes wensen.
Volgens mij was het vorig jaar ook cruciaal, maar heb je er echt weinig vertrouwen in?quote:Op vrijdag 18 april 2008 15:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Zul je zien dat het dan deze ene keer verliezen fataal is![]()
Succes gaat een beetje ver, veel plezier dan maarquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik als ajacied kan jullie en ons alleen maar succes wensen.
Ik snap dat niet hoor, je hoeft maar een gelijkspel je bent niet verplicht om met 10-0 te winnen ofzo.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:33 schreef Leso_Varen het volgende:
Man, ik ben echt al best gespannen
Niet chill!
Nou ik zie PSV er wel voor aan om het nog te verneuken ook. Maar van de andere kant een gelijkspel behalen tegen Vitesse moet gewoon ook kunnen vooral omdat je dan kampioen bentquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar ook cruciaal, maar heb je er echt weinig vertrouwen in?
Als Sef voor het gelijkspel gaat dan zie ik het nog wel slecht uitpakkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, je hoeft maar een gelijkspel je bent niet verplicht om met 10-0 te winnen ofzo.
Nou weinig vertrouwen wil ik niet zeggen, maar ik zie het nog wel verkeerd aflopen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Volgens mij was het vorig jaar ook cruciaal, maar heb je er echt weinig vertrouwen in?
Ben jij niet gespannen als Ajax een beslissende wedstrijd speelt?quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:35 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ik snap dat niet hoor, je hoeft maar een gelijkspel je bent niet verplicht om met 10-0 te winnen ofzo.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
p.s.
Ja lijkt me ook wel aannemelijk, maar ik begrijp de onrust ook wel van de PSV supporters volgens mij is het echt het meest frustrerende om keer op keer te denken wel kampioen te worden en het toch weer opgeschoven te zien worden naar volgende week etc. Volgens mij zal de frustratie of verdriet ook wel intenser zijn als jullie het nu niet halen, dan bij de Ajacieden vorig jaar.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou ik zie PSV er wel voor aan om het nog te verneuken ook. Maar van de andere kant een gelijkspel behalen tegen Vitesse moet gewoon ook kunnen vooral omdat je dan kampioen bent
Van psv.nlquote:Op vrijdag 18 april 2008 17:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Als Sef voor het gelijkspel gaat dan zie ik het nog wel slecht uitpakken
quote:PSV gaat zondagmiddag voetballen tegen Vitesse met de intentie om te winnen. Dat stelde hoofdcoach Sef Vergoossen vrijdagmiddag tijdens het gebruikelijke persgesprek. “Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk. Je moet van jezelf uitgaan”, aldus Vergoossen onder meer tegenover PSV TV Online.
In eigen hand
Er was veel pers op De Herdgang om reacties los te kweken bij de PSV’ers, maar die waren niet heel loslippig en concentreerden zich op de training en de wedstrijd van zondag. “Je moet van jezelf uitgaan”, aldus Vergoossen. “We hebben dit jaar meer dan één keer laten zien dat we goed met druk kunnen omgaan. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat de druk bij ons ligt. Wij hebben het in eigen hand, zij zijn afhankelijk. En we gaan voetballen met de intentie om te winnen. Als er druk zou zijn, is dat druk die wij nodig hebben.” De media ging ook in op de diverse artikelen in de landelijke pers, waarbij diezelfde druk op PSV bewust wordt opgevoerd. Vergoossen hield zich daar niet mee bezig en doet er ook niets mee richting het team. “Ik hoef de prikkels niet op te voeren als ze nodig zouden zijn. Daarvoor is de groep teveel in balans. Het is een jonge groep, maar wel volwassen.”
nilis zit allang als spitsentrainer bij de stafquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe zien jullie volgend jaar eigenlijk, met name qua verbeteringen in het spel, opstellingen oid?Als Nillis terugkomt lijkt me dat toch wel ten goede komen van het spel.
thank godquote:
sinds dit jaar dan tohc??quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
nilis zit allang als spitsentrainer bij de staf
ja precies.. hij denkt zeker daarmee nog steeds de tegenstander zand in de ogen te kunnen strooien.. iedereen weet inmiddels wel dat Sef houdt van behouden en laf voetbal.. dus die trappen daar echt niet meer in..quote:Op vrijdag 18 april 2008 18:10 schreef djnospinzone het volgende:
Dat zegt ie elke keer en dan zet ie er alsnog Mendez en Culina in.
Daar heb je ook een puntquote:Op vrijdag 18 april 2008 18:10 schreef djnospinzone het volgende:
Dat zegt ie elke keer en dan zet ie er alsnog Mendez en Culina in.
Maak je niet ongerust. Sef zal, net als altijd, het lef hebben om al in de 70e minuut een extra aanvallende kracht het veld in te brengen.quote:
Zonneveld?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust. Sef zal, net als altijd, het lef hebben om al in de 70e minuut een extra aanvallende kracht het veld in te brengen.
Die gooit hem erin. Telt dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:21 schreef WooZ het volgende:
Gomes scoort gewoon in de 94e minuut de gelijkmaker
jep..quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gooit hem erin. Telt dat eigenlijk?
Serieus?! Hoe weet je dat?!? Hč nee he!!! Dat zou betekenen dat we GEEN kampioen zouden worden?!? Grutjes!!quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef Enchanter het volgende:
PSV rolt Vitesse zondag gewoon met een nulletje of 4 op
Zolang het dan 1 - 0000 wordt dan is er nog niks aan de handquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef Enchanter het volgende:
PSV rolt Vitesse zondag gewoon met een nulletje of 4 op
Hoe groot is de kans dat dat twee jaar achtereen gebeurd?quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik verwacht gewoon dat die schaal naar Eindhoven gaat, maar goed vorig jaar dacht iedereen dat ie naar Alkmaar ging. Die zouden het nooit laten liggen tegen het nietige Excelsior.
heracles speelt voor lijfsbehoud, vergeet dat nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:12 schreef rubbereend het volgende:
zondag gewoon voor de aanval gaan en zo snel mogelijk die 0-1 maken, dat zou ook wat beter voor mijn hart zijn! Ajax gaat sowieso dik winnen thuis.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:21 schreef mcyodogg het volgende:
Shock der shocks
Vitesse-PSV 2-0
Ajax-Heracles 0 1-1
'93 Heitinga OG
Maas en Boakye geschorst. Tel daarbij op de blessures/ twijfelgevallen Wuytens, Looms en Garcia. We missen wellicht een half elftal, Ajax wint echt wel.quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
heracles speelt voor lijfsbehoud, vergeet dat niet
mwah, Ajax gaat er gewoon overheen walsenquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:17 schreef WooZ het volgende:
[..]
heracles speelt voor lijfsbehoud, vergeet dat niet
Ajax heeft zelfs de supporters van Heracles omgekochtquote:Op vrijdag 18 april 2008 23:26 schreef Blawh het volgende:
[..]
Maas en Boakye geschorst. Tel daarbij op de blessures/ twijfelgevallen Wuytens, Looms en Garcia. We missen wellicht een half elftal, Ajax wint echt wel.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 23:51 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ajax heeft zelfs de supporters van Heracles omgekocht
Ik sta vanaf een uurtje of 13:00 u op de Markt. We MOETEN gewoon kampioen worden!quote:Op zaterdag 19 april 2008 01:45 schreef Imperatore het volgende:
Al dagen zenuwachtig.. Zal ik wel of niet naar Eindhoven gaan? Toch maar wel denk ik, radio luisteren, zorgt meestal voor nog meer nervositeit bij mij.
Het is maar een huwelijk sientjequote:Op zaterdag 19 april 2008 08:40 schreef appelsientje het volgende:
Pfff wordt steeds zenuwachtiger...
quote:
Hopelijk maak je beide gevallen maar 1 keer in je leven meequote:Op zaterdag 19 april 2008 08:45 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja weet op dit moment ff niet waar ik zenuwachtiger voor ben
Die nerveusiteit geeft wel in zekere mate aan dat ze over clubliefde beschikken.quote:Op zaterdag 19 april 2008 07:44 schreef navigator het volgende:
Zwetende boertjes die denken dat Vergoossen op de aanval gaat spelen hahahahahaha
ja iddquote:Op zaterdag 19 april 2008 08:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hopelijk maak je beide gevallen maar 1 keer in je leven mee
Ik ken het... hele huis morgen vol vanwege verjaardagenquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:01 schreef Manu82 het volgende:
Morgen weer thuis kijken, krijg alleen familie op bezoek (gelukkig ook PSV fans)
Heb ik ook, was vorig jaar niet eens aan het luisteren en in een restaurant en heb de laatste 20 minuten maar in de auto geluisterdquote:Op zaterdag 19 april 2008 09:40 schreef appelsientje het volgende:
Wel grappig...ik voel veel meer spanning dan vorig jaar... maar toen dacht ik ook dat het voorbij was...
Dat begrip kennen ze in Amsterdam niet. Vandaar dat ze dat proberen te compenseren met eindeloze arrogantie en een grote bek.quote:Op zaterdag 19 april 2008 08:54 schreef Blawh het volgende:
[..]
Die nerveusiteit geeft wel in zekere mate aan dat ze over clubliefde beschikken.
Kan zijn. Maar als PSV morgen op een voorsprong komt juich ik de longen uit mijn lijf en zal er vast al wel iets van me af vallen....quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:21 schreef LudoSanders het volgende:
Denk een beetje om jullie hart, het komt morgen heus wel goed. PSV verliest niet van Vitesse en morgen al helemaal niet.
Opzich wel, maar als straks al die PSVers voor een gesloten poort staan, dan trekken ze het centrum inquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:01 schreef Blawh het volgende:
Lijkt met zeker in Arnhem een verstandige beslissing, al zullen er wel niet zo heel veel kaarten geblokkeerd worden.
Daar is Vites dan niet verantwoordelijk voor.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Opzich wel, maar als straks al die PSVers voor een gesloten poort staan, dan trekken ze het centrum in
3 maal is scheepsrecht zullen we maar hopen. Maar vorige 2 keren ook naar Eindhoven geweest?quote:Op zaterdag 19 april 2008 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Wat zal het een opluchting zijn zeg. Morgen weer naar Eindhoven, 3 weken op rij potentieel kampioensfeest. Nu moet het maar eens gebeuren...
quote:Mocht Heurelho Gomes daadwerkelijk bij PSV vertrekken, dan hebben de Eindhovenaren de Fransman Yohann Pelé op het oog. De 25-jarige doelman van Le Mans staat ook in de belangstelling van verschillende middenmoters uit de Serie A. (La Voix des Sports)
Cultheld kom er maar in..quote:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 april 2008 15:10 schreef ganzenherder het volgende:
Het is toch altijd een achteruitgang
Ik weet dat ie in 2006 in de belangstelling stond van Arsenal. Verder heb ik geen zicht op de Ligue 1.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Cultheld kom er maar in..
Is het wat? Of ken je hem niet.
Er zijn wat zwakke plekken in 't gelredome. Ben bij veel concerten gratis naar binnen gekomen. U2/madonna e.d. Als je een beetje goed kan klimmen ben je zo binnenquote:Op zaterdag 19 april 2008 13:29 schreef Manu82 het volgende:
Zitten toch altijd PSV supporters tussen. Ben er ooit met een paar NEC'ers binnengekomen tijdens Vitesse-NEC zonder gefouilleerd te worden
dude een thuisshirt?quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb gisteren, in Eindhoven, een PSV-shirt gekocht
leuk, dagje uit naar Eindhoven![]()
Ik was vorig jaar bijna de hele middag weg, ik kom 10 minuten voor het einde thuis, zegt m'n zus dat PSV op dit moment op kampioen staat!quote:Op zaterdag 19 april 2008 10:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik ook, was vorig jaar niet eens aan het luisteren en in een restaurant en heb de laatste 20 minuten maar in de auto geluisterd
in het stadion, daar was het pas stressenquote:Op zaterdag 19 april 2008 19:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar bijna de hele middag weg, ik kom 10 minuten voor het einde thuis, zegt m'n zus dat PSV op dit moment op kampioen staat!
Dus ik de laatste 10 minuten volgen via de radio, en dat was echt stressen
Mozaiek kanaal van tele2.. Dat was zelfs stressen...quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
in het stadion, daar was het pas stressen
Nee, een uitshirtquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:56 schreef WooZ het volgende:
[..]
dude een thuisshirt?
Daarvan komt in augustus al de nieuwe uit
Meest belachelijke uitshirt ooit.. hoe vaak is dat dit seizoen gedragen? Twee, drie keer?quote:
De play-offs beginnen morgen nog niet hoorquote:
Ze hebben die blauwe ook weleens gebruikt als uitshirt in de competie o.a tegen Feyenoord als ik me niet vergis , waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Meest belachelijke uitshirt ooit.. hoe vaak is dat dit seizoen gedragen? Twee, drie keer?
Als het uitshirt teveel lijkt op het shirt van de tegenstander dan gebruiken ze het alternatieve shirt ( de blauwe dus ).quote:Op zaterdag 19 april 2008 21:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ze hebben die blauwe ook weleens gebruikt als uitshirt in de competie o.a tegen Feyenoord als ik me niet vergis , waarom weet ik niet.
Wellicht dat iemand het hier weet.
Maakt dat uit?quote:Op zaterdag 19 april 2008 20:45 schreef djnospinzone het volgende:
[..]
Meest belachelijke uitshirt ooit.. hoe vaak is dat dit seizoen gedragen? Twee, drie keer?
Die heb ik.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vond dat uitshirt uit 2004/2005 wel mooi:
[ afbeelding ]
Ja. En op het Stationsplein en het Stadhuisplein.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil morgen psv gaan kijken. STaat er op de markt een groot scherm morgen ?
Jup, op het stationsplein en op het stadhuisplein ook.quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:07 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik wil morgen psv gaan kijken. STaat er op de markt een groot scherm morgen ?
Ik heb liever die speler terug dan dat shirtquote:Op zaterdag 19 april 2008 22:05 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik vond dat uitshirt uit 2004/2005 wel mooi:
[ afbeelding ]
Ja dat wist ikquote:Op zaterdag 19 april 2008 21:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Als het uitshirt teveel lijkt op het shirt van de tegenstander dan gebruiken ze het alternatieve shirt ( de blauwe dus ).
Ik vind de blauwe ook het mooist![]()
Oh ja en het wit/blauwe uitshirt ook
Op de Markt bij Fritsje Philips!quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jup, op het stationsplein en op het stadhuisplein ook.
Morgen lekker naar de Markt.![]()
Damn, ik heb d'r echt zin in. Wel een beetje zenuwachtig, maargoed.
Waar zijn jullie morgen te vinden?
quote:Op zondag 20 april 2008 00:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, dat wordt een gezellige boel morgen vandaag.![]()
Ik blijf 't lame vinden. Een dj die een concert geeft. Staat ie daar maar te springen achter z'n tafeltje.quote:Op zondag 20 april 2008 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Om allemaal in de feest stemming te komen kijken we nu allemaal naar Nederland 3
Raar gezicht ja maar kijk ook naar de restquote:Op zondag 20 april 2008 01:18 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik blijf 't lame vinden. Een dj die een concert geeft. Staat ie daar maar te springen achter z'n tafeltje.Raar gezicht
Collega's van me hebben trouwens z'n nieuwe clip gemaakt. Die is wel leuk geworden
Tuurlijk komt het goed, en anders gaan we Sef opzoekenquote:Op zondag 20 april 2008 09:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
pff ik ben er ook tering zenuwachtig over, voor het eerst dit seizoen.. mja gaat helemaal goedkomen!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Des de groter is de rouw voor hen straks....quote:Op zondag 20 april 2008 10:25 schreef ErikT het volgende:
Ik vind het wel fijn dat de Ajacieden nog steeds hoop hebben
6:17 wakkerquote:Op zondag 20 april 2008 10:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hebben jullie wel kunnen slapen vannacht ?
Of voor jullie, door dit soort opmerkingen...quote:Op zondag 20 april 2008 10:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Des de groter is de rouw voor hen straks....
Of hoe slecht ajax isquote:Op zondag 20 april 2008 10:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of voor jullie, door dit soort opmerkingen...
Ik zie gewoon in dat de kans dat Ajax kampioen wordt niet zo heel groot is, maar hij is wel degelijk aanwezig, dus waarom geen hoop? Zorgen jullie nou maar eerst dat je een punt pakt bij Vitesse, daarna mag je weer gaan opscheppen over hoe goed PSV wel niet is en dat het de 4e keer achter elkaar is etc.
quote:Op zondag 20 april 2008 10:25 schreef ErikT het volgende:
Ik vind het wel fijn dat de Ajacieden nog steeds hoop hebben
Da's waar, maar straks om 16:25 ofzo zie je al die PSV'ers weet opscheppen over hoe goed ze zijn, let maar op...quote:Op zondag 20 april 2008 10:57 schreef jmac het volgende:
[..]
Of hoe slecht ajax isWant zo goed zijn wij niet.
We zijn in jaren niet zo kut geweest als dit jaar.quote:Op zondag 20 april 2008 10:55 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Of voor jullie, door dit soort opmerkingen...
Ik zie gewoon in dat de kans dat Ajax kampioen wordt niet zo heel groot is, maar hij is wel degelijk aanwezig, dus waarom geen hoop? Zorgen jullie nou maar eerst dat je een punt pakt bij Vitesse, daarna mag je weer gaan opscheppen over hoe goed PSV wel niet is en dat het de 4e keer achter elkaar is etc.
quote:Op zondag 20 april 2008 11:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's waar, maar straks om 16:25 ofzo zie je al die PSV'ers weet opscheppen over hoe goed ze zijn, let maar op...
Ik ben zó nerveus voor vandaag, niet normaal. En helemaal om niets, want de kans is zo klein dat PSV verliest. Veel succes vandaag (nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
Goed dat je het zegt! Ik neem m'n oordopjes zo mee naar de stad, zodat ik ondertussen radio 1 kan luisteren.quote:Op zondag 20 april 2008 11:01 schreef ASSpirine het volgende:
kzal straks maar op tijd de stream van radio 1 opzetten, vrees voor een overbelasting
quote:Op zondag 20 april 2008 11:10 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb net nog kaarten kunnen regelen. Hopen dat we binnenkomen met die dingen.
en dan?quote:Op zondag 20 april 2008 11:48 schreef appelsientje het volgende:
Nog 3 uur en 15 min...
En dan?quote:Op zondag 20 april 2008 11:48 schreef appelsientje het volgende:
Nog 3 uur en 15 min...
Lekker jaquote:Op zondag 20 april 2008 10:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hebben jullie wel kunnen slapen vannacht ?
Leuke naamquote:De Eindhovenaren volgen op hun beurt de verrichtingen van Alanzinho. De 25-jarige middenvelder van Braziliaanse komaf staat in Noorwegen onder contract bij Stabćk IF. (Bergens Tidende)
Ik vind juist nu al dat we dit seizoen maar snel moeten vergeten, of we nu wel of geen kampioen worden.quote:Op zondag 20 april 2008 11:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's waar, maar straks om 16:25 ofzo zie je al die PSV'ers weet opscheppen over hoe goed ze zijn, let maar op...
Misschien volgend jaarquote:Op zondag 20 april 2008 12:34 schreef navigator het volgende:
Huilende boertjes wil ik zien, godverdomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |