was er al mee bezig, zag t ookquote:Op donderdag 17 april 2008 09:04 schreef dndiek het volgende:
De OP klopt niet
Laten we dat éne puntje maar pakken zondag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of verliezen en dat jax dan niet weet te winnen van Heracles, het zou allemaal kunnen dit seizoen.![]()
quote:'Feyenoord aast ook nog op Koevermans en Sulejmani'
Nu met middenvelder Karim el Ahmadi de eerste aankoop voor volgend seizoen binnen is, kan Feyenoord zich richten op de rest van haar verlanglijstje. Evenals Ajax heeft de ploeg uit Rotterdam interesse in onder meer Danny Koevermans (PSV) en Miralem Sulejmani (Heerenveen), zo meldt AD Sportwereld donderdag.
Probleem bij beide spelers kan echter de afkoopsom worden. PSV kocht Koevermans vorig seizoen voor zo'n zes miljoen euro en zal vermoedelijk nu minimaal hetzelfde bedrag willen ontvangen, terwijl de vraagprijs van Sulejmani zelfs nog enkele miljoenen hoger ligt. Groot voordeel hierbij is echter wel dat Sulejmani het uitstekend kan vinden met Gertjan Verbeek, de toekomstige trainer van Feyenoord. In VI noemde de Serviër hem zelfs 'de belangrijkste man uit mijn carrière'.
Koevermans en Sulejmani zijn in beeld voor de tweede positie in de Rotterdamse aanval, naast Roy Makaay. Momenteel is Makaay de enige echte spits in de selectie, naast good-old Michael Mols. Of Mols ook volgend seizoen nog actief is in de Kuip, is twijfelachtig. Het contract van de 37-jarige spits loopt deze zomer af.
Je bent toch voor Ajax? Dan gaat het inderdaad mis jaquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef navigator het volgende:
Het gaat mis, ik voel het!
Ze dachten verleden jaar een kleintje uit te nodigenquote:PSV heeft geen uitnodiging gekregen voor de Railway Cup, een lucratief toernooi ter voorbereiding op het nieuwe seizoen in Moskou. De organisatoren maakten woensdag bekend dat Lokomotiv Moskou, Sevilla, Chelsea en AC Milan deelnemen. PSV won vorig jaar de eerste editie van de Railway Cup door overwinningen op Real Madrid en AC Milan. De duels worden gespeeld op 1 en 3 augustus. (SW)
ik denk dat je die poep eens uit je ogen moet halen en de topics in aanloop naar Twente nog eens moet lezenquote:Op donderdag 17 april 2008 06:46 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hoorde ik vorige week nog alle PSV-ers nog blij roepen dat ze wel ff kampioen zouden worden tegen Twente.
Nu hoor ik diezelfde PSV-ers weer roepen dat ze dan wel ff tegen Vitesse kampioen worden..
Ben benieuwd..
Domme dingen zeggen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik denk ook dat onze aad de mos even laat zien wat hij kan ;P
hehe en dan vooral als Ajax dan in de allerlaatste minuut die goal tegen krijgtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zou helemaal geweldig zijn.... slecht voor mijn hart dat wel..... maar wel een geweldig eind
En dat die goal eigenlijk afgekeurd had moeten wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hehe en dan vooral als Ajax dan in de allerlaatste minuut die goal tegen krijgt
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat je die poep eens uit je ogen moet halen en de topics in aanloop naar Twente nog eens moet lezen
mwah dat valt nog wel mee, de algemene houding was dat het opzich best mogelijk was om thuis van Twente te winnen en als er gewoon gescoord wordt vanuit één van de kansen in de eerste 20 minuten dan had dat ook wel gelukt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de meesten wel heel erg positief waren..
ik weet niet of ik dat zou overlevenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem blijft het 0-0
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem blijft het 0-0
Ik denk dat er dan tientallen supporters zijn overleden bij die eerste penaltyquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.
Hartverzakkingen de gekste.
1-0 achter. Laatste minuut swalbe van Farfan. Simons maakt de penalty. Kampioenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Gelukkig worden we wél kampioenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat je aan die gore playoffs mag meedoen als je uiteindelijk geen kampioen wordt
Niet bepaald, droomscenario is dat PSV na 20 minuten met 0-4 voorstaat en Ajax 0-2 achter staat en met 10 man op het veld.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar zeer de vraag of ik daar bij kan zijn.... Sowieso ga ik er geen cent aan uitgeven mocht het zover komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat je aan die gore playoffs mag meedoen als je uiteindelijk geen kampioen wordt
Als dat gebeurt....ga ik heel hard lachenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:01 schreef Frey het volgende:
Doelpunt Farfán in de 5e minuut en in de 6e minuut de eerste wissel van De Mos
haha ja dat het ongeveer 3 meter buitenspel is.. of een penal na een overduidelijke schwalbequote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat die goal eigenlijk afgekeurd had moeten worden
gelukkig is Aadje nooit trainer geweest van PSV he?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef thloreg het volgende:
Heyyy boertjes. Ik zeg dat jullie zondag geen kampioen worden maar [ afbeelding ]
Aadje van Vitesse is een ex-Ajax trainer dus ik zeg: Hup Arnhem,hup.[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef cultheld het volgende:
Zondag gaat er zeker niet verloren worden in Arnhem. Sef gaat het doen
.
Nou, hoe het seizoen ook afloopt, laten we het vooral niet teveel op Sef zijn conto schrijven.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef cultheld het volgende:
Zondag gaat er zeker niet verloren worden in Arnhem. Sef gaat het doen
.
Laten we Gomes alle credits gevenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, hoe het seizoen ook afloopt, laten we het vooral niet teveel op Sef zijn conto schrijven.
Ik zag ze bij de PSVStore.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt het trouwens dat er geen keepershirts te koop zijn met Gomes erachter op?
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we Gomes alle credits geven
Zeker weten!quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.
Blauw of grijs?quote:Op donderdag 17 april 2008 15:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maar niet online? Ik zie ze nergens.
Dat weet ik eigenlijk nietquote:
Juniormaten...ik moet een XLquote:Op donderdag 17 april 2008 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.psv-nl.vespros(...)066_2_10000000001820
Maar daar staat geen Gomes achterop en 2 sterren vooropquote:Op donderdag 17 april 2008 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.p-megastore.nl/article.asp?articleid=9749&mainNavId=&productName=PSV_Keepers_T-shirt
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem komt Vitesse in de 80e minuut op 1-0. In de extra tijd krijgt PSV een onterechte penalty wat de 1-1 wordt
vooral in de 2e seizoenshelft dan, want voor de winterstop was hij nou niet bepaald in vormquote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we Gomes alle credits geven
En als Ajax kampioen wordt heb je EXACT dezelfde situatie met Huntelaar. Maar goed, dat is een hypothetische situatie natuurlijk.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.
Zonder zijn blunders in het najaar waren we er allang geweest. Alleen Europees was hij beslissend, en dat telt voor Nederland niet mee. Afellay was de belangrijkste! Had hij tegen Ajax en/of Twente gespeeld, dan hadden de rollen nu omgedraaid geweestquote:Op donderdag 17 april 2008 15:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Huh, jij vond Afellay toch een waardeloze spelerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:12 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zonder zijn blunders in het najaar waren we er allang geweest. Alleen Europees was hij beslissend, en dat telt voor Nederland niet mee. Afellay was de belangrijkste! Had hij tegen Ajax en/of Twente gespeeld, dan hadden de rollen nu omgedraaid geweest
Waarom dan wel?quote:Op donderdag 17 april 2008 19:27 schreef Chadi het volgende:
Vitesse gaat er alles aan doen om PSV te helpen! Snap dat hele gedoe over spanning niet.
Omdat PSV vorig seizoen Vitesse voor zoveel geld heeft omgekocht dat Vitesse nu weer is bereid te verliezenquote:
Dat is ook mijn ultieme droomscenarioquote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of verliezen en dat Ajax dan niet weet te winnen van Heracles, het zou allemaal kunnen dit seizoen.![]()
Waar zit je dan eigenlijk nu? SF? Je moet die trail doen naar de upper yosemite fall. Die deed ik een aantal jaar geleden met 35 graden, knaken wat was ik kapot toen hahaquote:Op donderdag 17 april 2008 19:57 schreef Vitamine_C het volgende:
Morgen voor een weekend naar Yosemite National Park.
Ga dus de hele wedstrijd missen, gelukkig krijg ik wel een smsje met de uitslag
Wie stond er ook alweer de tweede helft te keepen in Eindhoven vorig jaar? En hoeveel goals kreeg hij op z'n oren?quote:Op donderdag 17 april 2008 20:00 schreef Kriegel het volgende:
Eén verschil, deze keer staat er bij Vitesse geen gestoorde oostblokker in de goal maar Pietje fucking Velthuizen.
Piet met een goede dag die 90 minuten alles eruit houdt, en dan Megrelishvili die in de 93ste tegen een afvallende bal aan struikelt en Arnhem op 1-0 zet en keihard Aad gaat swaffelen. Ik teken ervoor!
Ja boeie, dat was een jaar geleden zonder ervaring. Dat was geen hele Piet.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:43 schreef WooZ het volgende:
Wie stond er ook alweer de tweede helft te keepen in Eindhoven vorig jaar? En hoeveel goals kreeg hij op z'n oren?
Ik neem het hem niet kwalijk dat hij niet in staat was om zondag geschorst te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:41 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Huh, jij vond Afellay toch een waardeloze speler
Me2quote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als ik dit topic lees word ik al nerveus voor zondag
Hier is het al niet veel beter...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:01 schreef rubbereend het volgende:
elke keer als ik dit topic lees word ik al nerveus voor zondag
Ga je daar een heel weekend naar toe? Gaaf hoor. Ik ben er een paar weken geleden geweest. De moeite waard.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:57 schreef Vitamine_C het volgende:
Morgen voor een weekend naar Yosemite National Park.
Ga dus de hele wedstrijd missen, gelukkig krijg ik wel een smsje met de uitslag
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Jongens, niks aan de hand, we worden zondag gewoon kampioen!
Ik lees overal dat ze echt denken dat Vitesse gaat winnenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Niets is zo onvoorspelbaar als het weer in Nederland PSV dit seizoen.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik lees overal dat ze echt denken dat Vitesse gaat winnen
Ik wel, maar of dat zondag al is?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:25 schreef Radegast het volgende:
Ik zie het echt niet gebeuren dat Vitesse wint van PSV.
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef ruud.nl het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zit nog tot eind Juni in SF om te studeren. Zal die trail onthouden. Wilde eigenlijk Half Dome doen, de zwaarste klim, maar die is alleen open in de zomer.quote:Op donderdag 17 april 2008 20:43 schreef WooZ het volgende:
[..]
Waar zit je dan eigenlijk nu? SF? Je moet die trail doen naar de upper yosemite fall. Die deed ik een aantal jaar geleden met 35 graden, knaken wat was ik kapot toen haha
Het lukt onze vrienden uit Amsterdam toch steeds weer om ons vooruit te helpen. Vorig jaar Willem II tot op het bot beledigd zodat die enorm hun best deden, dit jaar Vitesse een shirtje sturen waardoor die zich een ongeluk lachen. Goed bezig!quote:8/4/2008 - Ajax belooft Vitesse shirt van Huntelaar
(Gepost door M)
BRON: De Telegraaf
Of er ook dit seizoen een geldbedrag wordt beloofd door Ajax als aanmoedigingspremie is niet bekend. Wel is het shirt van Huntelaar toegezegd, zo liet Aad de Mos weten. "Ajax heeft zich wel een beetje belachelijk gemaakt", zegt Aad de Mos. De trainer van Vitesse vroeg op 27 januari van dit jaar na Vitesse-Ajax om het shirt van Klaas-Jan Huntelaar. "Voor een invalide jongen in Arnhem. Dat zou geregeld worden. Maar ondanks meerdere telefoontjes naar teammanager David Endt gebeurde er bijna vier maanden niets. Vier dagen voor Vitesse-PSV, nu Ajax ons nodig heeft, hoorde ik dat het shirt alsnog naar het Gelredome wordt opgestuurd. Kennelijk is dat de bonus die in het vooruitzicht wordt gesteld."
Als dit de PSV selectie niet op scherp zet... dan weet ik het ook niet meer..quote:Aad de Mos gokt op Ajax
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Hoewel heel Nederland reikhalzend uitkijkt naar de ontknoping van de eredivisie, staat het voor Aad de Mos vast wie er zondagavond met de kampioensschaal staat. "Dat is simpel: Ajax. Het gaat spoken in het Gelredome en wij verslaan PSV. Waarom ik daar zo zeker van ben? Omdat er scherp en geconcentreerd wordt getraind. Door mijn ervaring in de Europese top weet ik dat het goed zit. PSV zal onder de druk bezwijken."
Vorig seizoen kruisten Vitesse en PSV ook op de laatste speeldag de degens. In het Philips Stadion was PSV met 5-1 te sterk en konden de Eindhovenaren - door de misstap van AZ bij Excelsior en de schotloosheid van Ajax bij Willem II - onverwachts alsnog de titel vieren. "Het irriteert me dat de indruk wordt gewekt dat ik het kampioenschap toen cadeau heb gedaan. Zo steek ik niet in elkaar."
Ajax moet vooral bij zichzelf te rade gaan, vindt hij. "Klaag niet over een gebrek aan inzet bij Vitesse als je zelf zes weken lang je topscorer op de bank zet en dan uiteindelijk één doelpunt te kort komt." De Mos: "Destijds sprak Phillip Cocu de PSV'ers toe, namen de spelers het heft in handen en speelden ze de beste wedstrijd van het seizoen. De situatie is nu compleet anders. Voor ons stond er toen niks meer op het spel. Nu wel! We moeten winnen om een kans te houden op Europees voetbal. Cocu is weg. En Vitesse uit of thuis is me ook wel een verschilletje, dacht ik."
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef thloreg het volgende:
Heyyy boertjes. Ik zeg dat jullie zondag geen kampioen worden maar [ afbeelding ]
Aadje van Vitesse is een ex-Ajax trainer dus ik zeg: Hup Arnhem,hup.[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Omdat jij een zuiger bent die hier alleen komt trollen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 08:36 schreef navigator het volgende:
Aadje de Mos, Aadje de Mos, Aadje, Aadje Aadje de Mos.
En waarom worden al mijn constructieve bijdrages in de topic gewist???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |