was er al mee bezig, zag t ookquote:Op donderdag 17 april 2008 09:04 schreef dndiek het volgende:
De OP klopt niet
Laten we dat éne puntje maar pakken zondag
quote:Op donderdag 17 april 2008 09:05 schreef ruud.nl het volgende:
Of verliezen en dat jax dan niet weet te winnen van Heracles, het zou allemaal kunnen dit seizoen.![]()
quote:'Feyenoord aast ook nog op Koevermans en Sulejmani'
Nu met middenvelder Karim el Ahmadi de eerste aankoop voor volgend seizoen binnen is, kan Feyenoord zich richten op de rest van haar verlanglijstje. Evenals Ajax heeft de ploeg uit Rotterdam interesse in onder meer Danny Koevermans (PSV) en Miralem Sulejmani (Heerenveen), zo meldt AD Sportwereld donderdag.
Probleem bij beide spelers kan echter de afkoopsom worden. PSV kocht Koevermans vorig seizoen voor zo'n zes miljoen euro en zal vermoedelijk nu minimaal hetzelfde bedrag willen ontvangen, terwijl de vraagprijs van Sulejmani zelfs nog enkele miljoenen hoger ligt. Groot voordeel hierbij is echter wel dat Sulejmani het uitstekend kan vinden met Gertjan Verbeek, de toekomstige trainer van Feyenoord. In VI noemde de Serviër hem zelfs 'de belangrijkste man uit mijn carričre'.
Koevermans en Sulejmani zijn in beeld voor de tweede positie in de Rotterdamse aanval, naast Roy Makaay. Momenteel is Makaay de enige echte spits in de selectie, naast good-old Michael Mols. Of Mols ook volgend seizoen nog actief is in de Kuip, is twijfelachtig. Het contract van de 37-jarige spits loopt deze zomer af.
Je bent toch voor Ajax? Dan gaat het inderdaad mis jaquote:Op donderdag 17 april 2008 09:59 schreef navigator het volgende:
Het gaat mis, ik voel het!
Ze dachten verleden jaar een kleintje uit te nodigenquote:PSV heeft geen uitnodiging gekregen voor de Railway Cup, een lucratief toernooi ter voorbereiding op het nieuwe seizoen in Moskou. De organisatoren maakten woensdag bekend dat Lokomotiv Moskou, Sevilla, Chelsea en AC Milan deelnemen. PSV won vorig jaar de eerste editie van de Railway Cup door overwinningen op Real Madrid en AC Milan. De duels worden gespeeld op 1 en 3 augustus. (SW)
ik denk dat je die poep eens uit je ogen moet halen en de topics in aanloop naar Twente nog eens moet lezenquote:Op donderdag 17 april 2008 06:46 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hoorde ik vorige week nog alle PSV-ers nog blij roepen dat ze wel ff kampioen zouden worden tegen Twente.
Nu hoor ik diezelfde PSV-ers weer roepen dat ze dan wel ff tegen Vitesse kampioen worden..
Ben benieuwd..
Domme dingen zeggen?quote:Op donderdag 17 april 2008 11:41 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik denk ook dat onze aad de mos even laat zien wat hij kan ;P
hehe en dan vooral als Ajax dan in de allerlaatste minuut die goal tegen krijgtquote:Op donderdag 17 april 2008 09:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat zou helemaal geweldig zijn.... slecht voor mijn hart dat wel..... maar wel een geweldig eind
En dat die goal eigenlijk afgekeurd had moeten wordenquote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
hehe en dan vooral als Ajax dan in de allerlaatste minuut die goal tegen krijgt
quote:Op donderdag 17 april 2008 11:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat je die poep eens uit je ogen moet halen en de topics in aanloop naar Twente nog eens moet lezen
mwah dat valt nog wel mee, de algemene houding was dat het opzich best mogelijk was om thuis van Twente te winnen en als er gewoon gescoord wordt vanuit één van de kansen in de eerste 20 minuten dan had dat ook wel gelukt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:05 schreef NeedeRadicals het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de meesten wel heel erg positief waren..
ik weet niet of ik dat zou overlevenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem blijft het 0-0
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Het droomscenario: Ajax droogt Heracles af met 9-0 ofzo, het beste voetbal van het seizoen prachtig, niets dan lof. Maar in Arnhem blijft het 0-0
Ik denk dat er dan tientallen supporters zijn overleden bij die eerste penaltyquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.
Hartverzakkingen de gekste.
1-0 achter. Laatste minuut swalbe van Farfan. Simons maakt de penalty. Kampioenquote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En Vitesse krijgt een penalty in de laatste minuut, scoort daar uit, maar hij moet over worden genomen waarna Gomes de overgenomen penalty pakt.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:12 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Gelukkig worden we wél kampioenquote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat je aan die gore playoffs mag meedoen als je uiteindelijk geen kampioen wordt
Niet bepaald, droomscenario is dat PSV na 20 minuten met 0-4 voorstaat en Ajax 0-2 achter staat en met 10 man op het veld.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:07 schreef Zero2Nine het volgende:
Maar zeer de vraag of ik daar bij kan zijn.... Sowieso ga ik er geen cent aan uitgeven mocht het zover komen.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:39 schreef ganzenherder het volgende:
Het ergste vind ik nog wel dat je aan die gore playoffs mag meedoen als je uiteindelijk geen kampioen wordt
Als dat gebeurt....ga ik heel hard lachenquote:Op donderdag 17 april 2008 14:01 schreef Frey het volgende:
Doelpunt Farfán in de 5e minuut en in de 6e minuut de eerste wissel van De Mos
haha ja dat het ongeveer 3 meter buitenspel is.. of een penal na een overduidelijke schwalbequote:Op donderdag 17 april 2008 12:00 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
En dat die goal eigenlijk afgekeurd had moeten worden
gelukkig is Aadje nooit trainer geweest van PSV he?quote:Op donderdag 17 april 2008 14:00 schreef thloreg het volgende:
Heyyy boertjes. Ik zeg dat jullie zondag geen kampioen worden maar [ afbeelding ]
Aadje van Vitesse is een ex-Ajax trainer dus ik zeg: Hup Arnhem,hup.[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef cultheld het volgende:
Zondag gaat er zeker niet verloren worden in Arnhem. Sef gaat het doen
.
Nou, hoe het seizoen ook afloopt, laten we het vooral niet teveel op Sef zijn conto schrijven.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:20 schreef cultheld het volgende:
Zondag gaat er zeker niet verloren worden in Arnhem. Sef gaat het doen
.
Laten we Gomes alle credits gevenquote:Op donderdag 17 april 2008 15:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, hoe het seizoen ook afloopt, laten we het vooral niet teveel op Sef zijn conto schrijven.
Ik zag ze bij de PSVStore.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Klopt het trouwens dat er geen keepershirts te koop zijn met Gomes erachter op?
Als we kampioen worden mag je rustig stellen dat hij de belangrijkste man daarin is geweest.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laten we Gomes alle credits geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |