Ja, dacht ik ook na 7 jaar intensief brommerrijden en 5 jaar B. Maar 150 kilo onder je reet is toch wel éven wat anders dan die 80 kilo van je brommertjequote:Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
tvp, begin 3 mei bij Robby Knoop.
Heb al 8 maanden mijn rbw B, 3 jaar mijn Am, rijd 2 jaar schakel... Verwacht eerlijk gezegd kwestie van opstappen en wegrijden
Gefeli!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
GESLAAGD![]()
![]()
't was een perfecte rit zei ie, maar ik moest beter doorrijden op de snelweg..:
hij: ja, en als wij er nu niet waren? had je dan sneller gereden daar.. ?
Ik: ja, denk 't wel hè
hij: Nou, sukkel! Doe dat dan ook!
Je mocht er 90 (wegwerkzaamheden randweg eindhoven blabla) en ikreed 105 ofzo..
anyway![]()
* "Isdatzo" gaat de hele dag met een big smile rondwandelen
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Gefeli!![]()
Ook bij mijn lessen wordt het je-netjes-aan-de-maximumsnelheid-houden opmerkelijk weinig op prijs gesteld.
Vervelend heur.
Hehe inderdaad, tijdens mijn autorijlessen was 't wel altijd precies 50, 80, etcquote:Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Becherovka het volgende:
Ja, ik ben ook meermalen voor 'oud wijf' uitgemaakt toen ik nog aan het lessen was.
Haha dat soort dingen roepen ze bij mij ook. Blij dat ik niet de enige ben.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Becherovka het volgende:
Ja, ik ben ook meermalen voor 'oud wijf' uitgemaakt toen ik nog aan het lessen was.
Thnxquote:Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef sander89 het volgende:
Gefeliciteerd Isdatzoen hoeveel dagen nu nog wachten voordat je kan [ afbeelding ]
Was vergeten hier nog te posten, maar heb afgelopen dinsdag mijn motor theorie gehaald![]()
Had niet super veel geleerd maar was ook niet nodig, had 4 foutjeswaarvan 2 erg dom van me zelf waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb alleen ervaring met rijschool Jan Heezen in Waalre, top daarzo.. maar dat ligt niet echt in de buurt he?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Geen reactie (tot nu toe), dan ga ik morgenochtend gewoon bellen.
Ik hoop op maandag of dinsdag een kennismakingsles.
Verzorgt de rijschool kleding? (doorgaans?)
Daar hadden ze iig de kleding, ik ga overmorgen eindelijk zelf kleding aanschaffen. Dat wilde ik eigenlijk tijden geleden al doen maar ik had 't er gewoon te druk voor. Maar volgens mij zijn er ook rijscholen waar je zelf voor de kleding moet zorgen, ff navragen dus.Huilen dan.
motor-forum.nl checken kan wel eens waardevol zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Geen reactie (tot nu toe), dan ga ik morgenochtend gewoon bellen.
Ik hoop op maandag of dinsdag een kennismakingsles.
Verzorgt de rijschool kleding? (doorgaans?)
mijn rijschool had ook laarzen en handschoenen.. maar ik zou je toch adviseren in iedergeval eigen laarzen en handschoenen te kopen.. is toch een stuk fijner lijkt me zo.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef sander89 het volgende:
Meeste rijscholen is zo dat je motorkleding (en helm) kan lenen.
Zelf moet je meestal wel voor motor schoenen en motor handschoenen zorgen en eigen helm is ook stukken fijner en handiger meestal.
Gefeliciteerd en de rest die ondertussen geslaagd is ook!!quote:Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
GESLAAGD![]()
![]()
't was een perfecte rit zei ie, maar ik moest beter doorrijden op de snelweg..:
hij: ja, en als wij er nu niet waren? had je dan sneller gereden daar.. ?
Ik: ja, denk 't wel hè
hij: Nou, sukkel! Doe dat dan ook!
Je mocht er 90 (wegwerkzaamheden randweg eindhoven blabla) en ikreed 105 ofzo..
anyway![]()
* "Isdatzo" gaat de hele dag met een big smile rondwandelen
Iddquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en de rest die ondertussen geslaagd is ook!!
heb ik tijdens mijn examen ook gehad, ook bij eindhoven, eerst mag je 90, dan 70 dan 90 dan 70 en dan weer 90, moest op een gegeven moment 110 gaan rijden en daarna naar rechts gegaan anders kwamen ze me allemaal rechts voorbij, toen maar gedaan en waarschijnlijk hebben we dezelfde examinator gehad, want hij zou hetzelfde gedaan hebben, getuigd van inzicht en van beslissingen te durven nemen...
En terechtquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Proefles is afgesproken.Heb er zin an!
Mooiquote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef crossover het volgende:
Ik ga hier even meelezen
Een vriend van me kwam laatst z'n motor showen, en ik wil oooook
Ja heb een tijdje een scooter gehad, maar die was al snel gesneuveldquote:Op zondag 27 april 2008 16:57 schreef sander89 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Heb je wel brommer gereden of als ik een keer achterop mee geweest op een motor?
quote:
Weet niet of je er veel aan hebt, maar een 'spoedcursus' bij mijn rijschool is 16 lessen van 1.5 uur, geen idee of dat veel of weinig is, gewoon maar even ter indicatie.quote:Op zondag 27 april 2008 19:52 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja heb een tijdje een scooter gehad, maar die was al snel gesneuveld(niet mijn schuld overigens, dus geld teruggekregen en daar een mooi drumstel van gekocht
)
Ook ooit bij iemand achterop gezetenmaar het lijkt me heerlijk om zelf te rijden
Heb wel al veel ervaring met de auto, dus inzicht qua verkeer zit wel goed.
4 uurlange lessen
dan ben je dus in een paar keer klaar?
Hoeveel lessen heb je gemiddeld nodig?
Raad opgevolgd!quote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef crossover het volgende:
Ik ga hier even meelezen
Een vriend van me kwam laatst z'n motor showen, en ik wil oooook
Het is 2 uur - pauze- 2 uur. Dus dat valt wel mee... Een uurtje lessen lijkt mij weer totaal niet effectief.quote:Op zondag 27 april 2008 21:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Raad opgevolgd!![]()
4 uur lessen lijkt me trouwens niks. Het laatste uur (of uren) zijn waarschijnlijk helemaal niet zo effectief meer.
Motor ga ik a.s. zaterdag ophalen..quote:Op zondag 27 april 2008 20:05 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Hoe bevalt het leven met rbw A, of heb je nog geen motor?
quote:Lang leve de ambtenaren in Nederland
Ik wilde dus vanmiddag mijn nieuwe pasje gaan aanvragen.. máár
"Helaas meneer, dat kan maar tot 12.30"
En morgen moet ik werken, dus dan kan ik 'm maandag-avond aanvragen (alleen op maandag is 't ook 's avonds mogelijk).. da's allemaal leuk en aardig, ware het niet dat ze woensdag, donderdag, vrijdag (natuurlijk ook zaterdag) én de maandag daarop vrij zijn..
![]()
![]()
^*)@*) B| (_)#!%&$
()&)!*_
(^@ $
Of ik moet 40 euro extra willen betalen, want dán kan het ineens wel snel natuurlijk
Ik ben zelf ook 8 uur in de week ambtenaar(student-assistent..) en ik kan je vertellen dat ik een luie ambtenaar ben, vooroordeel klopt dus
![]()
misschien zullen de bochtjes je nog verrassen.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
tvp, begin 3 mei bij Robby Knoop.
Heb al 8 maanden mijn rbw B, 3 jaar mijn Am, rijd 2 jaar schakel... Verwacht eerlijk gezegd kwestie van opstappen en wegrijden
quote:Op zondag 27 april 2008 21:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Raad opgevolgd!![]()
4 uur lessen lijkt me trouwens niks. Het laatste uur (of uren) zijn waarschijnlijk helemaal niet zo effectief meer.
Mij bevalt het prima.quote:Op maandag 28 april 2008 14:46 schreef Montelly het volgende:
[..]
Hey Five_Horizons ik denk binnekort ook te gaan beginnen met motorrijbewijs. Nu zie ik dat je in Spijk aan het lessen ben.
Wat zijn de tarieven bij RAS, het staat nergens op hun site vermeld. En is het een goede rijschool? bevalt het je wel?
we gaan het zien zaterdagquote:Op maandag 28 april 2008 14:34 schreef Twin1983 het volgende:
[..]
misschien zullen de bochtjes je nog verrassen.
Met de auto had ik 21 lesuren, waarvan 10 x 2 uur. Schiet het tenminste op, kom je overal wat vaker dan 1 keer langs enzoquote:Op zondag 27 april 2008 21:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Het is 2 uur - pauze- 2 uur. Dus dat valt wel mee... Een uurtje lessen lijkt mij weer totaal niet effectief.
ik vind de 8 en de halve draai juist leuk/makkelijk..quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:17 schreef sander89 het volgende:
Heb een datum voor mijn AVB22 mei mag ik aan de bak
![]()
Ik had geluk want rijschool heeft niet meer zoveel datums en bij CBR is weer een puinhoop zoals gewoonlijk![]()
Eerste datum van AVB is pas in september die je daar kan krijgen![]()
Deze week met motorrijles ging de slome slalom 7 keer goeden maar 1 keer fout
![]()
Alleen blijf ik de acht en de halve draai wel beetje lastig vinden, maar gaat steeds beter
Je rijdt met een motorbroek op je brommer?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:22 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens , ik moet wel even toegeven, voor het eerst sinds een jaar een schuiver gemaakt... Gladde rotonde afslag + 30kmpu was te hard, en heb haar neergelegd en ben afgestapt![]()
![]()
![]()
Kapotte stuur en remhendel doet me niks, krasjes op mijn motorbroek + 1 gaatje tot op protector vind ik veul erger
ja,quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:24 schreef Becherovka het volgende:
Ja dat zal dan wel het eind van de dag worden, want dit is een leuk tripje van een km of 400 met 80 per uur.
Succes alvast met het afrijden!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:14 schreef s00z het volgende:
Eerste rijles: ergens in December 2007
Theorie: December 2007
AVB: 13 maart 2008
AVD: 14 mei 2008
Rijschool : Jaap Schulz, Haarlem
Lesmotor: Honda CBF 500 ABS A-Zwaar
Ik ga eerst iemand op 't vliegveld droppen, dan de motor ophalen in Apeldoorn, en dan vanuit daar naar Ritzen motors in weert om hem op 25kw te zetten (quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:48 schreef Becherovka het volgende:
Waarom moet je naar schiphol, dan naar amersfoort apeldoorn (red) en dan naar weert eigenlijk? Aangenomen dat je in valkenswaard woont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |