abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58250710
Daarom moet je altijd je neus op de weg houden Als je iets tegenkomt probeer je er niet overheen te rijden. Gebeurt dat toch, dan zorg je dat je zoveel mogelijk rechtuit rijdt, en dus niet teveel zijwaardse kracht op je banden loslaat. Als je rechtdoor rijdt is er weinig gevaar van uitglijden, dat gebeurt pas als je door een bocht rijdt. Daarom moet je zorgen dat de krachten die je normaal in een bocht hebt zoveel mogelijk neutraal zijn. In een bocht kun je dat doen door je motor meer rechtop te laten dan je normaal zou doen in een bocht. Hoe rechtop is natuurlijk een kwestie van weten hoeveel speling je hebt en dat is een kwestie van ervaring. Er zit altijd kans in dat je op je muil gaat, daarom moet je ook altijd beschermende kleding dragen.

Dusch: bij rechtuit, no problemo, bij bochtenwerk, proberen zo recht mogelijk over het 'obstakel' te rijden en daarna weer maximaal de bocht hervatten om te zorgen dat je niet in de sloot belandt
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58251026
Roquefort
Eerste rijles: was begin april of eind maart 2008 (weet niet meer)
Theorie: 22-04-08 gehaald in herkansing
AVB: 18-04-08 gehaald
AVD: 08-05-2008
Rijschool(plaats): ANWB Rijschool, Amsterdam West
Lesmotor: Honda CB 500 ABS

Vrijdag eerste praktijkexamen gehad. Maandag lekker in het zonnetje de eerste 4 uur wegles gehad, lekker dijkjes gereden en autoweg etc.
En gisteren (disndag) mijn theorie geaald (in fucking Terneuzen helemaal )

Met een beetje geluk heb ik over twee weken het roze papiertje pasje, het gaat snel ineens.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58251224
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoi.

Even een vraagje aan de motorrijders.

Ik wil groag leren motorrijden, en ga in iedergeval een kennismakingsles doen, maar ik maak me om 1 ding 'zorgen', namelijk valpartijen, en dan met name door dingen waar je weinig invloed op hebt, olievlekken, zand etc op de weg. In hoeverre ben je er zeker van dat je op je bek gaat als er los zand/olie op de weg ligt? Zijn er methodes om te zorgen dat je niet op je bek gaat (gas los ofzo?) als je er noodgedwongen overheen moet rijden.

Vielen mal dank.
Het vallen zal normaal gesproken vooral op de parkeerplaats gebeuren, bij de oefeningen, en dan niet zozeer op snelheid, maar meer slapstick - motoren die vanwege stilstand omvallen. Tegen de tijd dat je de weg op gaat met je motor ben je al gedrild om ver vooruit te kijken, en de problemen te zien voordat je ze tegenkomt. En motorrijden is geen koorddansen, je gaat echt niet onderuit van ieder plasje olie en elk plukje zand zolang je geen gekke dingen doet. Bij het eerste gedeelte van je rijlessen leer je op de parkeerplaats omgaan met je motor, dus tegen de tijd dat je de weg opgaat heb je die fiets echt wel onder controle.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58252994
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:21 schreef Becherovka het volgende:
Daarom moet je altijd je neus op de weg houden Als je iets tegenkomt probeer je er niet overheen te rijden. Gebeurt dat toch, dan zorg je dat je zoveel mogelijk rechtuit rijdt, en dus niet teveel zijwaardse kracht op je banden loslaat. Als je rechtdoor rijdt is er weinig gevaar van uitglijden, dat gebeurt pas als je door een bocht rijdt. Daarom moet je zorgen dat de krachten die je normaal in een bocht hebt zoveel mogelijk neutraal zijn. In een bocht kun je dat doen door je motor meer rechtop te laten dan je normaal zou doen in een bocht. Hoe rechtop is natuurlijk een kwestie van weten hoeveel speling je hebt en dat is een kwestie van ervaring. Er zit altijd kans in dat je op je muil gaat, daarom moet je ook altijd beschermende kleding dragen.

Dusch: bij rechtuit, no problemo, bij bochtenwerk, proberen zo recht mogelijk over het 'obstakel' te rijden en daarna weer maximaal de bocht hervatten om te zorgen dat je niet in de sloot belandt
Dank, ik ga het proberen te onthouden.
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Het vallen zal normaal gesproken vooral op de parkeerplaats gebeuren, bij de oefeningen, en dan niet zozeer op snelheid, maar meer slapstick - motoren die vanwege stilstand omvallen. Tegen de tijd dat je de weg op gaat met je motor ben je al gedrild om ver vooruit te kijken, en de problemen te zien voordat je ze tegenkomt. En motorrijden is geen koorddansen, je gaat echt niet onderuit van ieder plasje olie en elk plukje zand zolang je geen gekke dingen doet. Bij het eerste gedeelte van je rijlessen leer je op de parkeerplaats omgaan met je motor, dus tegen de tijd dat je de weg opgaat heb je die fiets echt wel onder controle.
Hmm, maakt bij een plas olie/zand nog uit wat voor banden je eronder hebt ipv wieldruk op de weg? M'n gevoel zegt een brede band heeft meer contact met het wegdek dus als de grip aan de linkerkant van het wiel wegvalt, heb je nog over aan de rechterkant. Maar als je een hogere wieldruk hebt heb je meer grip op 1 wiel om mee te beginnen? Of zie ik het verkeerd?

Dank iig beiden.

Meteen nog een vraagje, is 16 lessen veel of weinig? (1.5 uur per stuk) Dan zou ik nl bij de lokale rijschool voor 1000 euro klaar zijn (randstad), is dat een beetje schappelijke prijs? En is het van belang dat ik een nieuw theorieboek koop voor motoren? Of is het een beetje vergelijkbaar aan dat van een auto?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58253272
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:59 schreef Koploperkopper het volgende:
Dank, ik ga het proberen te onthouden.
Kwestie van aanvoelen denk ik. Hoe minder zijwaardse kracht je loslaat op het (bijv.) olievlak, hoe minder kans je hebt dat je er over uitglijdt. Als je rechtdoor gaat, laat je er alleen de zwaartekracht op los. Daardoor zul je niet snel onderuitgaan, omdat de weg je stabiel houdt icm de zwaartekracht, die staan immers loodrecht op elkaar. Als je door de bocht gaat, heb je veel zijwaardse (eigenlijk middelpuntvliedende) kracht op de weg en zul je sneller naar die kant glijden door gripverlies als het oppervlak glad is omdat je krachten hebt die elkaar niet zomaar in balans houden, daar is de grip van de band voor nodig. Als die wegvalt door de olie, dan ga je onderuit omdat de middelpuntvliedende kracht je naar buiten slingert. Daar hebt je geen last van als je rechtuit rijdt.

Wat een ingewikkeld kutverhaal, ik moet een paint maken
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58253803
Okay, hier gaan we dan



Eerste plaatje, rechtdoor rijden. Je wordt in balans gehouden door de zwaartekracht (en eigenlijk ook door de centrifugaalkrachten van je wielen, maar maak het me niet te moeilijk aub ).




Maar nu, als je door een bocht rijdt, zet je druk op het wegdek. Je motor wil liever naar links vliegen, maar de grip van je wielen voorkomt dit. Als die 100 grip wegvalt, schiet de dus door naar links en ga je op je muil. Door je motor zo recht mogelijk te houden als je grip dreigt weg te vallen door olie oid, heb je minder last van de kracht die je motor naar links wil slingeren en heb je minder grip nodig om niet te vallen (bijvoorbeeld 50 grip ipv 100). Dit kan net genoeg zijn om je stabiel te houden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je op dat moment niet meer zo scherp door de bocht zal gaan. Houd het eind van de weg dus goed in de gaten Soms kun je hiermee een probleem makkelijk repareren, maar het kan ook voorkomen dat het einde oefening is. Daarom is het belangrijk goed in de schatten hoe de weg erbij ligt er wat de 'ontsnappingsmogelijkheden' zijn als je gaat scheuren. Hoe meer je op de rand gaat rijden, hoe minder mogelijkheid om met dit soort dingen foutjes te repareren. Klinkt logisch, maar er zijn nog altijd debielen die op onoverzichtelijke wegen gekke dingen doen duschhhhhhhh......

Kijk niet te kritisch naar de verschillende krachten, het is 'nogal' lang geleden dat ik dit gedaan heb met natuurkunde en ik kan er wat naast zitten, maar dit is wel het principe

Mijn eerste fokpaint ever, na 7 1/2 jaar, mooi he
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58253845
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:12 schreef Becherovka het volgende:

[..]

Kwestie van aanvoelen denk ik. Hoe minder zijwaardse kracht je loslaat op het (bijv.) olievlak, hoe minder kans je hebt dat je er over uitglijdt. Als je rechtdoor gaat, laat je er alleen de zwaartekracht op los. Daardoor zul je niet snel onderuitgaan, omdat de weg je stabiel houdt icm de zwaartekracht, die staan immers loodrecht op elkaar. Als je door de bocht gaat, heb je veel zijwaardse (eigenlijk middelpuntvliedende) kracht op de weg en zul je sneller naar die kant glijden door gripverlies als het oppervlak glad is omdat je krachten hebt die elkaar niet zomaar in balans houden, daar is de grip van de band voor nodig. Als die wegvalt door de olie, dan ga je onderuit omdat de middelpuntvliedende kracht je naar buiten slingert. Daar hebt je geen last van als je rechtuit rijdt.

Wat een ingewikkeld kutverhaal, ik moet een paint maken
Nee ik snap het wel. Ben redelijk technisch aangelegd.

(Misschien dat dit topic niet het ideale topic ervoor is, maar ik vraag het toch maar even) Wat vinden jullie van een CBR500 of Shadow als beginnersmotor? Teruggeknepen naar 25kW uiteraard/helaas.

Heb een aantal gezien die wel in redelijke staat waren voor ~1500 euro, beetje opknappen vind ik niet erg. Grootste voordeel van de Shadow tov de CBR500 lijkt me dat het maar 2 cils heeft tov 4? Scheelt weer wat onderhoud, en is weer wat zuiniger (?). Shadow valt ook onder classic motoren, dus ik betaal maar iets van 150 euro per jaar verzekering.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58253909
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:33 schreef Becherovka het volgende:
Okay, hier gaan we dan

[ afbeelding ]

Eerste plaatje, rechtdoor rijden. Je wordt in balans gehouden door de zwaartekracht (en eigenlijk ook door de centrifugaalkrachten van je wielen, maar maak het me niet te moeilijk aub ).


[ afbeelding ]

Maar nu, als je door een bocht rijdt, zet je druk op het wegdek. Je motor wil liever naar links vliegen, maar de grip van je wielen voorkomt dit. Als die 100 grip wegvalt, schiet de dus door naar links en ga je op je muil. Door je motor zo recht mogelijk te houden als je grip dreigt weg te vallen door olie oid, heb je minder last van de kracht die je motor naar links wil slingeren en heb je minder grip nodig om niet te vallen (bijvoorbeeld 50 grip ipv 100). Dit kan net genoeg zijn om je stabiel te houden. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je op dat moment niet meer zo scherp door de bocht zal gaan. Houd het eind van de weg dus goed in de gaten Soms kun je hiermee een probleem makkelijk repareren, maar het kan ook voorkomen dat het einde oefening is. Daarom is het belangrijk goed in de schatten hoe de weg erbij ligt er wat de 'ontsnappingsmogelijkheden' zijn als je gaat scheuren. Hoe meer je op de rand gaat rijden, hoe minder mogelijkheid om met dit soort dingen foutjes te repareren. Klinkt logisch, maar er zijn nog altijd debielen die op onoverzichtelijke wegen gekke dingen doen duschhhhhhhh......

Kijk niet te kritisch naar de verschillende krachten, het is 'nogal' lang geleden dat ik dit gedaan heb met natuurkunde en ik kan er wat naast zitten, maar dit is wel het principe

Mijn eerste fokpaint ever, na 7 1/2 jaar, mooi he
In iedergeval heb je me laten lachen met je paintskills.

Klinkt wel logisch nu eigenlijk ja. Ben sowieso eerst een lange tijd niet te gaan scheuren, hooguit op een lege rechte weg langs wat weilanden het gas even open. Maar m'n prioriteit nr. 1 blijft niet dood gaan.

Dus heel veel zal ik niet op het randje zitten, maar de grootste zorgen maak ik me dan ook om snelwegen, andere autos + paaltjes van de vangrail vind ik enger dan dat ik onderuit ga op een boerenweggetje en de sloot in glij.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58262821
Baaah wat heb ik me weer groen en geel geergerd in de file, en de motoren maar vrije doorgang, terugweg was alleen wat minder leuk, zeikte van de dijk. Zit je dan eigenlijk constant je vizier schoon te poetsen?
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58263003
tvp, begin 3 mei bij Robby Knoop.

Heb al 8 maanden mijn rbw B, 3 jaar mijn Am, rijd 2 jaar schakel... Verwacht eerlijk gezegd kwestie van opstappen en wegrijden
pi_58263375
quote:
Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
tvp, begin 3 mei bij Robby Knoop.

Heb al 8 maanden mijn rbw B, 3 jaar mijn Am, rijd 2 jaar schakel... Verwacht eerlijk gezegd kwestie van opstappen en wegrijden
Ja, dacht ik ook na 7 jaar intensief brommerrijden en 5 jaar B. Maar 150 kilo onder je reet is toch wel éven wat anders dan die 80 kilo van je brommertje Opstappen en wegrijden is geen probleem, maar de rest van de handling is toch wel andere koek.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58263756
Dat is ook het enige waar ik mij "zorgen" over maak.. Maar ik denk dat AVD totaal geen probleem moet zijn eerlijk gezegd
pi_58264334
Moeilijk was het voor mij niet, maar omdat je nog niet automatisch dat kreng rechthoudt e.d. moet je continu nadenken over het bijsturen en over andere handeling die bij een brommer toch net even anders werken. Daardoor kun je soms toch een beetje in de problemen komen als alles tegelijk gebeurt en je snel moet reageren. Maargoed, je zult het zelf wel meemaken.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
  donderdag 24 april 2008 @ 15:07:07 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58279494
GESLAAGD


't was een perfecte rit zei ie, maar ik moest beter doorrijden op de snelweg..:

hij: ja, en als wij er nu niet waren? had je dan sneller gereden daar.. ?
Ik: ja, denk 't wel hè
hij: Nou, sukkel! Doe dat dan ook!

Je mocht er 90 (wegwerkzaamheden randweg eindhoven blabla) en ikreed 105 ofzo..

anyway

* "Isdatzo" gaat de hele dag met een big smile rondwandelen
Huilen dan.
pi_58280060
Gefeliciteerd!

Geniet ervan!
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_58281303
Congrats! Ik krijg ontzettende jeuk aan mn rechterhand met dit weer. Binnenkort maar eens iets huren want ik hou het niet meer
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58282137
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
GESLAAGD


't was een perfecte rit zei ie, maar ik moest beter doorrijden op de snelweg..:

hij: ja, en als wij er nu niet waren? had je dan sneller gereden daar.. ?
Ik: ja, denk 't wel hè
hij: Nou, sukkel! Doe dat dan ook!

Je mocht er 90 (wegwerkzaamheden randweg eindhoven blabla) en ikreed 105 ofzo..

anyway

* "Isdatzo" gaat de hele dag met een big smile rondwandelen
Gefeli!

Ook bij mijn lessen wordt het je-netjes-aan-de-maximumsnelheid-houden opmerkelijk weinig op prijs gesteld.
Vervelend heur.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58282354
Ja, ik ben ook meermalen voor 'oud wijf' uitgemaakt toen ik nog aan het lessen was.
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58285301
Heeft iemand nog tips mbt. rijscholen in Den Haag/Rijswijk en omgeving? Anders ga ik naar Van Buuren.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 24 april 2008 @ 19:49:34 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58285678
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Gefeli!

Ook bij mijn lessen wordt het je-netjes-aan-de-maximumsnelheid-houden opmerkelijk weinig op prijs gesteld.
Vervelend heur.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Becherovka het volgende:
Ja, ik ben ook meermalen voor 'oud wijf' uitgemaakt toen ik nog aan het lessen was.
Hehe inderdaad, tijdens mijn autorijlessen was 't wel altijd precies 50, 80, etc

alhoewel ik heb toen mijn "standaard" instructeur ziek was 2 keer les gehad van een andere gast, en die was ook van de precies-50 enzo.. en die lulde ook de hele tijd van: ja en beland je tegen een boom en kan je het vergeten, blabla en dan heb je een uitdaging, blabla dan ben je hardstikke dood..

Maar wat ik ook van andere mensen hoor is dat de examinatoren graag zien dat je toch iets sneller dan de maximum-snelheid rijdt
Huilen dan.
pi_58286590
Gefeliciteerd Isdatzo en hoeveel dagen nu nog wachten voordat je kan

Was vergeten hier nog te posten, maar heb afgelopen dinsdag mijn motor theorie gehaald
Had niet super veel geleerd maar was ook niet nodig, had 4 foutjes waarvan 2 erg dom van me zelf waren
............................
  donderdag 24 april 2008 @ 23:01:53 #62
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_58290434
quote:
Op donderdag 24 april 2008 17:19 schreef Becherovka het volgende:
Ja, ik ben ook meermalen voor 'oud wijf' uitgemaakt toen ik nog aan het lessen was.
Haha dat soort dingen roepen ze bij mij ook. Blij dat ik niet de enige ben.

"Je mag hier 70, dus ga tussen de 70 en 80 rijden.."

Je moet namelijk "voor het verkeer uit rijden"
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_58290616
Geen reactie (tot nu toe), dan ga ik morgenochtend gewoon bellen.

Ik hoop op maandag of dinsdag een kennismakingsles.

Verzorgt de rijschool kleding? (doorgaans?)
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  donderdag 24 april 2008 @ 23:19:12 #64
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58290877
quote:
Op donderdag 24 april 2008 20:35 schreef sander89 het volgende:
Gefeliciteerd Isdatzo en hoeveel dagen nu nog wachten voordat je kan [ afbeelding ]

Was vergeten hier nog te posten, maar heb afgelopen dinsdag mijn motor theorie gehaald
Had niet super veel geleerd maar was ook niet nodig, had 4 foutjes waarvan 2 erg dom van me zelf waren
Thnx

Lang leve de ambtenaren in Nederland

Ik wilde dus vanmiddag mijn nieuwe pasje gaan aanvragen.. máár

"Helaas meneer, dat kan maar tot 12.30"

En morgen moet ik werken, dus dan kan ik 'm maandag-avond aanvragen (alleen op maandag is 't ook 's avonds mogelijk).. da's allemaal leuk en aardig, ware het niet dat ze woensdag, donderdag, vrijdag (natuurlijk ook zaterdag ) én de maandag daarop vrij zijn..


Of ik moet 40 euro extra willen betalen, want dán kan het ineens wel snel natuurlijk he
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Geen reactie (tot nu toe), dan ga ik morgenochtend gewoon bellen.

Ik hoop op maandag of dinsdag een kennismakingsles.

Verzorgt de rijschool kleding? (doorgaans?)
ik heb alleen ervaring met rijschool Jan Heezen in Waalre, top daarzo.. maar dat ligt niet echt in de buurt he?

Daar hadden ze iig de kleding, ik ga overmorgen eindelijk zelf kleding aanschaffen. Dat wilde ik eigenlijk tijden geleden al doen maar ik had 't er gewoon te druk voor. Maar volgens mij zijn er ook rijscholen waar je zelf voor de kleding moet zorgen, ff navragen dus.
Huilen dan.
pi_58291009
Meeste rijscholen is zo dat je motorkleding (en helm) kan lenen.
Zelf moet je meestal wel voor motor schoenen en motor handschoenen zorgen en eigen helm is ook stukken fijner en handiger meestal.
............................
pi_58291062
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:09 schreef Koploperkopper het volgende:
Geen reactie (tot nu toe), dan ga ik morgenochtend gewoon bellen.

Ik hoop op maandag of dinsdag een kennismakingsles.

Verzorgt de rijschool kleding? (doorgaans?)
motor-forum.nl checken kan wel eens waardevol zijn
obviously doctor, you've never been a thirteen year-old girl
pi_58292665
Bedankt voor de replies.

Even kijken of ik er wat mee kan.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 25 april 2008 @ 08:16:26 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58294909
quote:
Op donderdag 24 april 2008 23:24 schreef sander89 het volgende:
Meeste rijscholen is zo dat je motorkleding (en helm) kan lenen.
Zelf moet je meestal wel voor motor schoenen en motor handschoenen zorgen en eigen helm is ook stukken fijner en handiger meestal.
mijn rijschool had ook laarzen en handschoenen.. maar ik zou je toch adviseren in iedergeval eigen laarzen en handschoenen te kopen.. is toch een stuk fijner lijkt me zo.
Huilen dan.
pi_58294946
Hey gefeliciteerd isdatzo!! Veel plezier met lekker alleen rijden
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_58304830
quote:
Op donderdag 24 april 2008 15:07 schreef Isdatzo het volgende:
GESLAAGD


't was een perfecte rit zei ie, maar ik moest beter doorrijden op de snelweg..:

hij: ja, en als wij er nu niet waren? had je dan sneller gereden daar.. ?
Ik: ja, denk 't wel hè
hij: Nou, sukkel! Doe dat dan ook!

Je mocht er 90 (wegwerkzaamheden randweg eindhoven blabla) en ikreed 105 ofzo..

anyway

* "Isdatzo" gaat de hele dag met een big smile rondwandelen
Gefeliciteerd en de rest die ondertussen geslaagd is ook!!


heb ik tijdens mijn examen ook gehad, ook bij eindhoven, eerst mag je 90, dan 70 dan 90 dan 70 en dan weer 90, moest op een gegeven moment 110 gaan rijden en daarna naar rechts gegaan anders kwamen ze me allemaal rechts voorbij, toen maar gedaan en waarschijnlijk hebben we dezelfde examinator gehad, want hij zou hetzelfde gedaan hebben, getuigd van inzicht en van beslissingen te durven nemen...
pi_58305942


Proefles is afgesproken. Heb er zin an!
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 25 april 2008 @ 21:02:52 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_58309872
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef TheOneAndOnly het volgende:

[..]

Gefeliciteerd en de rest die ondertussen geslaagd is ook!!


heb ik tijdens mijn examen ook gehad, ook bij eindhoven, eerst mag je 90, dan 70 dan 90 dan 70 en dan weer 90, moest op een gegeven moment 110 gaan rijden en daarna naar rechts gegaan anders kwamen ze me allemaal rechts voorbij, toen maar gedaan en waarschijnlijk hebben we dezelfde examinator gehad, want hij zou hetzelfde gedaan hebben, getuigd van inzicht en van beslissingen te durven nemen...
Idd

Ik had Hans van Abbé (achternaam was iets in die strekking).. Was wel een geschikte kerel
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 16:49 schreef Koploperkopper het volgende:


Proefles is afgesproken. Heb er zin an!
En terecht
Huilen dan.
  zaterdag 26 april 2008 @ 14:40:06 #73
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_58320609
Ben net thuis van mijn 2e rijles. Het was echt heerlijk weer en ging gewoon alleen touren op provinciale wegen.
pi_58341328
Ik ga hier even meelezen

Een vriend van me kwam laatst z'n motor showen, en ik wil oooook
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58341549
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef crossover het volgende:
Ik ga hier even meelezen

Een vriend van me kwam laatst z'n motor showen, en ik wil oooook
Mooi
Heb je wel brommer gereden of als ik een keer achterop mee geweest op een motor?
............................
pi_58342435
Morgen heb ik weer vier uurtjes les, ik heb er weer zin an.

En heel misschien deze week al een kandidaat-motor bekijken voor een fijn prijsje.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_58342469
Ik ga dinsdag lekker 4 uur lessen, eerste lessen AVD. AVB heb ik al en ik heb eindelijk eens tijd.
pi_58344933
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:57 schreef sander89 het volgende:

[..]

Mooi
Heb je wel brommer gereden of als ik een keer achterop mee geweest op een motor?
Ja heb een tijdje een scooter gehad, maar die was al snel gesneuveld (niet mijn schuld overigens, dus geld teruggekregen en daar een mooi drumstel van gekocht )
Ook ooit bij iemand achterop gezeten maar het lijkt me heerlijk om zelf te rijden
Heb wel al veel ervaring met de auto, dus inzicht qua verkeer zit wel goed.
4 uur lange lessen dan ben je dus in een paar keer klaar?
Hoeveel lessen heb je gemiddeld nodig?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_58345196
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
En terecht
Hoe bevalt het leven met rbw A, of heb je nog geen motor?
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:52 schreef crossover het volgende:

[..]

Ja heb een tijdje een scooter gehad, maar die was al snel gesneuveld (niet mijn schuld overigens, dus geld teruggekregen en daar een mooi drumstel van gekocht )
Ook ooit bij iemand achterop gezeten maar het lijkt me heerlijk om zelf te rijden
Heb wel al veel ervaring met de auto, dus inzicht qua verkeer zit wel goed.
4 uur lange lessen dan ben je dus in een paar keer klaar?
Hoeveel lessen heb je gemiddeld nodig?
Weet niet of je er veel aan hebt, maar een 'spoedcursus' bij mijn rijschool is 16 lessen van 1.5 uur, geen idee of dat veel of weinig is, gewoon maar even ter indicatie.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_58346322
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef crossover het volgende:
Ik ga hier even meelezen

Een vriend van me kwam laatst z'n motor showen, en ik wil oooook
Raad opgevolgd!

4 uur lessen lijkt me trouwens niks. Het laatste uur (of uren) zijn waarschijnlijk helemaal niet zo effectief meer.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')