Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij het niveau van een konijnenkeutel!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:15 schreef akveor het volgende:
Thanks Jeetjuuh...
Sandy vond Lieke beter bij Huub passen. Wat een onzin.... dat was alleen maar ruzie dus hoe kun je dat nu zeggen.
Exact en dan te bedenken dat vermoedelijk dat spook nog terugkomt!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:15 schreef akveor het volgende:
Thanks Jeetjuuh...
Sandy vond Lieke beter bij Huub passen. Wat een onzin.... dat was alleen maar ruzie dus hoe kun je dat nu zeggen.
En die eikel geeft ook nog les ook aan minderjarigen, hoe triest ........quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij
het niveau van een konijnenkeutel!
Nu brult hij weer dat Huub manipulatief is en zodoende Claire heeft ingepakt.
Na 3 kwartier discussie is de oel er nog niet uit dat er echt liefde is tussen Claire en Huub.
Mooi om te zien, maar het helpt erg dat die slabek snol er niet bij isquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef mazaru het volgende:
Dat trash krijgt geen poot aan de grond bij deze discussie
Met dank aan de persoon die het heeft vertaald.quote:B) Deze huis laat je denken, swa.
K) Ik zei het je net al! (doelend op de komst van Joris)
K) Ik heb je nog iets belangrijks te vertellen.
B) Wat?
K) Ik heb je nog iets belangrijks te vertellen.
B) Nu kan het! Ze zijn boven bezig. (m.a.w. alle cameras zijn gericht op Joris boven en niet op hun)
K) Big Boss heeft gezegd dat jij zijn 'brother' bent. (dit kan alleen maar 1 persoon zijn en dat is John de Mol himself)
B) Ja, dat wist ik al. Luc heeft me dat al verteld.
K) Okay.
B) Heb je het met je eigen ogen gezien?
K) Ja.
B) Heb je het met je eigen ogen gezien?????????????
K) Ja!
B) Gelogen of...?
K) Nee, nee... En vervolgens praten ze verder in het nederlands.
Teringlijer 1ste klas. Dat werd gisteren denk ik al duidelijk toen hij Joris i.p.v. Anouk zelf vroeg of hij naast Anouk mocht/kon liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:19 schreef akveor het volgende:
Ook weer zo iemand die zich overal tegen aan bemoeit maar er weinig van snapt.
[ afbeelding ]
Echte liefde....quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij het niveau van een konijnenkeutel!
Na 3 kwartier discussie is de oel er nog niet uit dat er echt liefde is tussen Claire en Huub.
Het is een vrouw-onvriendelijke klootzak, die prima bij dat trash past .....quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Teringlijer 1ste klas. Dat werd gisteren denk k al duidelijk toen hij Joris i.p.v. Anouk zelf
vroeg of hij naast Anouk mocht/kan liggen.Vriend van Brian, soort zoek soort in deze.
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
Een vertaling van een gesprek in het Papiamento tussen Kenniet en Brian, met dank aan HSF.
Dit is net na het moment dat Joris binnen is gekomen en vervolgens met Huub enz. naar boven loopt.
[..]
Met dank aan de persoon die het heeft vertaald.
Even het bijbehorende filmpje zoeken, BRB.
Dat zeg ik. Dit soort kritiek zullen ze helaas niet eens schjnappen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een vrouw-onvriendelijke klootzak, die prima bij dat trash past .....![]()
Dat kan ook niet.... het is slechts de arrogantie van die mensen die menen dat ze iemand kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef mazaru het volgende:
Dat trash krijgt geen poot aan de grond bij deze discussie
Murning Tegengas!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En die eikel geeft ook nog les ook aan minderjarigen, hoe triest ........
Goedemorgen allen
Als je wat met een bitch wil doen, moet je dat gewoon met de pimp regelen. Zo gaat dat bij die brotha's.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Teringlijer 1ste klas. Dat werd gisteren denk ik al duidelijk toen hij Joris i.p.v. Anouk zelf vroeg of hij naast Anouk mocht/kon liggen.Vriend van Brian, soort zoek soort in deze.
![]()
Na de binnenkomst van Amanda is het alleen maar bergafwaards gegaaan in discussies en stemmingen. Want wanneer die slabek d'r zin niet krijgt dan krijgt niemand dat. Zij is voornamelijk de reden dat het spel niet intellectueel gespeeld kan worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi om te zien, maar het helpt erg dat die slabek snol er niet bij is
precies en we zullen kijken of die rat as donderdag ook zo een discusie gaat voeren zal wel niet de lafbek .quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet.... het is slechts de arrogantie van die mensen die menen dat ze iemand kunnen veranderen.
Het is Claire's en Huub's keuze die ze samen heben genomen. Huub is nergens onduidelijk over geweest. Natuurlijk is het banaal dat ze gaan trouwen. Maar de motieven van Brian en z'n gevolg zijn niet zuiver. Natuurlij zijn ze niet bezorgt om Claire. Ze vinden het alleeen maar meer dan vervelend dat Huub met dit huwelijk zo prominent aanwezig is.
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Na de binnenkomst van Amanda is het alleen maar bergafwaards gegaaan in discussies
en stemmingen. Want wanneer die slabek d'r zin niet krijgt dan krijgt niemand dat. Zij is
voornamelijk de reden dat het spel niet intellectueel gespeeld kan worden.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Kaat38 het volgende:
Exact en dan te bedenken dat vermoedelijk dat spook nog terugkomt!
Ik werd bekaf van dat gezeik van dat wijf!
Imo het is begonnen bij Natasja en Brian. Die 2 hebben het hele programma om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef akveor het volgende:
Na de binnenkomst van Amanda is het alleen maar bergafwaards gegaaan in discussies en stemmingen. Want wanneer die slabek d'r zin niet krijgt dan krijgt niemand dat. Zij is voornamelijk de reden dat het spel niet intellectueel gespeeld kan worden.
Ik vind dat ze het niet kunnen maken dat er in deze fase nog gastspelers komen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:33 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Rond het huwelijk van travo Rachel & Jaap komt Lieke
langs als getuige en blijft misschien logeren..........
Anouk is paardrijdenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is Anouk trouwens mee met Claire ???
Anouk is paardrijdenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is Anouk trouwens mee met Claire ???
Ook zo'n raar iets. Waarom mocht dat meisje niet mee? Het hoort toch ook eeen beetje dat de beste vriendin meegaat met een jurk uitzoeken?quote:
Syl begroette Lieke.quote:De laatste die aan de ontbijttafel verschijnt is Jaap, die net weer een onderonsje met Thijs en Ferhat heeft gehad. Daar valt de grote Miljonair met z’n neus in de boter: Brian gaat in discussie met Huub. “Wat vond je raar toen het bezoek binnenkwam?”, vraagt Brian aan de kleine Miljonair. Huub geeft aan dat hij het vreemd vond dat de familie van Brian hem niet gegroet heeft. “Ik vind dat je familie niet spoort”, voegt hij er aan toe. “Omdat ze jou geen gedag zeggen?”, vraagt Brian boos. “Jij mij maakt mijn moeder voor van alles uit en jij vindt dat m’n familie niet spoort?”, voegt de Antilliaan er aan toe. “Ik snap niet dat ze me niet begroeten. Hedda en Cora begroeten de mensen hier ook nog”, luidt het verweer van Huub. “Lieke en Sylvia begroeten jou ook niet en dat is niet voor niks”, zegt Brian en de discussie gaat door…
Vind het ook belachelijk dat ze net Lieke erin zetten in de dagen dat Huub en Claire druk zijn met hun bruiloft.Zegt ook een heleboel over Lieke zelf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het niet kunnen maken dat er in deze fase nog gastspelers komen.
lieve BQ die familie denkt niet verder na en denkt ook werkelijk dat hij het meent had JdM nu dit over Huub gezegd dan hadden ze gezegd die JdM zegt dit alleen maar voor de fans die familie heeft geen inteligentie en kan dit ook niet plaatsenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van het gesprek in het Papiamento tussen Brian en Kenniet.
Brian is de favo van JdM.
Die zin klopt sowieso niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:45 schreef beequeen het volgende:
Wat zit VV er weer naast.
[..]
Syl begroette Lieke.
Het is een engerd van het ergste soort, en een gevaar voor de school waar hij lesgeeft ....quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:45 schreef trettie het volgende:
Bah die Sandy!
Is dat even een vrouwonvriendelijke gast!
Je gaat trouwen met een vrouw want dan geef je haar de waarde?
Die had ze dus van te voren niet?
En HIJ geeft die waarde ?
Dus HIJ alleen heeft waarde en een vrouw niet totdat ze het krijgt van haar man?
Bah wat een engerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoort precies daar thuis met voor wie hij daar zit!!!!!!
Ik let niet meer op de zinsbouw of taalfouten, dan is het eind zoek. PoekieRoekie past wat dat betreft goed bij Brian.quote:
En ik hou me hart vast voor de popo vanavond.Kan niet anders dan dat Amanda of Brian op 1 staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:50 schreef Kaat38 het volgende:
Geluid uit gezet, ik ben die mafketel van een Sandy zo zat en dan straks nog Lieke erin, lekkere timing en doel is duidelijk: zieken tussen Huub en Claire, fijne dag allemaal, ik kan dit niet meer aanhoren!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
Jdm heeft niet gezegd dat hij zijn favo is maar dat Brian er als langste speler het recht op had is ook weer bullshit want dan hadden ze het spel wel kunnen stoppen in juli vorig jaar toen natasia eruit ging en er nooit een stemronde had hoeven plaats vinden maandelijks want dan maakte niemand geen kans meer.
Vervanging van Kenniet, de Huub-checker.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:53 schreef fredfik het volgende:
waarom is die sandy daar??gast van de rat voor hoe lang?
Gast van Brian... elke miljonair mag 7 dagen lang vrienden uitnodigen. Kenneth is donderdag binnengekomen. Dus Sandy zal waarschijnlijk donderdagmiddag/avond vertrekken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:53 schreef fredfik het volgende:
waarom is die sandy daar??gast van de rat voor hoe lang?
Oxazepam, Diazapam, noem maar een -pam soort op, nog even en Brian kan voor kalmeringsmiddelen de kliniek in, dan kan Amanda gezellig mee om haar alcohol verslaving te doorbreken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:54 schreef akveor het volgende:
Ik vind het erg vreemd dat Brian zo relaxed is.
precies!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vervanging van Kenniet, de Huub-checker.![]()
Hopelijk vindt Claire een mooie jurk en gaat Joris door met babbelen tegen Sandy, die jongen is verbaal net zo 'kundig' als Amanda en zal misschien wel buiten zijn boekje gaan als hij het niet kan winnen met woorden, terror van H&J op de gasten hoeft helemaal niet, de gasten van Brian werken zichzelf wel uit de kooi.
Gelukkig gaat ie morgenavond al weg!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Gast van Brian... elke miljonair mag 7 dagen lang vrienden uitnodigen. Kenneth is donderdag binnengekomen. Dus Sandy zal waarschijnlijk donderdagmiddag/avond vertrekken.
Zou me niets verbazen. Als je niet jezelf bent hou je het nooit vol. Het is een geconditioneerde pisnicht die door het leven gaat met snerende opmerkingen om te voorkomen dat ie zelf geraakt wordt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoorde ik het goed, zit Ricardo er door heen ???
Was niet zachtjes nee!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda stapt uit en pleurt het portier tegen een kei: Oeps, sorry......
Wooow krijgen we dan nog iemand voor Brian?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:01 schreef trettie het volgende:
[..]
Gelukkig gaat ie morgenavond al weg!!!!
Sandy vertrekt woensdag-avond weer, zei hij tenminste gisteren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Gast van Brian... elke miljonair mag 7 dagen lang vrienden uitnodigen. Kenneth is donderdag binnengekomen. Dus Sandy zal waarschijnlijk donderdagmiddag/avond vertrekken.
Dat zou heel goed nieuws zijn, ik ben die gast meer dan zat met zijn gelul over piemels en sex, bah.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoorde ik het goed, zit Ricardo er door heen ???
Zeker weten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef CHAOS_ het volgende:
Precies 27 jaar geleden werd Brian geboren op deze mooie lentedag. De Antilliaanse Miljonair viert voor de tweede keer in zijn leven zijn verjaardag in De Gouden Kooi en dat kunnen de andere Miljonairs niet zeggen! Hoewel het een erg bewogen dag was en Brian stressvol zijn verjaardag in ging, heeft hij het er uiteindelijk goed van afgebracht. Hij liet zich niet op de stang jagen door de vermeende terror-acties van Huub en Jaap en sluit zijn verjaardag af met een lach! Van harte gefeliciteerd Brian!
Bron vv 14 april 2008 23:33
Volgens mij heeft Huub ook al twee keer zijn verjaardag gevierd in de kooi.
Dan heb ik nog een gaatje in die week.... van woensdagavond tot donderdagavond. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sandy vertrekt woensdag-avond weer, zei hij tenminste gisteren.
gekeken maar de stem praat en dan komt JdM met zijn verhaal wat de vraagsteller hem werkelijk vroeg voor hij zei Brian weten we niet want daarvooraan af zegt de stem iets over het lievelingetjequote:
Roep maar niet te hard. Zou me niets verbazen dat Lieke dat gapende gat gaat opvullen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou heel goed nieuws zijn, ik ben die gast meer dan zat met zijn gelul over piemels en sex, bah.
Die Sandy trek ik ook voor geen meter. Moet je Brian nu weer horen tegen Sandy.
Ik ben nog geen miljonair en help de productie waar ik kan. Als er een bandje komt help ik altijd mee, meubels versjouwen enzo.. Dikke vette MUTE.
nee brian heeft al 7 dagen gehad 4 en 3 is 7quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wooow krijgen we dan nog iemand voor Brian?
asociaal wijf en de villa kan zich weer vullen met gil geluiden , ik hoorde Huub zeggen dat amanda zichzelf had terug getrokken om mee te gaan om de jurk uit te zoeken wij weten wel beter tochquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:02 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda stapt uit en pleurt het portier tegen een kei: Oeps, sorry......
mama Nettyquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een gaatje in die week.... van woensdagavond tot donderdagavond. Ben benieuwd.
Kenneth is toch donderdagavond binnen gekomen? Dan zou de week toch eindigen net voor Kenneth's binnenkomst?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nee brian heeft al 7 dagen gehad 4 en 3 is 7
nee nu komt eindelijk amanda haar visitequote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
is niet waar, ik heb alle dagen bij gehoudenquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dat overduidelijke kwartje wil maar niet vallen, hè?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda vraagt zich af wanneer haar vriendinnen komen......
In dit geval niet jaren later, maar (gelukkig voor Amanda) nooit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat overduidelijke kwartje wil maar niet vallen, hè?
Denk dat papa Ron dat heeft afgedealt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb even gemist (werk enzo..) maar Claire ging weg zonder Amanda, hoe is dit ingepakt/aangepakt? Zei Amanda zelf ik ga niet mee of is er gezegd dat ze niet mee mocht?
Niets over gezegd. Dus waarschijnlijk is ze achter al op de hoogte gesteld en gesust met iets leuks in het vooruitzicht.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
Ik heb even gemist (werk enzo..) maar Claire ging weg zonder Amanda, hoe is dit ingepakt/aangepakt? Zei Amanda zelf ik ga niet mee of is er gezegd dat ze niet mee mocht?
Ja, dat heb ik wel meegekregen maar hoe is het dan in de praktijk vandaag gegaan? Of ging Claire weg en is er helemaal niet meer over gesproken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef akveor het volgende:
Denk dat papa Ron dat heeft afgedealt.
Jammer. Geen stampvoetende A. dus..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:25 schreef Copycat het volgende:
Niets over gezegd. Dus waarschijnlijk is ze achter al op de hoogte gesteld en gesust met iets leuks in het vooruitzicht.
Maar een aantal weken terug liet achter nog stellig weten dat ex-miljonairs niet tot de logeeropties behoorden. Ben benieuwd of ze zich daar daadwerkelijk aan gaan houden wanneer blijkt dat de overige vriendinnen van Amanda verstek laten gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
Als ze Lieke bedoelt dan is de vraag nog enigszins relevant, maar ik vrees dat ze Cementa en consorten bedoelt.
Zus Danielle komt misschien 2, of 3 dagen of helemaal niet volgens Amanda,quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:20 schreef Johnny_Berra het volgende:
Amanda vraagt zich af wanneer haar vriendinnen komen......
Ik heb haar vanochtend niet zien vertrekken.... maar denk dat het achter gewoon met Amanda is besproken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik wel meegekregen maar hoe is het dan in de praktijk vandaag gegaan? Of ging Claire weg en is er helemaal niet meer over gesproken?
Er is haar vast een nieuw kroontje belooft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:23 schreef Smash-it het volgende:
Sinds wanneer hecht jij waarde aan door achter gedane uitspraken/beloften?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar een aantal weken terug liet achter nog stellig weten dat ex-miljonairs niet tot de logeeropties behoorden. Ben benieuwd of ze zich daar daadwerkelijk aan gaan houden wanneer blijkt dat de overige vriendinnen van Amanda verstek laten gaan.
Sinds nooit. Daarom zou het me niets verbazen als die stelligheid net zo makkelijk overboord wordt gegooid omdat er anders geen vriendinnen voor Amanda te vinden zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
Sinds wanneer hecht jij waarde aan door achter gedane uitspraken/beloften?
Vooral ook letten op de eigen inbreng van de schrijver m/v (tussen de haakjes). Dat is namelijk eigen inbreng en dus speculatiefquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
Een vertaling van een gesprek in het Papiamento tussen Kenniet en Brian, met dank aan HSF.
Dit is net na het moment dat Joris binnen is gekomen en vervolgens met Huub enz. naar boven loopt.
[..]
Met dank aan de persoon die het heeft vertaald.
Even het bijbehorende filmpje zoeken, BRB.
Als je alles eens bekijkt, heeft dat meisje helemaal niks in haar leven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat overduidelijke kwartje wil maar niet vallen, hè?
eh.... Sandy is een lul, maar ik geef hem hierin wel gelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij het niveau van een konijnenkeutel!
Ze zullen er zeker alles aan doen en zonodig alle afspraken en regels overboord gooien om Dellie tevreden te houden. En om haar in de waan te laten dat er mensen zijn die om haar geven. Te triest dat Amanda zichzelf zo voor de gek houdt. Zij moet toch ook weten dat iedereen in dat hok de waarheid weet over haar omgeving?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Sinds nooit. Daarom zou het me niets verbazen als die stelligheid net zo makkelijk overboord wordt gegooid omdat er anders geen vriendinnen voor Amanda te vinden zijn.
Ehm, toegevoegde waarde wel degelijk aanwezigquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:18 schreef akveor het volgende:
Wicardo gaat zich morgen weer verkleden....
Toegevoegde waarde Wicardo: 0
kan wezen.... maar ik vind het veel TE aanwezigquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ehm, toegevoegde waarde wel degelijk aanwezig
1. als butler
2. als verhaallijn voor ondermeer Jaap, maar denk ook aan de frictie tussen hem en Palma
3. als vulling (kwebbelkous)
4. enz
don't worry.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vind het schandalig als Brian de winnaar gaat worden in de kooi een regelrechte schande voor heel Nederland.
zet maar op 1. de enige en laatste vriendin van Amanda op deze aardklootquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. als butler
2. als verhaallijn voor ondermeer Jaap, maar denk ook aan de frictie tussen hem en Palma
4. enz
het ging toch niet om Brian?quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef trettie het volgende:
[quote]Op dinsdag 15 april 2008 12:39 schreef avonne het volgende:
[..]
eh.... Sandy is een lul, maar ik geef hem hierin wel gelijk.
[/quote
En Brian is niet manipulatief ?????????????????????
Ja maar dat ziet hij weer niet !
Sandy geeft waarde aan vrouwen!!!!!
Hahaha, geinig dit!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. als butler
4. enz
quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:49 schreef avonne het volgende:
[..]
don't worry.
Brian is een publicitaire ramp. Zowel de mening van het publiek over hem, als zijn onvermogen om met kritiek om te gaan.
Daarnaast.... de beelden van de douche zijn té mooi om niet uit te zenden, bij een terugblik, kort voor de finale
die kan ik alvast wel voor jou invullen nu is Joris een eikelquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:55 schreef Desii het volgende:
Nog ff een opmerking van Joris (vanochtend aan de eettafel)
Joris tegen Brian: "ik mag jou ook niet zo heel erg" en toen die kop van Brian
Het mooiste is dat iedereen, Brian/Amanda/Kenneth steeds zeiden dat Joris zo cool is
ben benieuwd hoe ze over Joris gaan denken na deze uitspraak
Ik meende dat dat over bepaalde zaken ging die Brian doet. Maar idd ze zullen het wel opvatten dat Joris Brian geen turf hoog vind.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:55 schreef Desii het volgende:
Het mooiste is dat iedereen, Brian/Amanda/Kenneth steeds zeiden dat Joris zo cool is
oh, Ricardo deed gisteren al de aftrapquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:55 schreef Desii het volgende:
wacht ff hebben we het nu de over de persoon die iedereen hier zo geweldig en leuk vond.......quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een vrouw-onvriendelijke klootzak, die prima bij dat trash past .....![]()
Van zijn verhalen klopt volgens mij ook niet veel, Joris zit hem nu door te zagen .....
Dan hadden Jaap, Brian en Amanda Huub as ontslagronde weggestemt. Dus dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef T-lex het volgende:
Wat een lulverhaal weer van Huub...gaat over de kans dat Brian Amanda er uit zou stemmen.
"Brian maakt liever de politiek correcte keuzen"...tuurlijk Huubje!![]()
![]()
Wat een slappe zak....als hij zelf het spel gespeeld had had Claire al thuis gezeten.
Vond ik toen ook niks aan en een slappe vertoning.Vind het zwak als een buitenstaander zich met het spel mag bemoeien.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wacht ff hebben we het nu de over de persoon die iedereen hier zo geweldig en leuk vond.......
toen hij nix aan het afzeiken was ?
LOLquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:33 schreef Ning het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://exitbrian.ace.st/
dat doen zowat alle buitenstaandersquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vond ik toen ook niks aan en een slappe vertoning.Vind het zwak als een buitenstaander zich met het spel mag bemoeien.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian heeft praatjes heeft hij die ook nog donderdag als er niemand meer is voor hem ? of hangt hij dan weer beneden tot 11.00 de lafbek
wat is er donderdag?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
na donderdag zal brajen jaap wel weer opzoeken.
Huub is al heel lang de weg kwijt. Hoor hem nu ook praten. Hij doet net alsof hij nadenkt en twijfelt, maar in feite zit hij maar in één tunnelvisie.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, dat Huub af en toe zo slap zit te lullen en niet echt naar zijn broer luistert ....
Mooie verzameling filmpjes bij elkaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 12:33 schreef Ning het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?
http://exitbrian.ace.st/
Tuurlijk jonge generaliseer het maar weer. Ben je goed in hé? Dat constant schofferen van het hele DGK forum gaat je goed af. Jankerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wacht ff hebben we het nu de over de persoon die iedereen hier zo geweldig en leuk vond.......
Dacht precies hetzelfde.Maar Huub heeft zo,n ego en hoort echt niet wat andere zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, dat Huub af en toe zo slap zit te lullen en niet echt naar zijn broer luistert ....
Natuurlijk is dat een groot lulverhaal, zoals ieder verhaal over wegstemmen een lulverhaal is. De Febo bepaald wie er vanwege gebrek aan inhoud (of anderzins) weg kan en mag. Daar mogen de andere bewoners dan een mooi kletsverhaal en een verhaallijn aan ophangen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef T-lex het volgende:
Wat een lulverhaal weer van Huub...gaat over de kans dat Brian Amanda er uit zou stemmen.
"Brian maakt liever de politiek correcte keuzen"...tuurlijk Huubje!![]()
![]()
Wat een slappe zak....als hij zelf het spel gespeeld had had Claire al thuis gezeten.
schofferen ?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge generaliseer het maar weer. Ben je goed in hé? Dat constant schofferen van het hele DGK forum gaat je goed af. Jankerd.
Nomr2c is vaak een beetje negatief en provocerend bezig, maar hier had hij toch echt wel gelijk. Ik kan me nog goed herrinneren dat zo'n beetje iedereen hier na Sandy's eerste bezoek aan DGK helemaal fan van hem was. Men kon niet wachten tot hij terug zou keren......quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk jonge generaliseer het maar weer. Ben je goed in hé? Dat constant schofferen van het hele DGK forum gaat je goed af. Jankerd.
onzin. Vanaf het moment dat hij binnen was, was er reuring.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:23 schreef Nomrc2 het volgende:
o huub vergeet weer te melden dat hij zich moest gaan gedragen zoals bij zijn intake
want ook hij was onderdeel van rusthuis dgk
wat dat betreft is hij nu netzo gestoord als a en b enz verzint zijn eigen waarheid
Joris lijkt er ook voornamelijk te zijn om aan de buitenwereld te tonen dat hij een broer van Huub is en hem steunt voor die buitenwereld. Maar al met al vind ik hem zeer genuanceerd en redelijk afstandelijk in alles. Hij lijkt z'n eigen gedachten te hebben over 't één en 't ander. Denk ook aan het in dienst treden van Huub om hem na DGK in de gaten te houden, dat gaat hij maar minimaal doen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
onzeker, teder, onwetend, schattig
noemt Joris de beelden van Huub in het begin.
Ja, das lang geleden, en is niet meer.
Je hebt gelijk! Iedereen die een tegenstander van Huub te grazen neemt is een held, alle anderen, daar deugt bij velen helemaal niets van.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
schofferen ?
doe ff normaal
en wil je ontkennen dat dat bijna iedereen hier in zijn/haar virtuele handen zaqt te klappen en te schreeuwen dat sandy leuk was toen hij nix afzeek ?
Ja schofferen. Maar je krabbelt al terug want nu zeg je bijna iedereen. je zou eerst eens moeten nadenken voordat je post.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
schofferen ?
doe ff normaal
en wil je ontkennen dat dat bijna iedereen hier in zijn/haar virtuele handen zaqt te klappen en te schreeuwen dat sandy leuk was toen hij nix afzeek ?
niks dan is er geen bezoek meer voor hem en alleen kan hij hij niks de lamlulquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja schofferen. Maar je krabbelt al terug want nu zeg je bijna iedereen. je zou eerst eens moeten nadenken voordat je post.
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik stond te juichen. Door op die manier te posten dring je mij jou mening op en ondertussen ben ik dat meer dan zat. Spreek vanuit jezelf en spreek mensen aan als een post je niet bevalt. Maar stop eens met dat generaliseren. Ik ben prima in staat mijn eigen mening te vormen en wens niet door jou een stempel opgedrukt te krijgen.
hij heeft het zelf verteld dat hij zich voor het N incident zich vrij rustig heeft gedragenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin. Vanaf het moment dat hij binnen was, was er reuring.
Het Fok publiek was destijds zodanig dat het not done was om een kaart te sturen naar een TV programma. Never. Nooit. Impact van Huub op het programma was zodanig dat Fokkers massaal fan van Huub werden en dat ook praktisch lieten blijken door een kaartenactie. Dat hing niet van één ruzie af.
dat doet tot nu toch alleen de aanhang en die asociale famile van die rat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat doen zowat alle buitenstaanders
schijnt dus ook bij het spel te horen
En tussentijds had hij veel streamers al lang al weer teleurgesteld. Z'n volgende bezoek leek al nergens op. Wat betreft z'n optreden tegen Dennix, hou even in de gaten dat het toen om Dennix ging.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nomr2c is vaak een beetje negatief en provocerend bezig, maar hier had hij toch echt wel gelijk. Ik kan me nog goed herrinneren dat zo'n beetje iedereen hier na Sandy's eerste bezoek aan DGK helemaal fan van hem was. Men kon niet wachten tot hij terug zou keren......
Hou ff op, ik word sjagrijnig van je en dat wil je niet op je geweten hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
schofferen ?
doe ff normaal
och, dat zijn "zowat alle buitenstaanders" aangezien enige antifan niet binnen komt, dan wel snel afgeserveerd wordt. Dus wat dat betreft hebben jullie allebei gelijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat doet tot nu toch alleen de aanhang en die asociale famile van die rat.
daarom die rat mag niet winnen dat zou een schande zijn voor Nederland .
Ik stoor me ook aan bijna alle posts van hem, hij staat niet vooraan om de er een goeie en leesbare COS van te maken. Maar bij deze post had hij gelijk, of het nou om Dennix ging of niet....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
En tussentijds had hij veel streamers al lang al weer teleurgesteld. Z'n volgende bezoek leek al nergens op. Wat betreft z'n optreden tegen Dennix, hou even in de gaten dat het toen om Dennix ging.
En nomrc2, donder eens op met het over een kam scheren van cossers en deze suggestief voor achterlijk uitmaken.
ach generaliserenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja schofferen. Maar je krabbelt al terug want nu zeg je bijna iedereen. je zou eerst eens moeten nadenken voordat je post.
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik stond te juichen. Door op die manier te posten dring je mij jou mening op en ondertussen ben ik dat meer dan zat. Spreek vanuit jezelf en spreek mensen aan als een post je niet bevalt. Maar stop eens met dat generaliseren. Ik ben prima in staat mijn eigen mening te vormen en wens niet door jou een stempel opgedrukt te krijgen.
as je me weg wil hebben moet je het nu zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou ff op, ik word sjagrijnig van je en dat wil je niet op je geweten hebben
(N)iets?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Wat gebeurt er op de streams?
Cool!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
Nomrc2 kappen of ik pletter je eraf, ben het zat.
Ja, goede vraagquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
doen of zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
Nomrc2 kappen of ik pletter je eraf, ben het zat.
Ja hoor, was om 1200 uur terug en ligt nu met Ricardo onder de zonnebank.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:52 schreef mazaru het volgende:
Zijn die rijlessen van del nou nog niet afgelopen?
Ze ging toch al om 10.15 weg?
Gekwebbel in de kamer over niets....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ahh, ik vond het zo lekker rustig zonder die viskraamstemquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja hoor, was om 1200 uur terug en ligt nu met Ricardo onder de zonnebank.
Ik heb geen dreigement gezien. Ik zie wel keer op keer jouw 'subtiele' gezuig om cossers te sarren. Ik zie je liever gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
as je me weg wil hebben moet je het nu zeggen
hou niet van dreigementen
Je speelt met vuur ...quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef Nomrc2 het volgende:
doen of zeggen
als je zegt oprotten
ben ik weg
ik hoop zo broer bram dat zou een leuke zijn vooral met del en ratquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef avonne het volgende:
Anouk gaat vandaag weg. Ik neem aan dat dan een uurtje later de volgende gast van Claire op de stoep staat.
Ben benieuwd of dat een broer is.
(graag niet weer een vriendin, ik word een beetje kriegel van het giecheltje van Claire als ze met Anouk aan het geinen is)
Ik wil Bram binnen hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef avonne het volgende:
Anouk gaat vandaag weg. Ik neem aan dat dan een uurtje later de volgende gast van Claire op de stoep staat.
(graag niet weer een vriendin, ik word een beetje kriegel van het giecheltje van Claire als ze met Anouk aan het geinen is)
preciesquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen dreigement gezien. Ik zie wel keer op keer jouw 'subtiele' gezuig om cossers te sarren. Ik zie je liever gaan.
meestal slaat een grote bek dicht on the spot, dus ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil Bram binnen hebben.
Maar dan wel een Bram die net zo stoer is in de kooi, als in zijn brieven naar Claire.
Voor Huub en Claire komen er alleen maar beschaafde mensen binnen.
Je moet vuur met vuur bestrijden.
Haar moeder komt in de dagen voor de bruiloft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef avonne het volgende:
hoop het niet.... heb liever dat de familie-gastspelers zich weinig/nergens mee bemoeienquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik hoop zo broer bram dat zou een leuke zijn vooral met del en rat![]()
Het is inderdaad een treitershow.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies
we kijken toch naar een treitershow ?
dus .....
Precies, we kijken ernaar, we zitten er niet zelf in. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nomrc2 het volgende:
precies
dus .....
Hij was er ook maar heel kort in.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:01 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal slaat een grote bek dicht on the spot, dus ik ben ook wel benieuwd
Ik heb hem helaas niet gezien bij BB
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:02 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het niet.... heb liever dat de familie-gastspelers zich weinig/nergens mee bemoeien
Het werd ook in de villa gebracht dat familie mocht komen, om ze weer te laten integreren in de maatschappij.
Oprottenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
doen of zeggen
als je zegt oprotten
ben ik weg
Nee joh. Het is duidelijk te zien dat die zo enthousiast is, dat hij grappenderwijs helemaal niets merktquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Scandalous het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/161956
Brian wist dus al dat zijn nichtje iets in zijn zak ging stoppen?
Je hebt al op meerdere manieren aangegeven dat het je juist om het sarren van users/fokkers gaat. Ik neem aan dat je het gesar dus passend vind bij de aard van het programma. Laat dàt nou net niet de bedoeling zijn in de COS. Laat dat sarren lekker in DGK plaatsvinden of duik lekker in de SC of het hooligan-topic.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies
dus .....
Weet je wel zeker dat het dan de broer van Claire is?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was er ook maar heel kort in.
En het enige waar hij in opviel was dat die niet kon poepen
Klopt, dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
Dat kon die ene drel in DGK ook niet! En moet je nu eens zien, zwangerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was er ook maar heel kort in.
En het enige waar hij in opviel was dat die niet kon poepen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten
Je kijkt naar en spel, je zit niet in ene spel.
DGK en FOK! zijn 2 verschillende dingen.
En nog van een drol ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kon die ene drel in DGK ook niet! En moet je nu eens zien, zwanger
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil Bram binnen hebben.
Maar dan wel een Bram die net zo stoer is in de kooi, als in zijn brieven naar Claire.
Voor Huub en Claire komen er alleen maar beschaafde mensen binnen.
Je moet vuur met vuur bestrijden.
toch vies dat brajen daar in mee gaat hoor, die wil echt vals het spel winnen ,en ik zeg dit zijn allemaal hele kleine dingen waar de regie niks van zegt en afwacht wat brajen zelf doet en daar wordt hij straks op afgerekend. ( hoop ik dan)quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh. Het is duidelijk te zien dat die zo enthousiast is, dat hij grappenderwijs helemaal niets merkt![]()
[ afbeelding ]
Scherp!quote:
Huurhuizen onderhouden zichzelf in de regel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef trettie het volgende:
Wat een spannend gesprek tussen Sandy en Brian, maar gelukkig begrijpen die idioten elkaar wel.
Je moet twee huizen kopen . En dan huur je ereen van Kun je huur vangen en hoef je niks meer te doen!!!!!
Goed zeg wat een idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brian speelt zelfs vals met een spelletje dominoquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
toch vies dat brajen daar in mee gaat hoor, die wil echt vals het spel winnen ,en ik zeg dit zijn allemaal hele kleine dingen waar de regie niks van zegt en afwacht wat brajen zelf doet en daar wordt hij straks op afgerekend. ( hoop ik dan)![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft brajen zijn 50 cp al betaald voor het telefoontje van papa ed
En hij vindt dat "slim" van zichzelf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian speelt zelfs vals met een spelletje dominoOh ja, en met poker toen. Zo is hij gewoon
niet echt goed over nagedacht, je kan namelijk beter 1 groot huis kopen en zelf in 1 van de appartementen gaan wonen, op die manier heb je een belastingvoordeel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef trettie het volgende:
Wat een spannend gesprek tussen Sandy en Brian, maar gelukkig begrijpen die idioten elkaar wel.
Je moet twee huizen kopen . En dan huur je ereen van Kun je huur vangen en hoef je niks meer te doen!!!!!
Goed zeg wat een idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je toch wat gemist net. Brian wordt pandjesbaas.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:30 schreef dieenebart het volgende:
(voor de rest is er uiteraard geen redding meer mogelijk...)
Hij is op dit moment reuze druk om Claire's familie op de rails te houden.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Bart ... geef eens antwoord svp: zijn jouw -integratie sessies een stille dood gestorven?
Oja, kut, dat zei die net.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat gemist net. Brian wordt pandjesbaas.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is op dit moment reuze druk om Claire's familie op de rails te houden.....
dat maakt niet uit als er maar een raam inzitquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, kut, dat zei die net.![]()
Ehm, mag Amanda dan bij hem komen wonen, of moet ze in het verhuurde pand?
Dan zal ik 'm niet meer lastig vallen met mijn nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij is op dit moment reuze druk om Claire's familie op de rails te houden.....
dat dit allemaal mag.......... zonder zichtbare consequenties/ingrijpen van "de schim" ongelovelijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Scandalous het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/161956
Brian wist dus al dat zijn nichtje iets in zijn zak ging stoppen?
Doe dan maar broer Bramquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef BarryK het volgende:
Vanavond nieuw bezoek voor Claire: vader, moeder of broer.
Brian is echt heel erg engquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:55 schreef geertje12 het volgende:
Hij zal een paar pillen gehad hebben of pakjes coke. Zoals hij zelf al stelt, grote handel op de antillen....Laat Huub maar uitkijken voor die gluipert van een Brainless die alleen maar kan winnen door laf te zijn en zn kop te drukken. Oei wat is die jongen glad
Maar Bram wil dus niet. Heeft Claire nog een broer?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Doe dan maar broer Bram![]()
Papa Ron hebben we zondag nog gezien, mama is vandaag mee geweest voor de bruidsjurk en als ik op de inhoud van de brieven van broer Bram af ga, lijkt dat me geen suffig type.
O ik wist nog niet dat Bram niet wilde, ze heeft ook nog een broer Ivo, volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar Bram wil dus niet. Heeft Claire nog een broer?
Yep, Ivo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
Maar eigenlijk als het echt zo is dat z'n nichtje daar wat wegstopt vallen ze wel in de categorie dom, dommer, domst. Brian weet toch onderhand wel waar de camera's hangen en als het allemaal met voorbedachte rade is, waarom is er dan niet iemand voor gaan staan. Het was nu best wel open en bloot en schijnbaar onopvallend.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dit allemaal mag.......... zonder zichtbare consequenties/ingrijpen van "de schim" ongelovelijk
Het is ook een boodschap van hem aan de febo: "jullie kunnen me maar beter uit de wind houden" .quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is echt heel erg eng![]()
Zoals hij gisteravond ook weer liep te mompelen: Niet zijn nek breken, het is zo gebeurd
Als Brian zijn jasje niet per ongeluk omhoog was geschoven was het ws niemand opgevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar eigenlijk als het echt zo is dat z'n nichtje daar wat wegstopt vallen ze wel in de categorie dom, dommer, domst. Brian weet toch onderhand wel waar de camera's hangen en als het allemaal met voorbedachte rade is, waarom is er dan niet iemand voor gaan staan. Het was nu best wel open en bloot en schijnbaar onopvallend.
Het is familie van Brian hè, dus dat is heel logisch. Je kunt heel duidelijk zien dat Brian weet dat ze iets in zijn achterzak gaat stoppen, in de hoop dat niemand het zou zien. Dit filmpje is te danken aan een oplettende streamer, pech voor Brian.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
Maar eigenlijk als het echt zo is dat z'n nichtje daar wat wegstopt vallen ze wel in de categorie dom, dommer, domst. Brian weet toch onderhand wel waar de camera's hangen en als het allemaal met voorbedachte rade is, waarom is er dan niet iemand voor gaan staan. Het was nu best wel open en bloot en schijnbaar onopvallend.
Het zou toch eigenlijk een reden moeten zijn om hem d'ruit te flikkeren, optyfen met die gast. Maar ja, op één of andere manier heeft hij de FEBO nog op een andere manier behoorlijk in de tang.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een boodschap van hem aan de febo: "jullie kunnen me maar beter uit de wind houden" .
Nee ik vond het juist sneaky gaan, tijdens een omhelzing. Sneaky, op z'n Kubatzszquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat is dom? dom omdat wat streamers het zien, maar wel het doel bereikt hebben zonder daarvoor gestraft te worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
that explainsquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is familie van Brian hè, dus dat is heel logisch. Je kunt heel duidelijk zien dat Brian weet dat ze iets in zijn achterzak gaat stoppen, in de hoop dat niemand zou zien. Dit filmpje is te danken aan een oplettende streamer, pech voor Brian.
Arghhh werkelijk tenenkrommend dit. Ik wist het, ik wist het. Daarom dreint ze niet als een klein kindquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Amanda tegen Joris..... ik heb ervoor gezorgd dat ik alles krijg wat ik wil, ter compensatie dat ik niet mee mocht.... dus ik ben wel blij
(in andere bewoordingen, maar de strekking is hetzelfde)
Dus ...quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Amanda tegen Joris..... ik heb ervoor gezorgd dat ik alles krijg wat ik wil, ter compensatie dat ik niet mee mocht.... dus ik ben wel blij
Logisch toch...het mes snijdt aan 2 kanten!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Arghhh werkelijk tenenkrommend dit. Ik wist het, ik wist het. Daarom dreint ze niet als een klein kind
Ik schreef het net al dat Amanda zo opvallend vrolijk is, ben benieuwd wat de compensatie is. Misschien dat paaldans optreden of was dat al eerder afgesproken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Misschien Lieke als beste vriendinnetje/logée?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik schreef het net al dat Amanda zo opvallend vrolijk is, ben benieuwd wat de compensatie is. Misschien dat paaldans optreden of was dat al eerder afgesproken?
Eerlijk is eerlijk; hier is Amanda gewoon slimmer in dan menigeen in DGK.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Logisch toch...het mes snijdt aan 2 kanten!![]()
En niet alleen papa Ron kan dingen afdealen bij de buren.
Ik denk dat ze een eigen paal krijgt ter compensatiequote:Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schreef het net al dat Amanda zo opvallend vrolijk is, ben benieuwd wat de compensatie is. Misschien dat paaldans optreden of was dat al eerder afgesproken?
Da's helaas waar.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:19 schreef 2live het volgende:
Eerlijk is eerlijk; hier is Amanda gewoon slimmer in dan menigeen in DGK.
Nou, dan is het even wachten op de brief die binnen gaat komen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
I.i.g. weet de FEBO het nu ook dat wij weten van het achterzak incident, ze lezen gezellig mee.
laatste bezoek: 1 uur, 7 minuten geleden.
Dat zou zommaar kunnen. Ik moet er niet aan denken, die HEY weer terug.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:18 schreef Copycat het volgende:
Misschien Lieke als beste vriendinnetje/logée?
Ja maar, ja maar. je dénkt dat je wat ziet, maar dat zie je niet hoor! Dat was een vuiltje op de lens waardoor er een soort van loop onstond, waardoor het net leek alsof ze iets in zijn zak stopte. Heus!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
I.i.g. weet de FEBO het nu ook dat wij weten van het achterzak incident, ze lezen gezellig mee.
ik kan hier eigenlijk heel erg om lachen. Ze heeft zo NUL-NIKS-NADA te bieden, hoezo zou ze dan "alles krijgen"quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
klein artikeltje over Rons bezoek. NIet bijzonderquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:45 schreef BarryK het volgende:
Iemand de Telegraaf gezien? Er was wat uitgeknipt volgens mij..
Amanda wordt A manquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een eigen paal krijgt ter compensatie
Vind je zelf ook niet dat je een beetje op een stalker begint te lijken met dat soort posts??quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:20 schreef beequeen het volgende:
het zegt ook niks. Misschien lezen ze de frontpage bij een koffiepauzequote:Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vind je zelf ook niet dat je een beetje op een stalker begint te lijken met dat soort posts??
Het gaat nog steeds om een andere user... Hou eens op met dat soort infantiele en off-topic posts
NEYquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou zommaar kunnen. Ik moet er niet aan denken, die HEY weer terug.
Daarom..... en als het nou de eerste keer was dat zoiets gepost werd dan maakte het me nog niet zoveel uit, maar kennelijk wordt het profiel regelmatig geF5'd en dat interesseert me nog geen bal, maar om het telkens in de COS te posten is wat mij betreft way beyond the limit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:34 schreef avonne het volgende:
[..]
het zegt ook niks. Misschien lezen ze de frontpage bij een koffiepauze
Hou jij eens op met op de man spelen, ben dat meer dan zat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:31 schreef Leandra het volgende:
Vind je zelf ook niet dat je een beetje op een stalker begint te lijken met dat soort posts??
Het gaat nog steeds om een andere user... Hou eens op met dat soort infantiele en off-topic posts
Yep, vanochtend en ze is laaiend enthousiast. Ze heeft een prachtige jurk uitgekozen, samen met haar moeder.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:35 schreef Kinga het volgende:
Is Claire al geweest voor dat jurk uitzoeken?
Yeah Bitchfight!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou jij eens op met op de man spelen, ben dat meer dan zat.
Wat denk dat Claire's moeder allemaal gezegd heeft vanmorgenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dit allemaal mag.......... zonder zichtbare consequenties/ingrijpen van "de schim" ongelovelijk
Het is kennelijk de manier van doen deze COS... en volgens mij sprak ik jou er alleen maar op aan dat jij op de man speelde....... een andere user deze keer, die niet eens aanwezig is: DGK_Redactie...quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou jij eens op met op de man spelen, ben dat meer dan zat.
Helaas...quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah Bitchfight!![]()
(maar open wel even een apart topic, okeeeeeej?)
Hoezó?!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
hey, Bart... niet meteen weer wegrennenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Yeah Bitchfight!![]()
(maar open wel even een apart topic, okeeeeeej?)
Wat voor iets heeft ze uitgezocht? Of heeft ze niks gezegd?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, vanochtend en ze is laaiend enthousiast. Ze heeft een prachtige jurk uitgekozen, samen met haar moeder.
Ja, laat maar gaan, want je snapt het niet helemaal, "1 uur, 7 minuten geleden" zó, hoe lelijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar ik laat het wel weer gaan hoor.... volgende keer alleen niet een ander verwijten op de man te spelen als je zelf begint.
Dus door users te wijzen op het feit dat DGK_REDACTE meeleest, speel ik op de man? Wat een aparte manier van denken zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:40 schreef Leandra het volgende:
Het is kennelijk de manier van doen deze COS... en volgens mij sprak ik jou er alleen maar op aan dat jij op de man speelde....... een andere user deze keer, die niet eens aanwezig is: DGK_Redactie...
daar gaat het al fout he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian: Mannie, help me herinneren om 50 contactpunten in de pot te doen.
wat? zijn kennix en Netty weer terug???quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, het is weer compleet, Dumb and Dumber ook aanwezig.....
Misschien kun je tenminste één COS onbezoedeld achterlaten. -edit -quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, het is weer compleet, Dumb and Dumber ook aanwezig.....
Ik vind het wel een bek vol, die naam. Laten we 'het' voor het gemak Marco noemen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de DGK_REDACTIE een stel lutsers dat hier overduidelijke onwaarheden komt verkopen in een kansloze poging het eigen straatje schoon te vegen.
En daarom zie ik ze niet als reguliere users, maar als sneaks.
Nee, ze heeft niks prijsgegeven. Het moet natuurlijk een verrassing blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef Kinga het volgende:
Wat voor iets heeft ze uitgezocht? Of heeft ze niks gezegd?
ja Ivo .quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
nee, jij bent een aanwinstquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien kun je tenminste één COS onbezoedeld achterlaten. - edit -
thanks nog.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:26 schreef avonne het volgende:
[..]
klein artikeltje over Rons bezoek. NIet bijzonder
Vervelend dat je je kennelijk aangesproken voelde maar m'n post was geheel ontopic.... over stream 4quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien kun je tenminste één COS onbezoedeld achterlaten. - edit -
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig ben ik er nog om de stemming wat op te krikken......
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
serieusquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onze blauw-helm!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zou inderdaad niet best zijn, komen ze alsnog van hem afquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:02 schreef Desii het volgende:
Ik ben alleen bang voor een live ontslagronde... want dan is Huub echt de sjaak
Maak je niet al te ongerust over donderdag. Ik kan niet anders zien dan dat Huub, Jaap, Brian en Amanda de finale spelen. Claire krijgt een bruiloft en wat pegels en die moet verder niet zeuren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:02 schreef Desii het volgende:
Hoezo dan? Hoe ziet zo'n ontslagronde er dan uit?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:02 schreef Desii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |