quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil Bram binnen hebben.
Maar dan wel een Bram die net zo stoer is in de kooi, als in zijn brieven naar Claire.
Voor Huub en Claire komen er alleen maar beschaafde mensen binnen.
Je moet vuur met vuur bestrijden.
toch vies dat brajen daar in mee gaat hoor, die wil echt vals het spel winnen ,en ik zeg dit zijn allemaal hele kleine dingen waar de regie niks van zegt en afwacht wat brajen zelf doet en daar wordt hij straks op afgerekend. ( hoop ik dan)quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh. Het is duidelijk te zien dat die zo enthousiast is, dat hij grappenderwijs helemaal niets merkt![]()
[ afbeelding ]
Scherp!quote:
Huurhuizen onderhouden zichzelf in de regel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef trettie het volgende:
Wat een spannend gesprek tussen Sandy en Brian, maar gelukkig begrijpen die idioten elkaar wel.
Je moet twee huizen kopen . En dan huur je ereen van Kun je huur vangen en hoef je niks meer te doen!!!!!
Goed zeg wat een idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Brian speelt zelfs vals met een spelletje dominoquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
toch vies dat brajen daar in mee gaat hoor, die wil echt vals het spel winnen ,en ik zeg dit zijn allemaal hele kleine dingen waar de regie niks van zegt en afwacht wat brajen zelf doet en daar wordt hij straks op afgerekend. ( hoop ik dan)![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft brajen zijn 50 cp al betaald voor het telefoontje van papa ed
En hij vindt dat "slim" van zichzelf.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Brian speelt zelfs vals met een spelletje dominoOh ja, en met poker toen. Zo is hij gewoon
niet echt goed over nagedacht, je kan namelijk beter 1 groot huis kopen en zelf in 1 van de appartementen gaan wonen, op die manier heb je een belastingvoordeel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:17 schreef trettie het volgende:
Wat een spannend gesprek tussen Sandy en Brian, maar gelukkig begrijpen die idioten elkaar wel.
Je moet twee huizen kopen . En dan huur je ereen van Kun je huur vangen en hoef je niks meer te doen!!!!!
Goed zeg wat een idee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb je toch wat gemist net. Brian wordt pandjesbaas.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:30 schreef dieenebart het volgende:
(voor de rest is er uiteraard geen redding meer mogelijk...)
Hij is op dit moment reuze druk om Claire's familie op de rails te houden.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:33 schreef Copycat het volgende:
Bart ... geef eens antwoord svp: zijn jouw -integratie sessies een stille dood gestorven?
Oja, kut, dat zei die net.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan heb je toch wat gemist net. Brian wordt pandjesbaas.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij is op dit moment reuze druk om Claire's familie op de rails te houden.....
dat maakt niet uit als er maar een raam inzitquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oja, kut, dat zei die net.![]()
Ehm, mag Amanda dan bij hem komen wonen, of moet ze in het verhuurde pand?
Dan zal ik 'm niet meer lastig vallen met mijn nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij is op dit moment reuze druk om Claire's familie op de rails te houden.....
dat dit allemaal mag.......... zonder zichtbare consequenties/ingrijpen van "de schim" ongelovelijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Scandalous het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/161956
Brian wist dus al dat zijn nichtje iets in zijn zak ging stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |