Ja schofferen. Maar je krabbelt al terug want nu zeg je bijna iedereen. je zou eerst eens moeten nadenken voordat je post.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
schofferen ?
doe ff normaal
en wil je ontkennen dat dat bijna iedereen hier in zijn/haar virtuele handen zaqt te klappen en te schreeuwen dat sandy leuk was toen hij nix afzeek ?
niks dan is er geen bezoek meer voor hem en alleen kan hij hij niks de lamlulquote:
quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja schofferen. Maar je krabbelt al terug want nu zeg je bijna iedereen. je zou eerst eens moeten nadenken voordat je post.
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik stond te juichen. Door op die manier te posten dring je mij jou mening op en ondertussen ben ik dat meer dan zat. Spreek vanuit jezelf en spreek mensen aan als een post je niet bevalt. Maar stop eens met dat generaliseren. Ik ben prima in staat mijn eigen mening te vormen en wens niet door jou een stempel opgedrukt te krijgen.
hij heeft het zelf verteld dat hij zich voor het N incident zich vrij rustig heeft gedragenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:32 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin. Vanaf het moment dat hij binnen was, was er reuring.
Het Fok publiek was destijds zodanig dat het not done was om een kaart te sturen naar een TV programma. Never. Nooit. Impact van Huub op het programma was zodanig dat Fokkers massaal fan van Huub werden en dat ook praktisch lieten blijken door een kaartenactie. Dat hing niet van één ruzie af.
dat doet tot nu toch alleen de aanhang en die asociale famile van die rat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:10 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dat doen zowat alle buitenstaanders
schijnt dus ook bij het spel te horen
En tussentijds had hij veel streamers al lang al weer teleurgesteld. Z'n volgende bezoek leek al nergens op. Wat betreft z'n optreden tegen Dennix, hou even in de gaten dat het toen om Dennix ging.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nomr2c is vaak een beetje negatief en provocerend bezig, maar hier had hij toch echt wel gelijk. Ik kan me nog goed herrinneren dat zo'n beetje iedereen hier na Sandy's eerste bezoek aan DGK helemaal fan van hem was. Men kon niet wachten tot hij terug zou keren......
Hou ff op, ik word sjagrijnig van je en dat wil je niet op je geweten hebbenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
schofferen ?
doe ff normaal
en wil je ontkennen dat dat bijna iedereen hier in zijn/haar virtuele handen zaqt te klappen en te schreeuwen dat sandy leuk was toen hij nix afzeek ?
och, dat zijn "zowat alle buitenstaanders" aangezien enige antifan niet binnen komt, dan wel snel afgeserveerd wordt. Dus wat dat betreft hebben jullie allebei gelijkquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
dat doet tot nu toch alleen de aanhang en die asociale famile van die rat.
daarom die rat mag niet winnen dat zou een schande zijn voor Nederland .
Ik stoor me ook aan bijna alle posts van hem, hij staat niet vooraan om de er een goeie en leesbare COS van te maken. Maar bij deze post had hij gelijk, of het nou om Dennix ging of niet....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
En tussentijds had hij veel streamers al lang al weer teleurgesteld. Z'n volgende bezoek leek al nergens op. Wat betreft z'n optreden tegen Dennix, hou even in de gaten dat het toen om Dennix ging.
En nomrc2, donder eens op met het over een kam scheren van cossers en deze suggestief voor achterlijk uitmaken.
ach generaliserenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:37 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja schofferen. Maar je krabbelt al terug want nu zeg je bijna iedereen. je zou eerst eens moeten nadenken voordat je post.
Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat ik stond te juichen. Door op die manier te posten dring je mij jou mening op en ondertussen ben ik dat meer dan zat. Spreek vanuit jezelf en spreek mensen aan als een post je niet bevalt. Maar stop eens met dat generaliseren. Ik ben prima in staat mijn eigen mening te vormen en wens niet door jou een stempel opgedrukt te krijgen.
as je me weg wil hebben moet je het nu zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hou ff op, ik word sjagrijnig van je en dat wil je niet op je geweten hebben
(N)iets?quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Wat gebeurt er op de streams?
Cool!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
Nomrc2 kappen of ik pletter je eraf, ben het zat.
Ja, goede vraagquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
doen of zeggenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef yvonne het volgende:
Nomrc2 kappen of ik pletter je eraf, ben het zat.
Ja hoor, was om 1200 uur terug en ligt nu met Ricardo onder de zonnebank.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:52 schreef mazaru het volgende:
Zijn die rijlessen van del nou nog niet afgelopen?
Ze ging toch al om 10.15 weg?
Gekwebbel in de kamer over niets....quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:48 schreef Copycat het volgende:
Ahh, ik vond het zo lekker rustig zonder die viskraamstemquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja hoor, was om 1200 uur terug en ligt nu met Ricardo onder de zonnebank.
Ik heb geen dreigement gezien. Ik zie wel keer op keer jouw 'subtiele' gezuig om cossers te sarren. Ik zie je liever gaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
as je me weg wil hebben moet je het nu zeggen
hou niet van dreigementen
Je speelt met vuur ...quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef Nomrc2 het volgende:
doen of zeggen
als je zegt oprotten
ben ik weg
ik hoop zo broer bram dat zou een leuke zijn vooral met del en ratquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef avonne het volgende:
Anouk gaat vandaag weg. Ik neem aan dat dan een uurtje later de volgende gast van Claire op de stoep staat.
Ben benieuwd of dat een broer is.
(graag niet weer een vriendin, ik word een beetje kriegel van het giecheltje van Claire als ze met Anouk aan het geinen is)
Ik wil Bram binnen hebben.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef avonne het volgende:
Anouk gaat vandaag weg. Ik neem aan dat dan een uurtje later de volgende gast van Claire op de stoep staat.
(graag niet weer een vriendin, ik word een beetje kriegel van het giecheltje van Claire als ze met Anouk aan het geinen is)
preciesquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:55 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb geen dreigement gezien. Ik zie wel keer op keer jouw 'subtiele' gezuig om cossers te sarren. Ik zie je liever gaan.
meestal slaat een grote bek dicht on the spot, dus ik ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil Bram binnen hebben.
Maar dan wel een Bram die net zo stoer is in de kooi, als in zijn brieven naar Claire.
Voor Huub en Claire komen er alleen maar beschaafde mensen binnen.
Je moet vuur met vuur bestrijden.
Haar moeder komt in de dagen voor de bruiloft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:57 schreef avonne het volgende:
hoop het niet.... heb liever dat de familie-gastspelers zich weinig/nergens mee bemoeienquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ik hoop zo broer bram dat zou een leuke zijn vooral met del en rat![]()
Het is inderdaad een treitershow.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies
we kijken toch naar een treitershow ?
dus .....
Precies, we kijken ernaar, we zitten er niet zelf in. Dat is het verschil.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nomrc2 het volgende:
precies
dus .....
Hij was er ook maar heel kort in.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:01 schreef avonne het volgende:
[..]
meestal slaat een grote bek dicht on the spot, dus ik ben ook wel benieuwd
Ik heb hem helaas niet gezien bij BB
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:02 schreef Desii het volgende:
[..]
hoop het niet.... heb liever dat de familie-gastspelers zich weinig/nergens mee bemoeien
Het werd ook in de villa gebracht dat familie mocht komen, om ze weer te laten integreren in de maatschappij.
Oprottenquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:53 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
doen of zeggen
als je zegt oprotten
ben ik weg
Nee joh. Het is duidelijk te zien dat die zo enthousiast is, dat hij grappenderwijs helemaal niets merktquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef Scandalous het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/161956
Brian wist dus al dat zijn nichtje iets in zijn zak ging stoppen?
Je hebt al op meerdere manieren aangegeven dat het je juist om het sarren van users/fokkers gaat. Ik neem aan dat je het gesar dus passend vind bij de aard van het programma. Laat dàt nou net niet de bedoeling zijn in de COS. Laat dat sarren lekker in DGK plaatsvinden of duik lekker in de SC of het hooligan-topic.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
precies
dus .....
Weet je wel zeker dat het dan de broer van Claire is?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was er ook maar heel kort in.
En het enige waar hij in opviel was dat die niet kon poepen
Klopt, dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
wacht ff hebben we het nu de over de persoon die iedereen hier zo geweldig en leuk vond.......
toen hij nix aan het afzeiken was ?
Dat kon die ene drel in DGK ook niet! En moet je nu eens zien, zwangerquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij was er ook maar heel kort in.
En het enige waar hij in opviel was dat die niet kon poepen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oprotten
Je kijkt naar en spel, je zit niet in ene spel.
DGK en FOK! zijn 2 verschillende dingen.
En nog van een drol ookquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kon die ene drel in DGK ook niet! En moet je nu eens zien, zwanger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |