Tsja, soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Varen het volgende:
Brian: Kenneth heeft mijn moeder beschermd.
Sandy: je moet blij zijn dat Kenneth alleen dat gedaan heeft. Ik had wat anders gedaan.
Hoe schold Netnie op Huub?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:44 schreef Varen het volgende:
Brian heeft niet gehoord dat Netty Huub uitgescholden heeft.
Hij gelooft het ook niet.
Ongelooflijk, brian die met droge ogen beweert dat Huub tegen Kennie aan is gelopen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:46 schreef rooie3 het volgende:
Ik zou met zulke mensen echt niet kunnen praten.Ze worden zo beschermd en pakken je daarna met de daden die de febo beslist.Zoals dat Kenneth na dreigen van Brian weer even terug mocht komen.
jaja en de paashaas doet het met sinterklaasquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef T-lex het volgende:
Huub is gewoon nog over de zeik dat al z'n plannetjes van gisteren een beetje met een sisser afliepen. En Brian weet dat maar al te goed...
Die frusteratie was gisteren goed te zien toen de band er was...Brian had het prima naar z'n zin en Huub keek met regelmaat erg zuur.![]()
Wil Jaap met z'n bolle reet voor die camera's weg blijven...uit het shotje Jaapio.
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
Nu moet je ophouden. Volgens Sandy heeft Kenniet heel rustig gereageerd........sure.![]()
Doe mij deze maar, wat een verschil.![]()
[ afbeelding ]
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?![]()
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef jassy het volgende:
Nu heeft Huub Kenneth een beuk verkocht, yeah right!
Hier idem, nu denkt de zool weer dat de pa van Claire niet achter het huwelijk staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Kan Sandy zijn gore, asomuil niet houden? Ik erger me kapot aan die gast.
Hij heeft Brian al meerdere keren op zijn plaats gezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?![]()
Dat wil ik best geloven...Huub is verknipt en de rest spoort gewoon wat meer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
Huub: mijn familie is normaal, ik ben de abnormale van de familie
Ik las gisteren in één van de cossen dat ze direct toen ze binnenkwam iets zei van: ik snap niet dat Claire met zo'n *iets lelijks, maar ik weet niet meer wat* als jij gaat trouwen. Als ik tijd had zocht ik het op, maar ik moet weg.quote:
Precies en hij blijft heel rustig. Hij zegt dat Netty zich veel te veel met het spel bemoeit en gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.
Het Gooi onveilig aan het maken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeiemorgen!
Zo kan het dus ook, zonder slabek er steeds doorheen. Waar is de opgepompte kleuter eigenlijk?
"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.
Huub liet zich gisteren weer even van zijn slechtste kant zien. Gefrustreerd omdat hij zijn slinkse plannetjes niet op Brian kon botvieren, moest arme Kenneth het ontgelden. Uit het niets sloeg de kleine Oldenzaler de lieve man uit Almere tegen de vlakte. Om vervolgens ook moeder Theresa Netty keihard in het gezicht te slaan, terwijl hij zich ook verbaal op haar botvierde.
Tja, dan ben je wel miljonair, maar klasse kun je niet kopen, Huub! Beter neem je eens een voorbeeld aan Amanda en Brian die het miljonairsschap tot in de puntjes beheersen!
fake!
Verder komt ze niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.
mag ik ff lachen..hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.
Huub liet zich gisteren weer even van zijn slechtste kant zien. Gefrustreerd omdat hij zijn slinkse plannetjes niet op Brian kon botvieren, moest arme Kenneth het ontgelden. Uit het niets sloeg de kleine Oldenzaler de lieve man uit Almere tegen de vlakte. Om vervolgens ook moeder Theresa Netty keihard in het gezicht te slaan, terwijl hij zich ook verbaal op haar botvierde.
Tja, dan ben je wel miljonair, maar klasse kun je niet kopen, Huub! Beter neem je eens een voorbeeld aan Amanda en Brian die het miljonairsschap tot in de puntjes beheersen!
fake!
Kom T-lex, jij bezit betere discussietechnieken dan Amanda!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:54 schreef T-lex het volgende:
"Koop er een brood voor".....zou Amanda zeggen.
Oké thanx. Rust is zometeen over dus, escalaties arriveren vandaag met de les-auto.quote:
is dit weer een bedreigingquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Varen het volgende:
Brian: Kenneth heeft mijn moeder beschermd.
Sandy: je moet blij zijn dat Kenneth alleen dat gedaan heeft. Ik had wat anders gedaan.
preciesquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:53 schreef Varen het volgende:
Joris zegt dat de moeder van Brian zich te veel met het spel bemoeit zodat ze een reaktie kan verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |