Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij het niveau van een konijnenkeutel!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:15 schreef akveor het volgende:
Thanks Jeetjuuh...
Sandy vond Lieke beter bij Huub passen. Wat een onzin.... dat was alleen maar ruzie dus hoe kun je dat nu zeggen.
Exact en dan te bedenken dat vermoedelijk dat spook nog terugkomt!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:15 schreef akveor het volgende:
Thanks Jeetjuuh...
Sandy vond Lieke beter bij Huub passen. Wat een onzin.... dat was alleen maar ruzie dus hoe kun je dat nu zeggen.
En die eikel geeft ook nog les ook aan minderjarigen, hoe triest ........quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij
het niveau van een konijnenkeutel!
Nu brult hij weer dat Huub manipulatief is en zodoende Claire heeft ingepakt.
Na 3 kwartier discussie is de oel er nog niet uit dat er echt liefde is tussen Claire en Huub.
Mooi om te zien, maar het helpt erg dat die slabek snol er niet bij isquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef mazaru het volgende:
Dat trash krijgt geen poot aan de grond bij deze discussie
Met dank aan de persoon die het heeft vertaald.quote:B) Deze huis laat je denken, swa.
K) Ik zei het je net al! (doelend op de komst van Joris)
K) Ik heb je nog iets belangrijks te vertellen.
B) Wat?
K) Ik heb je nog iets belangrijks te vertellen.
B) Nu kan het! Ze zijn boven bezig. (m.a.w. alle cameras zijn gericht op Joris boven en niet op hun)
K) Big Boss heeft gezegd dat jij zijn 'brother' bent. (dit kan alleen maar 1 persoon zijn en dat is John de Mol himself)
B) Ja, dat wist ik al. Luc heeft me dat al verteld.
K) Okay.
B) Heb je het met je eigen ogen gezien?
K) Ja.
B) Heb je het met je eigen ogen gezien?????????????
K) Ja!
B) Gelogen of...?
K) Nee, nee... En vervolgens praten ze verder in het nederlands.
Teringlijer 1ste klas. Dat werd gisteren denk ik al duidelijk toen hij Joris i.p.v. Anouk zelf vroeg of hij naast Anouk mocht/kon liggen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:19 schreef akveor het volgende:
Ook weer zo iemand die zich overal tegen aan bemoeit maar er weinig van snapt.
[ afbeelding ]
Echte liefde....quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die Sandy doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft maar op emotioneel gebied heeft hij het niveau van een konijnenkeutel!
Nu brult hij weer dat Huub manipulatief is en zodoende Claire heeft ingepakt.
Na 3 kwartier discussie is de oel er nog niet uit dat er echt liefde is tussen Claire en Huub.
Het is een vrouw-onvriendelijke klootzak, die prima bij dat trash past .....quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Teringlijer 1ste klas. Dat werd gisteren denk k al duidelijk toen hij Joris i.p.v. Anouk zelf
vroeg of hij naast Anouk mocht/kan liggen.Vriend van Brian, soort zoek soort in deze.
![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef beequeen het volgende:
Een vertaling van een gesprek in het Papiamento tussen Kenniet en Brian, met dank aan HSF.
Dit is net na het moment dat Joris binnen is gekomen en vervolgens met Huub enz. naar boven loopt.
[..]
Met dank aan de persoon die het heeft vertaald.
Even het bijbehorende filmpje zoeken, BRB.
Dat zeg ik. Dit soort kritiek zullen ze helaas niet eens schjnappen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is een vrouw-onvriendelijke klootzak, die prima bij dat trash past .....![]()
Dat kan ook niet.... het is slechts de arrogantie van die mensen die menen dat ze iemand kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:23 schreef mazaru het volgende:
Dat trash krijgt geen poot aan de grond bij deze discussie
Murning Tegengas!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En die eikel geeft ook nog les ook aan minderjarigen, hoe triest ........
Goedemorgen allen
Als je wat met een bitch wil doen, moet je dat gewoon met de pimp regelen. Zo gaat dat bij die brotha's.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Teringlijer 1ste klas. Dat werd gisteren denk ik al duidelijk toen hij Joris i.p.v. Anouk zelf vroeg of hij naast Anouk mocht/kon liggen.Vriend van Brian, soort zoek soort in deze.
![]()
Na de binnenkomst van Amanda is het alleen maar bergafwaards gegaaan in discussies en stemmingen. Want wanneer die slabek d'r zin niet krijgt dan krijgt niemand dat. Zij is voornamelijk de reden dat het spel niet intellectueel gespeeld kan worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi om te zien, maar het helpt erg dat die slabek snol er niet bij is
precies en we zullen kijken of die rat as donderdag ook zo een discusie gaat voeren zal wel niet de lafbek .quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat kan ook niet.... het is slechts de arrogantie van die mensen die menen dat ze iemand kunnen veranderen.
Het is Claire's en Huub's keuze die ze samen heben genomen. Huub is nergens onduidelijk over geweest. Natuurlijk is het banaal dat ze gaan trouwen. Maar de motieven van Brian en z'n gevolg zijn niet zuiver. Natuurlij zijn ze niet bezorgt om Claire. Ze vinden het alleeen maar meer dan vervelend dat Huub met dit huwelijk zo prominent aanwezig is.
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:32 schreef akveor het volgende:
[..]
Na de binnenkomst van Amanda is het alleen maar bergafwaards gegaaan in discussies
en stemmingen. Want wanneer die slabek d'r zin niet krijgt dan krijgt niemand dat. Zij is
voornamelijk de reden dat het spel niet intellectueel gespeeld kan worden.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:22 schreef Kaat38 het volgende:
Exact en dan te bedenken dat vermoedelijk dat spook nog terugkomt!
Ik werd bekaf van dat gezeik van dat wijf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |