Doe dan maar broer Bramquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef BarryK het volgende:
Vanavond nieuw bezoek voor Claire: vader, moeder of broer.
Brian is echt heel erg engquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:55 schreef geertje12 het volgende:
Hij zal een paar pillen gehad hebben of pakjes coke. Zoals hij zelf al stelt, grote handel op de antillen....Laat Huub maar uitkijken voor die gluipert van een Brainless die alleen maar kan winnen door laf te zijn en zn kop te drukken. Oei wat is die jongen glad
Maar Bram wil dus niet. Heeft Claire nog een broer?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:56 schreef Deisyy het volgende:
Doe dan maar broer Bram![]()
Papa Ron hebben we zondag nog gezien, mama is vandaag mee geweest voor de bruidsjurk en als ik op de inhoud van de brieven van broer Bram af ga, lijkt dat me geen suffig type.
O ik wist nog niet dat Bram niet wilde, ze heeft ook nog een broer Ivo, volgens mijquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar Bram wil dus niet. Heeft Claire nog een broer?
Yep, Ivo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
Maar Bram wil dus niet. Heeft Claire nog een broer?
Maar eigenlijk als het echt zo is dat z'n nichtje daar wat wegstopt vallen ze wel in de categorie dom, dommer, domst. Brian weet toch onderhand wel waar de camera's hangen en als het allemaal met voorbedachte rade is, waarom is er dan niet iemand voor gaan staan. Het was nu best wel open en bloot en schijnbaar onopvallend.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:51 schreef Desii het volgende:
[..]
dat dit allemaal mag.......... zonder zichtbare consequenties/ingrijpen van "de schim" ongelovelijk
Het is ook een boodschap van hem aan de febo: "jullie kunnen me maar beter uit de wind houden" .quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Brian is echt heel erg eng![]()
Zoals hij gisteravond ook weer liep te mompelen: Niet zijn nek breken, het is zo gebeurd
Als Brian zijn jasje niet per ongeluk omhoog was geschoven was het ws niemand opgevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar eigenlijk als het echt zo is dat z'n nichtje daar wat wegstopt vallen ze wel in de categorie dom, dommer, domst. Brian weet toch onderhand wel waar de camera's hangen en als het allemaal met voorbedachte rade is, waarom is er dan niet iemand voor gaan staan. Het was nu best wel open en bloot en schijnbaar onopvallend.
Het is familie van Brian hè, dus dat is heel logisch. Je kunt heel duidelijk zien dat Brian weet dat ze iets in zijn achterzak gaat stoppen, in de hoop dat niemand het zou zien. Dit filmpje is te danken aan een oplettende streamer, pech voor Brian.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
Maar eigenlijk als het echt zo is dat z'n nichtje daar wat wegstopt vallen ze wel in de categorie dom, dommer, domst. Brian weet toch onderhand wel waar de camera's hangen en als het allemaal met voorbedachte rade is, waarom is er dan niet iemand voor gaan staan. Het was nu best wel open en bloot en schijnbaar onopvallend.
Het zou toch eigenlijk een reden moeten zijn om hem d'ruit te flikkeren, optyfen met die gast. Maar ja, op één of andere manier heeft hij de FEBO nog op een andere manier behoorlijk in de tang.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is ook een boodschap van hem aan de febo: "jullie kunnen me maar beter uit de wind houden" .
Nee ik vond het juist sneaky gaan, tijdens een omhelzing. Sneaky, op z'n Kubatzszquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat is dom? dom omdat wat streamers het zien, maar wel het doel bereikt hebben zonder daarvoor gestraft te worden.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
that explainsquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is familie van Brian hè, dus dat is heel logisch. Je kunt heel duidelijk zien dat Brian weet dat ze iets in zijn achterzak gaat stoppen, in de hoop dat niemand zou zien. Dit filmpje is te danken aan een oplettende streamer, pech voor Brian.
Arghhh werkelijk tenenkrommend dit. Ik wist het, ik wist het. Daarom dreint ze niet als een klein kindquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Amanda tegen Joris..... ik heb ervoor gezorgd dat ik alles krijg wat ik wil, ter compensatie dat ik niet mee mocht.... dus ik ben wel blij
(in andere bewoordingen, maar de strekking is hetzelfde)
Dus ...quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Amanda tegen Joris..... ik heb ervoor gezorgd dat ik alles krijg wat ik wil, ter compensatie dat ik niet mee mocht.... dus ik ben wel blij
Logisch toch...het mes snijdt aan 2 kanten!quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Arghhh werkelijk tenenkrommend dit. Ik wist het, ik wist het. Daarom dreint ze niet als een klein kind
Ik schreef het net al dat Amanda zo opvallend vrolijk is, ben benieuwd wat de compensatie is. Misschien dat paaldans optreden of was dat al eerder afgesproken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:11 schreef Desii het volgende:
Misschien Lieke als beste vriendinnetje/logée?quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef beequeen het volgende:
Ik schreef het net al dat Amanda zo opvallend vrolijk is, ben benieuwd wat de compensatie is. Misschien dat paaldans optreden of was dat al eerder afgesproken?
Eerlijk is eerlijk; hier is Amanda gewoon slimmer in dan menigeen in DGK.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:16 schreef T-lex het volgende:
[..]
Logisch toch...het mes snijdt aan 2 kanten!![]()
En niet alleen papa Ron kan dingen afdealen bij de buren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |