Wat zei Obama? Greep hij tijdens een debat een humoristische sketch aan om te klagen hoe de media aanvalt? Oh nee, dat was iemand anders.quote:Op donderdag 24 april 2008 14:05 schreef tgs. het volgende:
Ik heb maar 1 ding te zeggen: Obama wordt een huilie.Gooooooooooooooooo Hilary!
![]()
![]()
Jullie aan de rechterkant weten ook niet zo veel van andere culturen zoals uit de eerste regel van je betoog blijkt..Dat kan je in de problemen brengen als je bijvoorbeeld een land probeert te bezetten.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef Lyrebird het volgende:
Obama - Clinton. Het zijn net Sjiieten en Soenieten die elkaar naar het leven staan. Of Hutsi's en Tutsi's. Als buitenstaander snap je niet wat ze bezielt om zo tegen elkaar tekeer te gaan, terwijl ze hun energie beter op McCain kunnen focussen.
Maar is het jullie nu na een jaar of vijftien eindelijk duidelijk dat de familie Clinton niet te vertrouwen is? Dat ze een hamster zullen neuken om weer in het Witte Huis te komen? Kijk, wij aan de rechterkant wisten dat al sinds de eerste termijn van de Clintons, maar bij jullie duurt het altijd even voordat het kwartje valt.
Waar is je gevoel voor humor? Hutsi's en Tutsi's klinkt toch echt drie keer zo leuk als Hutu's en Tutsi's?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Jullie aan de rechterkant weten ook niet zo veel van andere culturen zoals uit de eerste regel van je betoog blijkt..Dat kan je in de problemen brengen als je bijvoorbeeld een land probeert te bezetten.
- Als je niet begrijpt waarom sjiiten en soenieten elkaar naar het leven staan bijvoorbeeld.
- Of als je niet weet dat het Hutus betreffen in plaats van Hutsi's
Moet je (ruim 5 miljoen?) mensen uit Florida en Michigan 'straffen' omdat een paar lokale pertijbonzen zich niet aan de regels weten te houden?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef Lyrebird het volgende:
Waarom zou je Florida en Michigan uberhaupt meetellen?
Dan heeft ze een week of twee de popular vote, tot North Carolina is geweestquote:Op donderdag 24 april 2008 19:09 schreef Majar het volgende:
Op basis van popular vote hijgt Clinton behoorlijk in Obama's nek. Als de twee uitgesloten staten (Florida and Michigan) worden meegeteld heeft ze zelfs meer stemmen gekregen dan Obama. Als ze deze lijn voortzet, kunnen welgezinde super delegates die aan Obama twijfelen makkelijk dit argument gebruiken om voor Clinton te kiezen. De strijd is dus nog niet gestreden.
Link met popular vote: http://www.realclearpolit(...)atic_vote_count.html
Onzin, Colin Powell wint dit fluitend. Condi Rice misschien ook wel. Misschien ligt het aan deze neger?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef matthijst het volgende:
2008, goddomme zeg, nog steeds niet klaar voor een neger als president
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onzin, Colin Powell wint dit fluitend. Condi Rice misschien ook wel.
Kan Hillary er wat aan doen dat Obama zijn naam van de ballot af heeft gehaald?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:48 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dan heeft ze een week of twee de popular vote, tot North Carolina is geweest
Benieuwd of ze nu haar punt al zal durven maken.
En dan nog: in Michigan stond Obama niet eens op de ballot, hoe sneu kun je zijn om dat dan wel mee te tellen
Colin is in iedergeval wel goed in vertellen wat erop spionage foto's staatquote:Op donderdag 24 april 2008 20:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onzin, Colin Powell wint dit fluitend. Condi Rice misschien ook wel. Misschien ligt het aan deze neger?
Jij weet blijkbaar niet hoeveel stemmen er 'Uncommitted' in MI waren.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef wart het volgende:
hij wist dat hij in Michigan niet veel kans maakte en besloot braaf het dringende advies van de DNC op te volgen.)
Al had hij er wel opgestaan: de stemmen zouden niet meetellen. Wat is dat dan voor sneue bende dat Clinton nu met haar creatieve rekenmethodes aankomt en ze toch meeteltquote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef wart het volgende:
Kan Hillary er wat aan doen dat Obama zijn naam van de ballot af heeft gehaald?
(Hij zag de bui natuurlijk al hangen; hij wist dat hij in Michigan niet veel kans maakte en besloot braaf het dringende advies van de DNC op te volgen.)
Minder dan de helft in elk geval.quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij weet blijkbaar niet hoeveel stemmen er 'Uncommitted' in MI waren.
En Obama heeft weer zijn eigen creatieve methodes waarmee hij op zijn website claimt Nevada en Texas gewonnen te hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:01 schreef matthijst het volgende:
[..]
Al had hij er wel opgestaan: de stemmen zouden niet meetellen. Wat is dat dan voor sneue bende dat Clinton nu met haar creatieve rekenmethodes aankomt en ze toch meetelt
Dat ze die trol nog niet massaal uitkotsen
40% van de stemmen uncommitted. Ongehoord veel is dat. Ik zou het niet echt 'kansloos' willen noemen, integendeel zelfs.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:13 schreef wart het volgende:
[..]
Minder dan de helft in elk geval.
[..]
Maar waarom zou hij zijn naam van de ballot halen als zijn belangrijkste concurrent dat niet doet en hij er een redelijke kans zou maken? Hij dacht (destijds) gewoon dat hij er toch wel zou verliezen... Dezelfde reden waarom hij de onderhandelingen over nieuwe voorverkiezingen zo traineerde.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:18 schreef popolon het volgende:
[..]
40% van de stemmen uncommitted. Ongehoord veel is dat. Ik zou het niet echt 'kansloos' willen noemen, integendeel zelfs.
Hij heeft zijn naam van het Ballot afgehaald op advies van de DNC. Hij maakte daar echt wel kans hoor.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:33 schreef wart het volgende:
[..]
Maar waarom zou hij zijn naam van de ballot halen als zijn belangrijkste concurrent dat niet doet en hij er een redelijke kans zou maken? Hij dacht (destijds) gewoon dat hij er toch wel zou verliezen... Dezelfde reden waarom hij de onderhandelingen over nieuwe voorverkiezingen zo traineerde.
Wij hebben morgen bezoek en die konden alleen nog maar een hotel aan de rand van de stad vinden. Alles zat vol vanwege veiligheidsmensen.quote:April 24, 2008
BLOOMINGTON, Ind. -- Doors will open at 10:30 a.m., Friday (April 25), at Assembly Hall for Indiana University students and members of the community who want to attend Hillary Clinton's campaign appearance.
Clinton is scheduled to speak at 12:30 p.m. about "Solutions for the American Economy." The rally will be the first formal address by a presidential candidate in Bloomington this year.
Campaign organizers said they anticipate that seating will be available for all who wish to attend the event.
IU is een zeer relaxte uni. Heb goede herinneringen daar liggen. Ze geven er zelfs ergens Nederlandsquote:Op donderdag 24 april 2008 23:33 schreef Lyrebird het volgende:
Hillary spreekt morgen @ Indiana University.
[..]
Wij hebben morgen bezoek en die konden alleen nog maar een hotel aan de rand van de stad vinden. Alles zat vol vanwege veiligheidsmensen.
Klopt. Zo nu en dan kom ik wel eens iemand van de afdeling Nederlands tegen. Kun je je dat voorstellen: een Amerikaan die Nederlands wil leren?quote:Op donderdag 24 april 2008 23:51 schreef Napalm het volgende:
[..]
IU is een zeer relaxte uni. Heb goede herinneringen daar liggen. Ze geven er zelfs ergens Nederlands
Michigan blijft hierdoor een moeilijk verhaal, maar Florida is dat eigenlijk niet. Obama schond daar de regel dat er geen advertenties op tv mochten worden vertoond (hij draaide daar een nationwide spot en vergat om erbij te zeggen dat het niet mocht in Florida), maar er zijn gewoon primaries geweest en de uitslag was 50 - 33 (857.000 - 569.000).quote:Op donderdag 24 april 2008 21:48 schreef wart het volgende:
[..]
Kan Hillary er wat aan doen dat Obama zijn naam van de ballot af heeft gehaald?
(Hij zag de bui natuurlijk al hangen; hij wist dat hij in Michigan niet veel kans maakte en besloot braaf het dringende advies van de DNC op te volgen.)
Ja zo kunnen ze zieltjes winnen voor het christendom in Nederland.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt. Zo nu en dan kom ik wel eens iemand van de afdeling Nederlands tegen. Kun je je dat voorstellen: een Amerikaan die Nederlands wil leren?
Verschil is dat Obama op alle fronten voorstaat en Clinton weer op een standaard rattige Clintonmanier probeert alsnog haar gelijk te krijgen... Met dr hamsterbekquote:Op donderdag 24 april 2008 22:13 schreef wart het volgende:
En Obama heeft weer zijn eigen creatieve methodes waarmee hij op zijn website claimt Nevada en Texas gewonnen te hebben.
Obama kan beter zeggen: stem maar op Mc Cain, want als jullie zo achterlijk zijn om wel te gaan stemmen terwijl al bekend is dat de stemmen niet geteld gaan worden, dan willen we jullie stem niet eens hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:19 schreef Perico het volgende:
Als dit niet op een goede manier wordt opgelost, heeft McCain wel een heel goed argument om in zijn campagne daar te zeggen: stem op mij, want de Democraten verkwanselen jullie stemmen toch maar.
Wat een mierenneukerij zeg. Vooraf zijn door de DNC een aantal regels opgesteld. Daar hebben alle leden zich aan te houden, ook de Democraten in Florida. Als ze zich niet aan die regels houden volgt uitsluiting, dat zal ook wel in die regels staan. Sim-pel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:19 schreef Perico het volgende:
[..]
Michigan blijft hierdoor een moeilijk verhaal, maar Florida is dat eigenlijk niet. Obama schond daar de regel dat er geen advertenties op tv mochten worden vertoond (hij draaide daar een nationwide spot en vergat om erbij te zeggen dat het niet mocht in Florida), maar er zijn gewoon primaries geweest en de uitslag was 50 - 33 (857.000 - 569.000).
Leg dat eens uit, tvlxd fanboy!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:19 schreef Chewie het volgende:
Vreselijk volk eigenlijk die Obama fanboys hier
Lees de reactie's van matthijst er maar op na, weinig inhoudelijke kritiek (overigens niet verwonderlijk voor een aanhanger van een kandidaat die nogal weinig inhoudelijk is in de campagne) maar puur op de persoon.quote:
O, matthijst. Ik las meervoudig gedoe. Volk, fanboys, hier. Maar het blijkt dus eigenlijk dat je matthijsts berichten wat belachelijk vindt. Niet onredelijk af en toe.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:49 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lees de reactie's van matthijst er maar op na, weinig inhoudelijke kritiek (overigens niet verwonderlijk voor een aanhanger van een kandidaat die nogal weinig inhoudelijk is in de campagne) maar puur op de persoon.
Pfffrt,quote:(overigens niet verwonderlijk voor een aanhanger van een kandidaat die nogal weinig inhoudelijk is in de campagne)
Wat iedereen ooit wenst te zijn.quote:wat is een tvlxd?![]()
Diebold is/was natuurlijk ook een goed voorbeeld geweestquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, matthijst. Ik las meervoudig gedoe.
Je kunt nu niet echt zeggen dat er een inhoudelijke campagne gevoerd wordtquote:Pfffrt,.
Ik zal er aan gaan werkenquote:Wat iedereen ooit wenst te zijn.
Dat is wel een verhaal apart, ja. Niet per se om zijn eventuele Obama-adoratie, maar meer om zijn hun wijze van posten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef Chewie het volgende:
Diebold is/was natuurlijk ook een goed voorbeeld geweest
Ik denk dat deze campagne vooralsnog niet minder inhoudelijk is dan voorgaande campagnes en ik denk dat Obama niet minder inhoudelijk is dan de andere kandidaten. Dus: er is misschien bar weinig inhoud, maar daar kun je moeilijk Barack Obama voor uitzonderen en het ligt meer aan het Amerikaanse systeem in z'n algemeen, wat ik niet als excuus opvoer.quote:Je kunt nu niet echt zeggen dat er een inhoudelijke campagne gevoerd wordt
Nooit te laat daarvoor.quote:Ik zal er aan gaan werken
Ach ja, dat is het effect dat Clinton en Perico met hun zwetspraat opwekken...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:19 schreef Chewie het volgende:
Vreselijk volk eigenlijk die Obama fanboys hier
mijn ervaring is iig dat het er vaak mooi weer is. Relaxte lui ook.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:15 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Klopt. Zo nu en dan kom ik wel eens iemand van de afdeling Nederlands tegen. Kun je je dat voorstellen: een Amerikaan die Nederlands wil leren?
Elk argument dat superdelegates van mening kan doen veranderen heeft betekenis. Onvergelijkbaar met 2000 General, omdat daar alleen pledged delegates waren...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:57 schreef matthijst het volgende:
At the end of the day, the popular vote for the Democratic nomination means nothing. I doubt that having won the popular vote in the 2000 general election is of much solace to Al Gore. Many a football team gains more yards than its opponent in a game yet loses on that important technicality called points.
Veel geblaat over Change en Hope valt hier natuurlijk niet onder...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:57 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ach ja, dat is het effect dat Clinton en Perico met hun zwetspraat opwekken...
au!quote:Op zaterdag 26 april 2008 08:46 schreef Montov het volgende:
http://politicalticker.bl(...)r-switches-to-obama/
Change en Hope, grappig dat je daarmee aankomt, ik heb de "Change" flyer van Hillary hier nog liggenquote:Op zaterdag 26 april 2008 04:47 schreef Perico het volgende:
Veel geblaat over Change en Hope valt hier natuurlijk niet onder...![]()
Valt me gewoon op in het algemeen dat veel aanhangers van Obama het zo persoonlijk opvatten als je voor een andere kandidaat bent.
Uit de toon van veel van je berichten blijkt anders dat je het weldegelijk persoonlijk opvat.quote:Op zaterdag 26 april 2008 10:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Change en Hope, grappig dat je daarmee aankomt, ik heb de "Change" flyer van Hillary hier nog liggen![]()
IK vat het niet persoonlijk op, ieder zijn mening, ik word alleen kortmisselijk van die simpele Clinton logica als "de popular vote telt, ik sta sinds vandaag voor in de popular vote".
Er zijn regels, ze zijn simpel:
- Florida en Michigan mochten hun primaries niet vervroegen, doen ze toch: pech, tellen niet mee.
- De winnaar wordt bepaald door het aantal delegates, opzouten met die popular vote onzin.
- Die 3am ONZINWat heeft ze nou helemaal voor relevante ervaring? Ze lag ernaast te snurken toen Bill eventuele 3am telefoontjes kreeg
![]()
- Haar fantasyverhaaltjes: sniperbullshit
Obama wordt tegenwoordig, na een hoop gemekker en gejank van de oh zo sterke Hillary in de pers net zo stevig aangepakt (Wright, Bitter)...
En natuurlijk het feit dat ze maar door blijft gaan, ten koste van alles, terwijl ze niet meer kan winnen: 1 grote egotrip... Zal thuis bij Bill wel een hoop tekort komen, gok ik.
Ik vind het gewoon een irritante hamstertrol.quote:Op zaterdag 26 april 2008 16:24 schreef wart het volgende:
Uit de toon van veel van je berichten blijkt anders dat je het weldegelijk persoonlijk opvat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |