Niet onmogelijk maar gewoon moeilijk. bioscoopliedjes zijn vaak tergend oude liedjes die al jaren in een tracklist op een pc staan.quote:Op zondag 13 april 2008 23:25 schreef emokid het volgende:
Ow nee dat is hem totaal niet, Engels wel gewoon. Onmogelijke taak die ik jullie geef hier?
quote:Op zondag 13 april 2008 23:26 schreef Bravebart het volgende:
Meezoekpipo.
Die zocht ik ook. Vooral die laatste.quote:Op zondag 13 april 2008 23:29 schreef MarkM het volgende:
Die nummers uit de Wii reclame van Guitar Hero 3?
Link?quote:Op zondag 13 april 2008 23:29 schreef MarkM het volgende:
quote:Op zondag 13 april 2008 23:29 schreef MarkM het volgende:
Jaaa, die waar die 2 meiden met de rug tegenelkaar aan het 'spelen' zijn...quote:
Je bedoelt dus The Buoys - Give Up Your Gunsquote:Op zondag 13 april 2008 23:45 schreef OldJeller het volgende:
Ik zoek een oud nummer, het werd op Arrow FM Classic Rock gedraaid, zodat je weet in wat voor richting ongeveer gezocht moet worden.
Een stuk van het nummer (couplet?) heb ik onthouden en bevat:
I don't want to leave her I don't want to die
Als ik op google zoek vind ik niet de gewenste resultaten.
Heeft iemand een idee?
Bij voorbaat dank.
-edit-
Wat een verschil kan "want to" en "wanna" in je zoektocht uitmaken zeg.
Maar ik heb hem!![]()
![]()
quote:Tips
# Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
Oja, sorry. Zal er de volgende keer in zo'n situatie aan denken.quote:Op maandag 14 april 2008 00:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je bedoelt dus The Buoys - Give Up Your Guns
Uit de OP namelijk:
[..]
éen van de nummers is RS - Paint it blackquote:Op maandag 14 april 2008 00:08 schreef -Maverick- het volgende:
[..]
[..]
Jaaa, die waar die 2 meiden met de rug tegenelkaar aan het 'spelen' zijn...
Ben ik ook al een tijdje naar op zoek... wie kent 'um?
Bedoel je niet op het eind? Groove Armada ft. Richie Havens - Hands Of Timequote:Op maandag 14 april 2008 00:17 schreef x.Lacey het volgende:
Ik zoek t liedje van de Opening van Hollands Next Topmodel!?!?!?!?!
iemand een idee?????
(Als je nou Guns had genoemd, dan had ik het wel geweten)quote:Op maandag 14 april 2008 00:19 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Oja, sorry. Zal er de volgende keer in zo'n situatie aan denken.
Dat is 'm inderdaad.
quote:Op zondag 6 april 2008 00:10 schreef MASD het volgende:
2 verzoekjes.
1: volgens mij rexona reclame, stuk tekst is volgens mij"she's not like me."
2: Guitar Hero reclame voor de wii, stuk tekst "we are, we are....."
hoop dat jullie kunnen helpen want ik kon niks vinden.
Superbus - Radio Song?quote:Op maandag 14 april 2008 00:08 schreef -Maverick- het volgende:
[..]
[..]
Jaaa, die waar die 2 meiden met de rug tegenelkaar aan het 'spelen' zijn...
Ben ik ook al een tijdje naar op zoek... wie kent 'um?
Yezz, that's it.. thnx!!quote:
Jah, hij's kewl!quote:
Geen probleem.quote:Op maandag 14 april 2008 00:47 schreef -Maverick- het volgende:
[..]
Jah, hij's kewl!![]()
Alleen zo jammer dat ik er geen ruk van begrijp, maargoed.. das mijn tekortkoming
quote:
quote:Het liedje uit de commercial van Rexona Girl is speciaal gecomponeerd voor de reclame, maar Rexona is bezig het nummer uit te brengen als single. Mocht dit gebeuren, lees je hier alles over op de site van Rexona.
haha bedankt maar nee ik bedoel tog egt de intro, vind t jammer dat er niks over te vinden valtquote:Op maandag 14 april 2008 00:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bedoel je niet op het eind? Groove Armada ft. Richie Havens - Hands Of Time
(De muziek in het begin klinkt als opdrachtmuziek en er valt weinig over te vinden)
[..]
die grammaticale fouten.quote:Op maandag 14 april 2008 00:56 schreef x.Lacey het volgende:
[..]
haha bedankt maar nee ik bedoel tog egt de intro, vind t jammer dat er niks over te vinden valt
quote:Op maandag 14 april 2008 00:50 schreef MASD het volgende:
[..]
Geen probleem.het is geen poëzie. simpele tekst.
nog iemand die mijn rexonaliedje weet?
Damn, die stem. Ik moet aan Whoopi Goldberg denken.quote:Op maandag 14 april 2008 01:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook in een Rexona reclame gebruikt
Helena Paparizou - My Number Onequote:Op maandag 14 april 2008 01:05 schreef x.Lacey het volgende:
Weet iemand ook trouwens hoe dat liedje heet van Eurosongfestival??
iets met: You're my lover, undercover.. you're my secret passion & i have no other
als t goed is is dat zo'n stukje uit dat liedje, alleen weet het ff niet meer hoe die heet :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Wat heb jij ondertussen gevonden?quote:Op maandag 14 april 2008 02:10 schreef emokid het volgende:
Zoektocht naar Emily gestopt?
quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 02:17 schreef emokid het volgende:
Een emo liedje maar dat is hem niet.
quote:Op maandag 14 april 2008 01:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Helena Paparizou - My Number OneJaaa da is em!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thanxxx:D×××
http://www.muzieknu.nl/2007/10/29/alpro-soya/quote:Op maandag 14 april 2008 16:31 schreef static het volgende:
Hoe heet het origineel van het muziekje dat bij de Alpro Soya reclame wordt gebruikt?
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:10 schreef mstx het volgende:
Ik zoek de titel van dit techno nummer: http://www.switch3.nl/tmp(...)tival_2008_Miami.mp3 (stukje uit de liveset geknipt)
Uit de tracklist word ik niet veel wijzer
[..]
Nee, die is van een andere datum. Deze post hoort bij de set waaruit ik het nummer zoek.quote:Op zondag 13 april 2008 23:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
Helpt deze tracklist je misschien wat meer?
Hans de Booij - Annabel?quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Keiichi het volgende:
Ik ben op zoek naar de Zanger & Titel van een nummer die gaat over dat degene die zingt iemand naar het station brengt, trein mist, meisje blijft slapen o.i.d.
Maar ik kan er absoluut niet opkomen van wie deze is, of wat de titel is.
Ik vond de muziek tenenkrommend slechtquote:Op maandag 14 april 2008 22:01 schreef Davidboaz het volgende:
Herkende iemand de muziek die vanavond in de finale van Project Catwalk/Runway werd gebruikt? Met name de shows van de eerste drie finalisten...
Nounounou, we zijn hier om mensen aan antwoorden te helpen, niet om hun keuze van muziek te bekritiseren, hè starlight.quote:Op maandag 14 april 2008 22:25 schreef starla het volgende:
[..]
Ik vond de muziek tenenkrommend slecht
Bad English - Time stood still?quote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
De intro van Duffy - Mercy doet me heel erg denken aan een rock-nummer uit de jaren '70 of '80. Volgens mij is dat zelfde nummer ook gebruikt in een Heineken-reclame door Bert Heerink, maar daar ben ik niet 100% zeker van...
ik dus ook.quote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bad English - Time stood still?
Persoonlijk denk ik bij het horen van dat ritme aan het nummer: stand by me.
Je bedoelt "Time of the season" van The Zombies.quote:Op maandag 14 april 2008 23:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
De intro van Duffy - Mercy doet me heel erg denken aan een rock-nummer uit de jaren '70 of '80. Volgens mij is dat zelfde nummer ook gebruikt in een Heineken-reclame door Bert Heerink, maar daar ben ik niet 100% zeker van...
Toen ik de titel las wist ik dat je gelijk hadquote:Op maandag 14 april 2008 23:07 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bedoelt "Time of the season" van The Zombies.
ik moet steeds aan hide u van kosheen denkenquote:Op maandag 14 april 2008 23:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Bad English - Time stood still?
Persoonlijk denk ik bij het horen van dat ritme aan het nummer: stand by me.
Kraak & Smaak - Squeeze Mequote:Op maandag 14 april 2008 23:39 schreef wobbel het volgende:
Er is nu hele tijd zo'n liedje op Radio 538 en ik krijg het voor elkaar iedere keer de titel niet op te schrijven
Tekst is iets in de richting van:
Hold me and squeeze me tight enzo...artiest is K&S ofzo?
Crack & Smackquote:Op maandag 14 april 2008 23:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kraak & Smaak - Squeeze Me
In de VS heten ze K&S, vanwege de lastig uit te spreken naam..
We zullen het maar niet over de groep in het Duits hebbenquote:
quote:Op maandag 14 april 2008 23:48 schreef donroyco het volgende:
[..]
We zullen het maar niet over de groep in het Duits hebben
Wanne be starting somethingquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:31 schreef Plaza het volgende:
Mensjes, ben opzoek naar de volgende nummer van Michael Jackson die gedraaid werd bij Deal or no Deal.
De presentator riep de verkeerde titel, klopt niet.
http://www.rtl.nl/(vm=/se(...)_Deal_14-04-2008.xml
dit is de bewuste uitzending vanaf 05:31min
quote:Op maandag 14 april 2008 22:20 schreef mightymouz het volgende:
Ik zapte afgelopen zaterdag toevallig langs 'TMF in de mix', en zag daar een clip met een paar jongens in een rode auto die na een tijdjje stopt om een mooie blonde meid te laten oversteken. De ramen van de auto raken beslagen, daarna rijden ze weer verder. Hoe heet dit nummer??? Ben echt al lang aan het zoeken.
Dat laatste gaat je in ieder geval niet lukken..quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:29 schreef TWuD het volgende:
De tekst is iets van:
we nemen paupers in de zeik
want mijn pa is super rij SU-PER rijk
Ik ben rector van het corps
en mijn stem is super schor SU-PER schor
Ik heb een polo met een kraag
en ik drink super graag SU-PER graag
Ik zoek de naam van artiest en nummer, en helemaal ideaal is natuurlijk een mp3 oid!
alvast bedankt voor de hulp!!
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:16 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.
Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is een beetje dance achtig en er zit ook een melodietje door heen dat in je hoofd blijft zitten.
Jan Diederik & DJ Maurits - Kansloosquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:29 schreef TWuD het volgende:
De tekst is iets van:
Ik zoek de naam van artiest en nummer, en helemaal ideaal is natuurlijk een mp3 oid!
nee helaas, die bedoel ik niet? andere suggesties?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jan Diederik & DJ Maurits - Kansloos
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef ChinChezo het volgende:
Oké, de kans dat iemand deze weet is echt nihil. Maarja, wie niet waagt..
Beetje trance-achtig nummer met wat techno elementen.
Het enige dat ik aan lyrics kan herinneren is iets van 'Je deux retour' (waarschijnlijk andere spelling dan 'deux' maar m'n Frans is nou niet me sterkste kant..) en ook iets van 'I am come' (klinkt heel vaag in het Engels - I know, maar dat is alles wat ik me nog kan herinneren).
Als iemand deze weet eet ik echt me schoen op. Alvast bedankt!
ik weet niet wat het is, maar ik haal het angus dei er niet uit (en die zou ik denk ik toch wel herkennen aangezien ik die muziek heel mooi vind)quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef EggsTC het volgende:
Nog maar ns.... DEZE zoek ik.
Dit stukje komt uit "The Boondock Baints". In de OST ervan vind ik alleen "Armageddon Mix". Deze mix bevat wel de sample die ik zoek maar teveel geluiden erdoorheen vanuit de film.
Het schijnt zo te zijn dat het origineel hiervan Agnus Dei zou heten. Alleen als ik dit op youtube typ krijg ik allerlei klassieke stukken behalve de goede.
Wie o wie kan mij vertellen waar deze sample vandaan komt en verlost mij daarmee van een zoektocht die nu bijna anderhalf jaar gaande is.
Ik geef ook maar wat richting, gezien heel youtube en de rest van internet niet weet om welk stuk het gaat... velen zeggen "Stained Glass" van James Clarke, maar dat is hem niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar ik haal het angus dei er niet uit (en die zou ik denk ik toch wel herkennen aangezien ik die muziek heel mooi vind)
Joepie, ik weet voor de verandering een keer een 'dance' nummer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:52 schreef mime_negert het volgende:
Oké, hierbij mijn vraag.
In de clip van dit nummer zie je allemaal mensen jumpen op een boerderij. Bij de koeien, op de tractor op het land etc.
Herkend iemand dit nummer met mijn omschrijving?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:52 schreef mime_negert het volgende:
Oké, hierbij mijn vraag.
In de clip van dit nummer zie je allemaal mensen jumpen op een boerderij. Bij de koeien, op de tractor op het land etc.
Herkend iemand dit nummer met mijn omschrijving?
Nee die zijn het niet. Het is een liedje sinds 2 maanden ofzo op de radi (538). Het lijkt wel of ze de hele tijd file zingt (en dan hoog) fieluuuuuuuh - fieluuuuuhuuhuuuuhquote:
klinkt enigzins als: Sash - encore un foixquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef ChinChezo het volgende:
Oké, de kans dat iemand deze weet is echt nihil. Maarja, wie niet waagt..
Beetje trance-achtig nummer met wat techno elementen.
Het enige dat ik aan lyrics kan herinneren is iets van 'Je deux retour' (waarschijnlijk andere spelling dan 'deux' maar m'n Frans is nou niet me sterkste kant..) en ook iets van 'I am come' (klinkt heel vaag in het Engels - I know, maar dat is alles wat ik me nog kan herinneren).
Als iemand deze weet eet ik echt me schoen op. Alvast bedankt!
kijk anders ff of het nummer hiertussen staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:16 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.
Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is een beetje dance achtig en er zit ook een melodietje door heen dat in je hoofd blijft zitten.
Houd de comments daar even in de gatenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef Leatherneck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ur_vast_in_lift.html
Wie weet hoe dit stuk heet?
oeh, ik weet welke je bedoelt, dat draait 3fm tussen 4 en 6 regelmatig en zingen zelf file mee voor al de naar-huis-gaanders die in de file staanquote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Weet iemand dit al...
Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.
OMG DAT IS HEM! Ontzettend bedankt!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
klinkt enigzins als: Sash - encore un foix
die begint met de tekst, Madame messieur, je dix blabla je de retour (of hoe je dat ook schrijft)
Clint Mansell - Requiem for a dreamquote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Joachim het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ur_vast_in_lift.html
weet iemand van wie de muziek is die eronder is geplakt?
UR welcomequote:Op woensdag 16 april 2008 18:14 schreef ChinChezo het volgende:
[..]
OMG DAT IS HEM! Ontzettend bedankt!![]()
misschien dat ie hier bij staat?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan wel de hele dag zoeken, maar vraag het toch maar even![]()
Ik zoek een nummer, met de tekst 'everybody needs somebody'.....
Als ik google of op Youtube kijk, zie ik wel Blues brothers, maar dat is het dus niet...
Het is meer rock-achtig, en niet zo vrolijk![]()
Hopelijk weet iemand het
Ik heb de reclame nog niet gezien maar m'n zus wil het nummer ook weten...quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het liedje dat ik zoek wordt gespeeld in de nieuwe Pickwick reclame. (staat nog niet op de reclame-sites) Een stukje uit het liedje is "I count the days whem i'm without you." Google levert mij wel wat liedjes op (o.a. Natalie Imbruglia) maar het wordt gezongen door een man.
Nope het was een heel rustig liedje. Heb er trouwens nog een stukje bij. "Now that i found you, i count the days when i'm without you." of iets in deze richting.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef L_Vroon het volgende:
[..]
Ik heb de reclame nog niet gezien maar m'n zus wil het nummer ook weten...
Heb een beetje gegoogled maar kan niet veel vinden met de tekst die je geeft.
Enige wat ik tegenkwam is dit:
Maar denk niet dat dat 'm is?
Ik heb een mailtje gestuurd naar Pickwick, kreeg dit mailtje terug:quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nope het was een heel rustig liedje. Heb er trouwens nog een stukje bij. "Now that i found you, i count the days when i'm without you." of iets in deze richting.
quote:... Wij kunnen u mededelen dat de muziek uit de nieuwe Pickwick commercial speciaal gecomponeerd is voor deze commercial door een reclameburo. Het is dan ook geen compleet liedje en het is niet mogelijk u de muziek toe te sturen ...
Forget Me Nots - Patrice Rushenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:45 schreef Leatherneck het volgende:
Hoorde net een nummer op de radio voorbij komen, wat het deuntje had van Will Smith's "Men in Black". Uiteraard neem ik aan dat hetgeen wat ik op de radio hoorde de orginele versie is van het nummer (jaren 80!?).
Iemand een idee?
Primal scream?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Als ik google of op Youtube kijk, zie ik wel Blues brothers, maar dat is het dus niet...
Hopelijk weet iemand het
Lastige, misschien Perfect Day van Lou Reed (hele wilde gok)?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met daarin een saxofoon. Het is een wat gevoeliger nummer. De zang en saxofoon worden volgens mij steeds afgewisseld. Het is geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
Weet iemand ondanks deze wazige omschrijving welk nummer ik bedoel?
Eh, nee...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:53 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Lastige, misschien Perfect Day van Lou Reed (hele wilde gok)?
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met daarin een saxofoon. Het is een wat gevoeliger nummer. De zang en saxofoon worden volgens mij steeds afgewisseld. Het is geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
Nee, dit is hem ook nietquote:
Ik ga in ieder geval een sax cd-tje samenstellenquote:
?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Helaas, ook niet. Hij is een stuk rustiger.quote:
nóg rustiger?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:47 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Helaas, ook niet. Hij is een stuk rustiger.
Nee sorry, zit verkeerde clipjes aan te klikkenquote:
Mijn laatste poging: "Turn the page" van Bob Seger, of "Your latest trick" van Dire Straits. Heb je echt niet een klein beetje meer informatie?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Nee sorry, zit verkeerde clipjes aan te klikken
Tempo is denk ik goed. Is hem niet.
Bedoel je niet everybody's gotta learn sometimes? Momenteel is er een veel gedraaide versie van Krezip van.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hopelijk weet iemand het
quote:Kom dan gaan we met z'n allen discussieren,
heel de rest moet van de baan,
laat het eten nu maar staan.
En we houden de discussie aan de gang,
al is het zeeeeeeeeeven maanden lang.
Deze?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:51 schreef steve-urkel het volgende:
een dance nummer... met heel vaak de tekst:
and we rise
rising
rise...
Ik doe ook ff een gok:quote:Op donderdag 17 april 2008 22:22 schreef OmeRon het volgende:
[..]
Nee, dit is hem ook niet
Hij valt een beetje in hetzelfde straatje als Baker Street.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:03 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mijn laatste poging: "Turn the page" van Bob Seger, of "Your latest trick" van Dire Straits. Heb je echt niet een klein beetje meer informatie?
quote:
Echt rock is het niet, maar het is alleszins niet vrolijk:quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Hopelijk weet iemand het
Nog een wilde gok: Avalon (of Dance Away, of iets anders uit die tijd) van Roxy Music?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 14:51 schreef jeanpierre1980 het volgende:
Ik ben al heel lang opzoek naar een nummer dat ik laatst tijdens het uitgaan heb gehoord.
Toevallig hoorde ik hem gisteren in GTST. Misschien weet iemand hier hoe het nummer heet?
Je kan de uitzending van gisteren via deze link bekijken:
http://www.rtl.nl/(vm=/so(...)ijden_17-04-2008.xml
Je hoort het nummer vanaf 12:25
Ik ben benieuwd!...
Top! Dankjewel!quote:Op donderdag 17 april 2008 11:31 schreef ethr het volgende:
[..]
Clint Mansell - Requiem for a dream
Ik geloof dat de muziek in het filmpje een soort lang intro is van dat liedje.
Run DMC - It's like that (and that the way it is!)quote:
Het is Neh Nah Nah Nahquote:Op vrijdag 18 april 2008 19:09 schreef Ronalld het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik toevallig in de supermarkt hoorde, heel vrolijk door een vrouw gezongen; Het enige wat is blijven hangen is: "Hey na na na" dan een soort stukje verhaal ofzo van een regel of 2, dan weer Hey na na na. Kent iemand deze toevallig?
quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef OmeRon het volgende:
Helaas het goede nummer is nog niet langsgekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:04 schreef starla het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien weet Sander de Heer het
We only speak about a problem if there is a solution. Otherwise we call it a fact.
Cool, dan moet deze er ook op:quote:Op donderdag 17 april 2008 22:34 schreef OmeRon het volgende:
Ik ga in ieder geval een sax cd-tje samenstellen.
Deze dan:quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:17 schreef OmeRon het volgende:
Helaas het goede nummer is nog niet langsgekomen
Die is een beetje clichéquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef Arcee het volgende:
Dave Stewart & Candy Dulfer - Lily Was Here
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:08 schreef Lucky-Luke het volgende:
Heb de hele dag al een electro nummer in mijn hoofd en wil nu toch wel eens weten wie het is. Het werd ook tijdens sneakerz gedraait door madskillz dacht ik.
Het enige wat ik weet is dat er reggae in voorkomt en een vrouwke volgens mij zingt: down down low.
Weet ik alleen niet zeker...
Dan gooi ik een duit in het zakje met Buckshot Lefonque met Another dayquote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Die is van Wyclef Jeanquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Flatus het volgende:
Weet iemand een nummer een cover van een pink floyd nummer met volgens mij die gast van the black eyed peas wil i am ofzo maar kan nergens de titel van dit nummer vinden. en eventueel een youtube linkje zou wel fijn zijn.
3e is iigquote:Op zaterdag 19 april 2008 17:13 schreef Burnafter het volgende:
Tijdens het uitgaan gehoord en opgenomen met de telefoon:
http://www.ribakker.nl/opname000.mp3
en
http://www.ribakker.nl/opname001.mp3
en
http://www.ribakker.nl/opname029.mp3
quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:29 schreef Sjakie01 het volgende:
De achtergrond muziek van dit filmpje? Bvd.
http://www.dumpert.nl/med(...)aanse_televisie.html
1: Roman Flügel - Geht's noch? en daar een remix van, denk ik..quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:13 schreef Burnafter het volgende:
Tijdens het uitgaan gehoord en opgenomen met de telefoon:
http://www.ribakker.nl/opname000.mp3
en
http://www.ribakker.nl/opname001.mp3
en
http://www.ribakker.nl/opname029.mp3
Ja, daarom, zo heet dit nummer volgens mij nietquote:Op zaterdag 19 april 2008 18:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
1: Roman Flügel - Geht's noch? en daar een remix van, denk ik..
Dan is het Rishi Bass - Shake op het eind te horen (vanaf 1:00)..quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, daarom, zo heet dit nummer volgens mij niet
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:29 schreef TWuD het volgende:
De tekst is iets van:
quote:Op zondag 20 april 2008 11:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet welk nummer er op de achtergrond gedraait wordt rond 44:38?
http://www.sbs6.nl/web/show/id=95249/langid=43
nogsteeds opzoekquote:Op zondag 20 april 2008 16:21 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik zoek een song , maar ik weet de naam en de artiest niet
De clip begint met 1 of 2 vrouwen op een bank , en is van dezelfde periode als Galleon - i begin to wonder
Wie o Wie
heb je niet meer info? Wat voor muziek, wordt er gezongen, en zo ja door een man/vrouw/meerdere, wat gebeurt er nog meer in die clip?quote:Op maandag 21 april 2008 01:49 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
nogsteeds opzoek
Volgens mij zitten ze en kussen ze wat enzo ?
Het is geen opera, maar als iemand vraagt naar mmmmm mmmmm mmmm mmmm, dan denk ik aan Crashtest Dummies - MMMMquote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef ThaMouse het volgende:
Hallo,
Ik zoek een wat ouder nummer met een opera-achtige sound
Je hoort een man neuriën, mmmmmmmmm mmmmmmm mm mmmmmm mm mm mmmm mm mmmmmm
Meer weet ik niet![]()
Was wel een heel bekend nummer, heeft iemand een idee??
Bvd Michel
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:10 schreef mstx het volgende:
Ik zoek de titel van dit techno nummer: http://www.switch3.nl/tmp(...)tival_2008_Miami.mp3 (stukje uit de liveset geknipt)
Uit de tracklist word ik niet veel wijzer
[..]
quote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef ThaMouse het volgende:
Hallo,
Ik zoek een wat ouder nummer met een opera-achtige sound
Je hoort een man neuriën, mmmmmmmmm mmmmmmm mm mmmmmm mm mm mmmm mm mmmmmm
Meer weet ik niet![]()
Was wel een heel bekend nummer, heeft iemand een idee??
Bvd Michel
precies waar ik aan dacht.quote:Op maandag 21 april 2008 10:19 schreef n0r het volgende:
[..]
Het is geen opera, maar als iemand vraagt naar mmmmm mmmmm mmmm mmmm, dan denk ik aan Crashtest Dummies - MMMM
Lionel Richie - Do it to me? is wel wat nieuwer dan Baker Streetquote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
...saxofoon... een wat gevoeliger nummer... geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 16:45 schreef Hugo- het volgende:
Gisteren rond 15:30 luisterde ik in de auto naar Veronica. Het was het nummer dat voor Narcotic van Liquido kwam.
Het nummer is gezongen door een man, redelijk rustig tempo. Als refrein werd er steeds een melodietje geneuried.
Een beetje een vage beschrijving, dus ik hoop dat iemand het liedje gisteren ook op de radio heeft gehoord.
Het zal toch niet...quote:Op maandag 21 april 2008 10:19 schreef n0r het volgende:
als iemand vraagt naar mmmmm mmmmm mmmm mmmm, dan denk ik aan Crashtest Dummies - MMMM
shake & popquote:Op maandag 21 april 2008 20:36 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet? bedankt
Ah top.quote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef RSie het volgende:
[..]
shake & pop
artiest is me ff ontschoten! edit: Green velvet![]()
1985, zit wel zang in, maar wel een heel bombastisch intro:quote:Op maandag 21 april 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
ik zoek al een tijd een heel bombastisch klinkend nummer wat volgens mij eind jaren 80 regelmatig op de radio te horen was.
Ik geloof dat Paolo Conte dezelfde melodie ook gebruikt heeft bij een nummer, maar die ik bedoel zat voor wat ik me kan herinneren geen zang in.
Niels de Vries - Sueno (Exacto Remix)quote:Op maandag 21 april 2008 23:08 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hoe heet trouwens dat nummer dat al best een tijdje uit is, dat ze iets zeggen van 'SOS und suéndooo' of iets vergelijkbaars..
Housemartins - Caravan of Lovequote:Op dinsdag 22 april 2008 00:57 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer van een Brits bandje... maar herinner mij eigenlijk alleen nog maar de clip. Waarin jongens in een kerk zitten met capuchons op en als ze die afdoen zie je een kruisje in het haar geschoren. Dan lopen ze ook nog achter elkaar op hun knieën door het gangpad. De clip eindigt volgens mij dat ze met z'n allen in een bed liggen. Vager krijg je het niet... maar het is het enige dat ik me herinner....
2. Nog nooit dat Do you Believe gehoord maar ik zou eens naar Carmina Burana van Orff zoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef Imperatore het volgende:
Ok ik heb twee heerlijke uitdagingen voor de speurders onder ons:
1. Weet iemand hoe de persoon heet die bij veel Hollywoodfilms de aankondiging doet, vaak in de trant van: "In a world.." Ik weet niet of dit ook bij de film zelf vaak is, maar bij de trailers hoor je dit vaak en meestal is het dezelfde stem. Helaas kan ik even geen goed voorbeeld geven, ik ga er naar zoeken.
EDIT: Don LaFontaine (ik ben het Googlen dus toch nog niet verleerd). En hier. Zo'n gave stem vind ik dat.
2. Deze uitdaging is wat groter, aangezien ik daar niet zelf het antwoord op weet. Op Sensation White 2002 staat Sensation Outro - Do You Believe. In deze outro hoor je 3 verschillende (religieuze) zangstijlen. Weet iemand van welke nummers deze samples zijn? Of weet iemand wellicht andere bekende nummers in deze genres. Ik vind het namelijk prachtig om te horen! (ik kon helaas geen youtube voorbeeld vinden).
kan je dat stukje niet online zetten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:42 schreef Imperatore het volgende:
Ok ik heb twee heerlijke uitdagingen voor de speurders onder ons:
1. Weet iemand hoe de persoon heet die bij veel Hollywoodfilms de aankondiging doet, vaak in de trant van: "In a world.." Ik weet niet of dit ook bij de film zelf vaak is, maar bij de trailers hoor je dit vaak en meestal is het dezelfde stem. Helaas kan ik even geen goed voorbeeld geven, ik ga er naar zoeken.
EDIT: Don LaFontaine (ik ben het Googlen dus toch nog niet verleerd). En hier. Zo'n gave stem vind ik dat.
2. Deze uitdaging is wat groter, aangezien ik daar niet zelf het antwoord op weet. Op Sensation White 2002 staat Sensation Outro - Do You Believe. In deze outro hoor je 3 verschillende (religieuze) zangstijlen. Weet iemand van welke nummers deze samples zijn? Of weet iemand wellicht andere bekende nummers in deze genres. Ik vind het namelijk prachtig om te horen! (ik kon helaas geen youtube voorbeeld vinden).
Zowel Enigma, Celtic Myst als Carmina Burana heb ik allen. Ben namelijk sowieso weg van dit genre. De sampletjes zouden ook nog weleens niet in bekende nummers gebruikt kunnen zijn, maar gewoon speciaal voor het nummer opgenomen. Alhoewel ik er van één bijna zeker weet dat die vaker is gebruikt. Ik zal eens kijken of ik hem online kan vinden en anders gooien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:44 schreef RSie het volgende:
[..]
kan je dat stukje niet online zetten?
Klinkt als iets van Enigma of andere Celtic myst achtige muziek als ik je stukje zo lees!
Ik heb echt geen idee welk nummer je zoekt, maar ik heb me in ieder geval rot gelachen om je geluidsfragment!quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!
Ik zoek het nummer uit het volgende geluidsfragment:
http://www.megaupload.com/nl/?d=QPT2ETFB
Echte lyrics zijn er namelijk niet. Alvast bedankt!
Ltr, Klaas de Lion
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!
Ltr, Klaas de Lion
Paolo Conte had een hit met Max, wat in de buurt komt is Tanita Tikaram met Twist In My Sobriety.quote:Op maandag 21 april 2008 16:16 schreef RSie het volgende:
ik zoek al een tijd een heel bombastisch klinkend nummer wat volgens mij eind jaren 80 regelmatig op de radio te horen was.
Ik geloof dat Paolo Conte dezelfde melodie ook gebruikt heeft bij een nummer, maar die ik bedoel zat voor wat ik me kan herinneren geen zang in.
Ik weet precies welke je bedoeld.quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:36 schreef Sjefstra het volgende:
Hey allemaal!
Ltr, Klaas de Lion
Tnx!quote:Op maandag 21 april 2008 23:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niels de Vries - Sueno (Exacto Remix)
Best een tijdje.. Release date: 12 januari 2006
Geen dankquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:02 schreef Huppelei het volgende:
Hoe heet dit nummer?
http://gameroom.mlgpro.com/view/nzA9MuyozD8.html
dit gaat een 'ohja natuurlijk' erlebness worden, wedden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:34 schreef steve-urkel het volgende:
dat jaren 80 nummer...
in de videclip zie je een donkere zanger, met kroeshaar in een auto... de stem lijkt zo enorm op die van michael jackson.. een enorm cheesy nummer ist..
--edit--
el debarge - rhythm of the night![]()
Niet iets meer info?quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Arclight-S het volgende:
Ik zoek een nummer wat je tegenwoordig best vaak op de radio hoort, en zojuist was het weer op 538.
Het is een techno nummer (??) waar een vrouw heel snel en best wel onduidelijk zingt waardoor ik niet de lyrics kan vissen, de laaste 10 seconden hoor je alleen een aflopende beat.
ik hoorde alleen nog in de nummer aankondiging iets wat op iya eindigde (kan dus ook van alles zijn)
Wie weet wat ik zoek?
Alvast bedankt!
Niet echt, het is 40 minuten geleden op radio 538 geweest, is er niet ergens een lijst van wat ze hebben gespeeld?quote:
Nee, daar doen ze helaas niet meer aan..quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:42 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Niet echt, het is 40 minuten geleden op radio 538 geweest, is er niet ergens een lijst van wat ze hebben gespeeld?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, daar doen ze helaas niet meer aan..
Waar ik op gok:Sia - The Girl You Lost To Cocaine Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Edit)
quote:
Haha, het is soms niet echt verstaanbaar wat ze zingt neequote:Op dinsdag 22 april 2008 23:51 schreef Arclight-S het volgende:
Ah geweldig man, zat echt al een week te googlen op stukken tekst.
Mooie stem inderdaad he en ziet er ook nog behoorlijk uitquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:55 schreef Arcee het volgende:
Wow, dat is Sia van Zero 7.Zero 7 - Somersault
Voor de volledigheid, het is eigenlijk de Stonebridge Vocal Remixquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:47 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nee, daar doen ze helaas niet meer aan..
Waar ik op gok:Sia - The Girl You Lost To Cocaine Sia - The Girl You Lost To Cocaine (Stonebridge Edit)
Ja, die wilde ik ook wel posten, maar vond die andere versie toch wat beterquote:Op woensdag 23 april 2008 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, het is eigenlijk de Stonebridge Vocal Remix
NB:
Mja, maargoed, wij zijn er om elkaar aan te vullen hequote:Op woensdag 23 april 2008 00:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ja, die wilde ik ook wel posten, maar vond die andere versie toch wat beter![]()
BB![]()
Kun je m niet neurien of iets en dan uploadenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef Wexy het volgende:
Ik zoek een liedje waar ik eigenlijk alleen het fluitje van weet. En aangezien fluiten niet makkelijk is op een forum heb ik geen idee hoe ik het echt uit moet leggen.
Het klinkt mij als een redelijk nieuw nummer.
Ik zoe een poging om het te vertalen naar tekst,
hoog hoog hoog hoog laag laag hoog hoog laaaaaag
laag laag laag laag laag lager lager laag laag laaaager
laaaaa la la la laa laa laa laa laa laaaaa
Zo klink het voor mij in elk geval zou ook kunnen zijn dat het 2e stukje eigenlijk net zo is als het eerste stukje maar in mijn gevoel klinkt het lager.
Ja ik weet ik ben moeilijk dat ik nou net een fluitje uit een liedje onthoud en verder niet....
http://nizno.4shared.com/quote:Op woensdag 23 april 2008 14:05 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kun je m niet neurien of iets en dan uploaden
Peter, Bjorn & John - Young Folks lijkt me gezien het fluitenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:50 schreef Wexy het volgende:
Ik zoek een liedje waar ik eigenlijk alleen het fluitje van weet. En aangezien fluiten niet makkelijk is op een forum heb ik geen idee hoe ik het echt uit moet leggen.
Het klinkt mij als een redelijk nieuw nummer.
Ik zoe een poging om het te vertalen naar tekst,
hoog hoog hoog hoog laag laag hoog hoog laaaaaag
laag laag laag laag laag lager lager laag laag laaaager
Zo klink het voor mij in elk geval zou ook kunnen zijn dat het 2e stukje eigenlijk net zo is als het eerste stukje maar in mijn gevoel klinkt het lager.
Ja ik weet ik ben moeilijk dat ik nou net een fluitje uit een liedje onthoud en verder niet....
Ja dus..quote:Op woensdag 23 april 2008 15:19 schreef Wexy het volgende:
[..]
http://nizno.4shared.com/
daar het fluitje.wma
Thank youquote:Op woensdag 23 april 2008 15:23 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Peter, Bjorn & John - Young Folks lijkt me gezien het fluiten
Bridge on the river Kwai ?quote:Op woensdag 23 april 2008 19:31 schreef alors het volgende:
oke, ik heb hier een vage omschrijving van iets wat ik alweer een tijd geleden op de radio hoorde.
Het is een redelijk bekend achtergrondmuziekje. Het is grotendeels of geheel instrumentaal, maar ik geloof dat er in het begin gezongen of gepraat wordt. Volgens mij waren het 3 tonen die je vrijwel het hele nummer hoort. Ik geloof dat de presentator nog iets zei over een brug.. dat het in een film gebruikt werd wanneer iemand op een brug reed (in Amerika) en/of dat het nummer de titel had van/met een brug.
quote:
Nee, die zijn het niet, wel mooi liedjequote:Op woensdag 23 april 2008 19:44 schreef ObviousClone het volgende:
A bridge over troubled water
Elissa & Cheb Mami - Haliliquote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef Syb-rund. het volgende:
als iemand deze weet dan krijgt die een naamtopic van me
voila, muchas gracias señoritaquote:Op woensdag 23 april 2008 22:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Elissa & Cheb Mami - Halili
Kom maar op met die topic...
Beach Boys - God Only Knowsquote:Op woensdag 23 april 2008 21:54 schreef keezert het volgende:
hallo
ik zoek een oud liedje dat zondagochtend te horen was op sky radio
en de playlist staat er maar heel kort op GRRRR
het refrein van het liedje ging ongeveer zo: What would I do if you don;t love me anymore? zoiets
heeft iemand een idee? het is best een bekend nummer uit de 60s of 70s
bedankt
doei doei
kees
Goede livesetquote:Op donderdag 24 april 2008 07:46 schreef ook_gek het volgende:
Laidback Luke @ House Edition Guestmix (SSL)
iemand enig idee welk nummer je hoort bij 41:15
Slackwax.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:31 schreef Myster_E het volgende:
In de nieuwe Mercedes (SL) reclame is een cover verwerkt van Canned Heat - On the road again.
Wie kent de bandnaam?
Chris Isaak-Wicked Gamequote:Op donderdag 24 april 2008 15:26 schreef Shayndel het volgende:
Ik zoek al heel lang een nummer in mij hoofd blijft dwarrelen. Ik ken alleen eigelijk maar een regeltje van het
refrein.
And I.....(langdradig) fell in love.... .with you
De tijdsschema is jaren 80 tot begin jaren '90, gezongen door een man en een beetje rustige skyradio achtige muziek. Volgens mij is het best wel een bekend nummer geweest.
Tis overigst geen nummer van "kellly family: fell in love with a alien, Joss Stone, The White Stripes, Chenelle, Brad Paisley, Motion City, Elvis " wat ik vaak te horen/zien krijgt bij youtube.
Wat in mijn hoofd opkomt is die oudere Audi reclame waarin de Foundations "Build Me Up, Buttercup" zingen, is het een beetje jaren 60 achtig?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:59 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Weet iemand van wie dit liedje is...
Wat ik me van de tekst meen te herinneren is dit:
"you were my first true love,... I thank heaven above,... now that I've found you,... i count the day that i'm without you....
Het liedje komt ook voor in een reclame, maar weet even niet meer waar de reclame over ging....
Daar is dit topic niet voor bedoeld, hier post je alleen als je juist níét weet wie het nummet gemaakt heeft.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef Gifkippetje het volgende:
Hallo,
ik zoek het bekende deuntje van campinglife tijdens het onderdeel wat eten we vandaag. Via Campinglife heb ik onderstaande info gekregen.
Titel CD Cartoonz
Componist Charlie Brisette / Tom Arbruster
Maatschappij Sonoton
Uitvoerenden Sonoton
Titel nummer Oh ma ma mia
CD nummer SCD 232
Via via ben ik op deze site gekomen waar ik inderdaad het nummer kan beluisteren.
http://www.sonofind.com/search/html/musiksuche.php?fulltext=Cartoonz%2B&dosearch=1&country=NL&sprache=EN
Maar nu krijg ik hem niet gedownload of opgenomen in een MP3 bestandje. Als iemand me daar aan kan helpen, graag.
mvgr
Daan
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:32 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het is een duet en het klinkt als jimmy eat world aan de happy pills met een meisje erbij.
Maar ik weet niet of het wel van hen is en ook niet hoe het heet?
De reclame was er net op, reclame van Pickwick Thee.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:51 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Wat in mijn hoofd opkomt is die oudere Audi reclame waarin de Foundations "Build Me Up, Buttercup" zingen, is het een beetje jaren 60 achtig?
echt niemand?quote:Op zondag 20 april 2008 20:00 schreef heemskerkb het volgende:
Hoi,
ik heb nu al een paar keer een heel gaaf happy gospelachtig nummer gehoord. ik kon alleen een beetje van de songtekst meekrijge..."open up"...en "falling" het is gezongen door een man en volgens mij een vrij nieuw nummer.
weet iemand dit toevallig?
Kate Bush - Cloudbustingquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:01 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
Ik hoorde zojuist op radio 1 een jaren 80hit waarvan ik de naam ben vergetenIk kan mij herinneren als kind voor de buis te zitten en naar dit te luisteren. Het is een clip waar je een vrouw een bergttop zit beklimmen waar ze een machine heeft staan waarmee ze regen kan opwekken. Ze is daar druk mee bezig en je ziet vanzelf de wolken komen aanstormen. Ik heb nu het deuntje in mijn hoofd zitten maar met woorden kan ik het hier helaas niet kwijt. Wie weet hoe dit nummer heet met de welbekende rain machine er in?
Heel goed! Thanksquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:11 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Kate Bush - Cloudbusting
Donald Sutherland
Heb je misschien een link naar die reclame?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:43 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
De reclame was er net op, reclame van Pickwick Thee.
Thanks for trying beste RobDrop...
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:11 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Heb je misschien een link naar die reclame?
Zie hier..quote:... Wij kunnen u mededelen dat de muziek uit de nieuwe Pickwick commercial speciaal gecomponeerd is voor deze commercial door een reclameburo. Het is dan ook geen compleet liedje en het is niet mogelijk u de muziek toe te sturen ...
Thanks for the info beste donroyco.quote:
Freemasons - Uninvitedquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:50 schreef chriztiaan het volgende:
Weet iemand welk nummer er komt inzetten in de 28ste minuut van de Veronica Weekend Mix van dit weekend?
Peter Sarstedt - Where Do You Go To (My Lovely)?quote:Op zaterdag 26 april 2008 18:28 schreef hansjes het volgende:
Ik was gisteren ergens (rond een uur of elf in de ochtend denk ik) en toen was er een liedje op de radio waarvan ik wil weten welke het is.
Ik kan er bijzonder weinig over vertellen, maar misschien dat iemand weet welke ik bedoel.
Het heeft een beetje sprookjesachtige sfeer en het refrein heeft de zinnen 'where do you go' en 'and leave me alone' erin.
Nadat het nummer af was kwam Stef Bos met 'Papa'.
Ik weet dus ook niet eens welke zender het was.
Het is een long shot, maargoed, wie weet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |