Clint Mansell - Requiem for a dreamquote:Op woensdag 16 april 2008 23:42 schreef Joachim het volgende:
Naar aanleiding van dit filmpje: http://www.dumpert.nl/med(...)ur_vast_in_lift.html
weet iemand van wie de muziek is die eronder is geplakt?
UR welcomequote:Op woensdag 16 april 2008 18:14 schreef ChinChezo het volgende:
[..]
OMG DAT IS HEM! Ontzettend bedankt!![]()
misschien dat ie hier bij staat?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan wel de hele dag zoeken, maar vraag het toch maar even![]()
Ik zoek een nummer, met de tekst 'everybody needs somebody'.....
Als ik google of op Youtube kijk, zie ik wel Blues brothers, maar dat is het dus niet...
Het is meer rock-achtig, en niet zo vrolijk![]()
Hopelijk weet iemand het
Ik heb de reclame nog niet gezien maar m'n zus wil het nummer ook weten...quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het liedje dat ik zoek wordt gespeeld in de nieuwe Pickwick reclame. (staat nog niet op de reclame-sites) Een stukje uit het liedje is "I count the days whem i'm without you." Google levert mij wel wat liedjes op (o.a. Natalie Imbruglia) maar het wordt gezongen door een man.
Nope het was een heel rustig liedje. Heb er trouwens nog een stukje bij. "Now that i found you, i count the days when i'm without you." of iets in deze richting.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:31 schreef L_Vroon het volgende:
[..]
Ik heb de reclame nog niet gezien maar m'n zus wil het nummer ook weten...
Heb een beetje gegoogled maar kan niet veel vinden met de tekst die je geeft.
Enige wat ik tegenkwam is dit:
Maar denk niet dat dat 'm is?
Ik heb een mailtje gestuurd naar Pickwick, kreeg dit mailtje terug:quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Nope het was een heel rustig liedje. Heb er trouwens nog een stukje bij. "Now that i found you, i count the days when i'm without you." of iets in deze richting.
quote:... Wij kunnen u mededelen dat de muziek uit de nieuwe Pickwick commercial speciaal gecomponeerd is voor deze commercial door een reclameburo. Het is dan ook geen compleet liedje en het is niet mogelijk u de muziek toe te sturen ...
Forget Me Nots - Patrice Rushenquote:Op donderdag 17 april 2008 17:45 schreef Leatherneck het volgende:
Hoorde net een nummer op de radio voorbij komen, wat het deuntje had van Will Smith's "Men in Black". Uiteraard neem ik aan dat hetgeen wat ik op de radio hoorde de orginele versie is van het nummer (jaren 80!?).
Iemand een idee?
Primal scream?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:39 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik kan wel de hele dag zoeken, maar vraag het toch maar even![]()
Ik zoek een nummer, met de tekst 'everybody needs somebody'.....
Als ik google of op Youtube kijk, zie ik wel Blues brothers, maar dat is het dus niet...
Het is meer rock-achtig, en niet zo vrolijk![]()
Hopelijk weet iemand het
Lastige, misschien Perfect Day van Lou Reed (hele wilde gok)?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met daarin een saxofoon. Het is een wat gevoeliger nummer. De zang en saxofoon worden volgens mij steeds afgewisseld. Het is geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
Weet iemand ondanks deze wazige omschrijving welk nummer ik bedoel?
Eh, nee...quote:Op donderdag 17 april 2008 21:53 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Lastige, misschien Perfect Day van Lou Reed (hele wilde gok)?
quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer met daarin een saxofoon. Het is een wat gevoeliger nummer. De zang en saxofoon worden volgens mij steeds afgewisseld. Het is geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
Nee, dit is hem ook nietquote:
Ik ga in ieder geval een sax cd-tje samenstellenquote:
?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |