abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58071093
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 18:29 schreef TWuD het volgende:
De tekst is iets van:

we nemen paupers in de zeik
want mijn pa is super rij SU-PER rijk

Ik ben rector van het corps
en mijn stem is super schor SU-PER schor

Ik heb een polo met een kraag
en ik drink super graag SU-PER graag

Ik zoek de naam van artiest en nummer, en helemaal ideaal is natuurlijk een mp3 oid!

alvast bedankt voor de hulp!!
Jan Diederik & DJ Maurits - Kansloos
  Boks-Chick dinsdag 15 april 2008 @ 18:56:24 #77
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58071361
zeerverlatemuziekmeezoekpostenzo
lolwut
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:17:51 #78
58558 TWuD
SPEAR BRITNEY
pi_58071817
quote:
nee helaas, die bedoel ik niet? andere suggesties?
What you know you can't explain, but you feel it. You've felt it your entire life, that there's something wrong with the world. You don't know what it is, but it's there, like a splinter in your mind, driving you mad.
pi_58073328
Oké, de kans dat iemand deze weet is echt nihil. Maarja, wie niet waagt..

Beetje trance-achtig nummer met wat techno elementen.
Het enige dat ik aan lyrics kan herinneren is iets van 'Je deux retour' (waarschijnlijk andere spelling dan 'deux' maar m'n Frans is nou niet me sterkste kant..) en ook iets van 'I am come' (klinkt heel vaag in het Engels - I know, maar dat is alles wat ik me nog kan herinneren).

Als iemand deze weet eet ik echt me schoen op. Alvast bedankt!
  dinsdag 15 april 2008 @ 20:27:07 #80
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_58073412
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef ChinChezo het volgende:

Het enige dat ik aan lyrics kan herinneren is iets van 'Je deux retour' (waarschijnlijk andere spelling dan 'deux' maar m'n Frans is nou niet me sterkste kant..) en ook iets van 'I am come' (klinkt heel vaag in het Engels - I know, maar dat is alles wat ik me nog kan herinneren).

Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_58073836
hi all,

aan het einde van dit nummer zingen wat rappers er doorheen..

(laatste halve minuut).

Daar heb ik ook ooit een remix mee gehoord van Rihanna - please don't stop the music...

maar heb hem nooit kunnen vinden.

Anyone? of het echte nummer ofzo
pi_58074112
Nog maar ns.... DEZE zoek ik.

Dit stukje komt uit "The Boondock Baints". In de OST ervan vind ik alleen "Armageddon Mix". Deze mix bevat wel de sample die ik zoek maar teveel geluiden erdoorheen vanuit de film.

Het schijnt zo te zijn dat het origineel hiervan Agnus Dei zou heten. Alleen als ik dit op youtube typ krijg ik allerlei klassieke stukken behalve de goede.

Wie o wie kan mij vertellen waar deze sample vandaan komt en verlost mij daarmee van een zoektocht die nu bijna anderhalf jaar gaande is.
Lambo of Rekt
pi_58075132
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef EggsTC het volgende:
Nog maar ns.... DEZE zoek ik.

Dit stukje komt uit "The Boondock Baints". In de OST ervan vind ik alleen "Armageddon Mix". Deze mix bevat wel de sample die ik zoek maar teveel geluiden erdoorheen vanuit de film.

Het schijnt zo te zijn dat het origineel hiervan Agnus Dei zou heten. Alleen als ik dit op youtube typ krijg ik allerlei klassieke stukken behalve de goede.

Wie o wie kan mij vertellen waar deze sample vandaan komt en verlost mij daarmee van een zoektocht die nu bijna anderhalf jaar gaande is.

ik weet niet wat het is, maar ik haal het angus dei er niet uit (en die zou ik denk ik toch wel herkennen aangezien ik die muziek heel mooi vind)
pi_58076654
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef kvd het volgende:

[..]

ik weet niet wat het is, maar ik haal het angus dei er niet uit (en die zou ik denk ik toch wel herkennen aangezien ik die muziek heel mooi vind)
Ik geef ook maar wat richting, gezien heel youtube en de rest van internet niet weet om welk stuk het gaat... velen zeggen "Stained Glass" van James Clarke, maar dat is hem niet.
Lambo of Rekt
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:52:55 #85
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_58077019
Oké, hierbij mijn vraag.

In de clip van dit nummer zie je allemaal mensen jumpen op een boerderij. Bij de koeien, op de tractor op het land etc.

Herkend iemand dit nummer met mijn omschrijving?
pi_58078382
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:52 schreef mime_negert het volgende:
Oké, hierbij mijn vraag.

In de clip van dit nummer zie je allemaal mensen jumpen op een boerderij. Bij de koeien, op de tractor op het land etc.

Joepie, ik weet voor de verandering een keer een 'dance' nummer.
Het gaat hier om "Fall" van Aux Raus.
  woensdag 16 april 2008 @ 00:02:35 #87
212505 ethr
your favourite chloroform;
pi_58078770
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 22:52 schreef mime_negert het volgende:
Oké, hierbij mijn vraag.

Vraagje,

Deze commercial van Nike:

De muziek is werkelijk prachtig. Ik weet er een aantal dingen van, bijvoorbeeld dat het stuk "Defy" heet, geïnspireerd is door het nummer Breathe Me van Sia en dat het gemaakt is door Morgan Visconti. Ik vroeg me af of iemand weet of dit nummer gereleased is of niet?
brokenBREAKbeats?
pi_58078879
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 07:27 schreef starla het volgende:

[..]

Wanne be starting something
cool merci
pi_58083114
quote:
Nee die zijn het niet. Het is een liedje sinds 2 maanden ofzo op de radi (538). Het lijkt wel of ze de hele tijd file zingt (en dan hoog) fieluuuuuuuh - fieluuuuuhuuhuuuuh
Hoop dat iemand het weet :-) het is een dance nummer.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:55:10 #90
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58083820
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef ChinChezo het volgende:

klinkt enigzins als: Sash - encore un foix

die begint met de tekst, Madame messieur, je dix blabla je de retour (of hoe je dat ook schrijft)
  woensdag 16 april 2008 @ 10:57:00 #91
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_58083865
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:16 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.

Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is een beetje dance achtig en er zit ook een melodietje door heen dat in je hoofd blijft zitten.
kijk anders ff of het nummer hiertussen staat.

http://www.dancetrendstop30.nl/
pi_58086120
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:52:26 #93
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58086384
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef Leatherneck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ur_vast_in_lift.html

Wie weet hoe dit stuk heet?
Houd de comments daar even in de gaten
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58086508
Weet iemand dit al...
Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.

Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is een beetje dance achtig en er zit ook een melodietje door heen dat in je hoofd blijft zitten.
  Boks-Chick woensdag 16 april 2008 @ 13:18:28 #95
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58086927
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Weet iemand dit al...
Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.

oeh, ik weet welke je bedoelt, dat draait 3fm tussen 4 en 6 regelmatig en zingen zelf file mee voor al de naar-huis-gaanders die in de file staan
Weet zo snel niet hoe het heet.
lolwut
pi_58087236
oef gelukkig ik heb hem dit is de zomerknaller
pi_58087979
Oh zeg dat dan, die had zelfs ik geweten
Lambo of Rekt
pi_58092671
quote:
Op woensdag 16 april 2008 10:55 schreef RSie het volgende:

[..]

klinkt enigzins als: Sash - encore un foix

die begint met de tekst, Madame messieur, je dix blabla je de retour (of hoe je dat ook schrijft)
OMG DAT IS HEM! Ontzettend bedankt!
pi_58092785
Sorry voor de spam, maar ik ben beetje noob op dit forum hier.

Anyway dit is de versie die ik bedoelde:

Superdope nummer!
  woensdag 16 april 2008 @ 18:40:20 #100
137122 RobDrop
It's the Gasman!
pi_58093130
Ontiegelijk-late-teeveepee
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')