Jan Diederik & DJ Maurits - Kansloosquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:29 schreef TWuD het volgende:
De tekst is iets van:
we nemen paupers in de zeik
want mijn pa is super rij SU-PER rijk
Ik ben rector van het corps
en mijn stem is super schor SU-PER schor
Ik heb een polo met een kraag
en ik drink super graag SU-PER graag
Ik zoek de naam van artiest en nummer, en helemaal ideaal is natuurlijk een mp3 oid!
alvast bedankt voor de hulp!!
nee helaas, die bedoel ik niet? andere suggesties?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:42 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jan Diederik & DJ Maurits - Kansloos
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef ChinChezo het volgende:
Oké, de kans dat iemand deze weet is echt nihil. Maarja, wie niet waagt..
Beetje trance-achtig nummer met wat techno elementen.
Het enige dat ik aan lyrics kan herinneren is iets van 'Je deux retour' (waarschijnlijk andere spelling dan 'deux' maar m'n Frans is nou niet me sterkste kant..) en ook iets van 'I am come' (klinkt heel vaag in het Engels - I know, maar dat is alles wat ik me nog kan herinneren).
Als iemand deze weet eet ik echt me schoen op. Alvast bedankt!
ik weet niet wat het is, maar ik haal het angus dei er niet uit (en die zou ik denk ik toch wel herkennen aangezien ik die muziek heel mooi vind)quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:57 schreef EggsTC het volgende:
Nog maar ns.... DEZE zoek ik.
Dit stukje komt uit "The Boondock Baints". In de OST ervan vind ik alleen "Armageddon Mix". Deze mix bevat wel de sample die ik zoek maar teveel geluiden erdoorheen vanuit de film.
Het schijnt zo te zijn dat het origineel hiervan Agnus Dei zou heten. Alleen als ik dit op youtube typ krijg ik allerlei klassieke stukken behalve de goede.
Wie o wie kan mij vertellen waar deze sample vandaan komt en verlost mij daarmee van een zoektocht die nu bijna anderhalf jaar gaande is.
Ik geef ook maar wat richting, gezien heel youtube en de rest van internet niet weet om welk stuk het gaat... velen zeggen "Stained Glass" van James Clarke, maar dat is hem niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet niet wat het is, maar ik haal het angus dei er niet uit (en die zou ik denk ik toch wel herkennen aangezien ik die muziek heel mooi vind)
Joepie, ik weet voor de verandering een keer een 'dance' nummer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:52 schreef mime_negert het volgende:
Oké, hierbij mijn vraag.
In de clip van dit nummer zie je allemaal mensen jumpen op een boerderij. Bij de koeien, op de tractor op het land etc.
Herkend iemand dit nummer met mijn omschrijving?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:52 schreef mime_negert het volgende:
Oké, hierbij mijn vraag.
In de clip van dit nummer zie je allemaal mensen jumpen op een boerderij. Bij de koeien, op de tractor op het land etc.
Herkend iemand dit nummer met mijn omschrijving?
Nee die zijn het niet. Het is een liedje sinds 2 maanden ofzo op de radi (538). Het lijkt wel of ze de hele tijd file zingt (en dan hoog) fieluuuuuuuh - fieluuuuuhuuhuuuuhquote:
klinkt enigzins als: Sash - encore un foixquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:23 schreef ChinChezo het volgende:
Oké, de kans dat iemand deze weet is echt nihil. Maarja, wie niet waagt..
Beetje trance-achtig nummer met wat techno elementen.
Het enige dat ik aan lyrics kan herinneren is iets van 'Je deux retour' (waarschijnlijk andere spelling dan 'deux' maar m'n Frans is nou niet me sterkste kant..) en ook iets van 'I am come' (klinkt heel vaag in het Engels - I know, maar dat is alles wat ik me nog kan herinneren).
Als iemand deze weet eet ik echt me schoen op. Alvast bedankt!
kijk anders ff of het nummer hiertussen staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:16 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.
Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is een beetje dance achtig en er zit ook een melodietje door heen dat in je hoofd blijft zitten.
Houd de comments daar even in de gatenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef Leatherneck het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ur_vast_in_lift.html
Wie weet hoe dit stuk heet?
oeh, ik weet welke je bedoelt, dat draait 3fm tussen 4 en 6 regelmatig en zingen zelf file mee voor al de naar-huis-gaanders die in de file staanquote:Op woensdag 16 april 2008 12:56 schreef koekjesmonstertjex het volgende:
Weet iemand dit al...
Ik hoor op radio 538 of op Fresh FM vaak een nummer, een er wordt alleen maar 1 woord in gezongen en ik kan niet goed horen wat die vrouw zingt (heel hoog) maar volgens mij zingt ze FEEEEELIIIIINGSSSSS FEEELLIIIIII HIII HIIIIINGS.
Weet iemand welk nummer ik bedoel? Het is een beetje dance achtig en er zit ook een melodietje door heen dat in je hoofd blijft zitten.
OMG DAT IS HEM! Ontzettend bedankt!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:55 schreef RSie het volgende:
[..]
klinkt enigzins als: Sash - encore un foix
die begint met de tekst, Madame messieur, je dix blabla je de retour (of hoe je dat ook schrijft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |