quote:Op zondag 20 april 2008 11:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wie weet welk nummer er op de achtergrond gedraait wordt rond 44:38?
http://www.sbs6.nl/web/show/id=95249/langid=43
nogsteeds opzoekquote:Op zondag 20 april 2008 16:21 schreef Revenge2005 het volgende:
Ik zoek een song , maar ik weet de naam en de artiest niet
De clip begint met 1 of 2 vrouwen op een bank , en is van dezelfde periode als Galleon - i begin to wonder
Wie o Wie
heb je niet meer info? Wat voor muziek, wordt er gezongen, en zo ja door een man/vrouw/meerdere, wat gebeurt er nog meer in die clip?quote:Op maandag 21 april 2008 01:49 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
nogsteeds opzoek
Volgens mij zitten ze en kussen ze wat enzo ?
Het is geen opera, maar als iemand vraagt naar mmmmm mmmmm mmmm mmmm, dan denk ik aan Crashtest Dummies - MMMMquote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef ThaMouse het volgende:
Hallo,
Ik zoek een wat ouder nummer met een opera-achtige sound
Je hoort een man neuriën, mmmmmmmmm mmmmmmm mm mmmmmm mm mm mmmm mm mmmmmm
Meer weet ik niet![]()
Was wel een heel bekend nummer, heeft iemand een idee??
Bvd Michel
quote:Op zaterdag 12 april 2008 19:10 schreef mstx het volgende:
Ik zoek de titel van dit techno nummer: http://www.switch3.nl/tmp(...)tival_2008_Miami.mp3 (stukje uit de liveset geknipt)
Uit de tracklist word ik niet veel wijzer
[..]
quote:Op maandag 21 april 2008 10:07 schreef ThaMouse het volgende:
Hallo,
Ik zoek een wat ouder nummer met een opera-achtige sound
Je hoort een man neuriën, mmmmmmmmm mmmmmmm mm mmmmmm mm mm mmmm mm mmmmmm
Meer weet ik niet![]()
Was wel een heel bekend nummer, heeft iemand een idee??
Bvd Michel
precies waar ik aan dacht.quote:Op maandag 21 april 2008 10:19 schreef n0r het volgende:
[..]
Het is geen opera, maar als iemand vraagt naar mmmmm mmmmm mmmm mmmm, dan denk ik aan Crashtest Dummies - MMMM
Lionel Richie - Do it to me? is wel wat nieuwer dan Baker Streetquote:Op donderdag 17 april 2008 21:43 schreef OmeRon het volgende:
...saxofoon... een wat gevoeliger nummer... geen Baker Street van Gerry Rafferty, maar denk wel dat het uit dezelfde tijd komt.
Weet iemand ondanks deze wazige omschrijving welk nummer ik bedoel?
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 16:45 schreef Hugo- het volgende:
Gisteren rond 15:30 luisterde ik in de auto naar Veronica. Het was het nummer dat voor Narcotic van Liquido kwam.
Het nummer is gezongen door een man, redelijk rustig tempo. Als refrein werd er steeds een melodietje geneuried.
Een beetje een vage beschrijving, dus ik hoop dat iemand het liedje gisteren ook op de radio heeft gehoord.
Het zal toch niet...quote:Op maandag 21 april 2008 10:19 schreef n0r het volgende:
als iemand vraagt naar mmmmm mmmmm mmmm mmmm, dan denk ik aan Crashtest Dummies - MMMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |