quote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 21:20 schreef schatje het volgende:
Sexy hoor D3ft0n3, alleen dat horloge vind ik helemaal niets.
quote:
Een minuut na deze foto ging hij op en kon ik naar mn werk fietsen. Kan hem ook wel los laten bungelen voor mn buik als dat meer jouw ding isquote:Hoofdtelefoons als halsierraad. Failure to the bone.
Wederom weer mooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nee ik gebruik hem niet als accesoire
Vind het er wel vet uitzienquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een eensch plaatsen hier.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:40 schreef Pie.cr het volgende:
tis wel ontopic iig
Vet shirt trouwens, maar die schoenen zijn erg 2004... jeweetz
arm pijn gedaan pop?quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik had mijn laarzen weer vervangen door me blauw/grijze nike sb's..
Jij gaat echt onwijs sexy gekleed. Super!quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha vet manquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat nou die plimsoles ofnietquote:Op maandag 21 april 2008 18:36 schreef Erotica_ het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
adidas
american apparel
cheap monday
van haren
Is dat nog steeds dezelfde pleister dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
@ lolboy; haha, niet echt heel hard, maar ik haat het altijd om pleisters er af te halen, doet pijn
Wel leuk hoor.quote:
Heb die WESC's altijd al vet uitvinden zien, maar ik vraag me echt af hoe de kwaliteit van die dingen is, ze worden verkocht als modeaccesoires als ik met niet vergis (heb ze in ieder geval op verschillende kledingsites gezien). En ze zien er inderdaad vet uit, maar hoe is de kwaliteit (vooral in vergelijking met sennheiser px-100 als je die toevallig hebtquote:
Tof, met die schoenen en je t-shirtquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Stansfield het volgende:
Cardigan van Cold Method
Tshirt van copa
Jeans van nudie slim jim rich blue
sneakers puma clydes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee joh, niet spotten met wit, wit is gewoon die shit.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:55 schreef Ouzooo het volgende:
Ik heb die WESC ook, (alleen dan in 't zwart). Het is een wat vol en warm geluid, Senheisser geeft meer detail en is helderder (tenminste, diegene die ik heb, HD515), en ook een PC150 klinkt beter. Maar die zien er half niet zo vet uit natuurlijk.
Wel jammer dat je ze steeds meer ziet, ik heb 'm echt al een half jaar en nou zie je ook van idioten er soms mee lopen. Gelukkig kiezen die altijd voor de witte, "omdat ie natuurlijk wel bij de iPod moet passen". iPod, bah.
deze koptelefoon heb ik ook alleen dan in het zwart ^^ echt mooi geluid geeft hetquote:
Erg kleurrijk.quote:Op zondag 27 april 2008 07:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie wat witjes vandaag
wats er mis met dunne meiden?quote:Op zondag 27 april 2008 06:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dan loopt iedereen altijd te whinen dat ik te dun ben
heb je nou je trui (hier is het vandaag overigens 25 °C) in je broek zitten?quote:Op zondag 27 april 2008 07:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie wat witjes vandaag
quote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaaltje - H&M, broekpakdingetje - vintage/kringloop/tweedehands/hoe je het wil noemen, heels - C&A.
En nee ik heb geen witte mailot aan
Dat vestje heb ik ook hehequote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat topje is van de h&m (:quote:Op zondag 27 april 2008 21:54 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Dat vestje heb ik ook hehe![]()
Waar heb je die top vandaan die je eronder hebt, die is cute![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 06:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik vind die schoenen opzich wel leuk ^^
en ik lig nu halfnaakt in me bed, dus geen pic
Ik snap 'm niet.quote:
Mooie wc-bril in de reflectie van de douchecabinequote:
Vette broek + shirtquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:41 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die For It shirtje
Nudie slim jim, rich blue
Vans hi tops
Simpel
Leuk jurkje! War heb je die gekocht?quote:
Krijg het er warm vanquote:
idemquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:13 schreef parselmouth het volgende:
Jurkje staat heel mooi, maar die schoenen vind ik er echt cheap en ordinair uit zien...
Oh my, dat staat je goed.quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef AudeVie het volgende:
Etoile, het jurkje heb ik gekocht bij Pull & Bear.
Today
[ afbeelding ]
Ziet er weer tof uitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vieze schoentjes , arggh
Je shirtquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vieze schoentjes , arggh
Hip vest, zullen we gaan skateboarden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vieze schoentjes , arggh
Die ATC2 Hot Lavaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:26 schreef vejay het volgende:
Mijne:
[ afbeelding ]
Strik Je Veter
[ afbeelding ]
Levi's Standard 501 (zit een íets te laag zie ik nu)
[ afbeelding ]
M'n nieuwste liefde: ATC2 Hot Lava
[ afbeelding ]
En all stars zoals all stars volgens mij bedoeld zijn.
Hoe valt ie? Heb H&M S maar hoe zit 't bij deze shirts? Vind 'm ook wel dik namelijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef vejay het volgende:
Bij die zwolsche boy Kubus natuurlijk. Strik je Veter is een nummer van Sticks, Rico & Kubus, dat je het weet.
25 euro incl. verzendkosten. En je ontvangt hem in een kapotvette enveloppe.
Ik haf en ik paf en breek de tent afquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef vejay het volgende:
Bij die zwolsche boy Kubus natuurlijk. Strik je Veter is een nummer van Sticks, Rico & Kubus, dat je het weet.
25 euro incl. verzendkosten. En je ontvangt hem in een kapotvette enveloppe.
Hij valt iets langer dan H&M shirtjes volgens mij. Maar het zijn bij lange na geen hiphop-maten. Qua breedte zijn ze ongeveer hetzelfde als H&M shirtjes. Met een S zul je wel goed zitten denk ik, heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:02 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hoe valt ie? Heb H&M S maar hoe zit 't bij deze shirts? Vind 'm ook wel dik namelijk!
Er zijn verschillende alternatieven, ik zelf gebruik Photobucket. Zeer simpel allemaal, helemaal met de nieuwe lay-out.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:12 schreef Deastronaut het volgende:
Geinig topic dit![]()
Lees al een behoorlijke tijd mee maar toch maar is account aangemaakt om ook maar es wat pics te posten.. Ben benieuwd de reacties
Op welke site zette jullie de fotos neer eignelijk?
Mooi hoe je dat wit met dat rood weet te combineren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:15 schreef Placenta het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoodie: Kultivate
Broek: Selected (mooie aanbieding bij j&j)
Sneakers: Nike Vandal Low
Nice outfit, met die broek en sb's zo!quote:Op zondag 18 mei 2008 01:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
shirt hunkemoller
broek acne jeans
schoenen nike sb
Wel grappig dat je er dan wel schoenen onder hebt.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:29 schreef oMiNoUsCRX het volgende:
dammn het is fakkin zondag outfit is een outfit !!
En als ik naar buiten ga trek ik heus wel een jeans aan !!
iddquote:Op zondag 18 mei 2008 13:38 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wel grappig dat je er dan wel schoenen onder hebt.
Nike dunk sneakers altijd tof! Alleen wel eventjes netjes houden.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:42 schreef Red_Cat het volgende:
Red_Cat doet ook even een duit in het zakje
Ik had me capuchon op omdat ik me haar nog niet gedaan had
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn zondagse outfit
Spring Courtquote:Op zondag 18 mei 2008 13:44 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Waar staat SC in dit geval voor?
Haha die trek ik morgen aanquote:Op maandag 19 mei 2008 15:48 schreef vejay het volgende:
Zoals gewoonlijk vet, maar waar zijn je Swedens.
Vet truitje!quote:
Oranjefans met all-stars dragende vriendinnen zijn ook niet echt de doelgroep van dit topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Man, ik hoop dat dit topic snel vol raakt, dat ik nooit meer opmerking hoef te lezen van jou.
Damn
Daar gaat het niet om. Ik vind iedereen in dit topic wel ok kledij dragen. Anders zouden ze het niet fotograferen en posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Oranjefans met all-stars dragende vriendinnen zijn ook niet echt de doelgroep van dit topic.
Los van je bijlmerspelling heb ik het vermoeden dat je nu kankerhard aan het trollen bent? Heb ik je los van mijn vorige post ooit hier of IRL beledigd? Ik snap totaal niet waar deze bijna enge op mij gerichte frustratie vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik vind iedereen in dit topic wel ok kledij dragen. Anders zouden ze het niet fotograferen en posten.
Maar jij bent echt een van die dweeps die er altijd nét buiten hangen. Zelf post je zo nu en dan weer eens 13in1dozijn outfit die men op een H&M paspop kan zien. Op zich niks mis mee, maar in combinatie met jouw opmerkingen over wat wel of niet klopt bij andere mensen aangevuld met -->- smiley.
Damn... wigga je bent echt niet een van de fashion homo's hoor op net5 oid hoor.![]()
+1post
Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar als ik zo deze WAYWT topics eens doorblader valt het mij op dat Pie.cr en parselmouth de enige posters zijn met een eigentijdse stijl die positief opvalt. Misschien pumpkinsoupje ook nog wel..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een van die dweeps die er altijd nét buiten hangen.
Vroeger waren er kwaliteitsposters in deze topics zoals Jovink en dikkertjes zoals HenkBezinetank om het niveau een beetje hoog te houden maar tegenwoordig lijkt het nergens meer op nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar als ik zo deze WAYWT topics eens doorblader valt het mij op dat Pie.cr en parselmouth de enige posters zijn met een eigentijdse stijl die positief opvalt. Misschien pumpkinsoupje ook nog wel..
Verder zijn er veel slechte en rommelige fits te zien in dit topic (wat wel weer heel Nederlands is) en veel spul uit 2006/2007 waar je buurman ook mee aan loopt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Vroeger waren er kwaliteitsposters in deze topics zoals Jovink en dikkertjes zoals HenkBezinetank om het niveau een beetje hoog te houden maar tegenwoordig lijkt het nergens meer op nee.
die goede oude tijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Vroeger waren er kwaliteitsposters in deze topics zoals Jovink en dikkertjes zoals HenkBezinetank om het niveau een beetje hoog te houden maar tegenwoordig lijkt het nergens meer op nee.
Haha, ik ben gewoon een normale jongeman hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:16 schreef vliegende_olifant het volgende:
Nashje: Whehehe ik zag je altijd posten in het Ajax topic ik dacht dat jij zo'n dikke man was die er raar uit ziet maar je ziet er nog best normaal uit
zo mag elke meid erbij lopen van mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Tas van Susan Bijl. Kleding van de H&M. Schoentjes van de Zara.
Je bent ziek, slip es gauw in je joggingbroek en pyjamashirtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe all stars =p oh en effe snel wat aangetrokken vandaag
dankjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef Joey_AFCA het volgende:
Pumpkin, je moet hier je werk van maken, ziet er echt geweldig uit.
shit zo zijn die mondriaans dope man. btw welke nixon horlog rotolog/murf?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef koston het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vans shirt
Levi's broek
Nike sb schoenen
Nixon horloge
Mooi!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt =quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:53 schreef koston het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vans shirt
Levi's broek
Nike sb schoenen
Nixon horloge
dacht hem tijdje geleden bij premiumtees.nl gezien te hebben, dus check die even.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:44 schreef Erotica_ het volgende:
Aarghh.. Die's wel kankervet. Enig idee waar je om online kunt halen ofzo?
Niet zo slim_!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik had vandaag geloof ik ook een site gevonden waar ze Pa:nuu verkopen. ben de site alleen vergeten
uhm jaw0hl, maar je praat over een legging?quote:
wow, wat een goed figuur heb jij !quote:Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef AudeVie het volgende:
Etoile, het jurkje heb ik gekocht bij Pull & Bear.
Today
[ afbeelding ]
Vielen dankquote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:26 schreef Lauriette91 het volgende:
Trui, Broek & Schoenen![]()
Like your style.
leuk!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 18:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
wesc
[ afbeelding ]
miss sixty
[ afbeelding ]
vans
doei.
dankjee!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:19 schreef Timoot het volgende:
dressnocode.nl heeft ook pa:nuu maar volgens mij is dat shirt uitverkocht. Ze hebben wel een best wel gave andere (lege bankrekening ftw).
@pumpkinsoup: vettt!
Whehe, bgp's voor je Brutsquote:
En je wil het ook met ons (of nou ja met mij) delen?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik ken trouwens ook een ander merk die ook zulk soort kleding heeft.
whoa cool! thanksquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
oh en voor als je het nog wou weten http://www.meandyu.com
Dank u. Ik zal binnekort wel wat meer posten, want ik heb er nog veel meer in mn kast staanquote:Op zaterdag 24 mei 2008 22:40 schreef Erotica_ het volgende:
koston.. je hebt steeds coole sneakers
Geen idee. Had 't geïmporteerd uit de VS met de vorige generatie lif.sc'ers (quote:Op zondag 25 mei 2008 14:36 schreef koston het volgende:
[..]
Gaaf horloge overigens, wat voor een is het?
Die is van Furni, deze kan je hier kopenquote:Op zondag 25 mei 2008 14:36 schreef koston het volgende:
[..]
Dank u. Ik zal binnekort wel wat meer posten, want ik heb er nog veel meer in mn kast staan
Gaaf horloge overigens, wat voor een is het?
Thanksquote:Op maandag 26 mei 2008 08:25 schreef zwartemarktplaats het volgende:
@Timoot: Afschuwelijke combinatie...
Een alles en nog wat outfit.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
Wat is er mis met JJVerschil tussen spijkerbroeken zie je toch niet gauw
.
1. Doorgaans kut kwaliteit.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:40 schreef Cahir het volgende:
Wat is er mis met JJVerschil tussen spijkerbroeken zie je toch niet gauw
.
no offence maar jack jones is gewoon crap, tis een soort h&m en je ziet overal jappies met die dingen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:07 schreef jakkop het volgende:
(even geen camera in de buurt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoenen!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:23 schreef JAY-T het volgende:
Hier wordt ook niet meer veel gepost..?![]()
[ afbeelding ]
AA
RRDS
H by Hudson
ahumm. 15quote:Op zondag 1 juni 2008 19:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Niet iedereen is 12 jaar oud..
Waarom heb je dan zo'n klein spiegeltje op je kamer.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef Mystical_moonlight het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje piep foto maar okay xD
zwart rokje met witte strepen aan de boven kant,
Zwart T shirt met Net mouwen, gestreept topje er over heen.
Jij brengt het tenminste op een normale manier...quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:56 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind die fel gekleurde veters nou ook niet helemaal je van het , wel makkelijk in het donker of zo
Juist. Kats lelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:28 schreef vejay het volgende:
Ja maar als iets kut is, dan is het gewoon kut. En dan moet je er niet omheen draaien.
Dus bij deze: ik vind het kut.
Dusjaaaaaaaaaaa.
+1quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:26 schreef seto het volgende:
Je bent niet cool met je neon laces.
Ja jij snapt hetquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:21 schreef Xaverius1337 het volgende:
hoeft ook niet... hoe slechte hoe beter
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef Enchanter het volgende:
Tering welke maat schoen heb jij , 58 of zo ?
Is hoofdzakelijk optisch. Ik heb maat 41, (en deze schoenen zelfs 39)quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef Enchanter het volgende:
Tering welke maat schoen heb jij , 58 of zo ?
Oh ik dacht alquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Is hoofdzakelijk optisch. Ik heb maat 41, (en deze schoenen zelfs 39). Dus het komt door de groothoeklens + smalle pijpjes dat het groot oogt.
Als dat 39 is heb je echt spaghettibenenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:34 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Is hoofdzakelijk optisch. Ik heb maat 41, (en deze schoenen zelfs 39). Dus het komt door de groothoeklens + smalle pijpjes dat het groot oogt.
Maat is in de schoen te lezen: 39. Maar ze vallen dus als een 41. En ik ben ook geen 1 meter 10 (ben 1,80).quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef vejay het volgende:
Als dat maat 41 is, ben jij 1 meter 10. Anders is het de meest geslaagde optische illusie ooit.
No offence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |