quote:
quote:
quote:Op zondag 13 april 2008 21:20 schreef schatje het volgende:
Sexy hoor D3ft0n3, alleen dat horloge vind ik helemaal niets.
quote:
Een minuut na deze foto ging hij op en kon ik naar mn werk fietsen. Kan hem ook wel los laten bungelen voor mn buik als dat meer jouw ding isquote:Hoofdtelefoons als halsierraad. Failure to the bone.
Wederom weer mooiquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en nee ik gebruik hem niet als accesoire
Vind het er wel vet uitzienquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even een eensch plaatsen hier.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:40 schreef Pie.cr het volgende:
tis wel ontopic iig
Vet shirt trouwens, maar die schoenen zijn erg 2004... jeweetz
arm pijn gedaan pop?quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik had mijn laarzen weer vervangen door me blauw/grijze nike sb's..
Jij gaat echt onwijs sexy gekleed. Super!quote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik had mijn laarzen weer vervangen door me blauw/grijze nike sb's..
Haha vet manquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn dat nou die plimsoles ofnietquote:Op maandag 21 april 2008 18:36 schreef Erotica_ het volgende:
tvp
[ afbeelding ]
adidas
american apparel
cheap monday
van haren
Is dat nog steeds dezelfde pleister dan?quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
@ lolboy; haha, niet echt heel hard, maar ik haat het altijd om pleisters er af te halen, doet pijn
Wel leuk hoor.quote:
Heb die WESC's altijd al vet uitvinden zien, maar ik vraag me echt af hoe de kwaliteit van die dingen is, ze worden verkocht als modeaccesoires als ik met niet vergis (heb ze in ieder geval op verschillende kledingsites gezien). En ze zien er inderdaad vet uit, maar hoe is de kwaliteit (vooral in vergelijking met sennheiser px-100 als je die toevallig hebtquote:
Tof, met die schoenen en je t-shirtquote:Op woensdag 23 april 2008 21:19 schreef Stansfield het volgende:
Cardigan van Cold Method
Tshirt van copa
Jeans van nudie slim jim rich blue
sneakers puma clydes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee joh, niet spotten met wit, wit is gewoon die shit.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:55 schreef Ouzooo het volgende:
Ik heb die WESC ook, (alleen dan in 't zwart). Het is een wat vol en warm geluid, Senheisser geeft meer detail en is helderder (tenminste, diegene die ik heb, HD515), en ook een PC150 klinkt beter. Maar die zien er half niet zo vet uit natuurlijk.
Wel jammer dat je ze steeds meer ziet, ik heb 'm echt al een half jaar en nou zie je ook van idioten er soms mee lopen. Gelukkig kiezen die altijd voor de witte, "omdat ie natuurlijk wel bij de iPod moet passen". iPod, bah.
deze koptelefoon heb ik ook alleen dan in het zwart ^^ echt mooi geluid geeft hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |