Oranjefans met all-stars dragende vriendinnen zijn ook niet echt de doelgroep van dit topic.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:08 schreef Liquidootje het volgende:
Man, ik hoop dat dit topic snel vol raakt, dat ik nooit meer opmerking hoef te lezen van jou.
Damn
Daar gaat het niet om. Ik vind iedereen in dit topic wel ok kledij dragen. Anders zouden ze het niet fotograferen en posten.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:28 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Oranjefans met all-stars dragende vriendinnen zijn ook niet echt de doelgroep van dit topic.
Los van je bijlmerspelling heb ik het vermoeden dat je nu kankerhard aan het trollen bent? Heb ik je los van mijn vorige post ooit hier of IRL beledigd? Ik snap totaal niet waar deze bijna enge op mij gerichte frustratie vandaan komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik vind iedereen in dit topic wel ok kledij dragen. Anders zouden ze het niet fotograferen en posten.
Maar jij bent echt een van die dweeps die er altijd nét buiten hangen. Zelf post je zo nu en dan weer eens 13in1dozijn outfit die men op een H&M paspop kan zien. Op zich niks mis mee, maar in combinatie met jouw opmerkingen over wat wel of niet klopt bij andere mensen aangevuld met -->- smiley.
Damn... wigga je bent echt niet een van de fashion homo's hoor op net5 oid hoor.![]()
+1post
Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar als ik zo deze WAYWT topics eens doorblader valt het mij op dat Pie.cr en parselmouth de enige posters zijn met een eigentijdse stijl die positief opvalt. Misschien pumpkinsoupje ook nog wel..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:12 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Maar jij bent echt een van die dweeps die er altijd nét buiten hangen.
Vroeger waren er kwaliteitsposters in deze topics zoals Jovink en dikkertjes zoals HenkBezinetank om het niveau een beetje hoog te houden maar tegenwoordig lijkt het nergens meer op nee.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:52 schreef idontknowwhyifeelsoalive het volgende:
[..]
Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar als ik zo deze WAYWT topics eens doorblader valt het mij op dat Pie.cr en parselmouth de enige posters zijn met een eigentijdse stijl die positief opvalt. Misschien pumpkinsoupje ook nog wel..
Verder zijn er veel slechte en rommelige fits te zien in dit topic (wat wel weer heel Nederlands is) en veel spul uit 2006/2007 waar je buurman ook mee aan loopt.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Vroeger waren er kwaliteitsposters in deze topics zoals Jovink en dikkertjes zoals HenkBezinetank om het niveau een beetje hoog te houden maar tegenwoordig lijkt het nergens meer op nee.
die goede oude tijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:59 schreef vliegende_olifant het volgende:
[..]
Vroeger waren er kwaliteitsposters in deze topics zoals Jovink en dikkertjes zoals HenkBezinetank om het niveau een beetje hoog te houden maar tegenwoordig lijkt het nergens meer op nee.
Haha, ik ben gewoon een normale jongeman hoorquote:Op woensdag 21 mei 2008 18:16 schreef vliegende_olifant het volgende:
Nashje: Whehehe ik zag je altijd posten in het Ajax topic ik dacht dat jij zo'n dikke man was die er raar uit ziet maar je ziet er nog best normaal uit
zo mag elke meid erbij lopen van mij.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Tas van Susan Bijl. Kleding van de H&M. Schoentjes van de Zara.
Je bent ziek, slip es gauw in je joggingbroek en pyjamashirtquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:14 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe all stars =p oh en effe snel wat aangetrokken vandaag
dankjequote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:29 schreef Joey_AFCA het volgende:
Pumpkin, je moet hier je werk van maken, ziet er echt geweldig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |