Die ATC2 Hot Lavaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:26 schreef vejay het volgende:
Mijne:
[ afbeelding ]
Strik Je Veter
[ afbeelding ]
Levi's Standard 501 (zit een íets te laag zie ik nu)
[ afbeelding ]
M'n nieuwste liefde: ATC2 Hot Lava
[ afbeelding ]
En all stars zoals all stars volgens mij bedoeld zijn.
Hoe valt ie? Heb H&M S maar hoe zit 't bij deze shirts? Vind 'm ook wel dik namelijk!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef vejay het volgende:
Bij die zwolsche boy Kubus natuurlijk. Strik je Veter is een nummer van Sticks, Rico & Kubus, dat je het weet.
25 euro incl. verzendkosten. En je ontvangt hem in een kapotvette enveloppe.
Ik haf en ik paf en breek de tent afquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:34 schreef vejay het volgende:
Bij die zwolsche boy Kubus natuurlijk. Strik je Veter is een nummer van Sticks, Rico & Kubus, dat je het weet.
25 euro incl. verzendkosten. En je ontvangt hem in een kapotvette enveloppe.
Hij valt iets langer dan H&M shirtjes volgens mij. Maar het zijn bij lange na geen hiphop-maten. Qua breedte zijn ze ongeveer hetzelfde als H&M shirtjes. Met een S zul je wel goed zitten denk ik, heb ik zelf ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:02 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hoe valt ie? Heb H&M S maar hoe zit 't bij deze shirts? Vind 'm ook wel dik namelijk!
Er zijn verschillende alternatieven, ik zelf gebruik Photobucket. Zeer simpel allemaal, helemaal met de nieuwe lay-out.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:12 schreef Deastronaut het volgende:
Geinig topic dit![]()
Lees al een behoorlijke tijd mee maar toch maar is account aangemaakt om ook maar es wat pics te posten.. Ben benieuwd de reacties
Op welke site zette jullie de fotos neer eignelijk?
Mooi hoe je dat wit met dat rood weet te combineren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:15 schreef Placenta het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hoodie: Kultivate
Broek: Selected (mooie aanbieding bij j&j)
Sneakers: Nike Vandal Low
Nice outfit, met die broek en sb's zo!quote:Op zondag 18 mei 2008 01:00 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
shirt hunkemoller
broek acne jeans
schoenen nike sb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |