Hee joh, niet spotten met wit, wit is gewoon die shit.quote:Op woensdag 23 april 2008 21:55 schreef Ouzooo het volgende:
Ik heb die WESC ook, (alleen dan in 't zwart). Het is een wat vol en warm geluid, Senheisser geeft meer detail en is helderder (tenminste, diegene die ik heb, HD515), en ook een PC150 klinkt beter. Maar die zien er half niet zo vet uit natuurlijk.
Wel jammer dat je ze steeds meer ziet, ik heb 'm echt al een half jaar en nou zie je ook van idioten er soms mee lopen. Gelukkig kiezen die altijd voor de witte, "omdat ie natuurlijk wel bij de iPod moet passen". iPod, bah.
deze koptelefoon heb ik ook alleen dan in het zwart ^^ echt mooi geluid geeft hetquote:
Erg kleurrijk.quote:Op zondag 27 april 2008 07:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie wat witjes vandaag
wats er mis met dunne meiden?quote:Op zondag 27 april 2008 06:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
en dan loopt iedereen altijd te whinen dat ik te dun ben
heb je nou je trui (hier is het vandaag overigens 25 °C) in je broek zitten?quote:Op zondag 27 april 2008 07:19 schreef enlightenedwizza het volgende:
[ afbeelding ]
ik zie wat witjes vandaag
quote:Op zondag 27 april 2008 17:01 schreef parselmouth het volgende:
[ afbeelding ]
Sjaaltje - H&M, broekpakdingetje - vintage/kringloop/tweedehands/hoe je het wil noemen, heels - C&A.
En nee ik heb geen witte mailot aan
Dat vestje heb ik ook hehequote:Op zondag 20 april 2008 20:36 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ik had mijn laarzen weer vervangen door me blauw/grijze nike sb's..
dat topje is van de h&m (:quote:Op zondag 27 april 2008 21:54 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Dat vestje heb ik ook hehe![]()
Waar heb je die top vandaan die je eronder hebt, die is cute![]()
quote:Op maandag 12 mei 2008 06:37 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik vind die schoenen opzich wel leuk ^^
en ik lig nu halfnaakt in me bed, dus geen pic
Ik snap 'm niet.quote:
Mooie wc-bril in de reflectie van de douchecabinequote:
Vette broek + shirtquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:41 schreef crossover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die For It shirtje
Nudie slim jim, rich blue
Vans hi tops
Simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |