Er komt gewoonweg meer kritiek dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Hopelijk zwakt dat gedonder over kunstgras ook af als Volendam promoveert (en Ajax eventueel ook kunstgras neemt).
Noordwijkerhout ligt volgens mij in Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
Vink verloochent zijn NH afkomst weer eens niet en Sonja Bakker moet niet zeiken, want je kunt best een zweefduik maken met wat pondjes teveel
Dat denk ik ook, met een beetje pech promoveert dat nietszeggende clubje uit Waalwijk toch nog.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:41 schreef 9christensen het volgende:
laatste wedstrijd ado-volendam.
dat word nog lastig voor ze
In de buurt van katwijk toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noordwijkerhout ligt volgens mij in Zuid-Holland.
Dat nietszeggend clubje uit Waalwijk kan aan haar doelsaldo werken tegen dat nietszeggend clubje uit Sittard.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, met een beetje pech promoveert dat nietszeggende clubje uit Waalwijk toch nog.
Ik vind de discussies in het kunstgrastopic altijd wel leuk eigenlijk, alleen jammer dat ze daar zelden met argumenten komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Hopelijk zwakt dat gedonder over kunstgras ook af als Volendam promoveert (en Ajax eventueel ook kunstgras neemt).
Ja en dat is Zuid-Holland, maar goed, dat doet er verder ook niet toe.quote:
Hij heeft ook echt veel kansen gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Hofstede is in de Eredivisie allang gewogen en te licht bevonden. Typerend voor het niveauverschil, want volgens mij speelt hij in de Jupiler League toch best aardig mee?
Ach, het ligt/lag allemaal aan zee...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en dat is Zuid-Holland, maar goed, dat doet er verder ook niet toe.
In de buurt van, niet aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, het ligt/lag allemaal aan zee...
Tuyp ook toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Hofstede is in de Eredivisie allang gewogen en te licht bevonden. Typerend voor het niveauverschil, want volgens mij speelt hij in de Jupiler League toch best aardig mee?
dan was Arsenal nog niet naar de volgende ronde gegaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja hoor die kneus blinde Vink geeft bij een hele lichte zet van Pinas wel een pingel en op het allerhoogste niveau matst hij Kuijt. Vieze droplul
Beide matten hebben 2 sterren gekregen van de FIFA (hoogst mogelijk), er zit dus weinig tot geen verschil in kwaliteit tussen beide matten. Bovendien is de producent van het kunstgras van Volendam eind vorig seizoen overgenomen door Ten Cate (de leverancier van het kunstgras van Heracles), als die mat echt beter zou zijn dan had Ten Cate ook wel zo'n mat in Almelo neergelegd. Maar ik geef toe dat de mat van Volendam er op het oog beter uitziet dan de mat van Heracles, volgend seizoen komt daar als het goed is verandering in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:
Dit kunstgras oogt tenminste wel beter dan in Almelo...
egnie, dat strand van langevelderslag hoort bij Noordwijkerhoutquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de buurt van, niet aan. Noordwijk ligt namelijk nog tussen Noordwijkerhout en de zee in.
20.00quote:Op donderdag 17 april 2008 22:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hup Volendam!
Hoe laat spelen ze morgen?
Ai, dan ben ik nog aan het trainen. Naja, dan zie ik de tweede helft wel. Ze gaan schakelen tussen deze twee wedstrijden?quote:
Kermis bier tieten?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:46 schreef pieterpost_afca het volgende:
Hup RKCIk zit in het stadion
Waarom weet ik niet maarja je moet wat op vrijdagavond he
Is daar geen youtube filmpje van?quote:Op zaterdag 12 april 2008 00:33 schreef DRD het volgende:
Volendam gefeliciteerd
met het verkloten van een minuut stilte............
Nee hoor Volendam heeft vaker met dit schuitje gevarenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:46 schreef jorienvdherik het volgende:
RKC gaat kampioen worden, Volendam bezwijkt onder de druk
Gebeurt niet vaak volgens mij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer dat Ado niet meer in de Eredivisie speelt. Is een aardig mooi gezicht zo een aardig volle stadium.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaat weet nog NIEMANDquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef markvanrinsum het volgende:
wie wordt er kampioen vanavond ?????
quote:
Is inderdaad zonde voor zo'n club en dan was het eigenlijk ook nooit eens goed vol. Al is de locatie waar het staat wel erg saai.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:50 schreef venomsnake het volgende:
Echt jammer dat ADO is gedegradeerd met zo'n mooi nieuw stadion.
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ben ik het toch niet mee eens, Vogelverschrikker. RKC heeft jaren tegen het bijna Europees voetbal halen aangehikt. Onder Jolwerden uitstekende resultaten gehaald, thuis werden lange reeksen neergezet met ongeslagen zijn.
De opvolgers hebben het gemaakt tot wat het nu is.
Welke potentie heeft Volendam?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Ken je geschiedenisquote:
Of 2 Brabantsequote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef TheZapster het volgende:
Dit weekend gewoon 2 noord-hollandse clubs kampioen van Nederland
Al heb ik niets tegen rkc, me altijd prima vermaakt in de kantine van de amateurclub net naast het rkc stadion.Bier smaakte altijd prima daarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Nee, Volendam heeft veel potentie..quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Myguide amsterdam moet eerst nog play-offs spelen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef TheZapster het volgende:
Dit weekend gewoon 2 noord-hollandse clubs kampioen van Nederland
Nee daarom ben ik ook zo blij dat hij zegt dat PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Myguide amsterdam moet eerst nog play-offs spelen hoor
Heeft Johan Derksen trouwens ooit wat goed voorspeld?
Dan zit het gebakken dit weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik ook zo blij dat hij zegt dat PSV kampioen wordt.
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Johan z'n voorspellingen komen bijna altijd omgekeerd uit. we zitten dus idd helemaal goed
www.rtlvoetbal.nlquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef Noshiba het volgende:
Ergens live op internet te zien?
Theo.. kuch.. Janssenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Die keeper van Volendam is volgens mij ook regelmatig in de snackbar te vinden..![]()
Je mag toch op zijn minst verwachten dat iemand bij een profclub enigzins afgetraind is?
Dat is al jaren zo? valt het je nu pas op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Die keeper van Volendam is volgens mij ook regelmatig in de snackbar te vinden..![]()
Je mag toch op zijn minst verwachten dat iemand bij een profclub enigzins afgetraind is?
die krijgen ze bij twente wel afgetraindquote:
hou elke cafetaria maar in de gaten, over de Grolsch fabriek nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die krijgen ze bij twente wel afgetraind
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Nee, maar Volendam choked werkelijk aan alle kanten..quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet lukken, zo gevaarlijk is ADO ook weer niet.
Volendam ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet lukken, zo gevaarlijk is ADO ook weer niet.
Jan Smit zingt er zo een lied over.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
Als Volendammer moet je nu toch wel keihard in je broek schijten.
quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Jammer![]()
Ik vind dat Volendam helemaal niks.
Ik vind zowel RKC als Volendam niet zo heel veel, maar dan toch maar Volendam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Volendam helemaal niks.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind zowel RKC als Volendam niet zo heel veel, maar dan toch maar Volendam.
Uitvak is niet echt uitbundig.
Het zal nu ook verdomd gezellig zijn in Volendam denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat uitvak is wel uitverkocht! Kan je van andere clubs niet zeggen.
Zekers, ik ga niet eens een kaartje halen, gewoon lekker in de kroeg zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef pfaf het volgende:
De gezelligste uitwedstrijd van het seizoen is weer terug in de Eredivisie.
Die Volendammers snuiven zich dit weekeinde helemaal de tering.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal nu ook verdomd gezellig zijn in Volendam denk ik
Altijd leuk dat halfvolle stadion van Volendam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef pfaf het volgende:
De gezelligste uitwedstrijd van het seizoen is weer terug in de Eredivisie.
Ja, de kampioenswedstrijd. Kijk maar eens in de VI naar het gemiddelde toeschouwersaantal van Volendam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat uitvak is wel uitverkocht! Kan je van andere clubs niet zeggen.
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, de kampioenswedstrijd. Kijk maar eens in de VI naar het gemiddelde toeschouwersaantal van Volendam.
Who cares, alsof rkc zo'n top-aanhang heeft en ik ga persoonlijk 100 keer liever naar het gezellige Volendam dan het doodsaaie Waalwijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, de kampioenswedstrijd. Kijk maar eens in de VI naar het gemiddelde toeschouwersaantal van Volendam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Altijd leuk dat halfvolle stadion van Volendam.
Zo'n 2.750 toeschouwes gemiddeld bij thuiswedstrijden. Maar het doet er niet aan af dan Volendam de terechte kampioen is, die ophemeling van Volendam hier vind ik alleen een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar kan je best eens gelijk in hebben. Dat hou ik allemaal niet bij
.
In de Eredivisie halen ze 5000-5500 wel. Verder heb jij ook vast wel eens met me tussen slechts 1000 anderen aan de Bornsestraat gestaan...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iedereen denkt alleen maar aan een topmiddag op De Dijk de rest is niet belangrijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n 2.750 toeschouwes gemiddeld bij thuiswedstrijden. Maar het doet er niet aan af dan Volendam de terechte kampioen is, die ophemeling van Volendam hier vind ik alleen een tikkeltje overdreven.
Een paar keer maar, ik was toen te jong om alleen naar de Bornsestraat te gaan. Ben er in totaal een keer of 10 geweest denk ik, niemand in de familie is verder voor Heracles. Laatste 7 jaar heb ik pas een seizoenskaart.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
In de Eredivisie halen ze 5000-5500 wel. Verder heb jij ook vast wel eens met me tussen slechts 1000 anderen aan de Bornsestraat gestaan...
Ik constateerde alleen dat ik vond dat het redelijk tam was in het uitvak, that's all. En toen Houniet zei dat ze tenminste wel een vol uitvak hadden vanavond relativeerde ik het met cijfers uit de VI. Ik gun het Volendam van harte hoor, maar het was gewoon iets wat ik constateerde.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Who cares, alsof rkc zo'n top-aanhang heeft en ik ga persoonlijk 100 keer liever naar het gezellige Volendam dan het doodsaaie Waalwijk.
Nog niet.quote:Op zondag 20 april 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Ajax - Heracles wel uitgezonden of ben ik niet wakker?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Er is futsal bij eurosport.
niet meer helaas, wilde even het niveau met ons vergelijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Er is futsal bij eurosport.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund op sport1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |