Dat dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Jammer![]()
Ik vind dat Volendam helemaal niks.
Ik vind zowel RKC als Volendam niet zo heel veel, maar dan toch maar Volendam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:57 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind dat Volendam helemaal niks.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:00 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind zowel RKC als Volendam niet zo heel veel, maar dan toch maar Volendam.
Uitvak is niet echt uitbundig.
Het zal nu ook verdomd gezellig zijn in Volendam denk ikquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat uitvak is wel uitverkocht! Kan je van andere clubs niet zeggen.
Zekers, ik ga niet eens een kaartje halen, gewoon lekker in de kroeg zittenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef pfaf het volgende:
De gezelligste uitwedstrijd van het seizoen is weer terug in de Eredivisie.
Die Volendammers snuiven zich dit weekeinde helemaal de tering.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het zal nu ook verdomd gezellig zijn in Volendam denk ik
Altijd leuk dat halfvolle stadion van Volendam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:05 schreef pfaf het volgende:
De gezelligste uitwedstrijd van het seizoen is weer terug in de Eredivisie.
Ja, de kampioenswedstrijd. Kijk maar eens in de VI naar het gemiddelde toeschouwersaantal van Volendam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat uitvak is wel uitverkocht! Kan je van andere clubs niet zeggen.
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, de kampioenswedstrijd. Kijk maar eens in de VI naar het gemiddelde toeschouwersaantal van Volendam.
Who cares, alsof rkc zo'n top-aanhang heeft en ik ga persoonlijk 100 keer liever naar het gezellige Volendam dan het doodsaaie Waalwijk.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, de kampioenswedstrijd. Kijk maar eens in de VI naar het gemiddelde toeschouwersaantal van Volendam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:06 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Altijd leuk dat halfvolle stadion van Volendam.
Zo'n 2.750 toeschouwes gemiddeld bij thuiswedstrijden. Maar het doet er niet aan af dan Volendam de terechte kampioen is, die ophemeling van Volendam hier vind ik alleen een tikkeltje overdreven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar kan je best eens gelijk in hebben. Dat hou ik allemaal niet bij
.
In de Eredivisie halen ze 5000-5500 wel. Verder heb jij ook vast wel eens met me tussen slechts 1000 anderen aan de Bornsestraat gestaan...quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Iedereen denkt alleen maar aan een topmiddag op De Dijk de rest is niet belangrijkquote:Op vrijdag 18 april 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zo'n 2.750 toeschouwes gemiddeld bij thuiswedstrijden. Maar het doet er niet aan af dan Volendam de terechte kampioen is, die ophemeling van Volendam hier vind ik alleen een tikkeltje overdreven.
Een paar keer maar, ik was toen te jong om alleen naar de Bornsestraat te gaan. Ben er in totaal een keer of 10 geweest denk ik, niemand in de familie is verder voor Heracles. Laatste 7 jaar heb ik pas een seizoenskaart.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
In de Eredivisie halen ze 5000-5500 wel. Verder heb jij ook vast wel eens met me tussen slechts 1000 anderen aan de Bornsestraat gestaan...
Ik constateerde alleen dat ik vond dat het redelijk tam was in het uitvak, that's all. En toen Houniet zei dat ze tenminste wel een vol uitvak hadden vanavond relativeerde ik het met cijfers uit de VI. Ik gun het Volendam van harte hoor, maar het was gewoon iets wat ik constateerde.quote:Op vrijdag 18 april 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Who cares, alsof rkc zo'n top-aanhang heeft en ik ga persoonlijk 100 keer liever naar het gezellige Volendam dan het doodsaaie Waalwijk.
Nog niet.quote:Op zondag 20 april 2008 19:39 schreef RayMania het volgende:
Is Ajax - Heracles wel uitgezonden of ben ik niet wakker?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Er is futsal bij eurosport.
niet meer helaas, wilde even het niveau met ons vergelijkenquote:Op vrijdag 25 april 2008 20:28 schreef borisz het volgende:
Er is futsal bij eurosport.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:30 schreef venomsnake het volgende:
Eintracht Frankfurt - Borussia Dortmund op sport1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |