quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Nee, Volendam heeft veel potentie..quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Myguide amsterdam moet eerst nog play-offs spelen hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef TheZapster het volgende:
Dit weekend gewoon 2 noord-hollandse clubs kampioen van Nederland
Nee daarom ben ik ook zo blij dat hij zegt dat PSV kampioen wordt.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Myguide amsterdam moet eerst nog play-offs spelen hoor
Heeft Johan Derksen trouwens ooit wat goed voorspeld?
Dan zit het gebakken dit weekendquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee daarom ben ik ook zo blij dat hij zegt dat PSV kampioen wordt.
Dat bedoel ik dusquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Johan z'n voorspellingen komen bijna altijd omgekeerd uit. we zitten dus idd helemaal goed
www.rtlvoetbal.nlquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:22 schreef Noshiba het volgende:
Ergens live op internet te zien?
Theo.. kuch.. Janssenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Die keeper van Volendam is volgens mij ook regelmatig in de snackbar te vinden..![]()
Je mag toch op zijn minst verwachten dat iemand bij een profclub enigzins afgetraind is?
Dat is al jaren zo? valt het je nu pas op?quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Die keeper van Volendam is volgens mij ook regelmatig in de snackbar te vinden..![]()
Je mag toch op zijn minst verwachten dat iemand bij een profclub enigzins afgetraind is?
die krijgen ze bij twente wel afgetraindquote:
hou elke cafetaria maar in de gaten, over de Grolsch fabriek nog maar te zwijgenquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:36 schreef 9christensen het volgende:
[..]
die krijgen ze bij twente wel afgetraind
quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:30 schreef venomsnake het volgende:
Nee, maar Volendam choked werkelijk aan alle kanten..quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet lukken, zo gevaarlijk is ADO ook weer niet.
Volendam ook nietquote:Op vrijdag 18 april 2008 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet lukken, zo gevaarlijk is ADO ook weer niet.
Jan Smit zingt er zo een lied over.quote:Op vrijdag 18 april 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
Als Volendammer moet je nu toch wel keihard in je broek schijten.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |