Gebeurt niet vaak volgens mij?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:10 schreef Ludacriss het volgende:
Jammer dat Ado niet meer in de Eredivisie speelt. Is een aardig mooi gezicht zo een aardig volle stadium.
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaat weet nog NIEMANDquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:21 schreef markvanrinsum het volgende:
wie wordt er kampioen vanavond ?????
quote:
Is inderdaad zonde voor zo'n club en dan was het eigenlijk ook nooit eens goed vol. Al is de locatie waar het staat wel erg saai.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:50 schreef venomsnake het volgende:
Echt jammer dat ADO is gedegradeerd met zo'n mooi nieuw stadion.
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:47 schreef RayMania het volgende:
Ben ik het toch niet mee eens, Vogelverschrikker. RKC heeft jaren tegen het bijna Europees voetbal halen aangehikt. Onder Jolwerden uitstekende resultaten gehaald, thuis werden lange reeksen neergezet met ongeslagen zijn.
De opvolgers hebben het gemaakt tot wat het nu is.
Welke potentie heeft Volendam?quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Ken je geschiedenisquote:
Of 2 Brabantsequote:Op vrijdag 18 april 2008 20:56 schreef TheZapster het volgende:
Dit weekend gewoon 2 noord-hollandse clubs kampioen van Nederland
Al heb ik niets tegen rkc, me altijd prima vermaakt in de kantine van de amateurclub net naast het rkc stadion.Bier smaakte altijd prima daarquote:
quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
Nee, Volendam heeft veel potentie..quote:Op vrijdag 18 april 2008 20:54 schreef Fiskus het volgende:
[..]
Exact, niets structureel dus. RKC heeft 0,0 potentie en is een prachtige club voor de onderste regionen van de Jupiler League.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |