Er komt gewoonweg meer kritiek dan.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Hopelijk zwakt dat gedonder over kunstgras ook af als Volendam promoveert (en Ajax eventueel ook kunstgras neemt).
Noordwijkerhout ligt volgens mij in Zuid-Holland.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Adelante het volgende:
Vink verloochent zijn NH afkomst weer eens niet en Sonja Bakker moet niet zeiken, want je kunt best een zweefduik maken met wat pondjes teveel
Dat denk ik ook, met een beetje pech promoveert dat nietszeggende clubje uit Waalwijk toch nog.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:41 schreef 9christensen het volgende:
laatste wedstrijd ado-volendam.
dat word nog lastig voor ze
In de buurt van katwijk toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noordwijkerhout ligt volgens mij in Zuid-Holland.
Dat nietszeggend clubje uit Waalwijk kan aan haar doelsaldo werken tegen dat nietszeggend clubje uit Sittard.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, met een beetje pech promoveert dat nietszeggende clubje uit Waalwijk toch nog.
Ik vind de discussies in het kunstgrastopic altijd wel leuk eigenlijk, alleen jammer dat ze daar zelden met argumenten komen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:38 schreef Damzkieee het volgende:
Hopelijk zwakt dat gedonder over kunstgras ook af als Volendam promoveert (en Ajax eventueel ook kunstgras neemt).
Ja en dat is Zuid-Holland, maar goed, dat doet er verder ook niet toe.quote:
Hij heeft ook echt veel kansen gehad.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Hofstede is in de Eredivisie allang gewogen en te licht bevonden. Typerend voor het niveauverschil, want volgens mij speelt hij in de Jupiler League toch best aardig mee?
Ach, het ligt/lag allemaal aan zee...quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja en dat is Zuid-Holland, maar goed, dat doet er verder ook niet toe.
In de buurt van, niet aanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, het ligt/lag allemaal aan zee...
Tuyp ook toch?quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:37 schreef Damzkieee het volgende:
Hofstede is in de Eredivisie allang gewogen en te licht bevonden. Typerend voor het niveauverschil, want volgens mij speelt hij in de Jupiler League toch best aardig mee?
dan was Arsenal nog niet naar de volgende ronde gegaanquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja hoor die kneus blinde Vink geeft bij een hele lichte zet van Pinas wel een pingel en op het allerhoogste niveau matst hij Kuijt. Vieze droplul
Beide matten hebben 2 sterren gekregen van de FIFA (hoogst mogelijk), er zit dus weinig tot geen verschil in kwaliteit tussen beide matten. Bovendien is de producent van het kunstgras van Volendam eind vorig seizoen overgenomen door Ten Cate (de leverancier van het kunstgras van Heracles), als die mat echt beter zou zijn dan had Ten Cate ook wel zo'n mat in Almelo neergelegd. Maar ik geef toe dat de mat van Volendam er op het oog beter uitziet dan de mat van Heracles, volgend seizoen komt daar als het goed is verandering in.quote:Op vrijdag 11 april 2008 21:52 schreef Grulez het volgende:
Dit kunstgras oogt tenminste wel beter dan in Almelo...
egnie, dat strand van langevelderslag hoort bij Noordwijkerhoutquote:Op vrijdag 11 april 2008 21:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
In de buurt van, niet aan. Noordwijk ligt namelijk nog tussen Noordwijkerhout en de zee in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |